menselijk,proffesioneel en uiterst behulpzaam

uiterst behulpzaam, profesioneel en al hulp voor dat ik er om vroeg.

Snel levering en top kwaliteit matten.

Snel geleverd.. goede kwaliteit matten.

Snelle levering perfecte maat!

Zeer goed bedrijf!

Op zondag een rubberen kofferbakmat besteld en deze op dinsdag al ontvangen.

Super tevreden

Snelle service en goede kwaliteit !!

Vlotte levering en een scherpe prijs

Matten voor in onze Ford Kuga besteld. Vlottere levering dan verwacht. Voorin passen de matten perfect, achterin zijn ze een centimeter of zo te breed om lekker tussen de stoelrails te passen. Goede kwaliteit.

Super tevreden

Zeer tevreden met de aankoop van mijn rubberen laadvloermat voor mijn Jumpy. Perfecte afmetingen.

Geweldige service

Over service is bij dit bedrijf niets te veel ,snelle verzending en oplossingen volgende keer weer gaat zoals het hoort perfect.

Tijdje moeten wachten maar perfect gecommuniceerd

Eerste keer gekocht object was blijkbaar niet in voorraad toch snel laten weten hoe het zat dan eerder nog ontvangen en perfect zaols beschreven waarvoor dank

Snelle reactie bij vragen. Goed geïnformeerd en de juiste matten voor mijn 'young timer' Mercedes-Benz op voorraad.

Tevreden.en goed.

Top service !!!!

Persoonlijke service !! Super gewoon!!

goede aandacht.

Super snel. Ik vond de service erg goed, ik raad je aan om zonder aarzeling je aankopen te doen. Groetjes mijn beste wensen Eric

Uitstekende service en produkt.

Lang opzoek geweest voor nieuw model Mitsubishi L200. Perfecte pasvorm en goede kwaliteit voor een correcte prijs !!!

Goed en snelle levering

Producten zo als omschreven

Eerlijk bedrijf, goede producten tegen een scherpe prijs

Na mijn bestelling te hebben geplaatst duurde het niet lang voordat ik mijn bestelling binnen had. Prima contact met ze gehad, vriendelijk en behulpzaam. Hier kunnen vele nog wat van leren. In een woord....Prima zaken doen met dit bedrijf.

Correcte service

Degelijk materiaal, ruim aanbod. Heel snelle communicatie met de klantendienst.

top service

mat voldeed aan de verwachting!

kortomsuper geweldig

vandaag besteld en morgen in huis was de nagel op de kop, uitstekende kwaliteits mat voor in mijn golf variant 2017

Uitstekend en 100% betrouwbaar

Topservice en heel vriendelijke man waarvoor niks teveel is . Op donderdag verstuurd en daags erna werden mijn matten door Post NL in de namiddag al afgeleverd . De matten passen mooi aansluitend en zien er echt wel degelijk uit . Ik ben zeer tevreden , een aanrader !

Netjes geholpen, paste precies en snel geleverd

Voor het bestellen per mail contact opgenomen om zo tot het juiste product te komen. Na het doorgeven van wat afmetingen was het zo geregeld.

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Heb bij mattenkloppers een kofferbakmat gekocht voor onze Peugeot 3008, maar deze heeft een uitklapbare bumper, na wat heen en weer gemaild te hebben, ben ik er met hun supergedelegeerden uitgekomen, nu kan onze hond weer veilig in de kofferbak komen. Bedankt mattenloods!!!!!

Goede product en dito service

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde kofferbakmat, het is anti slip en past perfect. Op de website stond vermeld dat het later geleverd zou worden omdat het nog in bestelling was bij de fabrikant. Toch kreeg ik ook een persoonlijk whatsapp bericht van Folkert over de exacte status en verwachtte levering. Dat maak je niet vaak mee bij webshops!

Vrijdag besteld en zaterdag al binnen. Op vrijdag nog een whatsapp gekregen met de vraag om een foto van de laadruimte zodat we zeker de goede mat binnen zouden krijgen. De mat is nu 3 maanden intensief in gebruik en hij is makkelijk schoon te maken en niets glijdt de bus door.

Snelle reactie, goed materiaal, gunstig geprijst

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!