Goed contact en kwaliteit

Hartstikke goed!!

Snelle reactie Snelle levering En de perfecte mat in de auto liggen

Past goed en op maat

mat past goed in de kofferbak van de auto en zeer makkelijk op te vouwen als je nog een opruim plek heb onder de mat in de Renault Katjar .

Kwaliteit en snelle levering.

Omdat ik de goede keuze kon maken heb ik precies gekregen wat ik nodig had voor een prima prijs.

Levering snel en naar tevredenheid

Perfecte pasvorm en antislip

Mijn hond Bono glijd niet meer in alle bochten en mijn kratje bier blijft waar hij staat.

Gewoon goed!!!

Mooie producten. Ga zo door!!

zeer goed ervaren

vriendelijk geholpen ook telefonisch verder prima behandeld diezelfde middag opgehaald past alles perfect

Mooie en perfect passend matten

Correcte en snelle levering. Matten zijn zoals ze beschreven zíjn op de site,prima in orde

Geweldige service! Ik had niet de juiste mat besteld en kon via WhatsApp communiceren, waardoor het probleem heel snel verholpen was en ik binnen een dag een wel passende mat ontving en door middel van een retoursticker de foute retour kon sturen. Super efficient, vriendelijk, klantvriendelijk en geen gedoe. Een aanrader!

Duidelijke website en snelle levering

Ik was opzoek naar een rubberkofferbakmat voor mijn X1 en kon snel via de duidelijke website een mat bestellen die dan binnen enkele dagen in Belgie geleverd werd.

Besteld en keurig op tijd geleverd zonder problemen.

Een hele goede ervaring

Een prachtige mat besteld voor in de achterbak van de auto voor de verjaardag van mijn man. Deze bleek niet te passen. Direct mailtje gestuurd op zondag en vrij wel meteen reactie terug. Foto gestuurd van de achterbak en ze gingen het regelen. Geen woord te veel gezegd . De dinsdag er na was de goede mat al binnen in huis en de verkeerde mat had ik nog niet eens terug gestuurd. Wat een vertrouwen en een top service. Super blij mee.

Uistekend aanbod, snelle levering!

Zeer eenvoudige zoekfunctie op de website; enkel automerk, type en bouwjaar ingeven en je krijgt direct een ruim geschikt aanbod aangeboden. Levertijd binnen 1 dag, ongelooflijk! Daarbij zijn de matten ontzettend praktisch en functioneel, waardoor we op een eenvoudige manier het interieur van de auto netjes kunnen houden.. Super tevreden!!

probleemloos & snel geleverd

probleemloos & snel geleverd product van topkwaliteit

Perfect!

Snel geleverd. De bestelde kofferbakmat past perfect. Zeker aan te bevelen!

Snelle levering en deskundig advies

Snelle respons op vragen gesteld via WhatsApp

Keurig geholpen en sneller levering, duidelijkheid omtrent levertijd en goede service

Bij aanvang perfect

De aankoop verliep prima maat en afwerking top ook de dienst na verkoop is ok

Super geregeld

Mijn Mercedes garage kon de rubberen mat voor in de kofferbak niet leveren ! Gelukkig kwam ik online bij Mattenloods.nl terecht, en na een telefoontje kon die desbetreffende mat gelukkig wel geleverd worden. De kwaliteit van de rubberen mat is uitstekend en past precies in de kofferbak. Ik ben er heel blij mee.

Spullen hebben goeie kwaliteit en er wordt veel geholpen

Ik heb de kenteken van mijn auto doorgegeven alle maten passen precies hebben een goeie kwaliteit en werd er veel geholpen

makkelijk te snijden.

Goede kwaliteit

Uitstekende service!

Vanaf bestelling t/m de levering van mijn kofferbakmat een perfecte communicatie. Continue ben ik op de hoogte gehouden van het proces op een persoonlijke manier. Chapeau voor de Matteloods.nl!

Kwaliteit rubber - uitstekend Pasvorm - uitstekend Makkelijk schoon te maken, even afspoelen met de tuinslang, droogmaken en terug in de auto. Beschermd de kofferbak uitstekend tegen vloeistoffen die lekken, zand en beschadigingen aan de kofferbakbekleding

Kwaliteit voor mooie prijs

Makkelijk vinden wat ik zocht. Mooie mat gevonden voor een nog mooiere prijs. Deze is beter dan die van de merkdealer zelf! Binnen drie dagen in huis

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!