Door samenwerking de juiste matten gevonden.

Positief, door de goede inzet van Mattenloods hebben we vrij snel de juiste rubber matten voor onze nog vrij nieuwe auto gevonden.

Uitstekende service !!!

Goede kwaliteit en een uitstekende service !!!

Mooie bagagemat voor een ford focus 2020 besteld. Goede kwaliteit,pasvorm en service.

wat je bestelt dat krijg je

wat je bestelt dat krijg je, keuze is groot,snelle levering

Prachtige matten

Een set rubberen automatten op maat voor mijn auto besteld. Ze passen perfect in mijn auto. Netjes op tijd geleverd en op een handige manier (aan een soort klerenhanger). De matten konden aan de originele haakjes van de auto geklemd worden, hiervoor werden ook bevestigingen meegestuurd. Alleen jammer dat je zelf de gaten in de matten moest maken hiervoor. Gelukkig is het rubber wel soepel genoeg om gemakkelijk met een stanleymes de gaten te maken. En was ook gelijk duidelijk waar je de gaten moest maken. Mijn tip is om dit via de achterkant te doen. Al met al top. Ook fijn dat de matten geen vieze chemische geur hadden of iets dergelijks.

Teveel betaald voor wat het was

Er zat een fout in mat bleef niet plat liggen

Dank voor het beoordelen van onze webshop, helaas is dit een dikke onvoldoende zag ik tot mijn spijt. Wij zijn helaas niet eerder door je op de hoogte gebracht dat het product niet naar wens is. Mijn advies is dit altijd meteen te melden bij een webwinkel, dan is er een gelegenheid om tot een oplossing te komen. Dit wil ik uiteraard alsnog doen. Is het product op de originele vloer geplaatst of op een houten vloer? Is het juiste artikelnummer geleverd? Met vriendelijke groet, Folkert Smit

Goede ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima produkt

Prima omschrijving en levering

Mooie kwaliteit goed

Mooie kwaliteit antislip mat , perfect passend

Topje

Super goed en snel

Mat besteld, op tijd geleverd, goede kwaliteit, dus prima in orde!

Goed product, goed geholpen

De mat die ik bestelde bleek niet op voorraad te zijn. Bericht ontvangen en in contact gebleven over de bezorg mogelijkheden. Een zak Rotterdamse ballen (zuurtjes) bij de mat met excuus briefje. Attent, vriendelijk en snel.

Uitstekend! Pasvorm is zeer goed.

Dit is de 2 keer dat ik een antislip mat bestel bij mattenloods voor onze vito's. Deze is ideale om mijn houtenvloer niet te beschadigen.

Fantastisch via de app geholpen!

Zo fijn, als iemand, zoals Folkert Smit, steeds voor je klaar staat, via de app. We hebben nu prachtige matten!

Met een goed gevoel wat besteld, voor herhaling vatbaar.

Voor mijn Saab 9-3 estate een mat besteld voor in de kofferbak. Zou volgens het internet nog 1 op voorraad zijn, echter bleek er een voorraadverschil te zijn. De mat moest besteld worden en dat zou een week duren, helaas bleek ook bij de fabrikant de levertijd langer te duren. Ik werd door Folkert keurig op de hoogte gehouden over de voortgang, en kreeg de mogelijkheid om mijn bestelling te annuleren. Had ik kunnen doen, maar dan had ik geen mat. Dus ervoor gekozen om rustig af te wachten. Toen kreeg ik een korting van €15,- op de mat voor mijn 'geduld'. Al met al een prettig bedrijf waar duidelijk en helder wordt gecommuniceerd. Hou dit vol. Toen er bij ons een tweede Saab 9-3 bij kwam voor de vrouw, er gelijk nog een mat besteld. De matten ondertussen naar volle tevredenheid in gebruik.

Top product

Heel tevreden, snel geleverd en past heel netjes in de auto

Voortreffelijk

Product omschrijving op website is duidelijk, overzichtelijk en compleet. Levering binnen de vooraf gestelde termijn.

Perfect passende automatten

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel en goed geleverd. Prima produkt.

snelle levering, perfect passende mat

Bestellen ging heel gemakkelijk. Foto's zijn zoals het product is. Past precies in de auto. Alsof het er voor gemaakt is;-)

gewoon goed

snel geleverd

service voor en na verkoop

Ik twijfelde welk type ik nodig had voor m'n wagen. Via whatsapp onmiddellijk antwoord en de juiste mat bijgevoegd. Order geplaatst and the rest is history.

Mooie set matten

Eerst een verkeerde set geleverd gekregen maar deze werd zonder gezeur kosteloos omgeruild.

Alles goed verlopen

Besteld. Vlot ontvangen. Juiste spullen. Goede kwaliteit.

Betrouwbaar en snel geleverd

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!