correct en snelle levering

Het was de eerste keer dat ik bij hen besteld heb. Ik was aangenaam verrast over de hoeveel en de soorten matten die ze hebben. Ook andere materialen te verkrijgen . De prijs was ook goed . Ook ben ik tevreden van het aangeschafte product .

Prima kwaliteit en super levering

Prima kwaliteit plus prijs en super snelle levering

Goed contact met klant

Er wordt gecheckt of je je bestelling wel hebt ontvangen via persoonlijke mail. Erg goed vind ik dat!

Geweldig mooie matten

Medewerker stuurde zelfs een video hoe de matten te bevestigen

Snelle service goed produck

Topservice

Ik zocht een rubberen kofferbakmat maar ik twijfelde of diegene die ik op de site zag wel de juiste pasvorm had. Ik heb aan mattenloods per mail hulp gevraagd om de juiste uit te kiezen. Ik kreeg heel snel reactie, ik heb op vraag van hen het type auto samen met een foto van mijn kofferruimte doorgestuurd en weer boden ze mij snel een oplossing. Ik heb de mat besteld en de volgende dag werd ze al bij ons thuis geleverd. Heel aangename persoon, efficiënt, snel, goed materiaal, perfecte pasvorm,... voor herhaling vatbaar!

heel snelle en correcte levering, top !!!!

heel snelle en correcte levering, top !!!!

Gisteren besteld, vandaag geleverd

Beide sets ontvangen. Kwaliteit en pasvorm voor de Volvo S80 2003 uit de kunst. Stevig rubber materiaal en goede passing, glijden niet, zelfs zonder de bijgeleverde vastzetpluggen. Kwaliteit voor de Tesla Model 3 is niet echt overtuigend; het materiaal lijkt wat dun en vraag is óf en hoelang het dan meegaat. Matten zijn erg glad, je voeten schuiven er overheen en zó op de pedalen. Omdat de mattenset behoorlijk duurder was dan de set voor de Volvo had ik een dergelijk kwaliteitsverschil niet verwacht.

Goed verpakt, volgende dag in huis en een prachtige mat op maat!

Ik ben erg tevreden!

Geleverd wat belooft werd.

Excact geleverd wat ik besteld had, Rubberen mattenset voor mijn Passat paste precies, mooie opstaande randen en er was geen doordringende rubberen lucht aanwezig. Top gedaan Mattenloods.

Prima product, snel geleverd

Na de order geplaatst te hebben kreeg ik snel de orderbevestiging en uitleg over de levering. Alles ging top zoals afgesproken. Snel en mooie producten ontvangen. Een aanrader!

Zeer vriendelijke en behulpzaam

Ik werd supersnel geholpen met de keuze maken van mij matten. De afhandeling was snel en zeer vriendelijk. Levering van product was ook binnen een dag geleverd zoals afgesproken. Top zaak !!!!

Al 2 aankopen gedaan, zeer goede service, geeft aandacht, informatie en bekijkt of je wel de goede product voor je auto had besteld. Zal zeker aan me vrienden aanbevelen

prima levering en goede pasvorm

levering was vlot en duidelijk gecompenseerd.

Vlot en degelijk

Snelle levering. Mat van goede kwaliteit. Past perfect!

Fijn product

Tot nu toe een prima bescherming voor mijn kofferruimte. Anti-slip dus geen schuivende spullen meer achterin. Alleen de pasvorm voor een e46 met navi en cd wisselaar is niet helemaal optimaal ondanks het extra bakje wat makkelijk weg te halen is.

Goede service voor en tijdens de aankoop.

Goed advies en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Prima product, zorgzame service

Matten gekocht voor mijn auto, afhandeling, nazorg zijn prima

prima levering en prima produkt

Wat verwarring over de vorm van de mat bij het bestuderen van de website. Verder niets dan lof. Ook in Belgie binnen 1 dag geleverd.

Vlotte levering

Snelle levering van een perfect product

Na eerder contact via WhatsApp te hebben gehad voor een laadruimte mat, uiteindelijk een rubberen mat voor de cabine van mijn nieuwe Peugeot Expert besteld. De levering was erg snel en keurig op tijd, het product had een perfecte pasvorm. De bijgeleverd bevestiging bleek in mijn auto anders uitgevoerd te zijn, na contact via WhatsApp ontving ik een dag later de juiste doppen nageleverd voor mijn auto. Ik heb veel plezier van de mat, hij functioneerd top en hij ligt er keurig in, stinkt niet!

Top, en lekker snel

Snelle levering, goede kwaliteit

Helemaal top.

Zeer vlot, en net kontakt. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Ik kan mattenloods. nl aanbevelen!

Super goede service

Eerlijke handelaar die je bijstaat met raad en daad.

Super bedrijf...!! Ongekende service

Bijzonder tevreden over de wijze waarop Folkert aan mijn wens gehoor heeft gegeven. Hier kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ben perfect op de hoogte gehouden omtrent de levering van mijn bestelling.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!