Super goed advies en snelle levering!

Net en correct bedrijf.

behulpzaam en snelle levering

bij vragen werden er zelfs voorbeeldfilmpjes op gestuurd

Prima en snel geleverd en kreeg wat ik verwachtte!

Een goeie prijs kwaliteis verhouding

Wat een super service en advies heb ik hier gekregen. Zeker een aanrader!!

Top mat

Top mat,snel geleverd

Helemaal prima

Hele duidelijke communicatie en heel vriendelijk en geeft alle keuze als niet alles op voorraad is, ik zou deze site zeker aanbevelen

Prima en snelle levering toppie

Zeer tevreden of de auto mat past precies

Snelle service toen ik verkeerde producten bleek te hebben besteld. Top!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Goed passende mat. Ook daadwerkelijk antislip.

Mooie zware mat

Mat is van zware kwaliteit. Enorme pas maat en uitstekend voor onze auto.

Snel

Snelle en correcte levering. Matten voor C3 aircross pasten niet echt heel goed...

Snelheid levering, digitale afhandeling, kwaliteit van hoes en pasvorm : alles dik in orde.

Prima korte lijnen.

Mijnervaring is prima korte lijnen en snel in huis.

Getipt door vrienden en fijne rubbermatten voor auto gekocht die snel werden geleverd.

Gemakkelijk zaken doen. Je krijgt wat je bestelt, zonder mankeren netjes thuisbezorgd en nog snel ook. Aanrader!

Perfect verlopen

Alles perfect verlopen. Goede kwaliteit en pasvorm.

Goede producten voor nette prijs

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Met drie honden achterin de auto is het vaak een zandbak na een wandeling. Mat past goed, vangt water en zand op en weer makkelijk schoon te maken naderhand.

Heb een ribbenmat besteld voor een kofferruimte van een BMW het pasvorm is prima maar de kwaliteit van het rubber is me tegengevallen slechte kwaliteit maar de levering en de afhandeling ging prima.

Het "Plaatje" klopte (zoals verwacht trouwens)

Het bestelde product klopte. Tevens tijdig & vlug geleverd. Alles dus O. K.!

Makkelijk de juiste rubberen mat gevonden en besteld voor mijn auto. Snel geleverd.

Perfect product mede gezien de prijs

Correcte afhandeling. Prima

Vlot en correct

Mijn bestelling is vlot geleverd. Ik ben zeer tevreden over de snit en de kwaliteit van de geleverde matten. Passen perfect in mijn auto, zonder te hoeven knippen om enigszins te passen. Ik raad dit product aan,

Zeer professioneel Bedrijf

Zeer tevreden over de service en de duurzame materialen. Zeer kmant vriendelijk en een snelle levering. Een aanrader.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!