Bestelling snel ontvangen met super producten

Goede service!

Super leuk event gehad, met goede demo's en duidelijke uitleg. Na afloop een goede service en fijne mogelijkheid om de producten mee te nemen en die bevallen super! Bedankt!

Ben altijd tevreden , snelle levering en goede kwaliteit producten.

top!

goede webshop. jammer dat twee kleine artikelen in een doos zaten die nét zo makkelijk in een brievenbuspakje verzonden konden worden.

Beste Dee, Bedankt voor uw bericht. Een toelichting op uw opmerking, Op de website staat ook vermeld dat we geen brievenbuspost verzenden. Dit is omdat dit sneller zoek raakt en totaal niet te traceren meer is. Op deze manier hoe we nu verzenden is het wel te traceren als er iets kwijt is en raakt er gelukkig zelden wat zoek. En de doosjes zijn nu ook weer niet zo groot;-) Met vriendelijke groet Naomie

Fantastische service.

Hoogwaardige producten, altijd professionele service.

Altijd super!

Altijd super fijne service, hoogste kwaliteit producten, snelle levering en klantvriendelijk.

Prima en snel

Ik heb een tweezer besteld en zou deze na de bestelling de volgende dag ophalen. Vergeten en ik kreeg gelijk een mailtje dat de tweezer nog niet was opgehaald. Opgehaald en hij zat was netjes verpakt in een tasje. Nette service!

Fijne producten en snelle service

Lekkere snoepjes als cadeautje bij de bestelling:) en vriendelijke communicatie. Ik bestel hier graag de wimperextension-producten zoals pincetten, lijm en extensions. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, prijs en leversnelheid. Het is leuk dat ze hier ook hele andere producten hebben t.o.v. de meeste groothandels. Zo kan ik zo nu en dan eens wat nieuws ontdekken.

Snel

Snelle levering. Alle spullen zijn hier top! Bestel graag :)

Fijn altijd

Zie hierboven, niets meer, niets minder.

Prachtig

Heel tevreden!!! Zeker een aanrader ✨

Goede producten en super fan de wimperextensions lijm isane. Wimpers zijn ook echt mooi

Super service!

Altijd super tevreden met mijn bestellingen. Super snelle levering en klantvriendelijk! En natuurlijk altijd de allerbeste producten! Kortom echt een aanrader!!!

Мастер который делал ресницы маме моей , она невероятна!

Она просто лучшая ! Мама расцвела и очень получила хорошие эмоции!!! Спасибо за радость на ее лице!

Super tevreden

Alles wat ik tot nu toe besteld heb was hoog kwaliteit en ze zijn ook super snel. Het is altijd leuk om de pakketjes te openen want er zit altijd een klein verassing bij...

Snelle levering, mooi verpakt en topproducten.

Super snel en altijd netjes

Iedere bestelling komt ontzettend snel aan en altijd netjes verpakt. Tevreden, vaste klant!

Altijd snel geleverd en volgende dag in huis. Super !

Snelle verzending!

Fijne communicatie, pakket als behoren verzonden. Ik ga zeker meer bestellen!

Netjes & snel geleverd!

Altijd netjes verpakt en voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis!

Snelle levering, netjes en mooi verpakt. Helemaal top

Top!!

Ik had een bestelling geplaatst. Bestelling was de volgende dag al binnen echt top service

Snelle levering van de beste producten voor lashlift

Snelle levering van goede professionele producten. Bij vragen over producten word je snel te woord gestaan en geholpen. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering en goed verpakt