Snelle bezorging, netjes verpakt en goede producten

Super snelle levering echt heel fijn! Netjes verpakt met een snoepje erbij. Wegens een foutje wat er was kreeg ik korting op mijn bestelling echt super goed geregeld! En natuurlijk een van de beste producten! :)

mega snelle levering en goed verzorgt. Volgende dag in huis! Mooie producten voor een leuke prijs en heb je vragen worden deze erg snel beantwoord. Je kan hier zorgeloos bestellen. Ik raad het 100% aan.

Trainingen en producten van hoge kwaliteit!

Ik heb hier 2 trainingen gevolgd. De Mentortraining en de Russian Volume & Styling. Veel geleerd en het lesmateriaal is super compleet. De begeleiding is intens en goed te volgen. Naomie is een topper die haar kennis goed weet over te brengen. Bestellingen zijn bijna altijd de volgende dag al in huis. Altijd leuk verpakt, feestje om uit te pakken. Een aanrader!

Waanzinnige service!

Bij vragen super snel antwoord. Snelle levering en mooi verpakt! & uiteraard top producten Dikke duim omhoog

Lashlift

Betijds me bestelling binnen

uitstekend

HELEMAAL FAN van de snoepjes die jullie er altijd bij doen!!! :-)

Super service!

De extensions van London Lash Pro zijn geweldig en de service van Wimperextensions benodigdheden ook! Supersnel verzonden en een persoonlijk briefje erbij. Heel tevreden

Beste Maria, Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

Top service!

Super snelle levering! Heel tevreden over

Beste Lisa Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

Altijd prima

De wimperextensions werken ontzettend fijn! En ze reageren ook ontzettend snel op berichten!

Beste Renee, Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

ELKE X SUPER BLIJ MET MIJN BESTELLING. SNEL LEVERING , MOOI VERPAKKING EN ALTIJD EEN LEKKER SNOEPJE DER BIJ. Medewerkers vriendelijk aan de telefoon en hebben mij meer dan 3 geholpen met mijn bestelling !! TOP KWALITEIT MIJN CLIËNTEN ZIJN SUPER BLIJ DUS IK OOK!! :) <3

Beste Laura, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet, Naomie

Prachtige producten

Hele mooie wimpers! &alles is vegan en Cruelty free love it!!

Superrrrrr

Altijd alles snel binnen en ben gek op de snoepjes die ze er altijd bij doen!!! :-)

Beste Shirley, Bedankt voor de leuke reactie! De snoepjes houden we erin:-) Warme groet, Naomie

Topervaring

Aankopen zijn altijd de volgende dag in huis. Altijd netjes ingepakt met iets lekkers erbij! Topper!

Beste Ine, Bedankt voor je mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

super! snelle levering en goede producten

ik bestel hier regelmatig. altijd goede producten,goede service en snelle levering! top!

Beste Denise, Bedankt voor jouw mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

Super fijn

Altijd snel, op voorraad! Heerlijk. Bedankt!!!

Beste Britt, Bedankt voor de mooie recensie! Warme groet Naomie

top!

Al jarenlang fijne ervaring; veel keuze, goeie kwaliteit producten en altijd snelle levering!

Hey Jacqueline, Super mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Love it!❤️

Top kwaliteit en producten waar je je in de zevende hemel voelt!. Super snelle levering mooie verpakkingen love it!

Heel tevreden!

Goede service! Op tijd geleverd en nog zo leuk ingepakt! Super bedankt!

Super goed en snel!

Goede deals, sneller verzending en levering. Gewoon top!

Alles zoals beschreven

Snelle levering, maar de verzendkosten zijn erg hoog, vooral voor kleine leveringen die ook in een envelop als brievenbuspost verzonden kan worden mogen de tarieven omlaag.

Beste Liss, Bedankt voor uw beoordeling. We lezen uw opmerking over verzendkosten. Wij verzenden bewust geen brievenbuspost. Dit omdat deze niet verzekerd zijn en als ze kwijt zijn niet te traceren meer zijn. Track en trace bij brievenbus post zegt helaas niets omdat het door een postbode bezorgt wordt. Sinds wij over zijn gestapt op pakketten is geen 1 pakket meer kwijt geraakt of slordig/beschadigd bezorgt. Dit is reden waarom wij hiervoor kiezen en is fijner voor alle partijen. Daarnaast is het boven de €50 euro gratis! Met vriendelijke groet Naomie

Fijne webshop!

Snelle levering en kwalitatief goede producten

Beste Verena, Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Met vriendelijke groet Naomie

Top!!!

Bestellen ging heel gemakkelijk, veel keuze! Producten kwamen tijdig en waren mooi verpakt. Prijs kwaliteit ben ik ook zeer tevreden van! Dit wordt mijn vaste webshop!

Beste Tessa, Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Met vriendelijke groet Naomie

Altijd goed contact!

Snelle levering; goed advies! Veel keuze!

Hoi Jacqueline! Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Warme groet Naomie

Altijd snelle reactie als ik vragen heb over mijn bestelling. Echt super blij.

Beste Jennifer, Bedankt voor de mooie beoordeling :-)! We hebben je een privé bericht gestuurd. Vriendelijke groet Naomie

Top levering!

Snelle levering! Goed ingepakt! Top kwaliteit!

Beste Hilal Bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben je een privé bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Naomie