Erg tevreden

Mooie overzichtelijke website. Afmetingen van producten worden ook goed aangeleverd. Goede kwaliteit voor zeer scherpe prijzen. Snel geleverd.

Koeling is perfect

Mooie koeling gekocht bij jullie, ben er tevreden mee staat ook nog eens mooi bij ons in de showroom.

meilleur service

merci pour l'excellent service de communication nous sommes satisfaits de notre produit

alles verliep vlot product is mooi

Ruime koelkast

Koelkast van SIBERO aangeschaft dat is mooi ruim en stil

alles lief sehr gut

everything went very well we are very happy with our coolers from sibero beautiful prodcut good communication and most importantly the fast delivery

kan niet beter

snel geleverd mooi product

Goede aankoop en topservice

Wij hebben een 3 deurs glaskoelkast gekocht en deze is precies zoals we verwachten, met de eerste koelkast was iets niet in orde , na 1 telefoontje werd dit gelijk opgelost door omruiling, super vriendelijke mensen bij dit bedrijf, die meedenken. De duidelijke bereikbaarheid en inzet voor een bedrijf als deze zie je tegenwoordig niet overal meer , maar ik bestel hier zeker weer als ik iets nodig heb wat hun ook aanbieden

Erg vriendelijk en professioneel

Fijne service, ook in tijden van Corona

Helemaal toppie

Bedankt voor de goeie service, mooi materiaal en goed contact. Zeker voor herhaling vatbaar.

Correcte en flexibele service!

Zonder enig probleem werden al mijn vragen snel beantwoord en liep de bestelling via mail zeer vlot. Ook de levering perfect op tijd zoals vooraf besproken

Goed bedrijf prima service

Snel

Mooi apparaat en juiste prijs, ook nog eens snel geleverd!

Netjes en alles onder controle

Kan niet beter super tevreden

Je weet wat ze zeggen goedkoop is duur koop nou dat is ook echt waar ik heb een maand geleden een pizza oven gekocht bij een ander bedrijf ga geen namen noemen dat ding werkte voor geen meter uiteindelijk bij jullie terecht gekomen en jullie hebben mij de diamond pizza oven verkocht wat een ding zeg een echte italiaan zoals jullie het zeggen. ben er dik tevreden mee werkt goed op tijd bezorgd en tegen meer prijs hebben ze het ook nog netjes stekker klaar geleverd hij is wel duurder dan die andere maar nogmaals wat een ding echt bedankt voor mij voortaan alleen Europese producten en geen chinees

great

customer service en delivery where good

Gewoon perfect

Twee mooie roestvrij stalen tafels besteld handig in elkaar te zetten snel geleverd en de prijs is ook goed

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij danken u voor het kiezen van Horeca Place.

Super geholpen

Ons werd de pizza werkbank van tamco aangeraden ziet er mooi en strak uit en koelt super

Hallo, hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wij wensen u veel werkplezier met uw nieuwe pizza werkbank.

Toppie

Wij kwamen langs en waren met spoed opzoek naar een saladebar. We werden netjes ontvangen en ze kwamen het de volgende dag netjes op tijd afleveren! Nogmaals top!!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Lekker snel en goed materiaal.

Pluspunten

Zeer snel en mooie koeling van tamco

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Goede service. Mooie producten Goede prijzen

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

correcte uitvoering van het order, kwaliteit in overeentemming

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Erg snel optijd

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snel goed zeer tevreden zeker aanrader