Goed maar wel een min punt

Ik ben prima tevreden, maar de laatste bestelling was niet echt naar mijn zin ik bestelde de home boxers geheel zwart zoals ook op de site stond maar kreeg de zwarte met de grijs zwarte band er zit verschil in de twee boxers ik vind de compleet zwarte de prettigste dus zag deze weer op de site dan verwacht ik die ook ,dus dat vind ik een min punt. Groet

Beste John Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben je gecontacteerd met de vraag of je deze eventueel wou retourneren wegens een foute afbeelding op onze website. Je hebt beslist om deze toch te houden. Als je dus voortaan niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kan onze klantendienst via persoonlijk advies jouw verder begeleiden in de juiste keuze. Wij zijn bereikbaar via mail [email protected] of telefonisch +32(0)2/308.87.45 Met vriendelijke groeten MyComfort24 Team

Ik had ondergoed besteld maar is weer retour gegaan omdat wij niet thuis waren. Telefonisch contact gehad en hebben het opnieuw naat ons toegestuurd waarvoor onze hartelijke dank. Met vriendelijke groet van Hilly Bruil

Is eerste keer, kan ik weinig van zeggen. Alleen levering van goede kwaliteit.

precies goed

Zoveel merken en daarbinnen ook weer zoveel keuze. Ik ken geen winkel meer die dat nog heeft.

Snelle levering was keurig verpakt

kwalitatief zeer goed

zeer veel merken in ondergoed ,en hele goede kwaliteit.en per merk ,ook nog eens veel keuze de levering is ook perfect 'smorgens besteld volgende dag in huis

Goede diensten

Goed enkel jammer kosten betalen bij terugzenden.

Beste Marcel Bedankt voor jouw feedback. Voor de kosten van het retour zenden komen wij inderdaad niet tussen. De eerste en tweede zending (bij omruiling) naar de klant zijn wel op onze kosten. De reden hiervoor is dat we artikelen verkopen waar hygiëne van zeer groot belang is. Wij kiezen er om die reden dan ook voor om retourzendingen niet aan te moedigen door de klanten te vragen zelf de retourzending te laten bekostigen. Het gevolg is dat klanten zeer zorgzaam zijn bij het maken van hun keuzes en dat we daardoor zeer weinig retourzendingen en omruilingen krijgen. Dit garandeert dat onze artikelen allemaal nieuw zijn en 100% hygiënisch. Met vriendelijke groeten MyComfort24 Team

Goede aflevering

Nette verzending en informatie

Netjes op tijd geleverd

Goede pasvorm

perfekte afwikkeling en snelle levering

een opmerking, de hemden van schiesser 95/5 -7 xl zijn er maar 3 geleverd, niet meer in voorraad??? gaarne alsnog 5 stuks leveren.

Super snelle levering kwaliteit van de dekbedovertrekken is uitmuntend mooi afgewerkt met dubbel gestikte naden. En ook heel belangrijk ze zijn bijna strijkvrij! Super blij mee echt een aanrader. Ben er erg blij mee.

Gewoon goed

Prijs en prestatie zijn gunstig en goed.

Persoonlijk vind ik het belangrijk dat ik voor de maat kan terugvallen op een overzichtje hoe je de juiste maat kan bepalen (borstomtrek, heupomtrek, ... naargelang wat je wenst te bestellen.

Goed en snel

Gewoon goed en snel

Prima bedrijf, kleine teleurstelling qua maatvoering

Bestelling, levering - inclusief de melding van het dagdeel waarop deze zal plaatsvinden - uitstekend. De “Dim” boxershorts prettig om te dragen. De eenpersoons lakens (afm. 0,90x2.00 op papier) zijn in de praktijk iets te kort. Ergo, ze ze passen eigenlijk niet, de matras trekt hierdoor een beetje omhoog. Erg jammer. Gebruik ze wel maar een volgende bestelling durf ik niet aan.

Prima; goed en snel

Voor mij was het lastig om, nadat ik een product in het winkelmandje gedaan had, terug naar verder winkelen te gaan.

Sublieme organisatie die supersnel alles snel regelt

Levering uitstekend, groot assortiment. Het retourneren verloopt ook snel en had mijn geld binnen 4 dagen op mijn rekening staan. Dit in tegenstelling tot anderen die soms wijzen op de wettelijke betaal termijn van 30 dagen...

Supersnelle levering

Fraaie website, vlotte bestelling en nette afwerking en bezorging

Goed snel en keurig ontvangen

snelle levering, top prijzen

Gauw geleverd, lage prijzen, top kwaliteit

Prima service, goede producten

Prima service, goede producten

Goed en snel

Goed en snel geleverd, voorraden zijn alleen klein (maar 2)!

Beste H-J, Van harte bedankt voor jouw feedback. Jammer dat je niet je gewenste aantallen kon bestellen. Wij vullen dagelijks onze voorraden aan opdat onze klanten in de basiscollecties steeds voldoende voorraad vinden. We nemen jouw feedback dus zeker mee en doen aanpassingen waar nodig. Als je in de toekomst meer stuks wenst dan deze die beschikbaar zijn, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Wij plaatsen de gewenste aantallen voor jou in bestelling en verzekeren hiervoor een correcte en vlotte afhandeling. Onze klantendienst is hiervoor bereikbaar via mail [email protected] of telefonisch +32(0)2/308.87.45 Alvast bedankt en tot de volgende keer, het MyComfort24 team

Eindelijk passend ondergoed gevonden

Lang gezocht, beetje duur maar uiteindelijk met geen enkele bestelling teleurgesteld.

Beste Wim, Van harte bedankt voor jouw feedback. Als je verder wilt genieten van de beste promoties raden wij je aan onze nieuwsbrief te volgen. Hierin vind je wekelijks de beste deals op topmerken en zeer regelmatig pakken wij uit met mooie kortingsacties voor onze klanten. Hier vind je alvast de link voor de nieuwsbriefinschrijving : https://www.mycomfort24.nl/nl/welkom Alvast bedankt en tot de volgende keer, het MyComfort24 team

matig

de laatst geleverde shirts daar zit een dikke bundel labels aan, zit niet prettig ,ik probeer ze eruit te knippen maar dan maak je het stuk. jammer, voorheen zat er maar één label in. deze zal ik niet meer kopen. helaas.

Beste W, Van harte bedankt voor jouw feedback. Jammer dat jouw artikel niet helemaal naar wens was. Omtrent jouw shirts: wij geven deze info mee aan onze aankoopafdeling zodat dit met de leverancier(s) in kwestie kan besproken worden. Wij hechten veel belang aan jouw ervaring als klant. Als alternatief bieden wij in onze webshop verschillende andere shirts aan. Als je dus voortaan niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kan onze klantendienst via persoonlijk advies jouw verder begeleiden in de juiste keuze. Wij zijn bereikbaar via mail [email protected] of telefonisch +32(0)2/308.87.45 Aarzel niet ons om ons te contacteren voor advies bij jouw volgende aankopen. Alvast bedankt! het MyComfort24 team

Fijne pyjama en snelle levering

Bilkensveld 1 1500 Halle

+32 2 308.87.45