Heel goede ervaring

Helemaal perfect! Netjes op tijd geleverd en nog zo leuk ingepakt.bedanlt!

Hoi Ilona! Super bedankt voor de geweldige beoordeling!! We hebben een verrassing naar je gemaild! Vriendelijke groet Naomie

Super top!

Kwaliteit is goed, en altijd optijd binnen!

parfait

stock et livraison rapide

Super top

Alltijd op tijd en quqluttet 100%

Beste Wioleta Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Altijd supervriendelijk...snelle reactie op vragen/opmerkingen... Snelle levering... Klantenservice is gewoon helemaal top!

Beste Bieke, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Geweldige service

Goed advies en zeer goede service

Beste Esther, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Ik was nog wat vergeten na contact gewoon nog bij de huidige bestelling kunnen bijvoegen. Dankjewel ! Uitstekende service en snelheid :)

Beste Linsey, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Omdat we het waarderen dat je de tijd hiervoor hebt genomen hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet, Naomie

Helemaal fantastisch

Goede service Kwaliteit Klantvriendelijk

Beste Patricia, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Toppie!

Goede service en klantvriendelijkheid

Beste S Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Beste Beau, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Snelle levering, netjes verpakt en fijn contact!

Beste Jolanda, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Teleurgesteld

Bestelling zou volgende dag geleverd worden. Is pas na 1 week geleverd. De lijm die ik besteld heb is helemaal niet goed, het gaat om de Power Bond Adhesive. Er staat "Het droogt zo snel dat je niet de tijd hebt om de extensions te herpositioneren". Dit is echter niet het geval, Ik moest namelijk echt wachten tot die gehecht was aan de wimper. Ook kreeg ik klachten van de klant dat de lijn erg sterk ruik. De sterke geur heb ik zelf ook ervaren. Ik hou rekening mee met de luchtvochtigheid en de temperatuur van de salon, maar alsnog deze lijm niet prettig ervaren.

Beste Catalina, We hebben gekeken naar uw order maar u heeft uw order in pre order besteld wat duidelijk vermeld staat in hoofdletters en uitroeptekens bij de producten, daarna in uw winkelmandje, vervolgens op uw bestellijst en op uw factuur. U wordt 4 keer op de hoogte gebracht van deze vertraging. De producten die u had besteld zijn vrijdagmiddag bij ons geleverd zoals aangegeven stond bij uw artikelen en maandagochtend gelijk naar u verzonden. De bovengenoemde vertraging hadden wij dus duidelijk 4 x aangegeven! Wat betreft de lijm, dat kan dat is heel persoonlijk en het is de bestseller van LLP wereldwijd. Maar het kan altijd zijn dat het voor iemand niet bevalt wat de oorzaak ook is. Graag hadden we persoonlijk contact gehad om dit op te lossen en zeker toe te lichten. Met vriendelijke groet Naomie

Redelijk tevreden

Krijg ik mijn bestelingen niet op tikden en ze laten mij niet weten dat mijn besteling komt later.

Jammer dat u dit zo ervaart. U heeft een artikel in pre order besteld voor 2-8 dit betekent dat deze voor vrijdagmiddag gepland stond voor levering bij ons. Helaas kwam uw product een werkdag later. Als een product een pre order is staat dit er heel duidelijk bij in grote letters omdat we dit juist willen voorkomen. We hebben uw mail van zaterdagavond beantwoord en maandag ochtend gelijk uw order verzonden en ook laten weten aan u dat deze onderweg is, dus we vinden het heel jammer dat we maandag middag deze beoordeling krijgen terwijl we verder niets van u horen op uw eigen verzonden mails. Ook omdat wij het net zo vervelend vinden als u dat producten later komen dan gepland. We streven er naar om alle producten voor 15:00 dezelfde dag nog te verzenden en als is dit niet mogelijk is dan vermelden we dat altijd bij het product. we hopen dat u alsnog veel plezier heeft van u bestelling. Met vriendelijke groet Naomie

Super snelle service!!!

Vandaag besteld en morgen daadwerkelijk ontvangen!!! Super service!

service rapide,

Produits et service parfait

Goede service snelle levering en kwaliteits producten. Altijd heel tevreden. Geen enkele vraag blijft onbeantwoord altijd even vriendelijk en behulpzaam. Naomie heeft veel geduld, hart en passie voor het vak. Daar mogen meerdere een voorbeeld aan nemen.

Lieve Danielle, Super bedankt voor deze beoordeling! We sturen een bedankje naar je mailbox! vriendelijke groet Naomie

Snelle levering top

Besteld, en de volgende dag al in huis! Blij met de snelle service.

Super snelle service en kwaliteit

Blijf vaste klant!

Goed!

Mijn pakket is super snel aangekomen!

Snelle levering en goed verpakt.

Ruime keus en goede kwaliteit.

Snel

Nette, snelle en persoonlijke levering. Zal hier vaker gaan bestellen. Dankjewel !

Snelle levering mooi verpakt goede service

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé