Zo blij

Al veel goede verhalen gehoord, en uiteindelijk zelf ook mijn bar koeling aangeschaft dankzij onze buren bij jullie terecht gekomen. De kwaliteit is werkelijk top top top kwaliteit zeker een aanrader

heel vriendelijk

nette bezorger vriendelijke verkoper

de beste

snel simpel en goed

Great product

Products are good, we are happy with the costumer service

Goed service.

Sneller levering volgens afspraak. Vriendelijke personeel. Goed en goedkoop producten.

Snelle levering, goed advies, goede producten

Zeer snelle levering: zondagavond besteld, dinsdagmorgen geleverd in België.

Niets op aan te merken! top

fijne klantenservice en goedwerkend product

Klantvriendelijk

Mijn ervaring met Horeca Place: professioneel, efficiënt, klantvriendelijk en super service.

Nice experience

I ordered a few products they deliver it within 3 days. Thanks for the service

goed huismerk

mooie bar koelkast hier aangeschaft

Waardeloos

Kwaliteit is beroerd. Krom, scheef, niet sluitend, roestvlekken (?!). Beschermfolie is niet geheel te verwijderen. Totale miskoop

Beste Peter, Jammer van uw recensie, die helaas gebaseerd is op leugens. U vroeg ons na twee weken een product om te ruilen aangezien de maat niet goed was. Wij hebben u toen aangegeven dat na het openen van een product dit niet meer mogelijk is, en al helemaal niet na twee weken. U werd kwaad, en schreeuwde aan de telefoon dat u een review zou schrijven. Dit is uiteraard uw goedrecht, alleen schrijf dan wel de waarheid. En verzin niet zomaar punten die u nooit met ons heeft besproken. Met vriendelijke groeten, Horeca Place B.V.

Website makkelijk Levering snel Contact goed Mooie degelijke tafels.

Prijs prestatie prima

besteld, betaald, geleverd en alles binnen 48 uur TOP

Zeer goede communicatie.

Zeer veel voorraad, hele snelle levering binnen 5 dagen, en vooral zeer scherpe prijzen !! Heb al paar keer besteld voor in België al en zal nog heel vaak bestellen top top

Vlot

Weten waar ze over praten duidelijke communicatie over levering geen onzin beloften.

super enthousiast over de service

netjes op de hoogte gehouden wat betreft levering, product is zoals omschreven zeker voor herhaling vatbaar ''ik blijf klant''!!!!

super enthousiast over de service

Aanrader

Ik raad ze aan

Perfecte levering

Nette mensen prima kwaliteit

Goede prijzen snel met leveren

Goede prijzen en kwaliteit

Geweldig!!!!

Communicatie was top, een nette verkoper die snel handelde en de juiste informatie aan ons door gaf. De bezorger, was ook een zeer nette jonge man die ons netjes heeft geholpen. Al met al, zeker een aanrader mijn vrouw en ik zijn in ieder geval tevreden.

Ben heel tevreden

Bestelling fijn op tijd gekomen. Heel blij mee.

Goede kwaliteit voor juiste prijs

Helemaal top bezorg service was boven verwachting

Mooi product

Product snel geleverd goeie kwaliteit

Afspraken niet nagekomen

De oude koelkast werd niet terug meegenomen en de levering werd op de verkeerde plek neergezet. Chauffeur heeft niet aangebeld en niemand van de eigenaars aangesproken (wel de tuinman die aan het werk was). Toestel maakt ook veel meer lawaai dan verwacht 'Db' staat niet in de technische.

Beste Ben, Allereerst vinden wij het jammer dat u heeft besloten ons minder goed te beoordelen, terwijl alles wel volgens afspraak is gegaan. Wij staan er in de Benelux om bekend dat wij kwalitatieve producten leveren, en onze bezorgservice wordt beschreven als één van de beste. Zoals wij eerder ook al per mail hebben doorgegeven heeft onze chauffeur u wel gebeld, meerdere keren zelfs, namelijk vier keer. Twee keer voor aankomst, en twee keer op locatie. Dit heeft hij op kantoor ook aan ons aangetoond, maar helaas gaf niemand gehoor. Eenmaal op locatie aangekomen was er niemand aanwezig, dat terwijl wij u de dag van tevoren duidelijk hebben gemaild met een aankomstschema. Toen niemand opendeed, en ook niemand de telefoon beantwoorden is onze chauffeur naar jullie tuinman gelopen die daar bezig was. Deze gaf aan dat hij de koeling gewoon weg kon zetten onder de overkapping, aangezien de eigenaar er niet is. Dit heeft de chauffeur ook netjes gedaan. Tijdens het bestellen vroeg u ons om twee koelingen retour te nemen, wij gaven aan dat dit geen probleem is, maar u deze wel zelf buiten dient te zetten. Ook dit is nogmaals duidelijk aangegeven in de mail de dag voor levering. Als dit niet gebeurt, en u uw telefoon en mails niet beantwoord. Kunnen wij helaas niet veel doen. Hier dient de klant zelf voor te zorgen, en als de eigenaar niet aanwezig is moet de chauffeur uiteraard gewoon verder, aangezien hij meerdere stops heeft. U vroeg ons een stille koeling te leveren, aangezien u de koeling in een stille ruimte wilde plaatsen. Wij hebben u uitgelegd dat wij enkel professionele koelingen verkopen voor groot gebruik, en dus geen muisstille koeling kunnen leveren. U wilde deze koeling, waarop wij aangaven dat deze altijd wel enigszins geluid zal maken. Uiteraard geen extreem geluid, maar wel het geluid van het koelen, daar ontkom je niet aan. Dit zijn professionele koelingen, met een zware compressor. Ik zeg altijd, van een professionele koeling die geen geluid maakt, moet u geen koel prestaties verwachten. Wij gebruiken topkwaliteit compressoren, die stevige prestaties moeten leveren. Aangezien de deur van professionele koelkasten continue dicht en opengaan, deze koelingen werken veel en zullen altijd geluid maken, uiteraard is dit geen koeling die u thuis heeft staan, de compressor daarvan kunt u ook niet vergelijken met een professionele koeling. Over het algemeen staan onze koelingen in drukbezochte ruimtes of drukke keukens. Het maakt niet uit welke koeling u koopt, zolang deze in een muisstille ruimte zal staan zal je hem altijd horen, dit ervaart u dan als irritant aangezien u enkel de koeling hoort en verder niets.