Fantastisch genoten van de mooie streekproducten

Mijn schoonvader komt uit de regio Friuli. Deze producten waren enorm genieten. De smaak van vroeger!

Prachtige wijn!!

Overzichtelijke webshop met mooie producten. Wij waren op zoek naar een Pinot Bianco. Wat een heerlijke wijn is dit!! Absolute aanrader!! Je kunt hem drinken bij een stukje kaas of hammetje, maar wij dronken hem bij een voorgerecht met zeebaars tartaar, venkel, dragon en zwarte truffel. Vervolgens kwam hij ook erg goed tot zijn recht bij de gebrande langoustine met schuimige bisque, courgette en basilicum. Het contact met Festa-di-Friuli verliep ook op een heel plezierige en vriendelijke wijze.

Echt super

Heerlijke wijnen en verassende bieren. Prima te combineren met de kaas Formaggio Latteria di grotta of Prosciutto. Goed advies door Karin & Ferdinand. Super leuk om een borrelplank kado te doen of lekker zelf het weekend mee te beginnen.

Geweldige service en mooi verpakt!

Dit was mijn eerste bestelling bij Festa Di Friuli maar zeker niet de laatste. Ik kon zelf een mooi proef pakket samenstellen en ontving zelfs een foto van hoe het mooi verpakt bezorgd werd, in de avond ook nog. De ontvangers waren er ook zeer over te spreken!!

Superservice!

Leuke bestelling geplaatst en daarna werd er contact met me opgenomen of dat het een cadeaupakket is want dan maken we er iets moois van. Geen woord teveel gezegd want dat is dus ook gedaan. Zelfs de verificatievraag gehad of dat alles goed en netjes ontvangen is. Superservice!

Persoonlijk contact en snelle levering. De biertjes nog niet geproefd maar zien er supermooi en lekker uit!

goede snelle levering en lekkere producten

lekkere producten uit mijn geliefde Friuli waar mijn ouders vandaan komen, uit Maniago. In Maniago zit de firma Del Ben met heerlijke salami's, misschien interessant voor jullie.

Ik ben zeer tevreden over Festa di Friuli!

De webshop werkt naar behoren. Erg goede service!! Wat ik heel erg fijn vond is dat er voor het versturen van het kado nog even een appje werd gestuurd met de foto van hoe het er uit ziet. Daardoor wordt je als klant echt betrokken bij het "geven" van het kado dat je hebt uitgezocht!

snelle levering ook voor in belgie

Snelle bezorging, zorgvuldig ingepakt, heerlijke producten Ideaal voor geschenken. Dit is 2de keer dat ik hier bestel en zal ook niet de laatste keer zijn.

Goed verzorgd verzonden en top producten !

De salami in onovertreffelijk !

Efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar

Efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar

Ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb!

Na het plaatsen van mijn bestelling ben ik heel goed op de hoogte gehouden van het verdere verloop. Van het laten weten dat mijn bestelling goed is ontvangen tot aan foto van het verrassingspakket zoals het verzonden is naar een collega. Dankjewel voor alle zorgvuldigheid en service. Ik ben fan. Hartelijke groet, Sabine

Persoonlijke benadering via internet. Top

Goed netjes en meedenkend. Als tip; assortiment iets uitbreiden.

Dag Wim, hartelijk dank voor je review! Normaliter sturen we privé een bericht naar onze klanten, maar wij zijn erg benieuwd naar jouw tip over de uitbreiding van ons assortiment waar mensen die onze reviews lezen ook iets aan hebben. Welke producten zou je graag toegevoegd zien? De 50 extra spaarpunten die iedereen voor een review krijgt, hebben we op je account bijgeschreven. Ciao! Karin

Helemaal top!

Het pakket was erg mooi ingepakt! Super service en snel in huis en alles was heel erg lekker.

