Prima firma

Chauffeur belt netjes voor aankomst product is netjes afgeleverd en voldoet aan mijn eisen

Super ervaring

Alles verliep zo als het moet kan de rest nog wat leren

Super koeling

Prachtige koeling hier aangeschaft. Top kwaliteit en werkt perfect

Fantastisch!!

Hele snelle levering en goed ingepakt. Super service !

Alles prima

Al mijn rvs daar gekocht prima service hoor

Snel geleverd product zoals omschreven

Blij met me kasten

Mooi rvs hier besteld super snel geleverd uit hun eigen magazijn. Dit heb ik elders wel anders mee gemaakt, kwaliteit van het Rvs is ook super lekker dik.

snel!!!!!!

meerdere keren geprobeerd bij andere shops eeen bar koelkast te bestellen kreeg telkens me geld terug gestort. Ik belde sibero en deze gaven aan dat ze hun eigen merk altijd op voorraad hadden, ik bestelde de koelkast en volgende dag kwam de chauffeur langs met een mooie koeling! Bedankt

Levering volgens afspraak , goede service.

snelle topservice !!

ervaar ik als zeer prettig

Goede ervaring

Nu al twee keer besteld bij jullie ben super tevreden, service is top. Bij vertraging wordt er netjes gebeld, en de producten zitten goed verpakt.

top service

Alles vlot verlopen . TOP

Alles vlot verlopen TOP

Blij

Zoals het hoort. Leveren snel datgene wat je besteld hebt voor een goede prijs.

Fantastische service

Super mooie koeling gekocht. En de service was ongelooflijk ik ben zeer tevreden met horeca pplace

snelle levering en goede service

Binnen drie dagen geleverd en daar zat het paas weekend bij

Zeker aan te bevelen

Duidelijke antwoorden, snelle afhandeling erg fijn dat ze me oude koeling ook mee hebben genomen

Tevreden en vakkundig personeel

Wij zijn super goed geholpen en alles werd tot in de puntjes uitgelegd.

Geweldig snelle levering

Binnen 24 uur in huis. Wat eventueel nog verbeterd zou kunnen worden is dat het inpakhout mee terug genomen wordt ter recycling. Daarbij zitten alle onderdelen in kras Beschermend plakfolie die daarna inelkaar gezet zijn, waardoor je het eigenlijk onmogelijk weg kunt krijgen en het is zeer tijdrovend.

Ik koop me koeling nooit meer ergens anders TOPPP SERVICE !!!! Kunnen andere nog wat van leren

Koelwerkbank besteld goede prijs, snel geleverd, aanrader!

Niets op aan te merken

Zelden zo snelle levering meegemaakt, ben er super blij mee aangezien ik de koeling ook super snel nodig had. Contact met het kantoor en de chauffeur verliep soepel en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar. De koelkast is ook van super kwaliteit!

Snel geleverd !

Goede ervaring. Kreeg 's avonds na sluitingstijd nog antwoord op mijn vraag wanneer de artikelen geleverd zouden worden. En dat was de volgende dag al !

Personeel onproffesioneel

Personeel vat de dingen persoonlijk op. Magazijn medewerkers pakken ook de telefoon op en weten geen raad met een gegronde klacht en verbreken de verbinding. Tot grote spijt van werkgever. Voornoemde komt dan wel weer met een passende oplossing.

snel geleverd

goede service