gewoon goed

Mooi product past goed en hoef ik niet eens vast te zetten. De matten ruiken wel behoorlijk, maar ik ga er vanuit dat dit minder wordt over de tijd.

Alles ging zoals verwacht/beloofd.

Product is exact het juiste

prefect

Ik heb niet genoeg ervaring maar dit is de eerste keer dat ik ze heb gekocht, Maar nadat ik het stuk van zeer goede kwaliteit en de interesse in levering snel had gekregen.

Excellent service

Excellent product and excellent service... Thank you !!

goede kwaliteit en levering zou wat sneller kunnen

Goede kwaliteit, levering had wat sneller gekund maar daar is overheen te komen, zonder de matten rijdt de auto wel

Netjes verpakt en de mat voldoet aan onze wensen

Snelle service en de mat is mooi stevig

Positief

Duidelijke site. Kwaliteit en pasvorm uitstekend.

Goede kwaliteit en passend.

Snel geleverd. Mooie matten. Heb ze wel enkele dagen buiten laten liggen om de sterke geur te verdrijven.

Prettig contact en zakelijk. Afspraak klopt, levering conform afspraak. Geleverd product is perfect. Niet goedkoop maar geld waard!

Super service!!

Ik had een verkeerd type mat besteld. Werd super opgelost door mattenloods.nl. Super service dus!

Snelle bezorging, prima rubberen mat

De mat is prima, doordat deze opgevouwen heeft gezeten was het opstaand randje wat aan het lubberen en sloot niet mooi aan. Na 2 weken was dit opgelost. In mijn Saab had ik ook een rubberenmat, die was wat dikker. Maar verder is het prima!

Product snel en correct ontvangen. Duidelijke communicatie en product voldoet aan de verwachting.

Uitstekend product, persoonlijke benadering

Ik heb bij mattenloods een set Weathertech rubbermatten en een kofferbakmat voor mijn GLE plug-in hybride besteld. Omdat het product nog niet in het assortiment zat heb ik de bestelling per email gedaan wat vlot en soepel verliep. Zowel de matten als de orderafhandling en service van mattenloods zijn van hoog niveau. Aanbevolen.

Perfecte pasvorm

Synthetisch rubberen matten gekocht bij matten loods.nl. Zien er prachtig uit met mooie opstaande randen en passen perfect. Nadeel is dat er nog geen gaten voor de bevestiging in zaten. Dit is vrij eenvoudig te doen en bevestigings materiaal zit er bij.

Vragen die ik had via de chat zijn direct opgepakt, er is meegekeken welke matten bij welke auto's het beste passen. Levering snel, en wat niet op voorraad was, is duidelijk gecommuniceerd. Compliment!

Kan niet beter.

Super snelle ontvangst.

duidelijke site, goede prijs en zeer snelle levering

Snel gevonden wat we zochten en binnen een dag geleverd. Alleen jammer dat de rubber matten niet goed passen in de eGolf

Goeie service

Verkeerde matten besteld Via watsap de nodige informatie gehad Nieuwe matten goed aangekomen z’n retour is intss ook gedaan

Uilstekend.

Mat is goed, snelle service, dank u groetjes Els.

Betrouwbaar, perfecte levering en juiste matten op maat voor onze auto

goede ervaring, snelle correcte afhandeling

Super pasvorm

Snelle levering en zeer goede pasvorm echt een aanrader

Levering na email/tel. info was zeer goed. Meteen vertrouwd. Een volgend keer via mattenloods.nl

Prima snel geleverd

goed en snel. niet de goedkoopste maar wel prima kwaliteit en snel geleverd.

goed en snel. niet de goedkoopste maar wel prima kwaliteit en snel geleverd.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!