Verlangen naar Friuli

Producten van locale producenten met hart voor hun product gemaakt. Dat proef je

Goede producten en service

De producten zijn van goede kwaliteit. Ook word je goed geïnformeerd over de zending en status hiervan. Leuk om de producten cadeau te doen.

Snelle service en goede producten

Snelle levering, vriendelijk persoonlijk contact. Kwalitatief goede producten, naast de heerlijke biertjes ook zalige kaas en salami!

De salami is top, goede en persoonlijke service!

Biercadeaupakket

Ik heb een mooi bierpakket voor de verjaardag van mijn echtgenoot besteld. Karin heeft dit zo ingepakt (kartonnen doos waar olijfolie in verpakt was), dat het niet op zou vallen wanneer het bezorgd zou worden. Het bierpakket zelf was mooi met veel liefde ingepakt ! Topbedrijf!

Blu da Ramandolo was verschrikkelijk qua smaak. 6 van de 8 gasten kregen zwellingen in de mond.

Blu da Ramandolo was verschrikkelijk qua smaak. Knap dat Italianen dit als delicatesse ervaren. Na een paar happen van de kaas op een toastje kregen 6 van mijn 8 gasten zwellingen op verhemelte en onder de tong. De rest van de kaas linea recta in de vuilnisbak gedeponeerd. De Ambachtelijke ham uit San Daniele (Prolongo) 200 gram was overigens wel heerlijk.

Hallo Rob, we hebben inmiddels al contact gehad over je vervelende ervaring met de Blu al Ramandolo. Het is een scherpe kaas voor de echte blauwschimmelkaas liefhebber, maar zwellingen kan niet de bedoeling zijn. We hebben je een alternatief aangeboden, maar gelukkig hebben jullie er om kunnen lachen en was dat niet nodig. We hopen je desondanks nog een keer terug te zien in onze webshop, wellicht alleen voor de ham :-)

Persoonlijk en service prima

Bij plaatsing bestelling krijg je een persoonlijke app. Als er iets is met de levering, wat tot nu toe in al die jaren maar 1 keer gebeurd is, zet Karin alles in het werk om het op te lossen Heerlijke producten van kleine lokale leveranciers

Heel persoonlijk contact, mooie producten

Duidelijke website, snel persoonlijk contact via whatsapp app, mooie producten, helemaal zin om eens live op te zoeken

in een woord "bella"

Voor een mooi kado, denken ze echt met je mee. En de Kado verpakking, erg op zijn Italiaans "MOOI". grazie

Bedankt voor het regelen van een verrassend verjaardagscadeau!

Terwijl ik in het buitenland verbleef, was mijn zus jarig. Ze verheugt zich op een fijne vakantie in Italie, dus gaf ik haar een voorproefje in de vorm van een lekker pakket met producten van Festa die Friuli. Het werd op tijd geleverd en viel zeer in de smaak. De hele communicatie, het bestellen en de betaling verliep uitstekend. Een aanrader.

Snelle en vriendelijke service en heerlijke producten

Snel en efficiënt geholpen, zeer vriendelijk en accuraat. Schitterende bieren

Geweldige service

Op laatste moment kado besteld. En natuurlijk gaat er dan wat mis. Maar met hulp van Karin is dat prima verholpen. En dan ook nog daarna persoonlijk contact opgenomen of het goed was aangekomen. Top!

Geweldige service

Ik kocht verschillende producten voor mijn vader voor Vaderdag. Voordat het werd verzonden is een foto toegestuurd hoe het cadeau eruit zou zien. Daarnaast werd er snel gereageerd op berichten en verlenen ze geweldige service door persoonlijk contact. Dikke aanrader!

Prima service, top kwaliteit!

Al meermaals bij Festa di Friuli tot volle tevredenheid besteld. Communicatie verloopt uitstekend. Karin geeft snel antwoord op vragen en ze geven duidelijk aan wanneer ze iets gaan versturen. Afgelopen kerst (toen het druk was met pakketjes) zijn ze zelf op pag gaan om alle pakketjes zelf af te leveren. Een hele rit vanuit Zaltbommel naar Zuid-Limburg! Echt een aanrader, de kwaliteit is echt top (en een aanrader voor de Italiaanse liefhebbers!).

Fantastische producten!

Super goede producten en service!

Vriendelijke en vlotte service

Ik bestelde vanuit Zwitserland, wat via de webshop niet goed ging. Het ging om een verjaarscadeau dat in Zaltbommel bezorgd moest worden. Met een telefoontje en een e-mail werd alles vriendelijk en vlot naar wens geregeld. Ik kreeg per e-mail zelfs een foto van het pakket :-) dat bij mijn jarige vriendin meteen interesse aan Festa di Friuli wekte. Het zou een aanwinst zijn als Festa di Friuli ook edele azijnen, b.v balsamico's, in het assortiment zou opnemen.

Geweldige voorproefje op vakantie in Italie

Onverwachts verjaardag, wilde snel iets specials. Gekozen voor bierpakket. Deze zeer snel ontvangen (binnen 30 uur). Al om in de sfeer te komen van de naderende vakantie in bella Italia (regio Caorle)

Great service!

I was very happy with how my order was processed.

Prachtige en zeer smakelijke producten

Fijne website met mooie producten. De flessen ogen niet alleen mooi, de inhoud smaakt voortreffelijk. Welke wijn je ook koopt, ze zijn allemaal bijzonder smakelijk. Wat betreft de kaas en ham, kunnen we zeggen dat ook deze van uitstekende kwaliteit zijn. Wij zijn fan!!

Hartstikke goed

Proactive en snel

Super communicatie, levering en producten!

Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. De producten werden tijdig geleverd en waren van super kwaliteit.

Super service, snel en leuk ingepakt!

Fijne service, origineel verpakt, denken met je mee!

perfecte levering van perfecte artikelen

Fijn dat er ook wordt meegedacht over de levering en eventueel kado-verpakking. Spullen zien er perfect uit (nog niet geproefd). Levering ging snel.

Goede service, lekkere producten!

Leuke en vooral lekkere producten. Kwalitatief ook erg goed. Makkelijk bestellen en goede informatie over het verloop van de bestelling.

Gamerschestraat 53 5301AR Zaltbommel

683190960

Over Festa di Friuli BV

Festa di Friuli biedt ambachtelijke delicatessen en wijnen van hoge kwaliteit aan, die rechtstreeks in Noord-Italië, de regio Friuli Venezia Giulia, worden ingekocht. De producten zijn 100% ambachtelijk Italiaans en hebben vele kwaliteitskeurmerken zoals DOP, DOC of DOCG en diverse internationale medailles gewonnen. Al onze leveranciers zijn familiebedrijven die het vakmanschap generatie op generatie hebben overgedragen en worden persoonlijk door ons bezocht.