Very good

Order could be sended faster, but 3 days it is a good score anyway :D good packed, good products

Hi Weronika, Thank you so much! Warm regards Naomie

Goede service en snelle levering. Mijn favoriete glue Flexie!

Hi Iveta, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Bestelling kwam snell en producten zijn perfekt!

Hi Anna, Fijn om te lezen! Super bedankt! Warme groet Naomie

Een bestelling geplaatst en erbij gezet dat ik het zsm nodig had. Kreeg het supersnel geleverd met een leuk briefje erbij!! Echt top!

Hi Deveny, Super fijn! En bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Snelle levering en scherpe prijzen

Producten werden snel en netjes afgeleverd. Voldoende voorraad en scherpe prijzen

Hi Aleksandra, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Perfecte service en snelle bezorging!

Volgende dag al in huis. Keurig verpakt. Ik ben heel blij met mijn bestelling!

Hi Angela, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Alles is goed :)

Hi Ewelina, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Super producten en goede service!

Weer een goede service! Snel geleverd. Ruime collectie

Top!!

Naomi is echt een toptrainster!

Hi Ursula, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Altijd een goed advies

Goede service en snelle levering. Ik ben fan van de Flexie glue!

Hi Mireille, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn ook fan van de flexie :-) Warme groet Naomie

Super mooie pre made fans!

Super mooie en zachte pre made fans. Makkelijk ik gebruik en mooi resultaat.

Hi Indira, Bedankt voor de mooie beoordeling! En fijn om te lezen dat je ook fan bent van onze pre-mades :-) Warme groet Naomie

Lashes

Very fast shipping and kind personal. I highly recommend.

Hi Katarzyna, Thank you so much for your revieuw! Warm regards Naomie

Mooie producten, ruim assortiment en goede service.

Mooie producten, goede service.

Beste Manuela, Bedankt voor deze beoordeling! We hebben je een persoonlijke mail gestuurd. Met vriendelijke groet Naomie

snelle service

Altijd snelle service

Beste Shirley Bedankt voor deze beoordeling! We hebben je een persoonlijke mail gestuurd. Met vriendelijke groet Naomie

snelle bezorging, goed contact over producten die niet op voorraad waren. Eventuele vervanging was mogelijk. Niets op aan te merken, doe zeker snel weer een bestelling wanneer nodig

Snelle bezorging, netjes verpakt en goede producten

Super snelle levering echt heel fijn! Netjes verpakt met een snoepje erbij. Wegens een foutje wat er was kreeg ik korting op mijn bestelling echt super goed geregeld! En natuurlijk een van de beste producten! :)

mega snelle levering en goed verzorgt. Volgende dag in huis! Mooie producten voor een leuke prijs en heb je vragen worden deze erg snel beantwoord. Je kan hier zorgeloos bestellen. Ik raad het 100% aan.

Trainingen en producten van hoge kwaliteit!

Ik heb hier 2 trainingen gevolgd. De Mentortraining en de Russian Volume & Styling. Veel geleerd en het lesmateriaal is super compleet. De begeleiding is intens en goed te volgen. Naomie is een topper die haar kennis goed weet over te brengen. Bestellingen zijn bijna altijd de volgende dag al in huis. Altijd leuk verpakt, feestje om uit te pakken. Een aanrader!

Waanzinnige service!

Bij vragen super snel antwoord. Snelle levering en mooi verpakt! & uiteraard top producten Dikke duim omhoog

Lashlift

Betijds me bestelling binnen

uitstekend

HELEMAAL FAN van de snoepjes die jullie er altijd bij doen!!! :-)

Super service!

De extensions van London Lash Pro zijn geweldig en de service van Wimperextensions benodigdheden ook! Supersnel verzonden en een persoonlijk briefje erbij. Heel tevreden

Beste Maria, Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

Top service!

Super snelle levering! Heel tevreden over

Beste Lisa Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

Altijd prima

De wimperextensions werken ontzettend fijn! En ze reageren ook ontzettend snel op berichten!

Beste Renee, Bedankt voor de mooie beoordeling!! Warme groet, Naomie

ELKE X SUPER BLIJ MET MIJN BESTELLING. SNEL LEVERING , MOOI VERPAKKING EN ALTIJD EEN LEKKER SNOEPJE DER BIJ. Medewerkers vriendelijk aan de telefoon en hebben mij meer dan 3 geholpen met mijn bestelling !! TOP KWALITEIT MIJN CLIËNTEN ZIJN SUPER BLIJ DUS IK OOK!! :) <3

Beste Laura, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet, Naomie