Prima uitleg en ondersteuning

Na een zoektocht voor een goed alarm systeem voor de boot kwam ik RedEngel tegen. Super goed geholpen

Dankjewel! Erg blij mee!

Werkt eenvoudig, persoonlijke service.

Direct contact bij vragen over de werking. Heel goed en goedkoop systeem voor waarschuwing bij lekkage in een woonboot. Veel goedkoper dan Grohe en veel uitgebreider.

Geweldig! Dank je wel voor deze mooie beoordeling ;-)

Briljant systeem

In een paar minuten is het hele systeem aktief. Geen gerommel met aankoppelen van zenders, knoppen of modules. Dit is allemaal al door redengel.nl gedaan. Modulair uitbreidbaar,

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Gewoon GOED!

Heb het systeem pas een week en kan er nog niet alles over vertellen. Mijn eerste indruk is echter zeer hoopvol. Bij het installeren van de installatie bleken alle sensoren al te zijn aangemeld bij het systeem en hoefde alleen nog maar telefoonnummers te worden ingevoerd. En alles werkte meteen zoals het hoort. Enig puntje van kritiek is de app. die doet bij mij (nog) niet wat hij hoort te doen.

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Een YouTube filmpje over het installeren van de app staat hier: https://youtu.be/Xixq8z-EA8U Mocht u er toch niet uitkomen, dan help ik u graag telefonisch of per email verder.

systeem haalt niet genoeg afstand

Het systeem haalt bij mij niet genoeg afstand die ik zou willen en het systeem ook zou moeten halen. De Hoofdmodule is omgeruild, maar bood geen verbetering. Gevraagd met opsturen nieuwe hoofdmodule om een sirene erbij te doen, maar deze nooit ontvangen.

Beste heer van Heugten, Ik heb, nadat u aangaf dat het systeem niet voldoende bereik had, u een nieuwe alarmmodule toegezonden. Deze heb ik zelf eerst getest op bereik. Bij mij was dat ruim voldoende (25 meter met deuren en muren tussen de sensoren en de module) Ik heb daarna alleen nog een mail van u ontvangen met de boodschap 'hartelijk dank' Ik vind het dan ook jammer te lezen dat u zo'n lage beoordeling geeft omdat ik niet de mogelijkheid heb gekregen het "probleem" nogmaals met u op te lossen. De sirene zie ik niet terug in de bestelhistorie, mocht u deze alsnog willen bestellen dan graag via de webwinkel. Vriendelijke groet, Harald Leffers RedEngel Alarmsystemen

Zeer positief.

Een paar keer moeten bellen voor hulp bij instalatie. Altijd vriendelijk en behulpzaam antwoord gekregen.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Echt heel blij met deze positieve reactie!!

Pluspunten

snelle levering van een prima inbraak alram. Wa bijzonder is het vochtalarm; heel handig voor onze woonboot.

de gebruiksaanwijzing is voldoende, maar ook een beetje summier.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

correct en snelle reactie en levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Duidelijke informatie en prima service.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering. Goede service.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Prima service!

Tot nu toe geen