geen opmerking, prijs is goed personeel is goed alles verliep zoals het moet!

Bar koeling is toppp

Zeer goede kwaliteit

vrijdag besteld maandag geleverd product is zoal verwacht

Super snel, eenvoudig en goed verlopen

Duidelijk en simpel ook snel met levering

Voortaan altijd bij jullie

Prachtig spul aardige bezorger heel beleefde jongeman

Perfectoo

Echt geweldige service, was werkelijk verbaasd dat toch nog bestaat. Zowel kantoor personeel als bezorger waren ontzettend vriendelijke mensen Zeker weten aan te raden!!!!

goed geholpen

mooie artikelen en snel geholpen

fantastische service

Zelden zo netjes geholpen, ze hebben een eigen voorraad. Ik kon het product direct afhalen, dit ging snel en werd afgehandeld door een zeer nette medewerker. Ik had nog wat vragen, en kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon die alles netjes uitlegde. Zeker weten aan te raden bij collega's.

Zo blij

Al veel goede verhalen gehoord, en uiteindelijk zelf ook mijn bar koeling aangeschaft dankzij onze buren bij jullie terecht gekomen. De kwaliteit is werkelijk top top top kwaliteit zeker een aanrader

heel vriendelijk

nette bezorger vriendelijke verkoper

de beste

snel simpel en goed

Great product

Products are good, we are happy with the costumer service

Goed service.

Sneller levering volgens afspraak. Vriendelijke personeel. Goed en goedkoop producten.

Snelle levering, goed advies, goede producten

Zeer snelle levering: zondagavond besteld, dinsdagmorgen geleverd in België.

Niets op aan te merken! top

fijne klantenservice en goedwerkend product

Klantvriendelijk

Mijn ervaring met Horeca Place: professioneel, efficiënt, klantvriendelijk en super service.

Nice experience

I ordered a few products they deliver it within 3 days. Thanks for the service

goed huismerk

mooie bar koelkast hier aangeschaft

Waardeloos

Kwaliteit is beroerd. Krom, scheef, niet sluitend, roestvlekken (?!). Beschermfolie is niet geheel te verwijderen. Totale miskoop

Beste Peter, Jammer van uw recensie, die helaas gebaseerd is op leugens. U vroeg ons na twee weken een product om te ruilen aangezien de maat niet goed was. Wij hebben u toen aangegeven dat na het openen van een product dit niet meer mogelijk is, en al helemaal niet na twee weken. U werd kwaad, en schreeuwde aan de telefoon dat u een review zou schrijven. Dit is uiteraard uw goedrecht, alleen schrijf dan wel de waarheid. En verzin niet zomaar punten die u nooit met ons heeft besproken. Met vriendelijke groeten, Horeca Place B.V.

Website makkelijk Levering snel Contact goed Mooie degelijke tafels.

Prijs prestatie prima

besteld, betaald, geleverd en alles binnen 48 uur TOP

Zeer goede communicatie.

Zeer veel voorraad, hele snelle levering binnen 5 dagen, en vooral zeer scherpe prijzen !! Heb al paar keer besteld voor in België al en zal nog heel vaak bestellen top top

Vlot

Weten waar ze over praten duidelijke communicatie over levering geen onzin beloften.

super enthousiast over de service

netjes op de hoogte gehouden wat betreft levering, product is zoals omschreven zeker voor herhaling vatbaar ''ik blijf klant''!!!!

super enthousiast over de service