zeer positief!

goed bereikbaar, snelle reacties, zeer vriendelijk en betrokken. bovenal prachtige produkten

Fijne klantenservice en mooie producten!

Hele mooie producten en de klantenservice is heel snel en denkt graag mee.

Deze webwinkel prijkt bovenaan de top !

The Pet Empire levert niet enkel luxe katten-en honden benodigdheden maar ook kwaliteit, vriendelijkheid, persoonlijkheid, eerlijkheid, directheid en voegt de daad bij het woord. Kan het alleen maar aanbevelen!

Super service en mooie producten !

Na vertraging met de levering ben ik steeds correct op de hoogte gehouden en hebben zelfs telefonisch bericht ; Het was ook een super vriendelijk en aangenaam telefoongesprek. Doet echt deugd , correct en ondanks online koop , toch heel klantvriendelijk !

Zeer mooi

De stoeltjes zijn perfect ,heel mooi en heerlijk zacht,mijn katten vinden ze heerlijk

geweldige service en prachtige spullen!

Ik werd zelfs gebeld over de voortgang van de levering en dat de balletjes die ik besteld had niet in de 3 kleuren voorradig waren zoals ze op de site afgebeeld waren, of dat een probleem was. Daarna nog een mailtje met e.e.a. wat ze me wilden laten weten. Zeer klantvriendelijk! En....ik heb nog ooit zo'n prachtige kattenbak gehad. De poop-ee-doo (of zoiets). De mogelijkheid om achteraf te betalen vind ik ook erg prettig.

Fraaie artikelen dat goed in het interieur passen en een persoonlijke service.

Ik ben erg blij met de artikelen dat ik besteld heb en dat een van ze netjes en snel geruild werd. Jammer dat de levertijden van sommige artikelen lang zijn, maar het was de moeite waard.

Great Service!!!

Great Service!

Fast service!

Amazing and fast service. Quality products. Definetly 10/10!

Bestellung aufgegeben und sehr rasch gekommen.

Die Ware war sehr schön verpackt. Wir bestellen gerne wieder.

Was goed

Slechte kattenbak en zeer slechte naservice!

De kattenbak oogt mooi maar in realiteit is hij niet gemaakt om te gebruiken. De naad die het bovenste op het onderste gedeelte bevestigt sluit niet goed af, waardoor er kattenpis naar buiten sijpelt als je kat eens tegen de zijkant van de bak plast. Toen ik dit melde en mijn bak wilde retourneren, werd mijn klacht weggelachen en vertelde men doodleuk dat ik de bak al gebruikt had en dus niet kon terugzenden. Daarnaast moest ik maar weten hoe mijn kat plaste... Ik heb al heel mijn leven katten en deze katten heb ik al 10 jaar en dit heb ik nog bij geen enkele kattenbak gehad. Echt geschokt van de manier hoe ze hier met mensen omgaan. Het gaat hier niet om een goedkope kattenbak. Weggegooid geld!

Geachte mevrouw Cleempoel, Dank voor uw reactie via Kiyoh. Wij hebben op 3-06-2019 via de mail gereageerd op uw klacht, maar graag ter compleetheid nogmaals onze reactie. De kattenbak die u gekocht heeft is alleen geschikt voor katten die zittend plassen. De meeste katten plassen zittend, maar er zijn uitzonderingen. Wanneer uw kat ''sproeit'' is de kattenbak ongeschikt. Bij de productomschrijving van de desbetreffende kattenbak geven wij aan dat deze geschikt is voor katten die zittend plassen. Wij vinden het erg jammer dat u een miskoop heeft gedaan maar een gebruikte kattenbak ruilen is niet mogelijk. Wanneer u het niet met ons eens bent adviseren wij u om uw klacht te deponeren bij ons keurmerk. Dit is gratis en een onafhankelijke commissie zal een uitspraak doen. U kunt via deze link het formulier invullen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/ Mocht u hulp nodig hebben bij het invullen van het formulier of anderszins mailt u ons via service@thepetempire.com Vriendelijke groet, Team The Pet Empire

zeer tevreden

Goede service, vriendelijk en correct. Goed afhandeling en snelle levering, mooie spullen gekocht voor de honden.

Superrrr vriendelijk!!

Erg vriendelijke en snelle goede service! Heel tevreden!

Zeer vriendelijk en behulpzaam, snelle levering

Minder aangenaam als bestelde artikel niet voorradig is. Zou duidelijker op website moeten staan. Gelukkig waardig alternatief gevonden.

Great service!

We are happy with our new dog collars and leashes❤️!

Super goede service!

Wij hebben een poopoopeedo kattenbak besteld voor de kitten die vrijdag bij ons komt wonen. De kattenbak bleek niet in orde te zijn en wij waren bezorgd dat de nieuwe niet tijdig bezorgd zou worden. De eigenaar belde ons dezelfde dag nog, na onze mail, en gelijk de volgende ochtend waren de kattenbakken verwisseld! Echt super geregeld!

Prima service, snelle levering en top kwaliteit

Positief!

Van de bestelling tot de levering was het in orde. Zeer goede communicatie.

Een mooie bak die perfect bij het interieur past. Goede en snelle persoonlijke aanpak.

Supervriendelijke klantenservice!

Prettige, proactieve klantenservice! Producten stralen kwaliteit uit en passen perfect in ons nieuwe huis.

Zeer goede en persoonlijke service en after-sales

Na indirecte bestelling bij pet empire contact gekregen met het bedrijf zelf. Problemen met een bestelling werden zeer goed opgelost en communicatie over het geheel was beter dan je verwacht bij ieder online verkoopbedrijf. Super afgehandeld Marcus! Top.

Beste producten

Erg blij met onze aankoop, goede kwaliteit en mooie uitstraling. Levering was snel.

Echte fijne service!

Goede ervaring met de klantenservice, zeker voor herhaling vatbaar!

Topservice!

Heb een prettige ervaring met dit bedrijf, ze reageren snel op vragen en mooi assortiment.

Over The Pet Empire

Hou je van design, prachtige producten en ben je een toegewijd liefhebber van huisdieren? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! We bieden een met zorg gekozen selectie van unieke huisdier-interieurs en accessoires van de meest unieke en mooiste designer merken van over de hele wereld. Onze belofte Alle designers met wie wij samenwerken vervaardigen hun collectie met kwaliteit, vakmanschap en liefde. Onze collecties zijn er om te inspireren en om een ​​mooi thuis te creëren voor jezelf en je huisdieren. Heel veel shoppingplezier en succes met het bouwen van jullie dierenimperium! Team The Pet Empire