Uitstekende en persoonlijke service

Had wat advies nodig bij installeren. Ik kreeg uitgebreide telefonische support. Super !

Dank je Gijs!!

Mooi en eenvoudig te instaleren

Het water alarm zoals dit gelevert word werkt zeker in de bilge niet te vochtige omgeving Ik heb er een andere voeler aan gezet en dan werkt het uitstekent

Dank je Martin!

Geeft valse meldingen in vochtige ruimten

Systeem aangeschaft na lekkage in ons woonschip. Nadat het geïnstalleerd was kregen we regelmatig valse meldingen. Blijkt dat de watersensor ook reageert op vochtige lucht. Daarmee is het systeem voor ons niet geschikt. Contact opgenomen met Redengel. In eerste instantie kregen we alleen de opmerking dat het logisch is dat het systeem ook op vochtige lucht reageert. Omdat ik dat niet wist en ook niet op de website terug kon vinden, vond ik dat ik het systeem terug kon sturen. Daar werd afwijzend op gereageerd. Na veel heen en weer gemail, kwam Redengel met de oplossing om andere sensoren bij Conrad aan te schaffen, die alleen op water reageren. Deze heb ik nu besteld en ik verwacht dat dit gaat werken. Als deze oplossing in het begin gemeld was, had dat een heleboel mailverkeer gescheeld Ik vind het essentieel om van tevoren te weten dat je het niet in een vochtige ruimte moet installeren. Andere systemen werken namelijk als er contact met water wordt gemaakt. Dat is bij dit systeem dus niet het geval. Deze informatie zou ik graag op de site terugvinden. Daarom een lagere beoordeling. Met het systeem op zich is niets mis.

Beste Jos Lekkagesensoren zijn bedoeld om bij een waterlekkage een alarm te geven. U geeft aan dat u de sensoren in een vochtige ruimte heeft liggen en dat ze volgens u geen alarm mogen geven. Dat ben ik niet met u eens. U had kunnen vragen of er andere sensoren zijn, maar u wilt het geheel na drie maanden gebruik retourneren. Als ik het daar niet mee eens ben dan vindt u dat bot

snelle en goede levering

Dank je Jouke!

Eenvoudig maar effectief alarmsysteem

Dit systeem is ideaal voor op de boot. Met name de waterlekkage waarschuwing en inbraak alarm zijn ideaal. Geen dure geavanceerde systemen maar gewoon doen wat ie moet doen. Zeer betaalbaar en bij vragen krijg je een vlot en afdoende antwoord. Prima.

Dank je Gooike!

Inbrekers en interne gebreken opgepast!!!! RedEngel let nu op m'n boot!!!!!

Alarmsysteem besteld, meteen via mail aantal directe vragen vanuit RedEngel. Situatie doorgenomen. Alle voorwerk gedaan!!! Daardoor installatie zeker goed te doen. Top, dankjewel!!

Dank je Cindy! Heel blij mee!!

Goed duidelijk handleiding en snelle reactie Op vragen

Dank je Jacques!

Prima spullen voor een nette prijs, én per mail goed bereikbaar voor vragen

Ik heb een compleet systeem besteld met enkele extra componenten. Alles kwam keurig ingeregeld aan. Een duidelijke beschrijving was toegevoegd. Top !!

Dank je Jan!

Gewoon heel goed.

Duidelijke instructies voor een best complexe installatie maken het toch eenvoudig om snel te installeren.

Dank je Sywert!

Het systeem voldoet goed

Na het ontvangen van een email was ik staat de tijd in te stellen, deze instructie staat niet in het overzicht van instructies welke van toepassing zijn. Na een alarm conditie moet de Main Alarm Unit van de muur gehaald worden om het alarm te resetten d.m.v. hem uit / aan te zetten. Kan dit ook niet via een SMS instructie? verder ben ik te vrede met het systeem en zijn werking.

Dank je Denijs! 1. Tijd werd altijd door KPN met een SMS bericht meegezonden. Dan werd de tijd van het systeem automatisch aangepast. Sinds kort doet KPN dat niet meer en heb ik de handleiding hierop aangepast. Het staat ook op de 'vaak gestelde vragen' pagina op www.redengel.nl Overigens is de tijdinstelling niet van invloed op de werking. 2. Een harde reset is vaak niet nodig. Een soft reset kan met de app en met de afstandsbediening (slotje open).

After service erg goed

Er bleek een storing in product te zitten en kreeg heel snel een vervanging. Er wordt heel snel op mails gereageerd

Dank je Peter!!

Veilig en handig te installeren en in gebruik

Zeker als je een compleet pakket besteld is de installatie een eitje omdat alles al is voor geinstalleerd. Mocht je nog vragen hebben dan worden ze asap beantwoord. Ik ben enthousiast!

Een dikke 10! Dank je Guido!!!!

Goed doordacht product.

Goed product, met veel mogelijkheden en heldere uitleg erbij.

Dank je Oscar! Superblij mee ;-)

precies zoals verwacht

precies zoals ik had verwacht

Geen 10 dan? Dank je Paul! ;-)

Heel goed.

Snelle reactie op mail mbt bestelling en vragen. Zeer gewaardeerd. Alarm set werkt goed. Hartelijk dank.

Dank je Michael! Doet me goed ;-)

correcte levering

Na ontvangst heb ik het geheel in een proefopstelling opgezet. Alle onderdelen bleken goed te functioneren.

