Mooie mat en snelle levering.

Simpel te bestellen. Mooie mat. Levering was heel erg snel.

Zeer goede communicatie!

Heb een rubberen mat bij ze besteld voor een Ford transit connect. Door een betonplex laadvloer had ik een andere maat, daar hebben we heel goed over gecommuniceerd! We kwamen tot een conclusie dat er een randje extra bij moest en dat hebben ze er mooi aan laten zitten bij het op maar maken. De mat zelf bevalt prima! Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering

Rubberen matten zien er kwalitatief goed uit. Pasvorm kofferbak uitstekend. Mattenset past ook goed en netjes afgewerkt. Bevestiging mat l.v maar op 1 origineel punt vast te zetten maar blijft goed zitten

Correcte manier van werken

Bestelling zelf opgehaald, zou klaar liggen nadat we via mail hadden afgesproken. Dit was ook zo. Correspondentie via mail verliep snel en correct. Zaken doen zoals het hoort.

snel geleverd, goede service ,betrouwbaar

goed op de hoogte gehouden van de bestelling waneer dat ze hem kwamen brengen , binnen 2 dagen, zeker voor herhaling vatbaar..!

Top bedrijf!!

De geleverde mat was niet passend, ik had hierover een mail gestuurd en daar werd direct goed op gereageerd! 2 dagen later had ik al een passende mat voor mijn busje, echt top geregeld!!

Fijn dat we het snel hebben kunnen oplossen zo!

prima !!!

snelle levering en past geweldig.

Dank Hajo!

Snelle levering en mooie mat.

Supersnel geleverd, en mooie kofferbakmat voor mijn Peugeot 308sw, zeer tevreden.

Mooie beoordeling dank!

Goede ervaring met mattenloods

De eerste keer iets besteld bij mattenloods. Duidelijke website en snelle levering. Product (rubberen bak voor in de koffer) ziet er netjes uit en past perfect.

Dank!

Snelle levering, Goed verpakt, Goede prijs.

Merci Josje!

Zeer goede afspraak prima service

Ik zou de Mattenloods zeker aan iedereen aanbevelen omdat het bedrijf een goede service geeft en vakkundig werk afleverd.

Dat vinden wij erg fijn om te lezen!

Goede maten

Montage was erg makkelijk, de meegeleverde schroeven heb ik nog niet gebruikt, maar volgens mij liggen ze zo ook al erg goed. D matten voelen stevig aan, blijven goed liggen en ook spullen die je erop legt schuiven bijna niet tijdens het rijden.

Dank voor de beoordeling. Ik heb ze zelf ook los liggen omdat ze niet schuiven. Ik denk dat een ieder dat per auto even goed moet uitproberen, wanneer de matten wel schuiven is het veiliger ze vast te zetten.

Snelle levering, efficiënte communicatie en mooi product

Een kofferbakmat gekocht voor een Toyota Auris Hatchback 2007-2012 voor mijn Toyota Auris Hatchback uit 2010. Bij ontvangst bleek de mat niet te passen. Omdat ik een Hybrid heb had ik een andere kofferbakmat nodig. Mattenloods heeft mij via de app goed verder geholpen aan de juiste mat en de andere mat kon kosteloos retour. Mooi product, past perfect.

Dank voor de mooie beoordeling. Hybrid auto's hebben vaak een kleine afwijking ten opzichte van de standaard uitvoering inde kofferbak.

Goede service.

Goed geholpen. Snelle levering.

Dank Karin

Nog nooit zo vlug bediend geweest levertijd 3 weken verminderd naar 3dagen proficiat

Top bedrijf

Snelle levering en reactie. Erg klantvriendelijk en de matten zijn mooi en stevig. Erg blij mee :)

Dan wij ook blij!

Heel goed service

Snel levering super service na verkoop

Dank voor de mooie beoordeling

Goed passende en praktische mat

Snelle levering van een goed passende en flexibele kofferbak mat. Gemakkelijk er uit te halen om zand of iets dergelijks buiten er even uit te uitschudden.

Zeer correcte handelaars

Heb matten voor mijn tourneo grand connect gekocht en deze passen 100% en zeer goede kwaliteit een echte aanrader mattenloods 👍👍👍

Dank Omer, blij dat het allemaal goed past!

Zeer correcte opvolging en afhandeling.

Snel geholpen en goed product.

Dank u!

goede kwaliteit en passen uitstekend

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm ook het bestellen verliep uitstekend,

Dank voor de beoordeling!

Snelle en professionele service!

Snelle en professionele service!

Merci!

Snelle levering!

Dank Theo!

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!