Perfecte service en communicatie

Het is snel, netjes en er zit altijd een leuk kaartje bij waardoor bestellen een feestje wordt. Ik bestel zeer regelmatig en zelfs als er een onduidelijkheid is dan wordt dit binnen 24 uur opgelost en contact opgenomen met mij. Zeer tevreden en blije klant!

Hele goede service en fijne producten!

Ik ben altijd super tevreden over de producten en service van Wimperextensions Benodigdheden. Daarnaast zijn de trainingen van Naomie heel fijn en ze legt alles super goed uit!

Altijd super!

Ik heb hiervoor bij een groothandel altijd problemen gehad met mijn bestellingen. Altijd werd het incompleet geleverd of het verkeerde opgestuurd. Sinds ik bij jullie bestel is er een last van mijn schouders af! Geen stress meer en altijd super netjes ingepakt!

Voor de 1e x besteld, alles naar wens gegaan.

1e x besteld, alles naar wens gegaan. Ben een beetje voorzichtig met 5 sterren geven na 1 ervaring. Als de toekomst net zo blijft gaan zal ik mijn recensie zeker aanpassen.

super blij

Zeer snelle levering

Goede producten met hoge kwaliteit.

Super kwaliteit!

Als je zoekt naar kwaliteit en een prima prijs, is dit ook een van de betere webshops. De wimpers heb ik nog niet gebruikt maar de Iconic lijm is fijn om mee te werken.

Snelle levering fijne producten!

Snelle levering en goede producten!

Snel en netjes verzonden. De Inlei producten voor lashlift zijn perfect! Mooie Krul en blijft goed zitten. Tevreden!

Zoals altijd perfect!

Stelt mij nooit teleur!

Super snel

Wat een snelle service! En zo leuk verpakt! Dank jullie wel!

Perfect product that speed up my work

The new tweezers are the best I have in my collection. Its very easy to make fans. Looking forward to try Lash extensions as well

Uitsekekende levering

Rappe levering & uitstekende kwaliteit

Geweldige service!

Zoals altijd is mijn bestelling weer keurig verpakt, snelle levering en daarnaast altijd een leuke persoonlijke note erbij. Dit is een service waar andere bedrijven iets van kunnen leren!

Snel!

Snel, goede producten, klein cadeautje!

vriendelijk.

Snelle levering, Goed dienst, ik blijf een vast klant van Wimperextensions benodigdheden:))

Om aan te raden

Ben zeer tevreden over de producten en de service X

Levering

Het pakket ging mij dinsdag 04/05/2021 aangeboden worden aan huis. Ik ben speciaal hele dag thuis gebleven om dan te zien dat de bezorger het niet had gehaald die dag waar door ik het pas vrijdag in een ophaalpunt in de buurt kan gaan ophalen. Jammer dat het niet een 2x aan huis word geboden.

Hoi Jana, Vervelend dat je pakket vetraagd is. Helaas is je punt van kritiek iets waar wij geen invloed op hebben en helaas ook dus niet kunnen verranderen. De Postbedrijven hebben het helaas heel druk waardoor dit soort vertragingen soms ontstaan en het niet altijd door hun goed aangegeven wordt. Warme groet Naomie

Ik ben altijd blij met de service van Wimperextensions Benodigdheden. De levering is snel en de wimpers zijn van hoge kwaliteit. Ook de lijmen hebben een goede retentie en zijn fijn in gebruik. Ik bestel hier al 2 jaar en zal dit zeker blijven doen!

Very good

Order could be sended faster, but 3 days it is a good score anyway :D good packed, good products

Hi Weronika, Thank you so much! Warm regards Naomie

Goede service en snelle levering. Mijn favoriete glue Flexie!

Hi Iveta, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Bestelling kwam snell en producten zijn perfekt!

Hi Anna, Fijn om te lezen! Super bedankt! Warme groet Naomie

Een bestelling geplaatst en erbij gezet dat ik het zsm nodig had. Kreeg het supersnel geleverd met een leuk briefje erbij!! Echt top!

Hi Deveny, Super fijn! En bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Snelle levering en scherpe prijzen

Producten werden snel en netjes afgeleverd. Voldoende voorraad en scherpe prijzen

Hi Aleksandra, Bedankt voor de mooie beoordeling! Warme groet Naomie

Doctor Langeveldplein 12