Great service!

We are happy with our new dog collars and leashes❤️!

Super goede service!

Wij hebben een poopoopeedo kattenbak besteld voor de kitten die vrijdag bij ons komt wonen. De kattenbak bleek niet in orde te zijn en wij waren bezorgd dat de nieuwe niet tijdig bezorgd zou worden. De eigenaar belde ons dezelfde dag nog, na onze mail, en gelijk de volgende ochtend waren de kattenbakken verwisseld! Echt super geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, snelle levering en top kwaliteit

Positief!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van de bestelling tot de levering was het in orde. Zeer goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een mooie bak die perfect bij het interieur past. Goede en snelle persoonlijke aanpak.

Supervriendelijke klantenservice!

Prettige, proactieve klantenservice! Producten stralen kwaliteit uit en passen perfect in ons nieuwe huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede en persoonlijke service en after-sales

Na indirecte bestelling bij pet empire contact gekregen met het bedrijf zelf. Problemen met een bestelling werden zeer goed opgelost en communicatie over het geheel was beter dan je verwacht bij ieder online verkoopbedrijf. Super afgehandeld Marcus! Top.

Beste producten

Erg blij met onze aankoop, goede kwaliteit en mooie uitstraling. Levering was snel.

Echte fijne service!

Goede ervaring met de klantenservice, zeker voor herhaling vatbaar!

Topservice!

Heb een prettige ervaring met dit bedrijf, ze reageren snel op vragen en mooi assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en goed contact waarin levering wordt aangegeven, ook als het even op zich laat wachten.

Levertijd maar was het wachten meer dan waard en werd mij ook medegedeeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Msnelle levering Goede klantenservice!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service! Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk Snel Makkelijk in gebruik Snelle levering

Prima site. Zo laten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wanneer je contact opneemt met de klantenservice ontvang je erg snel een reactie. Erg nette service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede contact met de klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het etensbakje dat ik wou bestellen was jammer genoeg nog niet beschikbaar. Als compensatie werd mij een ander en duurder model aangeboden zonder meerkost. Topklantenservice dus! Ook de verzending was enorm snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Oplossingsgericht en eerlijk

Website actualiseren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kan niets anders zeggen dan nette en persoonlijk advies gekregen. Mooi en gedegen product met snelle levering. Erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne gebruiksvriendelijke website. Prachtige producten ik heb direct een bestelling gedaan. Prettige communicatie. Zeker een aanrader dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooie producten, precies wat ik zocht! dit vind je niet in de standaard dierenwinkel!

niet iets dat ik zo kan verzinnen

Over The Pet Empire

Hou je van design, prachtige producten en ben je een toegewijd liefhebber van huisdieren? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! We bieden een met zorg gekozen selectie van unieke huisdier-interieurs en accessoires van de meest unieke en mooiste designer merken van over de hele wereld. Onze belofte Alle designers met wie wij samenwerken vervaardigen hun collectie met kwaliteit, vakmanschap en liefde. Onze collecties zijn er om te inspireren en om een ​​mooi thuis te creëren voor jezelf en je huisdieren. Heel veel shoppingplezier en succes met het bouwen van jullie dierenimperium! Team The Pet Empire

Filter op Taal