Nauwkeurige beschrijving

Snelle en keurige levering

perfect passende mat

Ik zal bij een volgende auto weer koffermat bij mattenloods bestellen

Alles naar wens verlopen.

Het is ook gemakkelijk de verkoper te contacteren bij eventuele vragen. De kofferbak voldoet aan de beschrijving en de verwachtingen. Vlotte levering.

Top!!

Top!!

Prima matten, ze voldoen aan mijn verwachting

De bestelling is goed en snel over gekomen, en de matten voldoen aan de eisen waarvoor ik ze gekocht heb.alleen mis ik de 8 schroeven waarmee ik de matten kan vastzetten, zouden de nog nageleverd kunnen worden. Met vriendelijke groeten, Hans de Groot

Top product!!

Top product, past naad loos in de auto.

Goede service en snelle afhandeling

Vriendelijke communicatie, topservice

Erg goed

Heel goed geholpen , erg mooi product

Snelle levering!

Goede rubbermatten voor mijn Volvo XC60. Passen goed en snelle levering.

Snelle levering correct

Snel geleverd prijs kwaliteit prima !

Snel

Wasbeits verkeerd geleverd maar perfect en snel opgelost !!!! Kan een voorbeeld aan genomen worden door anderen . F

Prima service, mooi en perfect verpakt. Top

Snelle service, prima kwaliteit.Top

Snel geleverd, goed verpakt

Aan te bevelen

Bestelling was iets verlaat maar werd via WhatsApp keurig op de hoogte gehouden

Mooie stevige achterbakmat, snel geleverd!!

Naar verwachting, en snel geleverd!!

Duidelijke omschrijving en past perfect! Erg tevreden

Geweldig assortiment en SUPER service!

Fijne website waarop je direct kunt vinden wat je nodig hebt adhv automerk, typenummer en bouwjaar. Geen gedoe en gezoek. Razendsnelle verzending en levering; vaak al binnen 1 dag!

Op tijd alles geleverd

super snel

klantgedreven, klantgedreven en super snel geleverd

Waardeloos.

1 stoelmat voor verkleurd, stoelmat achter passen niet. Je mag ze zonder verder onkosten voor mij ophalen, tevens deze aankoop - vernieuwen - correct afwerken - toezenden.

Beste Marjo, Afgelopen weekend ben ik langsgekomen om de situatie de bekijken. De matten achter waren niet ver genoeg doorgeschoven, nu passen ze wel. De mat aan de bijrijderskant had inderdaad wat vegen en krassen erop, wij gaan deze nabestellen zodat we die kunnen omwisselen. Met vriendelijke groet, Folkert Smit

Super service en zeer klantvriendelijk.

Vloermatten besteld voor in een volvo en bij het plaatsen kwam ik erachter dat er geen dopjes voor de matten achterin bij zaten. Na een appje op zaterdag avond kreeg ik gelijk antwoord, “ ik stuur de houders maandag gelijk op” Zoals belooft heb ik ze gekregen en als nog geplaatst. Super geregeld

Correct, duidelijk, persoonlijk. Zó moesten alle webwinkels zijn.

Tweemaal kontakt gehad, telefonisch als ook via de mail, en zeer vriendelijk te woord gestaan. Chapeau!

Top producten en top service

Snelle levering, Duidelijke website en duidelijke en degelijke producten.

Goede service en degelijke matten

Goed service Het product is degelijk en kwalitatief goed

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!