Super fijn

Altijd snel, op voorraad! Heerlijk. Bedankt!!!

Beste Britt, Bedankt voor de mooie recensie! Warme groet Naomie

top!

Al jarenlang fijne ervaring; veel keuze, goeie kwaliteit producten en altijd snelle levering!

Hey Jacqueline, Super mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Love it!❤️

Top kwaliteit en producten waar je je in de zevende hemel voelt!. Super snelle levering mooie verpakkingen love it!

Heel tevreden!

Goede service! Op tijd geleverd en nog zo leuk ingepakt! Super bedankt!

Super goed en snel!

Goede deals, sneller verzending en levering. Gewoon top!

Alles zoals beschreven

Snelle levering, maar de verzendkosten zijn erg hoog, vooral voor kleine leveringen die ook in een envelop als brievenbuspost verzonden kan worden mogen de tarieven omlaag.

Beste Liss, Bedankt voor uw beoordeling. We lezen uw opmerking over verzendkosten. Wij verzenden bewust geen brievenbuspost. Dit omdat deze niet verzekerd zijn en als ze kwijt zijn niet te traceren meer zijn. Track en trace bij brievenbus post zegt helaas niets omdat het door een postbode bezorgt wordt. Sinds wij over zijn gestapt op pakketten is geen 1 pakket meer kwijt geraakt of slordig/beschadigd bezorgt. Dit is reden waarom wij hiervoor kiezen en is fijner voor alle partijen. Daarnaast is het boven de €50 euro gratis! Met vriendelijke groet Naomie

Fijne webshop!

Snelle levering en kwalitatief goede producten

Beste Verena, Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Met vriendelijke groet Naomie

Top!!!

Bestellen ging heel gemakkelijk, veel keuze! Producten kwamen tijdig en waren mooi verpakt. Prijs kwaliteit ben ik ook zeer tevreden van! Dit wordt mijn vaste webshop!

Beste Tessa, Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Met vriendelijke groet Naomie

Altijd goed contact!

Snelle levering; goed advies! Veel keuze!

Hoi Jacqueline! Super bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben een privé bericht naar je gestuurd! Warme groet Naomie

Altijd snelle reactie als ik vragen heb over mijn bestelling. Echt super blij.

Beste Jennifer, Bedankt voor de mooie beoordeling :-)! We hebben je een privé bericht gestuurd. Vriendelijke groet Naomie

Top levering!

Snelle levering! Goed ingepakt! Top kwaliteit!

Beste Hilal Bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben je een privé bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Naomie

Helemaal top en super snelle verzending!

Super fijn dat de verzending zo snel is, en altijd top producten! Heel blij met london lash

Beste Melissa, Bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben je een privé bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Naomie

Heel goede ervaring

Helemaal perfect! Netjes op tijd geleverd en nog zo leuk ingepakt.bedanlt!

Hoi Ilona! Super bedankt voor de geweldige beoordeling!! We hebben een verrassing naar je gemaild! Vriendelijke groet Naomie

Super top!

Kwaliteit is goed, en altijd optijd binnen!

parfait

stock et livraison rapide

Super top

Alltijd op tijd en quqluttet 100%

Beste Wioleta Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Altijd supervriendelijk...snelle reactie op vragen/opmerkingen... Snelle levering... Klantenservice is gewoon helemaal top!

Beste Bieke, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Geweldige service

Goed advies en zeer goede service

Beste Esther, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen hiervoor en daarom hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet Naomie

Ik was nog wat vergeten na contact gewoon nog bij de huidige bestelling kunnen bijvoegen. Dankjewel ! Uitstekende service en snelheid :)

Beste Linsey, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Omdat we het waarderen dat je de tijd hiervoor hebt genomen hebben we iets leuks naar je mailbox gestuurd! Vriendelijke groet, Naomie

Helemaal fantastisch

Goede service Kwaliteit Klantvriendelijk

Beste Patricia, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Toppie!

Goede service en klantvriendelijkheid

Beste S Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Beste Beau, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Snelle levering, netjes verpakt en fijn contact!

Beste Jolanda, Bedankt voor uw recensie! We sturen een verassing naar uw inbox om u te bedanken voor uw tijd! Vriendelijke groet Naomie

Teleurgesteld

Bestelling zou volgende dag geleverd worden. Is pas na 1 week geleverd. De lijm die ik besteld heb is helemaal niet goed, het gaat om de Power Bond Adhesive. Er staat "Het droogt zo snel dat je niet de tijd hebt om de extensions te herpositioneren". Dit is echter niet het geval, Ik moest namelijk echt wachten tot die gehecht was aan de wimper. Ook kreeg ik klachten van de klant dat de lijn erg sterk ruik. De sterke geur heb ik zelf ook ervaren. Ik hou rekening mee met de luchtvochtigheid en de temperatuur van de salon, maar alsnog deze lijm niet prettig ervaren.

Beste Catalina, We hebben gekeken naar uw order maar u heeft uw order in pre order besteld wat duidelijk vermeld staat in hoofdletters en uitroeptekens bij de producten, daarna in uw winkelmandje, vervolgens op uw bestellijst en op uw factuur. U wordt 4 keer op de hoogte gebracht van deze vertraging. De producten die u had besteld zijn vrijdagmiddag bij ons geleverd zoals aangegeven stond bij uw artikelen en maandagochtend gelijk naar u verzonden. De bovengenoemde vertraging hadden wij dus duidelijk 4 x aangegeven! Wat betreft de lijm, dat kan dat is heel persoonlijk en het is de bestseller van LLP wereldwijd. Maar het kan altijd zijn dat het voor iemand niet bevalt wat de oorzaak ook is. Graag hadden we persoonlijk contact gehad om dit op te lossen en zeker toe te lichten. Met vriendelijke groet Naomie