Zeer snelle levering en perfecte service

Prima dienstverlening.

Vlotte levering. Goed verpakt. Vlotte betaling. Fijne service via mailtjes over de stand van zaken betreffende de levering in afhaalpunt Bpost.

Topservice!

Fantastische service en levering op tijd.

Werd snel geleverd

Ik bestel regelmatig bij mycomfort24

Goede en snelle levering

Veel keus en snel geleverd

Super service en goede producten

Goede functionerende website duidelijk overzichtelijk

Heel prettig winkelen en de informatie op de website is correct.

keuzes,prijzen en levering TOP!!!

Het aanbevelen waard.

De perfectie in al zijn aspecten in optima forma!

De verwezenlijking van beloften die nu eens echt bewaarheid worden! Bedankt.

fantastisch

Die witte dubbelrib onderbroeken van Avion zitten fantastisch: een 10!

Ik ben erg tevreden met de kwalitet van de by mycomfort gekochte laens dn pyjamadie ik gekochr heb. Daarik moeite had et het aken van de keuze heb i met de klantenservice gebeld waar ik door een allervriendelijkste vrouwenstem werd geholpen om de juiste keuze te maken.de bestelling was binnen 24 uur om mijn adres in Nederland (uit Belgie). Super service met een glimlach. Dank u

Prima spullen voor goede prijs

De website is heel gebruikersvriendelijk. Levering conform afspraak. Prima kwaliteit spullen voor goede prijs.

Heerlijk warm thermo hemd. Snel en keurig geleverd.

Heel tevreden

Goede kwaliteit, snelle levering

Heel tevreden

Goede kwaliteit, snelle levering

Goed,alleen het terugsturen was voor mij niet duidelijk.

Ik dacht dat de code op het pakje volstond om terug te sturen.

Zeer klantgericht

Zeer positieve ervaring. Producten die niet goed waren daarvoor kregen we ons geld terug zonder discussie. Daarom hiervoor andere producten gekocht bij MyComfort. Voor wat hoort wat. Zeer aangename dame aan de telefoon gehad.

Levering en nachthemd helemaal perfect!

goede service

Ik kreeg geen bevestiging van jullie dat mijn bestelling geplaatst was. Dat lag volgens jullie aan het feit dat ik een datum voor levering had ingegeven. Alles is verlopen zoals ik het gevraagd had. Het antwoord op jullie mail was klaar en duidelijk.

Prima kwaliteit en snelle levering!

Chapeau

snel bezorgd

Juiste bestelling snel ontvangen.

Juiste bestelling snel ontvangen. Zoals het hoort.

Breed aanbod en vriendelijke service

Veel keus tegen goede prijs. Zowel thuislevering bij afhaalpunt. Vriendelijk geholpen door Stephanie toen ik nog een item wilde bijbestellen.

Oplossen probleem PostNL

PostNL werkt niet langer met briefjes bij afwezigheid van de klant. Hierdoor ben ik de bestelling misgelopen en had geen idee waar en wanneer het pakketje kon worden opgehaald. Dit probleem is zeer adequaat en correct door uw medewerkster Staphanie voor mij opgelost!