Heel fijn bedrijf!

Bestellingen altijd op tijd geleverd en de service is ook heel goed!

Lijmen

Toffe verpakking, cadeautje daarbij maakt altijd blij Alvast bedankt.

Snelle levering mooi verpakt

Blij met jullie en mijn klanten ook

Ge wel dig !

Elke bestelling volgende dag in huis! Kan het zeker aanraden

Een top leverancier.

Naast de hoge kwaliteit producten die er te verkrijgen zijn, is de communicatie ook super fijn. Een hele fijne service en nog ook een hele snelle levering!

Niets op aan te merken

Altijd leuk verpakt, snelle levering en het klopt altijd. Perfect dus!

top!

ik bestel hier al mijn producten voor de wimperlift!

Al jaren klant

Fijne producten en goede service

Lash lift inlei

Спасибо большое за быструю доставку. Товар идеально был упакован . Буду заказывать еще . Всем рекомендую.

Bestal hier al een tijdje, altijd goed op tijd geleverd. Producten zijn van top kwaliteit en service is super.

100% aanrader

Altijd een top service!

blij met de producten en service

Prijs komt goed overeen met de producten kwaliteit, altijd tevreden

Ge wel dig !

Altijd alles producten op voorraad en bij bestellen voor 3 uur de volgende dag in huis. Ik hoef mij geen zorgen te maken om voorraad en dat is super prettig!

Bestelling snel ontvangen met super producten

Goede service!

Super leuk event gehad, met goede demo's en duidelijke uitleg. Na afloop een goede service en fijne mogelijkheid om de producten mee te nemen en die bevallen super! Bedankt!

Ben altijd tevreden , snelle levering en goede kwaliteit producten.

top!

goede webshop. jammer dat twee kleine artikelen in een doos zaten die nét zo makkelijk in een brievenbuspakje verzonden konden worden.

Beste Dee, Bedankt voor uw bericht. Een toelichting op uw opmerking, Op de website staat ook vermeld dat we geen brievenbuspost verzenden. Dit is omdat dit sneller zoek raakt en totaal niet te traceren meer is. Op deze manier hoe we nu verzenden is het wel te traceren als er iets kwijt is en raakt er gelukkig zelden wat zoek. En de doosjes zijn nu ook weer niet zo groot;-) Met vriendelijke groet Naomie

Fantastische service.

Hoogwaardige producten, altijd professionele service.

Altijd super!

Altijd super fijne service, hoogste kwaliteit producten, snelle levering en klantvriendelijk.

Prima en snel

Ik heb een tweezer besteld en zou deze na de bestelling de volgende dag ophalen. Vergeten en ik kreeg gelijk een mailtje dat de tweezer nog niet was opgehaald. Opgehaald en hij zat was netjes verpakt in een tasje. Nette service!

Fijne producten en snelle service

Lekkere snoepjes als cadeautje bij de bestelling:) en vriendelijke communicatie. Ik bestel hier graag de wimperextension-producten zoals pincetten, lijm en extensions. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, prijs en leversnelheid. Het is leuk dat ze hier ook hele andere producten hebben t.o.v. de meeste groothandels. Zo kan ik zo nu en dan eens wat nieuws ontdekken.

Snel

Snelle levering. Alle spullen zijn hier top! Bestel graag :)

Fijn altijd

Zie hierboven, niets meer, niets minder.

Prachtig

Heel tevreden!!! Zeker een aanrader ✨

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.