Zeer vriendelijke en kundige verkoopsters.

Ik wilde met spoed bier en hapjes hebben voor een Italiaanse proeverij. Ik kon gekijk langskomen en ze hebben mij goed geholpen. Lekkere bieren, stuk kaas en een Italiaanse salami meegenomen. Het was verrukkelijk. Verder was ik wel bekend met het bier, ik had dit namelijk een keer in een restarant gedronken en was er nu naar opzoek (merk Giulia) en Festa di Friuli is de enige die dit bier merk te koop heeft. Al met al verkopen ze een leuke en lekkere selectie Italiaanse delicatessen uit een voor ons onbekende Italiaanse regio (Friuli Venezia Giulia).

Fantastische Italiaanse avond

4 Italiaanse kazen besteld voor een kaasplankje als dessert. Stuk voor stuk heerlijke aparte smaken, samen met een unieke dessertwijn hebben we genoten. We zijn met 5 kritische dames als het om kaasplankjes gaat maar dit kaasplankje komt zeker nog een keer op tafel.

Vriendelijk digitaal ontvangen en heerlijke producten

Brengt me terug naar mooie momenten in friuli! Kom zeker terug

Recommend it!

Geweldig.

Panettone is op tijd geleverd en van zeer goede kwaliteit.

Het was werkelijk top

Super goede smaak

Om voor Kerst kaasplank te leveren met de drukte, schakelde ze extra bezorg service in. Helemaal top.

Een leuk Italiaans bierpakketje besteld voor de feestdagen. Vanwege drukte bij postnl hebben zij dit thuis bezorgd. Wat een top service, dank jullie wel!

Heerlijke producten en goede service

Top producten! Persoonlijke berichten over bestelling is erg fijn.

Heerlijke panettone!

Een van de beste panettone dat ik ooit heb gegeten. Bezorgservice is ook super!

Fantastisch smaakervaring

Voor het eerst bij Festa di Friuli een Panettone besteld. Helaas is hij later geleverd door de drukte van de bezorgdienst Festa Di Friuli had hier wel aandacht voor en dat waardeer ik als klant, dit is dus één van de ondernemers die weten hoe het wél moet. De Panettone is overigens fantastisch.

Great & quick customer service!

Great response, advice & follow-up on WhatsApp. Product offering is limited but of excellent quality!

Heerlijke Italiaanse biertjes, snel geleverd met een persoonlijke note. Gewoon top dus!

Leuke mooie producten, snelle levering

Mooie (lekkere!!) producten en super snel geleverd. Enig minpuntje is mss dat de site qua productinfo/bestel/winkelmand coordinatie niet optimaal is. Maar verder top!

Snel verzonden, top. Ik moet de pannettone nog proeven maar ze zien er geweldig mooi uit.

Goede communicatie, snelle levering

Goede communicatie via app en mail, snelle levering, feestelijk verpakt. TOP

Verlangen naar Friuli

Producten van locale producenten met hart voor hun product gemaakt. Dat proef je

Goede producten en service

De producten zijn van goede kwaliteit. Ook word je goed geïnformeerd over de zending en status hiervan. Leuk om de producten cadeau te doen.

Snelle service en goede producten

Snelle levering, vriendelijk persoonlijk contact. Kwalitatief goede producten, naast de heerlijke biertjes ook zalige kaas en salami!

De salami is top, goede en persoonlijke service!

Biercadeaupakket

Ik heb een mooi bierpakket voor de verjaardag van mijn echtgenoot besteld. Karin heeft dit zo ingepakt (kartonnen doos waar olijfolie in verpakt was), dat het niet op zou vallen wanneer het bezorgd zou worden. Het bierpakket zelf was mooi met veel liefde ingepakt ! Topbedrijf!

Blu da Ramandolo was verschrikkelijk qua smaak. 6 van de 8 gasten kregen zwellingen in de mond.

Blu da Ramandolo was verschrikkelijk qua smaak. Knap dat Italianen dit als delicatesse ervaren. Na een paar happen van de kaas op een toastje kregen 6 van mijn 8 gasten zwellingen op verhemelte en onder de tong. De rest van de kaas linea recta in de vuilnisbak gedeponeerd. De Ambachtelijke ham uit San Daniele (Prolongo) 200 gram was overigens wel heerlijk.

Hallo Rob, we hebben inmiddels al contact gehad over je vervelende ervaring met de Blu al Ramandolo. Het is een scherpe kaas voor de echte blauwschimmelkaas liefhebber, maar zwellingen kan niet de bedoeling zijn. We hebben je een alternatief aangeboden, maar gelukkig hebben jullie er om kunnen lachen en was dat niet nodig. We hopen je desondanks nog een keer terug te zien in onze webshop, wellicht alleen voor de ham :-)

Persoonlijk en service prima

Bij plaatsing bestelling krijg je een persoonlijke app. Als er iets is met de levering, wat tot nu toe in al die jaren maar 1 keer gebeurd is, zet Karin alles in het werk om het op te lossen Heerlijke producten van kleine lokale leveranciers

Heel persoonlijk contact, mooie producten

Duidelijke website, snel persoonlijk contact via whatsapp app, mooie producten, helemaal zin om eens live op te zoeken

in een woord "bella"

Voor een mooi kado, denken ze echt met je mee. En de Kado verpakking, erg op zijn Italiaans "MOOI". grazie

Over Festa di Friuli BV

Festa di Friuli biedt ambachtelijke delicatessen en wijnen van hoge kwaliteit aan, die rechtstreeks in Noord-Italië, de regio Friuli Venezia Giulia, worden ingekocht. De producten zijn 100% ambachtelijk Italiaans en hebben vele kwaliteitskeurmerken zoals DOP, DOC of DOCG en diverse internationale medailles gewonnen. Al onze leveranciers zijn familiebedrijven die het vakmanschap generatie op generatie hebben overgedragen en worden persoonlijk door ons bezocht.