Snelle levering en goed verpakt

Binnen 24 uur geleverd!

Binnen 24 uur geleverd!

Fijn geholpen en snelle zending

Altijd goede, snelle levering. Fijne producten om mee te werken. Bestellen zeker de moeite waard!

Fijne en rustige uitleg ,alle tijd werd er voor je genomen!

Super mooie ruimte en aan alles was gedacht,(eten drinken stond allemaal en mochten we dus gebruik van maken) mijn model zat lekker op een bankje haar eigen werkzaamheden te doen op haar laptop ,toen ik de theorie kreeg , dit was super fijn, want daardoor konden we samen gezellig heen en terug rijden. Alle spullen waren aanwezig en we hoefden niks van onze eigen nieuwe pakket te pakken echt super attent. Naomi is ook na de cursus bereid om je te helpen , wat natuurlijk ook heel erg fijn is.

De verzending was netjes en snel verzonden! Blij met mijn Inlei producten.

Ruim assortiment en snelle levering

zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling

Ik kon mijn bestelling vlot plaatsen en heb deze ook snel gekregen.

Goed!

Snelle levering keer op keer

Snelle levering, netjes verpakt! Super fijn.

Helemaal top.

Naomie staat altijd klaar met raad en daad voor mij en snelle levering.

Netjes verpakt en snelle levering

Super blij!

Snel! Netjes! Hoge kwaliteit! Altijd met kleine cadeautje erbij!! Dank je wel!

Fijne service

Hele fijne en vriendelijke service. Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld en kon deze gelukkig retour sturen en de juiste bestelle. Duidelijke instructies en snel geregeld. Leuk verpakt met een gift. Een tevreden klant.

Kon niet retourneren

Had mijn pakketje nog niet eens opengemaakt en ik mocht hem niet retourneren

Beste Lois, Zie onze voorwaarden. Lijmen die buiten ons beheer zijn geweest langer dan een week kunnen we niet veilig meer aan onze klanten verkopen. U zou ook geen lijm willen ontvangen die ander halve week ergens heeft gelegen buiten ons beheer waardoor deze een kans heeft niet meer optimaal te werken of nog erger. Maar buiten deze uitleg die we ook telefonisch hebben doorgegeven en u zei te snappen bent u akkoord gegaan met de voorwaarden waarin het vermeld staat. Vriendelijke groet Naomie

Tweezers waren goed

Beste Naomi, Wat fijn dat onze tweezers goed in de smaak vallen! Bedankt voor de revieuw! Warme groet Naomie

Vriendelijk! Goed en snel service!

Beste Claudia, Bedankt voor deze mooie revieuw! Warme groet Naomie

Snelle levering, kwalitatief goede spullen!

Inlei is een topmerk, zowel voor de brow als de lash lift.

Cursus Styling like an artist, aanvulling om je kennis naar een hoger niveau te brengen

We vonden de cursus erg goed en ik heb veel inspiratie opgedaan en energie ontvangen van jullie! De balans tussen theorie en praktijk was fijn en ik heb het gevoel alle benodigde informatie te hebben gekregen. Dankjewel!

Snelle service en super in naverkoop!

Altijd goed bereikbaar als er vragen zijn en snelle levering van producten.

Echt top producten

Alles werkt goed. De hechting is echt super