Dank je Jannes! Blij mee ;-)

Prima product, goede service

Zoekende naar een betaalbaar monitor systeem voor mijn boot, met name gericht op waterdetectie en temperatuur alarm kwam ik bij Redengel uit. Prima levering met goede uitleg. Aanvullende vragen per mail zijn snel beantwoordt. Grotendeels voor geïnstalleerd, plug and play.

Dank je Stefan! Heel erg blij mee!!

Prima product voor een scherpe prijs

Zou de handleiding nog meer in ‘jip&janke’ taal en stijl uitvoeren Test procedure bijvoegen Waarschuwing: vochtsensor niet testen met water!

Dank je Johan! Handleidingen schrijven is nog niet zo makkelijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms moeite heb met een handleiding, terwijl mijn zoon van 12 dan zegt "da's toch niet zo moeilijk" ;-) Klanten kunnen altijd mailen of bellen als er iets niet duidelijk is. De 'voelerstrips' bij de watersensor mogen wel nat worden om te testen, als je ze daarna maar gelijk goed laat drogen. Anders gaat het katoen op den duur rotten en dan werken ze niet meer. Een setje strips zijn altijd na te bestellen.

Blinkt uit in eenvoud en doelmatigheid

Mijn boot blijft deze winter in het water. Ligt weliswaar in een officiële haven, maar redelijk geïsoleerd. Dus een doelwit voor diefstal. Een bewakingssysteem ligt dan voor de hand. Moet wel goed zijn, maar niet te duur. Systeem is prima geconfigureerd aangeleverd. Bijna plug and play. Het verdere fine tunen gaat eenvoudig met behulp van de bijgeleverde handleiding. De sirene met flitslicht moet bedraad worden (bijgeleverd) De AC kabel is (te) kort. Deze had langer gemoeten. Ook de mogelijkheid om ook direct op 12V aan te sluiten zou een overweging zijn. Verbruik is immers minimaal. Al met al een prima systeem en ik verwacht hier lang met plezier gebruik van te maken.

Wauw! Dank je Theo!!

Super Eenvoudig

Oog voor klant en denkt mee. Daarnaast het systeem vele malen goedkoper dan vergelijkbare andere systemen. was makkelijk in te bouwen. Hoef je geen proffesor voor te zijn.

Dank je Paul! Hier doe ik het voor ;-)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Produkt werkt goed.goede uitleg. Na probleem met simkaart. goed opgelost Na telefonisch contact.

Het was even uitzoeken wat het probleem met de simkaart was. Ik heb er van geleerd dat KPN elke simkaart blokkeert waarmee je in korte tijd honderden sms berichten verstuurd. KPN 'denkt' dan dat er frauduleuze sms berichten worden verzonden. Gelukkig heeft het alarmsysteem maar een paar sms berichten nodig om ingeregeld te worden en op jaarbasis is het helemaal te verwaarlozen. Denk voor de mooie beoordeling Ed!

Prima systeem, betaalbaar en makkelijk zelf te installeren

Zelf ben ik niet zo technisch, maar met enige hulp van een technische maat was de installatie simpel, goede en duidelijke gebruiksaanwijzing. Na een opmerking over een foutje op de website kreeg ik zelf een extra afstandbediening cadeau als dank. Absoluut een aanrader!

Wat een mooie beoordeling Dirk. Dank je! Heel blij mee!!

Simpel en doeltreffend

x

Dank je Martinus! Heel blij mee

Geweldig mooi systeem voor een lage prijs

Na het instaleren alle mogelijkheden getest werkt perfect En een Prima hulplijn en goed advies als er iets mocht zijn

Dank je Gerrit! Heel blij mee

Mooi systeem, perfect voor onze boot !

Na bestelling op de tweede dag afgeleverd. Ik had wat extra opties erbij gekocht. Alles komt al ingeregeld binnen, alleen nog de SIM plaatsen en inregelen in de eigen mobiel. Toch wel een veilig gevoel zo'n alarm. En dat voor een supermooie prijs ! Ik had nog wel graag gezien dat ook de sirene geheel draadloos had kunnen werken, nu alsnog een draad trekken, wat resulteert dat ik de sirene niet op de meest mooie plaats heb kunnen hangen. En misschien alarmstickers toevoegen om op ramen te plakken, nu ergens anders besteld voor wel 3 euro, dus dat zou niet echt kostenverhogend zijn, heeft wel een afschrikwekkende werking. Maar ik ben zeer blij met het systeem.

Dank je Frank! Heel blij mee. Het alarmsysteem ontvangt signalen van de draadloze sensoren (deuren, rook, water, etc etc) en zend een SMS bericht uit als er een alarm overgaat. Het zend dus geen andere signalen naar bijvoorbeeld een sirene. Vandaar dat deze bedraad is. Let er wel op dat het in stiltegebieden niet is toegestaan om een sirene buiten op te hangen. En als je een keer het alarm vergeet uit te schakelen bij thuiskomst ('s nachts) dan maak je geen vrienden in de buurt ;-) Je kunt het alarmsysteem een SMS bericht laten sturen, maar ook een spraakverbinding opzetten. Je hoort dus wat er gaande is in de buurt van het alarmsysteem. De vinyl stickers waar ik mee bezig ben zijn wel iets duurder. Ik zal een mail sturen zodra deze klaar zijn.