Nuttig, duidelijk, goede sfeer

We hebben een erg leuke dag gehad waarop we ook nog veel geleerd hebben. Ook werden we goed verzorgd. De mannen hebben hun onderdeel erg leuk gepresenteerd en er was voldoende afwisseling met praktijk-oefeningen. Complimenten en dank!

snel

De bestelling was zeer snel ontvangen

erg goed

De training reanimatie is erg goed bevallen bij de deelnemers. fijne docent, goed programma, veel praktijk. we zijn er erg blij me

Snelle levering, overzichtelijke website

Ik heb diverse EHBO artikelen gekocht en levering is vrij snel en spullen komen overeen met alles.

Goede en snelle service. Top!

Gewoon goed en snel

snel en compleet

De website is duidelijk en ook het telefonisch contact is prettig. Daarnaast een snelle levering.

Goede service en snelle levering.

makkelijk bestellen

Goede prijs en snelle levering. Alle produkten goed kunnen vinden op de site

alles naar tevredenheid

Alles zoals gevraagd ontvangen. top !

makkelijk besteld, snel ontvangen

makkelijk besteld, snel ontvangen

Had een aantal veiligheidsoverzetbrillen ten behoeve van laswerkzaamheden besteld. Toen bleek dat deze niet specifiek UV werend code 2 waren. Heb ik telefonisch contact gehad met een man die zei dat het betaalde bedrag terug gestort zou worden, en dat ik de brillen als nog mocht houden. Gezien ze dit type bril niet met code 2 konden leveren.

Goed produkt op tijd geleverd. Verpakking mag wel kleiner hoeft er ook geen plastic in de doos .

Zeer goed snel er zorgvuldig Goede kwaliteit

Behulpzaam en de producten zijn het geld waard.

Snelle service en materiaal in orde.

goede service en zeer snelle levering

telefonisch contact gehad over het te bestellen product, snel geholpen en de bestelling is zeer snel geleverd. Top!

bestelling geplaatst voor lader van Maglite. bleek niet te werken omdat mijn baterij op was. daarna hebben ze het allemaal opgelost voor me echt goed geregeld en super tevreden. thanks Alex

Goede pleisters voor het wanddisplay

Snel geleverd.

Bestelling snel binnen en product ontvangen zoals omschreven.

snelle service

goede producten, snelle service

Fantastische service (ook bij "omruilen"!)

Bestelling geplaats. Maar de verkeerde inhoud, omruilen? Geen probleem! Perfecte service. Thanks!

Reageert snel op een vraag en komt met goede oplossingen. Dank je wel!

Regelmatig hier besteld en porto's laten repareren. Goede service en communicatie. Zeer goede zaak.