Blinkt uit in eenvoud en doelmatigheid

Mijn boot blijft deze winter in het water. Ligt weliswaar in een officiële haven, maar redelijk geïsoleerd. Dus een doelwit voor diefstal. Een bewakingssysteem ligt dan voor de hand. Moet wel goed zijn, maar niet te duur. Systeem is prima geconfigureerd aangeleverd. Bijna plug and play. Het verdere fine tunen gaat eenvoudig met behulp van de bijgeleverde handleiding. De sirene met flitslicht moet bedraad worden (bijgeleverd) De AC kabel is (te) kort. Deze had langer gemoeten. Ook de mogelijkheid om ook direct op 12V aan te sluiten zou een overweging zijn. Verbruik is immers minimaal. Al met al een prima systeem en ik verwacht hier lang met plezier gebruik van te maken.

Wauw! Dank je Theo!!

Super Eenvoudig

Oog voor klant en denkt mee. Daarnaast het systeem vele malen goedkoper dan vergelijkbare andere systemen. was makkelijk in te bouwen. Hoef je geen proffesor voor te zijn.

Dank je Paul! Hier doe ik het voor ;-)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Produkt werkt goed.goede uitleg. Na probleem met simkaart. goed opgelost Na telefonisch contact.

Het was even uitzoeken wat het probleem met de simkaart was. Ik heb er van geleerd dat KPN elke simkaart blokkeert waarmee je in korte tijd honderden sms berichten verstuurd. KPN 'denkt' dan dat er frauduleuze sms berichten worden verzonden. Gelukkig heeft het alarmsysteem maar een paar sms berichten nodig om ingeregeld te worden en op jaarbasis is het helemaal te verwaarlozen. Denk voor de mooie beoordeling Ed!

Prima systeem, betaalbaar en makkelijk zelf te installeren

Zelf ben ik niet zo technisch, maar met enige hulp van een technische maat was de installatie simpel, goede en duidelijke gebruiksaanwijzing. Na een opmerking over een foutje op de website kreeg ik zelf een extra afstandbediening cadeau als dank. Absoluut een aanrader!

Wat een mooie beoordeling Dirk. Dank je! Heel blij mee!!

Simpel en doeltreffend

x

Dank je Martinus! Heel blij mee

Geweldig mooi systeem voor een lage prijs

Na het instaleren alle mogelijkheden getest werkt perfect En een Prima hulplijn en goed advies als er iets mocht zijn

Dank je Gerrit! Heel blij mee

Mooi systeem, perfect voor onze boot !

Na bestelling op de tweede dag afgeleverd. Ik had wat extra opties erbij gekocht. Alles komt al ingeregeld binnen, alleen nog de SIM plaatsen en inregelen in de eigen mobiel. Toch wel een veilig gevoel zo'n alarm. En dat voor een supermooie prijs ! Ik had nog wel graag gezien dat ook de sirene geheel draadloos had kunnen werken, nu alsnog een draad trekken, wat resulteert dat ik de sirene niet op de meest mooie plaats heb kunnen hangen. En misschien alarmstickers toevoegen om op ramen te plakken, nu ergens anders besteld voor wel 3 euro, dus dat zou niet echt kostenverhogend zijn, heeft wel een afschrikwekkende werking. Maar ik ben zeer blij met het systeem.

Dank je Frank! Heel blij mee. Het alarmsysteem ontvangt signalen van de draadloze sensoren (deuren, rook, water, etc etc) en zend een SMS bericht uit als er een alarm overgaat. Het zend dus geen andere signalen naar bijvoorbeeld een sirene. Vandaar dat deze bedraad is. Let er wel op dat het in stiltegebieden niet is toegestaan om een sirene buiten op te hangen. En als je een keer het alarm vergeet uit te schakelen bij thuiskomst ('s nachts) dan maak je geen vrienden in de buurt ;-) Je kunt het alarmsysteem een SMS bericht laten sturen, maar ook een spraakverbinding opzetten. Je hoort dus wat er gaande is in de buurt van het alarmsysteem. De vinyl stickers waar ik mee bezig ben zijn wel iets duurder. Ik zal een mail sturen zodra deze klaar zijn.

Prima uitleg en ondersteuning

Na een zoektocht voor een goed alarm systeem voor de boot kwam ik RedEngel tegen. Super goed geholpen

Dankjewel! Erg blij mee!

Werkt eenvoudig, persoonlijke service.

Direct contact bij vragen over de werking. Heel goed en goedkoop systeem voor waarschuwing bij lekkage in een woonboot. Veel goedkoper dan Grohe en veel uitgebreider.

Geweldig! Dank je wel voor deze mooie beoordeling ;-)

Briljant systeem

In een paar minuten is het hele systeem aktief. Geen gerommel met aankoppelen van zenders, knoppen of modules. Dit is allemaal al door redengel.nl gedaan. Modulair uitbreidbaar,

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Gewoon GOED!

Heb het systeem pas een week en kan er nog niet alles over vertellen. Mijn eerste indruk is echter zeer hoopvol. Bij het installeren van de installatie bleken alle sensoren al te zijn aangemeld bij het systeem en hoefde alleen nog maar telefoonnummers te worden ingevoerd. En alles werkte meteen zoals het hoort. Enig puntje van kritiek is de app. die doet bij mij (nog) niet wat hij hoort te doen.

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Een YouTube filmpje over het installeren van de app staat hier: https://youtu.be/Xixq8z-EA8U Mocht u er toch niet uitkomen, dan help ik u graag telefonisch of per email verder.

systeem haalt niet genoeg afstand

Het systeem haalt bij mij niet genoeg afstand die ik zou willen en het systeem ook zou moeten halen. De Hoofdmodule is omgeruild, maar bood geen verbetering. Gevraagd met opsturen nieuwe hoofdmodule om een sirene erbij te doen, maar deze nooit ontvangen.

Beste heer van Heugten, Ik heb, nadat u aangaf dat het systeem niet voldoende bereik had, u een nieuwe alarmmodule toegezonden. Deze heb ik zelf eerst getest op bereik. Bij mij was dat ruim voldoende (25 meter met deuren en muren tussen de sensoren en de module) Ik heb daarna alleen nog een mail van u ontvangen met de boodschap 'hartelijk dank' Ik vind het dan ook jammer te lezen dat u zo'n lage beoordeling geeft omdat ik niet de mogelijkheid heb gekregen het "probleem" nogmaals met u op te lossen. De sirene zie ik niet terug in de bestelhistorie, mocht u deze alsnog willen bestellen dan graag via de webwinkel. Vriendelijke groet, Harald Leffers RedEngel Alarmsystemen

Zeer positief.

Een paar keer moeten bellen voor hulp bij instalatie. Altijd vriendelijk en behulpzaam antwoord gekregen.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Echt heel blij met deze positieve reactie!!

Pluspunten

snelle levering van een prima inbraak alram. Wa bijzonder is het vochtalarm; heel handig voor onze woonboot.

de gebruiksaanwijzing is voldoende, maar ook een beetje summier.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

correct en snelle reactie en levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Duidelijke informatie en prima service.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering. Goede service.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Prima service!

Tot nu toe geen