Aanrader!

Super leuke wijnproeverij!

Afgelopen zaterdag een wijnproeverij gehad. Wat een hartelijke mensen:). Hele fijne sfeer met veel lekkere hapjes en wijnen. Aanrader!!

Super leuke wijnproeverij!!

Super leuke wijnproeverij!!

Thuisbezorgd door de leuke mevrouw zelf

Mooie ham werd keurig binnen afgesproken tijdsbestek thuisbezorgd. Perfect!

Goede producten en veel service!

Met het omwisselen van mijn cadeaubonnen en de afhandeling van de bestelling heb ik alle persoonlijke hulp gehad die ik maar wensen kon.

Super goede spullen waar de passie voor Italie van afspat.

Hoewel niet alles geproefd van Festa di Friuli, het is een feest welke kwaliteitsproducten zij voeren en met passie willen delen met klanten in Nederland

Vlotte bestel- en leveringsprocedure

Snelle levering met Italiaanse personal touch

Ontzettend goed

Super goeie communicatie via de app en er alles aan gedaan om het pakketje op tijd bij mij thuis te krijgen.

Zeer vriendelijke en kundige verkoopsters.

Ik wilde met spoed bier en hapjes hebben voor een Italiaanse proeverij. Ik kon gekijk langskomen en ze hebben mij goed geholpen. Lekkere bieren, stuk kaas en een Italiaanse salami meegenomen. Het was verrukkelijk. Verder was ik wel bekend met het bier, ik had dit namelijk een keer in een restarant gedronken en was er nu naar opzoek (merk Giulia) en Festa di Friuli is de enige die dit bier merk te koop heeft. Al met al verkopen ze een leuke en lekkere selectie Italiaanse delicatessen uit een voor ons onbekende Italiaanse regio (Friuli Venezia Giulia).

Fantastische Italiaanse avond

4 Italiaanse kazen besteld voor een kaasplankje als dessert. Stuk voor stuk heerlijke aparte smaken, samen met een unieke dessertwijn hebben we genoten. We zijn met 5 kritische dames als het om kaasplankjes gaat maar dit kaasplankje komt zeker nog een keer op tafel.

Vriendelijk digitaal ontvangen en heerlijke producten

Brengt me terug naar mooie momenten in friuli! Kom zeker terug

Recommend it!

Geweldig.

Panettone is op tijd geleverd en van zeer goede kwaliteit.

Het was werkelijk top

Super goede smaak

Om voor Kerst kaasplank te leveren met de drukte, schakelde ze extra bezorg service in. Helemaal top.

Een leuk Italiaans bierpakketje besteld voor de feestdagen. Vanwege drukte bij postnl hebben zij dit thuis bezorgd. Wat een top service, dank jullie wel!

Heerlijke producten en goede service

Top producten! Persoonlijke berichten over bestelling is erg fijn.

Heerlijke panettone!

Een van de beste panettone dat ik ooit heb gegeten. Bezorgservice is ook super!

Fantastisch smaakervaring

Voor het eerst bij Festa di Friuli een Panettone besteld. Helaas is hij later geleverd door de drukte van de bezorgdienst Festa Di Friuli had hier wel aandacht voor en dat waardeer ik als klant, dit is dus één van de ondernemers die weten hoe het wél moet. De Panettone is overigens fantastisch.

Great & quick customer service!

Great response, advice & follow-up on WhatsApp. Product offering is limited but of excellent quality!

Heerlijke Italiaanse biertjes, snel geleverd met een persoonlijke note. Gewoon top dus!

Leuke mooie producten, snelle levering

Mooie (lekkere!!) producten en super snel geleverd. Enig minpuntje is mss dat de site qua productinfo/bestel/winkelmand coordinatie niet optimaal is. Maar verder top!

Snel verzonden, top. Ik moet de pannettone nog proeven maar ze zien er geweldig mooi uit.

Goede communicatie, snelle levering

Goede communicatie via app en mail, snelle levering, feestelijk verpakt. TOP

Over Festa di Friuli BV

Festa di Friuli biedt ambachtelijke delicatessen en wijnen van hoge kwaliteit aan, die rechtstreeks in Noord-Italië, de regio Friuli Venezia Giulia, worden ingekocht. De producten zijn 100% ambachtelijk Italiaans en hebben vele kwaliteitskeurmerken zoals DOP, DOC of DOCG en diverse internationale medailles gewonnen. Al onze leveranciers zijn familiebedrijven die het vakmanschap generatie op generatie hebben overgedragen en worden persoonlijk door ons bezocht.