Meerdere keren bij U besteld en steeds tevreden.

Goede spullen

precies zoals je mag verwachten.

tot voor heen had ik altijd bjorn boxers maar heb nu de din gekozen, echt perfect!

Prima winkel

Goede kwaliteit en snelle levering

Perfect product, correcte en snelle leveringen.

Perfect product, correcte en snelle leveringen.

Er zit verschil in de maat M

De slip die ik besteld heb zit 6 cm omvang verschil in tussen de rode en de zwarte ,dus dan past deze niet.

Goed en snel

Het bestellen gaat makkelijk en goed. De levering was super snel. Dus goed en snel

Jammer dat mijn favoriete artikel niet op voorraad is

Ik ben heel enthousiast over de sloggi no-feel bh-achtige dingen. Nu zag ik alleen nog één maat. Ik hoop dat Sloggi weer gaat leveren

Goede producten en goede prijs

Fijne boxer

Voor mijn vriend de HOM brief boxer besteld. Mycomfort24 biedt deze aan tegen een aantrekkelijke prijs. Ook de levering was erg snel. Via mail word je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. We hebben direct ook een 2e besteld

Snelle levering. Bij retour artikelen wordt niet moeilijk gedaan. Geld terug wordt snel gestort

Prima service en producten

Coulance met een hoofdletter C

Nadat ik eerst zelf mijn nieuwe & oude adres door elkaar had gegooid, mocht PostNL vervolgens de ‘onbezorgbare’ zending kwijt raken. Zonder enige kosten heeft Stephanie vervolgens alles gewoon opnieuw verzonden.

Uitstekend,

Prijzen zijn redelijk tot uitstekend. Verzending uitstekend. Alleen is het assortiment met momenten ontoereikend.

Puma zwemshort Logo Swim Trunk H Perfecte zwembroek

Deze Puma zwembroek zit als gegoten, goede kwaliteit en het bestellen en leveren ging probleemloos. Zeker aan te raden

Duidelijke site en behandeling opdracht.

In Nederland bestellen op deze site is net zo makkelijk. De artikelen zijn snel verzonden en goed en op tijd bezorgd.

Snelle vlotte levering ! Prima afhandeling van klachten! Mijn pakketje was bij PostNL zoek geraakt ,nadat Ik had gemeld Dat mijn pakket niet ontvangen was, had ik de volgende dag Het bestelde alsnog in huis! TOP!

Ruime sortering en mooie producten

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Goede bereikbare service en correcte opvolging van verzoeken. We komen hier zeker terug om wat te bestellen.

zeer goed

zeer goed

Ja gewoon goed

Heb me artikelen ontvangen die ik besteld heb en snel, ja gewoon goed dus

Prima producten en snelle levering

Wat ik had besteld zag er ook zo uit

Geweldig bedrijf

Altijd goede hulp snelle reactie goede kwaliteit ondergoed

Betrouwbaar bedrijf dat goede kwaliteit goed levert

zeer positief

Bilkensveld 1