Zeer goede service en goede producten.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede producten!

Zit perfect, en luchtig

Goede pasvorm en niet vervelend om te dragen

goede kwaliteit

Goede kwaliteit zwembroek van speedo.

Snel geleverd.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Klantvriendelijk

Zeer prettige ervaring rondom Het oplossen van een probleem. Totaal geruisloos werd er zorg gedragen voor een correcte afhandeling door Stephanie.

Onderbroeken gekocht en geleverd zoals het hoort

Amazing customer service!

I had some problems making the purchase and the delivery was late but overall, i've had so much help from the customer service agent that I literally cannot complain. She helped me with every step and was closely following my case until it was resolved, I can confidently say that she was my best customer experience ever. I bought a bedspread and it was perfect, really soft and comfy.

• ¿Nos recomendarías?

Meerdere keren bij U besteld en steeds tevreden.

Goede spullen

precies zoals je mag verwachten.

tot voor heen had ik altijd bjorn boxers maar heb nu de din gekozen, echt perfect!

Prima winkel

Goede kwaliteit en snelle levering

Perfect product, correcte en snelle leveringen.

Perfect product, correcte en snelle leveringen.

Er zit verschil in de maat M

De slip die ik besteld heb zit 6 cm omvang verschil in tussen de rode en de zwarte ,dus dan past deze niet.

Goed en snel

Het bestellen gaat makkelijk en goed. De levering was super snel. Dus goed en snel

Jammer dat mijn favoriete artikel niet op voorraad is

Ik ben heel enthousiast over de sloggi no-feel bh-achtige dingen. Nu zag ik alleen nog één maat. Ik hoop dat Sloggi weer gaat leveren

Goede producten en goede prijs

Fijne boxer

Voor mijn vriend de HOM brief boxer besteld. Mycomfort24 biedt deze aan tegen een aantrekkelijke prijs. Ook de levering was erg snel. Via mail word je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. We hebben direct ook een 2e besteld

Snelle levering. Bij retour artikelen wordt niet moeilijk gedaan. Geld terug wordt snel gestort

Prima service en producten

Coulance met een hoofdletter C

Nadat ik eerst zelf mijn nieuwe & oude adres door elkaar had gegooid, mocht PostNL vervolgens de ‘onbezorgbare’ zending kwijt raken. Zonder enige kosten heeft Stephanie vervolgens alles gewoon opnieuw verzonden.

Uitstekend,

Prijzen zijn redelijk tot uitstekend. Verzending uitstekend. Alleen is het assortiment met momenten ontoereikend.

Beste Peter Bedankt voor jouw feedback. Je mag ons via mail zeker laten weten wanneer je ziet dat jouw gewenste artikel niet meer in voorraad is, wij contacteren dan onze leverancier en bekijken samen met hun wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

Puma zwemshort Logo Swim Trunk H Perfecte zwembroek

Deze Puma zwembroek zit als gegoten, goede kwaliteit en het bestellen en leveren ging probleemloos. Zeker aan te raden

Duidelijke site en behandeling opdracht.

In Nederland bestellen op deze site is net zo makkelijk. De artikelen zijn snel verzonden en goed en op tijd bezorgd.

Snelle vlotte levering ! Prima afhandeling van klachten! Mijn pakketje was bij PostNL zoek geraakt ,nadat Ik had gemeld Dat mijn pakket niet ontvangen was, had ik de volgende dag Het bestelde alsnog in huis! TOP!