Pracownik produkcji

Moja praca przebiegła doskonale . Zakwaterowania super Nauka pracy od postaw oraz transport również zapewniony . Praca przyjemna i lekka

• Poleciłbyś nas? Yes

Prima uitzendbureau

Goed geholpen.

Snel

Had zonder CV gesolliciteerd had binnen een paar dagen al werk gevonden. Erg snel en makkelijk.

Prima.

Betrouwbaar

Goede werk

Een Hele goed baas en dat het leuk is om te werken

Good contact and work.

I work for Dutchdays almost 1 year, I did not have any problem. Payment is always an the time, contact is perfect and work is good. The best work agency i ever worked.

Leuk ervaring

Dutch days is number one!

Goed en fijn bedrijf om voor te werken

Een goed en betrouwbaar bedrijf om voor te werken. Fijne personeel op kantoor. Luisteren naar je wensen/ideeën, en zetten zich in, en als het mogelijk is te realiseren. Werk met plezier voor Dutch Day.

Good company.

Its good.

Prettige, no-nonsense communicatie

Prima. Ze doen wat ze beloven.

Wordt altijd goed geholpen alles is netjes geregeld en daar ben ik blij om.

Echte aandacht voor mij als uitzendkracht, heldere afsprake !!

Gewoon een goed bedrijf waar je fijn mee kan werken. Mooie klussen in de bouw!

Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie Vriendelijke medewerkers

Niet

Pluspunten

Ik zat in de WW, ik kon geen werk vinden en zij boden mij een kans, nu ben ik weer volop aan het werk.

geen

Pluspunten

Super tevreden. Mooie baan aan overgehouden met mooi toekomstmogelijkheden.

Tot nu toe geen opmerkingen

Pluspunten

Dobry kontakt z biurem Pieniadze na czas tak jak i solarisy Pewne godziny w kazdym tygodniu Transport do pracy autami z bieżacego rocznika Polecam !

Pluspunten

Zdążyłem zwiedzić kilka agencji i szczerze mogę napisać, że jest ona jedną z najlepszych w Holandii. Jeśli chodzi o kontakt z biurem w 100% świetny, to co masz do powiedzenia zostaje wysłuchane i przede wszystkim zrozumiane. Koordynatorzy pomagają rozwiązać jak najszybciej każdy problem. Solarisy oraz wypłaty co tydzień się zgadzają. Wszystko oceniam pozytywnie dlatego polecam współpracę z firma Dutch Days.

Pluspunten

Top uitzendbureau ik werk er nu al 5jaar bij nog geen dag zonder werk gezeten . Je word goed en vriendelijk geholpen. Alles klopt gewoon. Een echte AANRADER als je werk zoekt of iets anders wil gaan doen kwa werk.

Geen ga zo door

Pluspunten

Er is tussen uitzendbureau en werknemer persoonlijk contact wat overleggen een stuk makkelijker maakt. Daarnaast krijg je de planning altijd optijd en overzichtelijk.

Geen enkel bedrijf is perfect en er kan altijd wat beter. Het nadeel bij ons is dat er in de rustige periode er ook echt weinig werk is zodat je weinig uur toegedeeld krijgt. Maar dit komt ook door het soort bedrijf waar ik werk.

Pluspunten

Goed uitzendbureau. Altijd vriendelijk. Noit probleem

Pluspunten

Duidelijke communicatie, komen gemaakte afspraken na en tonen persoonlijke interesse in het personeel.

Pluspunten

Jullie zijn super, nog nooit zo snel aan het werk gegaan

Tot nu toe heb ik niks negatiefs meegemaakt, alleen maar positief

Pluspunten

Dutch Days is een hele vriendelijke en gezellige partij.

Pluspunten

Very good agency. I recommend it to everyone. Perfect

Pluspunten

Communicatie

Maandelijks of wekelijks loon

Over Dutch Days B.V.

Een goedbetaalde baan is belangrijk. Zeker zo belangrijk zijn je gezondheid, je vrienden en de ervaringen die je naast je werk opdoet. DutchDays helpt je om het beste te halen uit je leven in Nederland. Met werk dat bij je past, coaching om te groeien en een leuke community. Na je werk samen sporten, eten en lol maken met je vrienden: dat zijn de waardevolle ervaringen van DutchDays.