Perfect!

Goede klantenservice, hulp bij vragen over een product en altijd alles netjes en op tijd geleverd. Met kleine èn grote bestellingen voor mijn salon! Ga zo door, het wordt enorm gewaardeerd!

TOP SERVICE!

Super snel bezorgd, beter kan niet!!

Fijne producten

Fijne producten en snelle levering. Zeer tevreden!

Goed contact altijd op tijd geleverd

Top service en de beste producten!

Met één woord TOP! Producten zijn van goede kwaliteit en service is altijd on point 100% aanrader.

Beste producten!!

De beste producten voor wimpers en wenkbrauwen als je het mij vraagt. Fijne service, goed bereikbaar en netjes verpakt.

Iedere bestelling is altijd een feestje om uit te pakken!Super service en hele snelle levering.

Elke bestelling keurig op tijd en met communicatie gezamenlijk leuke pakket gemaakt. Dankjewel voor hey meedenken !

Products are top, I use only Inley. The delivery is super fast. Really recommend.

Professioneel en betrouwbaar

Top service en altijd snelle levering

Heel fijn bedrijf!

Bestellingen altijd op tijd geleverd en de service is ook heel goed!

Lijmen

Toffe verpakking, cadeautje daarbij maakt altijd blij Alvast bedankt.

Snelle levering mooi verpakt

Blij met jullie en mijn klanten ook

Ge wel dig !

Elke bestelling volgende dag in huis! Kan het zeker aanraden

Een top leverancier.

Naast de hoge kwaliteit producten die er te verkrijgen zijn, is de communicatie ook super fijn. Een hele fijne service en nog ook een hele snelle levering!

Niets op aan te merken

Altijd leuk verpakt, snelle levering en het klopt altijd. Perfect dus!

top!

ik bestel hier al mijn producten voor de wimperlift!

Al jaren klant

Fijne producten en goede service

Lash lift inlei

Спасибо большое за быструю доставку. Товар идеально был упакован . Буду заказывать еще . Всем рекомендую.

Bestal hier al een tijdje, altijd goed op tijd geleverd. Producten zijn van top kwaliteit en service is super.

100% aanrader

Altijd een top service!

blij met de producten en service

Prijs komt goed overeen met de producten kwaliteit, altijd tevreden

Ge wel dig !

Altijd alles producten op voorraad en bij bestellen voor 3 uur de volgende dag in huis. Ik hoef mij geen zorgen te maken om voorraad en dat is super prettig!