Heel tevreden!

Makkelijk bestellen, fijne communicatie met de klantendienst. En een snelle levering, waarvoor dank.

Geen 95% maar 100%!!!

Ik ben erg tevreden over de adviezen vanuit horecaplace. Meneer aan de telefoon is erg geïnteresseerd en legt alles goed uit. Ik heb een nieuwe zaak in Rotterdam op de Meent. Hij heeft mij goede producten geleverd, snelle service en erg vriendelijk! Raad iedereen Horecaplace aan, zoals wij Rotterdammers zeggen. Geen woorden maar daden!

zeer tevreden

Goede service, heel klantvriendelijk.

Koelkast besteld bij horeca place Snelle reactie via mail, en ik snelle levering. Prettig was de mogelijkheid om zelf de dag van levering uit te kiezen.

Heel goed geholpen

Snelle response op vragen. En snelle levering

mooi

product is mooi danku

vlot

Snelle levering vriendelijk en behulpzaam telefonisch contact... ik bestel nog

goed geleverd en correcte service

Om 18:00 uur besteld en de volgende dag netjes tot in huis geleverd.

Duidelijk webshop

Duidelijk en werken volgens afspraak

Zeer snelle hulp en verzending

Ik vroeg telefonisch wat uitleg, deze was zeer duidelijk. Men zou de verzending zo spoedig mogelijk behandelen en dat was ook zo. En de volgende dag ontving ik mijn bestelling.

de beste service en koelkasten

eindelijk een mooie drankkoelkast voor de juiste prijs gevonden bij jullie. we zijn er zeer blij mee tot de volgende thanks

Perfecto

Snel, komt afspraken na, heldere communicatie

Erg tevreden

Mooie overzichtelijke website. Afmetingen van producten worden ook goed aangeleverd. Goede kwaliteit voor zeer scherpe prijzen. Snel geleverd.

Koeling is perfect

Mooie koeling gekocht bij jullie, ben er tevreden mee staat ook nog eens mooi bij ons in de showroom.

meilleur service

merci pour l'excellent service de communication nous sommes satisfaits de notre produit

alles verliep vlot product is mooi

Ruime koelkast

Koelkast van SIBERO aangeschaft dat is mooi ruim en stil

alles lief sehr gut

everything went very well we are very happy with our coolers from sibero beautiful prodcut good communication and most importantly the fast delivery

kan niet beter

snel geleverd mooi product

Goede aankoop en topservice

Wij hebben een 3 deurs glaskoelkast gekocht en deze is precies zoals we verwachten, met de eerste koelkast was iets niet in orde , na 1 telefoontje werd dit gelijk opgelost door omruiling, super vriendelijke mensen bij dit bedrijf, die meedenken. De duidelijke bereikbaarheid en inzet voor een bedrijf als deze zie je tegenwoordig niet overal meer , maar ik bestel hier zeker weer als ik iets nodig heb wat hun ook aanbieden

Erg vriendelijk en professioneel

Fijne service, ook in tijden van Corona

Helemaal toppie

Bedankt voor de goeie service, mooi materiaal en goed contact. Zeker voor herhaling vatbaar.

Correcte en flexibele service!

Zonder enig probleem werden al mijn vragen snel beantwoord en liep de bestelling via mail zeer vlot. Ook de levering perfect op tijd zoals vooraf besproken

Goed bedrijf prima service