Super service :opvolging, levering en afhandeling !!!!!

Ik ben 100% tevreden

Perfect passend en snel geleverd, ben er blij mee

BESTE MATTEN EN ALLERBESTE SERVICE

Aanrader voor iedereen, mattenloods helpt je niet alleen, hun service is ook super. Ze doen meer voor dan je vraagt‼️

Mooi product en goede communicatie

Bij mattenloods een deurmat besteld. Ik kreeg heel snel een vriendelijk bericht met de zendingsinfo. Alles volgens afspraak, bedankt daarvoor. Misschien 1 minpuntje: de kinderen stonden meteen met de voetjes op de mat en gleden daarna flink uit. De mat heeft een soort siliconen(bescherm)laag. Misschien handig als jullie daar een waarschuwing voor geven dmv een briefje of aantekening in de bestelling.

Goed product

Snelle levering en goede informatievoorziening

doen wat ze beloven

alles verliep vlot en snel geleverd zoals afgesproken

Keurige website en prachtig artikel besteld voor een bescheiden prijs.

Artikel snel in huis en aankoop prima te volgen via de toegezonden mails.

Volgens beschrijving

Product past prima en komt helemaal overeen met de verwachtingen. Ziet er erg netjes uit. Levering was mooi op tijd.

Goed en tevreden

Snel besteld en netjes geleverd

De zaterdag levering was helaas niet gelukt. Maar dat kwam door de bezorgdienst en zeker niet door Mattenloods.nl. Na contact alsnog in prima staat de mat voor de kofferbak geleverd en hij past perfect!

Jullie meedenken is erg goed

Aangezien de mat alleen in de kofferbak paste en niet in z'n geheel heeft Folkert me op een idee geholpen ben er nog niet uit maar komt goed

Wat bij de dealer zelf niet bestaat, vond ik hier

Ik wilde een rubber mat die die volledige vorm van de kofferbak afdekte, bestaat gewoon niet bij dealer. Top dus en snelle verzending

Top !

Niks op aan te merken , vlot !

Simpel, snel en goed

Goede service en prima kwaliteit

Snelle levering precies wat we wilden

Snel, netjes zoals afgesproken

Snelle levering, bij retour alles perfect afgehandeld.

Goed!

Bestelling, zélfs na middernacht gedaan, voorafgegaan aan een chat. Geweldige service! Snelle levering!

Achterbak mat gekocht. Zeer goede pasvorm. Super goed geleverd

prima service !

er werd contact opgenomen nadat ik de bestelling gedaan had vanwege het feit dat ik niet alles compleet ingevuld had

Snellelevering van een prima produkt !

Mattenloods voldoet aan al mijn verwachtingen. Een prima produkt en snel geleverd ! Topklasse !

Prima service, ook met terugzending

Mocht matten terugzenden.

Goede service. Snelle levering.

Goede service. Snellen levering.

Uitstekend goed en snel geleverd maat voering van de mat heel goed

Hele goede service

Gewoon goed!

Prima webshop, ruim aanbod voor een goede prijs en snelle levering.

Snelle levering en goed product !

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!