Perfecte service

Perfecte service en mensen met kennis niks negatiefs aan te melden A+

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Perfect product juiste pasvormen en top kwaliteit

Hele goede service

Er waren 2 scheuren ontstaan in de laadmat en Folkert was zo behulpzaam met tips en stuurde gratis een flinke lap rubber om de mat toch goed te kunnen repareren. Heel fijn!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Klantvriendelijk, service gericht

Onze bus (Citroën Jumpy) stond niet bij de rubberen antislip matten voor de laadruimte. Ik wist dat deze identiek was met Peugeot Expert, maar voor de zekerheid nog even een opmerking overgemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Ik kreeg netjes de vraag via Whats App of ik een foto van de laadruimte wilde sturen. Ook kon ik kiezen of het slot wel of niet uitgesneden wilde hebben. M.a.w. super service gericht! Wel ruikt zo'n mat in het begin behoorlijk heftig. Maar nu 3 weken verder is dit al stukken minder. Wat ons betreft echt een aanrader!

2 producten besteld. Voldeden volledig aan verwachting en levering was snel en goed

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? prima matten, zoals ook afgebeeld was en iomschreven was

Perfect! Zowel communicatie als levering

Goede kwaliteit en goede communicatie over het bestelde product(en)

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Perfect! Zeer tevreden. Al 2x besteld hier en alles past keurig.

Leuk

Ziet er leuk uit,en gemakkelijk te bevestigen

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? 8/10

snelle levering, mooie kwaliteit matten, die perfect passen tegen een redelijke prijs!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? prima matten, zeer praktisch in gebruik

top

super. snel. en matten passen precies

Zeer snel geleverd echt goed materiaal past precies ben er echt heel blij mee!!!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Past precies gewoon super

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze, snelle levering zw

Past perfect

Mat voor de kofferbak van onze Citroën C5 Aircross besteld. Snelle levering en perfecte pasvorm.

Snelle levering en goede pasvorm

Snelle levering goede pasvorm

Heel goede communicatie en top service .

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Dik in orde top service

goeie communicatie

Fotos uitgewisseld voor de matten van men duster

Correcte en snelle levering

Duidelijke website. Snelle levering en reactie op extra vragen.

goede service

houden je op de hoogte wat er aan de hand was

prima service, goede kwaliteit

Goede matten. de passagiersmat had echter een gat voor een haakje wat niet standaard in de auto zit. ik kreeg een dergelijk haakje gratis opgestuurd. helemaal goed. moest er wel 2x een herinnering achteraan sturen, vandaar geen 5 maar 4 sterren (als 4.5 had gekunt was het dat geworden)

Verkeerd product kosteloos omgeruild! Top

Top service!

Goede producten en top service, er was iets mis met mijn bestelling maar da's helemaal naar tevredenheid opgelost.

Product is precies zoals omschreven en van uitstekende kwaliteit. Produkt eerder gekregen dan aangegeven. Toppie. Een ander besteld product moest retour maar kreeg direct een vervanging. Kortom een aanrader om hier je spullen te bestellen. Thanks

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Top,

Past geweldig.

Cv oor mijn nieuwe Vito een mat besteld voor op de laadvloer. Snel geleverd en past perfect.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Overzichtelijk

super kwaliteit snelle levering

KIA Xceed Gt-line rubberen koffermat besteld van heel fijne kwaliteit en snel geleverd. Beter kan het niet wat mij betreft. Een aanrader!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? super kwaliteit snelle levering

Voorste matten en koffer perfect, achterste niet

De matten voor de voorste zetels zijn perfect, jammer dat deze voor achterste zetels niet passen en die moeten plooien. Kofferbak lat perfect

top

goed product, goede communicatie, fijne website.

Frobenstraat 25

3045 RD Rotterdam

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!