Mooi product, goed levering

Mooi product en alles netjes en tijdig geleverd.

Kwaliteit voor een redelijke prijs

Bij de bestelling van ondergoed werd extra een fijne badhandoek meegeleverd. Bijzonder

snel en correct

Makkelijk te bestellen

Snel geleverd mooie kwaliteit .

Niet volgens verwachting

Knuffel dekbed besteld maar wij ontvangen een ander dekbed waarvan niet duidelijk is of het wel een dekbed van Knuffel is. Ook is de zak waar je het dekbed in kunt opbergen, kapot. Telefonisch contact gezocht werd mij toegezegd dat e.e.a. uitgezocht zou worden en zou ik op de hoogte gehouden worden. Tot op heden echter nog niet gehoord.

Vlotte levering

HOM staat voor uitstekende kwaliteit. Goede communicatie over de levering die iets langer duurde. Al met al zeer tevreden over MyComfort24 en het mannen ondergoed van HOM.

Is goed

Betrouwbaar

Snelle afwikkeling retour.Jammer dat de boxershorts in xl niet voorradig zijn.

simpel bestellen en een paar dagen later in huis in een mooi doosje

Top!!

Snelle correcte levering

Betrouwbare site correcte snelle levering

goed ondergoed

Te slecht

Returneren is belachelijk. Ik grijg niet mijn aankoops bedrag compleet terug. Dat vind ik heel vervelend en gemeen.

Beste Sultan, Bedankt voor jouw reactie. We hebben jouw bestelling nogmaals nagekeken en onze terugbetaling is helemaal correct verlopen. Wij contacteren je hierover ook nog eens persoonlijk om alles nogmaals uit te leggen. Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

Perfecte pasvorm, mooie kleur, erg fijn te dragen. LEUK setje van prachtige kwaliteit!

Goede kwaliteit en snellen levering

Goede kwaliteit en snellen levering.

Best

Goed en snel. Wat wilt een mens nog meer.

Snel verstuurd en duidelijk op de hoogte gehouden

Zeer positieve ervaring. Zal hier zeker weer bestellen.

prima service, snel geleverd

Mooie website, snelle levering.

Correct en snel geleverd en een product wat precies aan de verwachtingen voldoet.

De artikelen bevallen ons zeer goed goede kwaliteit we slapen heerlijk

In al de jaren dat ik klant ben een dikke tien!

My comfort zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen! Perfecte service, snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Service en afhandeling zijn super!

Ik bestel alle ondergoed bij dit bedrijf vanwege de beschikbaarheid van de artikelen en perfecte afhandeling!

Ruime keuze uit kwalitatief goed assortiment

Goed bedrijf

Ruime keus in badgoed en onderkleding. Goede merken. Snelle service. Prima ervaring.

Bilkensveld 1

1500 Halle