Perfecte service met uitstekende producten

We hebben Festa di Friuli gevraagd om mee te denken met de jaarlijkse eindejaarsattentie voor onze klanten. We hebben niet alleen hele mooie producten mogen aanbieden bij onze klanten, maar Festa di Friuli heeft ook enorm bijgedragen en meegedacht in het hele proces waaronder de verzending. We zijn erg tevreden met het resultaat.

Heerlijke pannatone

Makkelijk besteld, snel geleverd

De beste, de lekkerste, de echte italiaanse

Festa di Friuli ontdekken is je smaak verbeteren. En het komt bij je voordeur als een pracht pakket aan. Dank voor de altijd goede service Ellen

Het was een perfect

Prima producten prima communicatie zeer attent.

Goed contact en snelle levering ! Heerlijke Cabernet

Snelle en vriendelijke service, goede producten

Cadeau pakket gekocht met Italiaanse kazen en worsten, viel erg in de smaak!

Snelle verzending, uitstekend verpakt.

Onlangs heb ik hier een bierpakket gekocht, omdat het een cadeau is kan ik helaas geen uitspraak doen over de kwaliteit. De service is echter uitstekend, vlotte verzending en zeer solide verpakt.

Super producten, super service!

Proefpakket Gjulia biertjes besteld, was niet helemaal op voorraad. Telefonisch opgelost en op tijd bezorgd! Top!

Volgens schoonzoon een van de beste bieren

Had deze bieren als cadeau voor mijn schoonzoon gekocht. Hij was hier heel erg blij mee en vind deze een van de beste bieren die hij geproeft heeft.

Mooie producten, goede service en fijne communicatie

Mooie producten, goede service en fijne communicatie.

Helemaal perfect

mijn lastminute bestelling werd toch nog voor de Kerst geleverd. met een vriendelijk appje

Belissimo!

Heerlijke panettone. Persoonlijk geleverd. De lekkerste uit Italië

Uitstekend bedrijf

Prima service, vriendelijke mensen en heerlijke producten van hoogwaardige qualiteit.

Supersnelle levering, uitstekende service.

Hier heb ik eindelijk de panettone gevonden, waarnaar ik al dagen op zoek was: panettone Filippi, de lekkerste panettone van Italië. Absoluut aan te bevelen!

Ongedwongen huiskamersfeer met top producten uit Friuli

Hier moet je zijn voor ambachtelijke producten uit Friuli en een gezellige middag met je vrienden. Karin en Ferdinand verzorgen de proeverij met veel passie en kunde. De enige uitdaging na afloop is een keuze te maken van alle lekkere wijnen. Veel succes met jullie bedrijf. Ga zo door!

Perfecto!

Smaak van Italie

Snel en goed geregeld, netjes op tijd bezorgd en goede spullen:)

Zie mijn zin. Het was top, dank voor het snel regelen van een last minute aanvraag!

Ik heb een Panatone besteld om cadeau te doen voor de kerst. Wat een mooie webshop en een mooi assortiment aan heerlijke delicatessen en nog meer. Makkelijk bestellen en je wordt goed op dehoogte gehouden van je bestelling. Een zeer tevreden klant.

Ongedwongen huiskamersfeer met top producten uit Friuli

Hier moet je zijn voor ambachtelijke producten uit Friuli en een gezellige middag met je vrienden. Karin en Ferdinand verzorgen de proeverij met veel passie en kunde. De enige uitdaging na afloop is een keuze maken van alle lekkere wijnen. Veel succes met jullie bedrijf. Ga zo door!

Ongedwongen huiskamersfeer met top producten uit Friuli

Ik heb bij Festa di Fruili een Panatone besteld om cadeau te doen voor de kerst. Een hele mooie webshop, met heerlijke delicatessen en nog veel meer. Het is makkelijk bestellen en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van van het verzend proces. Ik heb hem in een mooie verpakking ontvangen. Ben er blij mee.

Heel tevreden

Ben heel tevreden, heb een Panatone besteld om cadeau te doen. Ze hebben een goede website met een mooi aanbod van heerlijke Italiaanse delicatessen. Het was makkelijk bestellen en je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling.

Heel tevreden

Over Festa di Friuli BV

Festa di Friuli biedt ambachtelijke delicatessen en wijnen van hoge kwaliteit aan, die rechtstreeks in Noord-Italië, de regio Friuli Venezia Giulia, worden ingekocht. De producten zijn 100% ambachtelijk Italiaans en hebben vele kwaliteitskeurmerken zoals DOP, DOC of DOCG en diverse internationale medailles gewonnen. Al onze leveranciers zijn familiebedrijven die het vakmanschap generatie op generatie hebben overgedragen en worden persoonlijk door ons bezocht.