Snelle levering. Bij retour artikelen wordt niet moeilijk gedaan. Geld terug wordt snel gestort

Prima service en producten

Coulance met een hoofdletter C

Nadat ik eerst zelf mijn nieuwe & oude adres door elkaar had gegooid, mocht PostNL vervolgens de ‘onbezorgbare’ zending kwijt raken. Zonder enige kosten heeft Stephanie vervolgens alles gewoon opnieuw verzonden.

Uitstekend,

Prijzen zijn redelijk tot uitstekend. Verzending uitstekend. Alleen is het assortiment met momenten ontoereikend.

Beste Peter Bedankt voor jouw feedback. Je mag ons via mail zeker laten weten wanneer je ziet dat jouw gewenste artikel niet meer in voorraad is, wij contacteren dan onze leverancier en bekijken samen met hun wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

Puma zwemshort Logo Swim Trunk H Perfecte zwembroek

Deze Puma zwembroek zit als gegoten, goede kwaliteit en het bestellen en leveren ging probleemloos. Zeker aan te raden

Duidelijke site en behandeling opdracht.

In Nederland bestellen op deze site is net zo makkelijk. De artikelen zijn snel verzonden en goed en op tijd bezorgd.

Snelle vlotte levering ! Prima afhandeling van klachten! Mijn pakketje was bij PostNL zoek geraakt ,nadat Ik had gemeld Dat mijn pakket niet ontvangen was, had ik de volgende dag Het bestelde alsnog in huis! TOP!

Ruime sortering en mooie producten

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Goede bereikbare service en correcte opvolging van verzoeken. We komen hier zeker terug om wat te bestellen.

zeer goed

zeer goed

Ja gewoon goed

Heb me artikelen ontvangen die ik besteld heb en snel, ja gewoon goed dus

Prima producten en snelle levering

Wat ik had besteld zag er ook zo uit

Geweldig bedrijf

Altijd goede hulp snelle reactie goede kwaliteit ondergoed

Betrouwbaar bedrijf dat goede kwaliteit goed levert

zeer positief

Uitstekende ervaring

Doe al jaren mijn aankopen bij Mycomfort 24 en dat bevalt prima. Altijd snelle en correcte levering van het bestelde.

prima en vlotte service

er zat een model tussen wat toch anders bleek te zijn als gezien op de website terug sturen verliep vlekkeloos !

Prima winkel

Goed in prijs kwaliteit, snelle levering

Perfecte spullen, snelle levering

Heel blij met de gekochte spullen. Snelle levering, door de brievenbus dus geen gedoe met aanbellen of ophalen bij de buren en keurig verpakt. Uit een mooi assortiment snel goede spullen ontvangen.

Prima service - tevreden

Het dekbed heeft een paar kleine draadjes los, waardoor de print niet geheel perfect is. Maar valt enkel op als je daar heel goed op let. Dochter was helemaal door het dolle heen, dus prima prijs/kwaliteit verhouding.

Fijne ervaring met dit bedrijf

Het is eerste keer dat ik iets bestel via dit bedrijf. Ik heb een ander artikel ontvangen, dus verkeerd artikel. Maar het bedrijf heeft het juiste artikel teruggevonden en naar mij verzonden. Dus netjes opgelost. Heel fijn! Een betrouwbaar bedrijf, behulpzaam en vriendelijk.

fantastisch ondergoed en pyama´s

al jaren klant altijd in orde.

Ik ben al jaren klant en ik heb alleen maar lof!!

Prima kwaliteit, organisatie en communicatie zijn perfect, kortom doet wat het beloofd!

Goeie service.

De verkeerde maat besteld. Ruilen was geen probleem. Snel antwoord op een vraag.