Goede en snelle afhandeling en …weinig extra verpakkingsmateriaal!

Ik ga zeker nog een keer iets bestellen omdat ondergoed zoals mijn man dat graag draagt moeilijk te vinden is in gewone winkels.

Heel snel geleverd

Bestelling snel en goed geleverd.

Prima, ga zo door!

Bestelling prima in orde en snelle levering

Goed product, levering op tijd.

Goed is goed

Vlotte levering

Alles perfect verlopen

Snelle goed verzorgde levering van een klasse product

Eigenlijk is de bovenstaande zin alles samengevat. Ik vind Mycomfort24 een prettige webwinkel met leuke kortingen. Je wordt goed ingelicht over de status van de bestelling.

snelle levering, overzichtelijke website

Goed assortiment, goed werkende website en duidelijke terugkoppeling over de status van de levering. Ik kende deze webshop niet, maar kom er zeker nog eens terug.

Op mijn mail kwam snel antwoord en werd snel gehandeld. Dat is netjes en prettig. Verzending was ook erg snel.

Goed, maar kan beter

Aanmeldkorting wordt niet bij vermeld dat dit alleen voor de artikelen geld waar geen korting op van toepassing is en tevens komt bij het gebruik van de aanmeldkorting opeens wel verzendkosten om de hoek kijken, terwijl mijn bestelling toch een fors bedrag betrof.

Beste Tonnie Bedankt voor jouw feedback. Ik heb contact met jouw opgenomen via mail op 27/08. Ik hoop dat je tevreden bent met de oplossing die ik jou aangeboden heb. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

Alles naar wens.

Alles naar wens.

Alles vooradilg en snelle levering

Levering is conpleet en volgens gewekte verwachtingen

snelle en keurige afhandeling bestelling

snelle en keurige afhandeling bestelling

Dat de maten niet van alle shorts kloppen met de kledingmaat

Ik had van Ten cate short,s besteld in mijn kledingmaat zoals ik dat begreep was dat de bedoeling maar heb ze uiteindelijk moeten ruilen in een grotere maat mijn kledingmaat is maat 40 en dat zit het ruim en de short,s heb ik in maat 44/ 46 en die mogen niet kleiner want dan zijn ze te klein

Beste Petra Bedankt voor jouw feedback. De maattabel die wij gebruiken op onze website, komt rechtstreeks vanuit onze leverancier, ik geef jouw feedback zeker door aan hun. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

Goede snelle service

Prima geregeld

Prima geregeld

Keurig

Bestelde goederen volgens afspraak geleverd

gemakkelijk en snel

simpele site om te bestellen en snelle levering

geweldig

overzichtelijke website waar je eenvoudig kunt filteren en je bestelling kunt doorgeven , en snelle levering

Snelle levering na vlotte retourprocedure

De eerste levering bleek verkeerd ingeschat. Retourzending ging vlot en terugstorting idem. Juiste nieuwe bestelling weer vlot afgeleverd. Wat product zelf betref (Sloggi Slip Evernew Midi H White): In de binnenrand zit een soort wasetiket van zo'n 8 cm. Als je dat niet verwijdert irriteert dat op je huid.

Beste Piet Bedankt voor jouw feedback. Wij geven jouw opmerking zeker door aan onze leverancier. Wij raden aan het etiketje te verwijderen wanneer dit ongemakkelijk aanvoelt. Met vriendelijke groeten MyComfort24

Bestelling oké, maar cadeau viel tegen.

Bestelling plaatsen en de levering van de bestelling prima in orde. Het badlaken wat cadeau was zit vol ophalen, dat is toch jammer. Naar aanleiding van mijn beoordeling werd contact met mij opgenomen. Mijn klacht werd serieus genomen en ik kreeg niet een maar twee nieuwe handdoeken opgestuurd. Hartelijk dank hiervoor.

Klantvriendelijk

Heeft iets over voor de klanten

Perfecto!

Wat wil je nog meer. Alles zoals beloofd en zoals je verwacht. Een aanrader!

Een vlotte en adequate levering van het bestelde.