Ruim assortiment, mooie aanbiedingen.

Altijd wordt er met je meegedacht als je deze winkel bezoekt, super! Heel tevreden over Wolf’s Menu.

Altijd super

Geweldig snelle leveting en service

goed en snel

goede service

Online winkel onzorgvuldig met order verzamelen.

Dit gaat om de online winkel. Meerdere malen wat besteld. voor onze huisdieren. Ging de eerste paar keer goed maar daarna iedere keer opnieuw fouten. Paar maanden geleden een pakket besteld, er ontbrak één artikel, even gebeld en het bedrag voor dat artikel teruggestort gekregen. Paar weken geleden een pakket besteld, waaronder Renske Golddust Spier en Gewricht. In plaats daarvan kreeg ik Renske Golddust Gedrag en Stress. Dit zijn ze thuis komen omwisselen. Afgelopen week was de druppel. Ik kreeg afgelopen donderdag een bestelling binnen met mijn adres op de sticker maar een bestelling (inclusief afleverbon) voor iemand anders. Dit zouden ze de volgende dag komen omwisselen. Even later kreeg ik een telefoontje dat één van de bestelde artikelen tijdelijk niet meer leverbaar was. Ik heb het geld voor dat artikel retour gekregen, maar toch jammer. Vandaag mijn bestelling ontvangen, helaas ontbrak er opnieuw een artikel. Ik heb gebeld en ze zullen het bedrag voor dat item retourneren. Ik zal hier niet meer bestellen. Jammer want ze hebben een ruim assortiment en vaak mooie aanbiedingen.

Er is veel keus op de website met goede aanbiedingen. Daarnaast komt je pakket snel thuis!

Tevreden alles perfect geleverd!

Tevreden alles perfect geleverd!

Pluspunten

- fijne website met uitgebreid assortiment - vlotte levering - fijn dat het ook wat goedkoper is dan in de gewone winkel - leuke rolletjes gevonden om in de winter aan de konijnenhokken te hangen tegen regen, koude en wind...

- jammer dat de vlooienbandjes die op de website staan niet in Belgïe kunnen geleverd worden... Je kan alles doen tot het op betalen aankomt dan lukt het niet en zegt website artikel is niet leverbaar in Belgïe

Pluspunten

Assistent Accountant @ DMG Mori Belux

Assistent Accountant @ DMG Mori Belux

Pluspunten

Snel geholpen.

Levering kon iets beter. Doordat mijn paket verkeerd gesorteerd werd duurde de levering paar dagen later. Zonder dat ik een melding kreeg.

Pluspunten

Snel, zorgvuldig ingepakt

Ik heb een heel klein onderdeel besteld. Dit had gemakkelijk door de brievenbus gemunt. Omdat er een vierkant pakket van is gemaakt, heeft de verzending 4 dagen geduurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik had mijn bestelling snel in huis!

De kwaliteit van mijn bestelling is wel slecht. Ik heb een hamsterkooi gekocht en mijn hamster heeft binnen 4 dagen de looprad kapot weten te maken. Wel ziet de kooi er uit zoals op de foto!

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering. Hokje ziet er leuk uit.

Pluspunten

Vlotte en correcte levering, duidelijke informatie

Pluspunten

Prima logistiek en kwaliteit

Pluspunten

Pluspunten

Snel geleverd. Goede prijs. En een leuk cadeautje voor onze buns in de doos!

Pluspunten

Snelle service en de hondenkar ziet er mooi uit!

Pluspunten

snelle levering en goed product

Pluspunten

snelle levering en behulpzaam grote keuze

Pluspunten

Snelle verzending Goede productbeschrijving Scherpe prijzen Snelle afhandeling

Pluspunten

Mooie hondenkar geleverd.