Gebrek aan service

Op 30 januari ll., bestel ik een set salontafels en betaal ik onmiddellijk. Verwachtte levertermijn april 2021. Op 29 april stuur ik zelf een mail, met de vraag wanneer de tafel zal geleverd worden. Ik krijg antwoord terug dat ik in januari een mail zou moeten ontvangen hebben, met het bericht dat de levering nu voorzien is voor 30 juni. Misschien kon het ook een vergetelheid geweest zijn dat ik niet was ingelicht. Of misschien was het bericht in mijn SPAM terechtgekomen. Geen probleem voor me om tot 30 juni te wachten. Ligt het aan de pandemie en behorende leveringsissues...alle begrip. Ik lees ook de krant. Vandaag zijn we 7 juli. Ik heb geen bericht mogen ontvangen van een eventuele nieuwe uitstel van levering. Qua dienstverlening kan het heel wat beter. Het is misschien MAAR een salontafel, maar hou je klanten op de hoogte. Jammer.

Leuke producten, goede communicatie omtrent levering

Ondanks het bericht dat mijn gekozen product niet direct leverbaar was wel een goede communicatie hierover. Heb even geduld moeten hebben, maar ben zeer tevreden.

Veel keus en aardig personeel!

Online een bestelling geplaatst keurig geholpen. Aanrader!

Prima webwinkel met slechte vervoerder

Prima volgens de bezorgtermijn onze nieuwe lamp gekregen en er helemaal gelukkig mee!! Gelukkig deed de lamp het nog keurig wantns toen ik thuis kwam stond deze keurig voor de deur in de regen! Lijkt mij niet helemaal de bedoeling (in een weliswaar rustige straat), maar met electronica lijkt mij dat niet helemaal de juiste afleverwijze.

Prachtige winkel. Mooie spullen!

Al veel spullen gekocht. Voor een goeie prijs. Ben er nog steeds superblij mee!!

Leuke spullen die je niet overal ziet tegen een betaalbare prijs.

Mooie winkel echt een aanrader.

Mooie wandkleed gekocht

Wat een leuke winkel en iedere keer zie ik weer wat anders 👍

Mooi winkel top service!

Mooie winkel en goeie service , zeker aan te raden voor mensen die mooie meubels zoekt

Mooie spullen en top service.