Vriendelijk, betrouwbaar en uitzonderlijke service

Geweldig bedrijf, al twee keer vloermatten voor een auto besteld. Levering zoals beloofd op tijd. Super afterservice.

Nauwkeurig

Bestelling wordt verwerkt en ik werd nauwkeurig op de hoogte gebracht van de bezorgingsdatum. De matten passen perfect en ik ben erg blij mee. Dankjewel Folkert.

Perfecte service, snelle levering!

Besteld, snel verstuurd en keurige service!

Goede kwaliteit en zeer snel verzonden.

Mooie matten van goede kwaliteit. (zelfde merk als eerder bestelde kofferbakmat) De volgende dag na bestelling al in huis.

Goede kwaliteit, goede service, goede communicatie

Snel, goed, duidelijk. Kwaliteit

Perfecte service

Vlotte service. Vriendelijke helpdienst

Top kwaliteit en goedkoop

Snel geleverd, goede kwaliteit voor een goeskope prijs, zal zeker nog een keer wat bestellen

Goede koffermat

Juiste beschrijving en pasvorm.

Perfecte afhandeling

Zeer snelle levering naar Belgie en koffermat voldoet kompleet aan de verwachtingen

Snelle levering en perfecte pasvorm

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ook aflevering opnemen voor mij geschikt tijdstip met overleg in weekend via app. Sublieme service en dat meen ik !!

Een echte aanrader

Alles perfect en snel verlopen 👌🏼

Prima gegaan

Makkelijk best, korting gekregen, snel geleverd

Top kwaliteit, top service!

Ik was opzoek naar 3d porsche cayenne matten, ik kreeg de nodige begeleiding en uitleg. En daarna ook nog eens opvolging van m'n bestelling. Alles was tot in de details 100% klantgericht.

Prima matten, prima service

Erg tevreden over de matten

Duidelijk site, bestelling conform hoe aangegeven

Oplossingsgericht

Bestelde matten (rubber) voor in de auto keurig op tijd verstuurd alleen de vervoerder raakte de controle over het pakket kwijt . Na melding via de mail ver na sluitingstijd kwam er een reactie van een medewerker denk ik die s’avonds alsnog reageerde en ook verbaast was hoe dit kon op zaterdag melde hij mij dat het bij .,......etc Het feit dat er reactie komt en uitgezocht is hoe e.e.a is ontstaan lijkt voor mij uit dat je als klant serieus genomen wordt dat geeft een goed gevoel daarnaast een leermoment voor het bedrijf Dus ondanks dat ik de matten te laat heb ontvangen ben ik erg tevreden en niet onbelangrijk de matten waren mooi en goed. Ik kan het bedrijf zeker aanbevelen en ik zal zeker weer wat kopen daar

bestelling koffermat

voortreffelijke service! Mocht het nodig zijn, bestel ik daar morgen gewoon terug! Goede persoonlijke communicatie en dito opvolging.

Snelle service !!

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

's Avonds bestellen en volgende dag al een mooie mat in mn auto!

Via een tip bij Mattenloods.nl uitgekomen. Een mooie mat voor een leuke prijs besteld. Volgende ochtend meteen al een bedankje via de Whatsapp. Meteen contact over de wijze van bezorgen en af kunnen spreken om de mat dezelfde dag nog af te kunnen halen. Dat was nog eens snel schakelen! Prima service en mooi product!

Voor de tweede keer een mat voor achterin de auto besteld. De eerste paste prima. De tweede past ook weer prima.

Eenvoudig snel en goed

mat besteld en geleverd paste perfect . Belden nog na omdat er met bezorgen onduidelijk was.

Er wordt meegedacht !

Snelle en goede levering, matten van goede kwaliteit en pasvorm

Perfect passende mat. Snelle levering

De mat past perfect in onze auto en is snel en netjes geleverd.

Klant vriendelijk.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!