Love it all

Super altijd goed, snel en netjes!

Amazing!!

Hele mooie en kwaliteitsvolle kleding, een top merk en snelle levering.

Snelle levering, mooie en kwalitatief goede items!

Fijn om te horen, veel plezier ervan!

Geweldige service en top kwaliteit producten!

Geweldige service en top kwaliteit producten!

Mooie trui. Nette prijs

Prachtige broek maar helaas met ‘draaipijpen’

De broek zit erg mooi, draagt heerlijk maar helaas, na een paar keer dragen begint de rechterbroekspijp te draaien. Dit is een produktiefout en ik hoop dat ik de broek kan ruilen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Wow!

Ik heb hier een pak besteld, eerste keer dat ik hier wat gekocht heb, een blouse en broek. En wat ben ik blij. Het zit niet alleen lekker maar met mij 1.80 valt de broek op de grond! Gelukkiger kan je mij niet krijgen!

Toppers

Blijft een prachtig merk en de collectie blijft vernieuwen !!

Jullie zijn geweldig! Super snelle levering, hele mooie kleren, fijne aanbiedingen en fantastische kwaliteit! Ik heb jullie merk nog maar pas ontdekt, maar ben helemaal fan! Dank je wel!!!

Geweldig, mooie kleding

Super, mooie kleding en wat ook mooi blijft na het dragen/wassen! Zou het zeker aan iedereen aanraden.

Altijd uitstekende kwaliteit en heel erg leuk

Ik vind het altijd een gevarieerde collectie en de kwaliteit is heel erg goed! Snelle verzending ! Super blij met de kleding

Bestelling is goed verlopen

Bestelling was snel geplaatst, duidelijk website. Alles is netjes en snel geleverd, ik ben een blije klant!

Fijn om te horen! Veel plezier met de bestelling :)

Fijn, alleen de bezorging niet

Echt fijn colourful rebel, alleen de bezorging van dhl was weer niet fijn. Ik was niet thuis een er stond dat mijn pakketje afgeleverd zou zijn bij mij thuis. Ik weet van colourful rebel dat de pakketten van nu niet door de brievenbus kunnen dus dat vind ik al gek, ik wam thuis een niets op de mat, en het pakketje lag gewoon voor de beur naast de straat waar Jan en alleman kan en langs loopt. En het zo gewoon kunnen mee nemen. Echt niet chil, gelukkig lag hij er nog maar je weet niet hoe het anders had kunnen gaan. Dit zijn volgens mij niet de gang van zaken die een (dhl) bezorger mag doen. En dit was helaas niet de eerste keer dat dit is gebeurt :(

Fijn dat je bestelling er nog lag. Dit is niet zoals wij wensen natuurlijk en geven dit intern door. Heel veel plezier ervan!

Love it

Mooie kwaliteit. Altijd erg tevreden!! Snelle levering en goede klantenservice.

Fijn om te horen, veel plezier ervan!

Kwaliteit nul

Mooie hoody met graphic op de rug gekocht. Na 3 keer wassen (binnenstebuiten en niet in de droger) hele graphic al vervaagd. Super slecht.

Wat jammer om te horen! Indien je nog geen contact hierover hebt gehad met onze klantenservice dan raad ik je aan hen te mail voor verdere service :) [email protected]

Mooie kleding, zit fijn en snelle en goede service altijd

Fijn om te horen :) Veel plezier ervan!

Supergaaf jurkje

Heel snel geleverd en echt heel leuk!

Snelle levering!

Kleding stuk kwam overeen met de omschrijving.

Veel plezier met je bestelling!

Wat een mooie leuke kleurrijke broeken en tops voor een mooie prijs:-)

Super leuk om te horen!! Veel plezier ervan :)

Snel geleverd en het product was qua maat en kleur zoals ik had verwacht!

Fijn om te horen!! Veel plezier van het item :)

Mooie kortingen, goede service en snelle levering

Fijn om te horen, veel plezier met de bestelling!

Altijd prima, helemaal in de sale

Prima bedrijf, snelle verzending, prima service, mooie kleding

Bedankt voor je bericht! Veel plezier met de bestelling!

Mooie producten, bestelling is snel geplaatst en het is tijdig en netjes geleverd! Niks op aan te merken! Heb tot nu toe bij alle bestellingen alleen maar goede ervaringen gehad!

Blij om te horen! Tot snel een veel plezier met de items!

Mooie kleding broeken vallen aan de bovenkant wel wat smal maar gaan het proberen. De shirts, overschirts en sweaters vallen op maat en blijven super mooi.

Fijn :) Veel plezier ervan!