Beste producten en service

In alle opzichten een fijn bedrijf. En betere producten zijn er gewoon niet!

super service

Ik ben overgestapt op jullie collectie maar had nog wat vragen en deze werden snel en duidelijk beantwoord. Ook had ik per ongeluk iets verkeerds besteld en dit werd heel netjes opgelost. jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Beste Gaby, Bedankt voor deze fijne recensie. Daar worden we blij van! We helpen altijd waar we kunnen! Warme groet Team wimper en brow benodigdheden

Sluw

Had een bestelling geplaatst. Week later hoorde ik dat ik niet meer kon werken ivm mn gezondheid. Wilde natuurlijk de producten die ik nog niet eens uit het doosje had gehaald retourneren. Een aantal producten kost nogal wat. Wat denk je? Dit mag niet omdat ze niet geseald zijn. Nee natuurlijk zijn ze niet geseald als je ze niet geseald opstuurt naar kopers :D Wanneer je dit aangeeft gooien ze het op de voorwaarden. Slap excuses om zo geen betalingen terug te hoeven doen. ( ik begrijp echt wel dat ze niet kunnen controleren of een product gebruikt is zonder sealing ) maar hier hadden ze iets aan kunnen doen. Het is zo gemakkelijk om bijv. de verpakkingen van de producten te sealen met stickers tijdens een bestelling inpakken. Bij een ander merk/bedrijf met dezelfde voorwaarden zou mn mening hetzelfde zijn. Dit probleem is namelijk oplosbaar als je daar iets aan zou willen doen.

Beste Hannie, Na de toon van u mails hadden we deze recensie natuurlijk al verwacht. Zo gaat dat blijkbaar tegenwoordig helaas. Het maakt dat wij als bedrijf nog meer achter onze keuze staan. Wij kunnen niet artikelen die geopend kunnen zijn na overigens wel meer dan een week retour nemen. Wij waarborgen ten alle tijd de veiligheid en hygiëne van onze artikelen. Dat zijn we verplicht naar al onze klanten. We hebben dit duidelijk vermeld in onze voorwaardes en ook waarom. Geen enkele stylist wilt een product ontvangen wat bij een andere stylist gelegen heeft en misschien wel geopend is geweest of verkeerd opgeborgen is waardoor de houdbaarheid in werking gaat. En daarom hebben we voor deze producten deze voorwaardes opgesteld. U vind dat wij voor u de voorwaardes moeten negeren. Maar wij vinden iedereen gelijk en handelen naar onze voorwaardes. Een oplossing voor u is niet een oplossing voor ons of onze klanten. U vind dat wij u ergens toe verplichten maar we verplichten niemand om te kopen. Ook hebben we uitgelegd dat stickers geen sealing is en wij niet andere branding artikelen kunnen sealen en daarom dus deze voorwaardes. We hebben u een oplossing gegeven in onze laatste mail. Ik wens u een fijne dag verder.

De lijm is perfect!

Super fijne lijm, kan tegen hoge luchtvochtigheid en heeft een lange retentie!

Goede service en snelle levering van de beste producten.

Hey Sharon! Bedankt voor deze fijne recensie! Daar worden we blij van! Fijne zomervakantie gewenst! Warme groet Naomie

Wimpers

Ik had 1 doosje wimpers dat was best vreemd, maar de rest van de producten waren geweldig. Verzending altijd op tijd!!

Hey Paulina, Bedankt voor je recensie, we contacten je even over dat vreemde doosje. Warme groet Naomie

Iana

Always fast delivery. If something goes wrong, they quickly find a solution. Thank you.

Perfect!

Goede klantenservice, hulp bij vragen over een product en altijd alles netjes en op tijd geleverd. Met kleine èn grote bestellingen voor mijn salon! Ga zo door, het wordt enorm gewaardeerd!

TOP SERVICE!

Super snel bezorgd, beter kan niet!!

Fijne producten

Fijne producten en snelle levering. Zeer tevreden!

Goed contact altijd op tijd geleverd

Top service en de beste producten!

Met één woord TOP! Producten zijn van goede kwaliteit en service is altijd on point 100% aanrader.

Beste producten!!

De beste producten voor wimpers en wenkbrauwen als je het mij vraagt. Fijne service, goed bereikbaar en netjes verpakt.

Iedere bestelling is altijd een feestje om uit te pakken!Super service en hele snelle levering.

Elke bestelling keurig op tijd en met communicatie gezamenlijk leuke pakket gemaakt. Dankjewel voor hey meedenken !

Products are top, I use only Inley. The delivery is super fast. Really recommend.

Professioneel en betrouwbaar

Top service en altijd snelle levering

Heel fijn bedrijf!

Bestellingen altijd op tijd geleverd en de service is ook heel goed!

Lijmen

Toffe verpakking, cadeautje daarbij maakt altijd blij Alvast bedankt.

Snelle levering mooi verpakt

Blij met jullie en mijn klanten ook

Ge wel dig !

Elke bestelling volgende dag in huis! Kan het zeker aanraden

Een top leverancier.

Naast de hoge kwaliteit producten die er te verkrijgen zijn, is de communicatie ook super fijn. Een hele fijne service en nog ook een hele snelle levering!

Niets op aan te merken

Altijd leuk verpakt, snelle levering en het klopt altijd. Perfect dus!

top!

ik bestel hier al mijn producten voor de wimperlift!

Doctor Langeveldplein 12

3361HE Sliedrecht