Super snelle levering van een geweldig product.

super geleverd!

ga zeker meer bestellen

Alles goed te vinden op de website en de producten worden altijd snel geleverd.

Vlotte afwikkeling

Prijs / Kwaliteit te groot. Meer aandacht voor het samenstellen van de koffer

In eerste instantie had ik drie sterren gegeven vanwege mijn ervaring na het openmaken van de ehbo koffer maar heb dit aangepast naar 5 sterren na een zeer prettig gesprek. Tevens heb ik mijn aanbevelingen gegeven voor EHABO maar ook voor de maker en de samensteller van de koffer. EHABO staat voor kwaliteit en gaat met de aanbevelingen aan de slag.

Beste Constant, Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over het geleverde product, dat is vervelend en niet de bedoeling. Wij zullen contact met u opnemen om te kijken of er een ander product is wat aan uw wens voldoet. Uiteraard gaan wij kijken of er verbeteringen mogelijk zijn. Met vriendelijke groeten, klantenservice Ehabo Preventie BV

Lekker efficiënt en accuraat

Hte is fijn dat twee dagen na mijn bestelling ik de spullen al heb.

Snelle + goede ,service

En makkelijke telefonische ondersteuning. volgende dag alles al binnen en goede info via mail. GOED materiaal.

Juiste levering en op tijd

Bij bestelling via internet altijd een correcte terugkoppeling en de besteling zijn altijd binnen twee dagen, nalevering word altijd besproken maar dat gebuurd haast niet.

Duidelijke website, snelle levering!

snel

Gewoon een goed bedrijf

Altijd alles netjes verzorgd en op tijd binnen

Snelle service en compleet

Snelle service en compleet

v

Effectief

en meedenkend

Super snelle levering en goede service

Snelle en goede service. Omdat wij een school zijn is bestellen op rekening ook geen probleem, wat voor ons weer top is. Al met al een fijn bedrijf om te bestellen.

prima geregeld en snel

Prima geregeld en snel

Perfect, snel bezorgd en goed geprijsd.

Perfect, snel bezorgd en goed geprijsd.

Bestelling supersnel en compleet geleverd

Bestelling supersnel geleverd

Kan je op bouwen

bestellen, leveren betalen en dat alles binnen twee werkdagen geregeld. fijn bedrijf om mee te werken, staat het niet in het assortiment gewoon even contact opnemen en het wordt geregeld voor je.

Super klantgericht en behulpzaam

Bestelling is makkelijk te plaatsen, vergeet je iets bel je even wordt het er nog bij geplaats. producten zijn prijs kwaliteit goed.