Fantastico

Een leuk Italiaans pakket besteld, omdat het zo druk was bij de bezorgingsdienst hebben ze zelf het pakket persoonlijk afgeleverd op het aangegeven adres, Ik zeg TOP service.

Heerlijke en speciale biertjes en kazen.

Op zoek naar Italiaanse kazen voor de kaasplank bij het Kerstdiner kwam ik na wat zoeken bij Festa di Friuli terecht. Na een telefoontje met Karin wist ik al snel wat ik wilde hebben. Vijf kerstpakketten met bier, kaas, olijfolie en worst. Die zijn in zeer goede aarde gevallen bij de ontvangers. En natuurlijk de kazen voor op de kaasplank. Die vind je nergens in Nederland. Heel bijzonder. Vooral de Blu al Ramandolo! Heerlijke produkten alleen is natuurlijk voor Festa di Friuli niet genoeg. De service was ook top. Van het maken van een keuze tot en met de bezorging aan huis. Super geregeld.

Vriendelijke, persoonlijke, goede en snelle service, zelfs vlak voor Kerst! Echt friulaans.

Ik was op zoek naar een apart Italiaans cadeau en kwam op de website van Festa di Friuli. Het was even zoeken in de webshop omdat er zóveel keus was uit échte friulaanse producten en ik mijn cadeaupakket zélf wilde samenstellen. Via Whatsapp kreeg ik uitgebreid antwoord op mijn vragen (zelfs met foto). Het pakket werd heel snel geleverd (in de drukke periode voor Kerst) en zag er heel mooi uit. Hoe het smaakte kan ik helaas niet vermelden omdat we het (in Corona-tijd) cadeau gegeven hebben, maar de ontvanger van het cadeau was er heel verguld mee.

Wonderful Italian products and fast and friendly service

We have ordered many times from Feste di Friuli, they have a wonderful authentic selection of Italian products and are always quick to respond to questions and special requests. Amazing panettone!

Top kwaliteit en personal touch

Voor 6 collega’s bestelde ik ieder een panettone met fles prosecco. Wat ontvingen ze? Hele mooie feestelijke pakketjes, met veel zorg klaargemaakt en op het afgesproken moment bezorgd. Hier is duidelijk sprake van mensen met liefde voor hun vak. En de inhoud was zoals verwacht heerlijk!

Hele mooie en verse producten, ontzettend goede bezorg service en klantcontact. Fijn om Festa di Friuli te leren kennen en te ervaren dat er nog bedrijven zijn die een goede klantenbinding weten te bewerkstelligen. Mijn complimenten voor jullie!!!

Zeer klantgericht

Ze hebben kwalitatief goede producten en doen ondanks alle drukte rondom deze feestdagen er alles aan om je bestelling op tijd in huis te hebben.

Wij hebben onze families kunnen verassen met een leuk pakket van festa di Friuli.

super klantvriendelijk en snel

Ook in deze drukke tijden is er aandacht voor de klant, snelle en persoonlijke levering van pakket.

super service

We hadden een aantal panettones en olijfolie besteld als relatiegeschenk. Ondanks de kerstdrukte werd alles snel geleverd en mooi ingepakt. Jammer dat we ze moeten weggeven, want het ziet er heerlijk uit!

Heerlijk! En een super goede service!!

Genoten van de heerlijke wijn kaas en vooral de kaas!

Gamerschestraat 53

5301AR Zaltbommel

683190960

Over Festa di Friuli BV

Festa di Friuli biedt ambachtelijke delicatessen en wijnen van hoge kwaliteit aan, die rechtstreeks in Noord-Italië, de regio Friuli Venezia Giulia, worden ingekocht. De producten zijn 100% ambachtelijk Italiaans en hebben vele kwaliteitskeurmerken zoals DOP, DOC of DOCG en diverse internationale medailles gewonnen. Al onze leveranciers zijn familiebedrijven die het vakmanschap generatie op generatie hebben overgedragen en worden persoonlijk door ons bezocht.