Prima materiaal, duidelijk over levering.

Ik ben zeer tevreden over mijn bumper beschermers.

Topkwaliteit

Zeer duidelijk aangegeven welk model kofferbakmat voor mijn wagen past Topkwaliteit van product zonder onaangename geur Super snelle levering

Precies goed

Goeie communicatie

Vriendelijke en hulpvaardig bedrijf

Contact gehad via W’app. Werkte perfect! En snel! Makkelijk te bestellen via de site. Goeie service Mooie matten die goed passen!

Vooraf om advies gevraagd op zondag, door jullie uitgezocht, en nog dezelfde dag advies en tevens de bestelling uitgeleverd.

Super service na verkoop.

Voor onze nieuwe hyundai model 2022 werd eerst de verkeerde koffermat toegezonden. Dit werd echter heel erg snel gecorrigeerd en we kregen direkt de juiste toegestuurd.

Goed passende matten ,snelle levering, niet duur

Ik omschrijf het als goed en zou zo weer bestellen

Hele goeie ervaring, goede service.

Bestelde kofferbakmat en de automaten voldeden niet aan onze verwachting. Na het aanmelden van het retourneren direct voorstel andere kofferbakmat ontvangen, die nu wel super ligt en meteen een voorstel voor andere automatten gekregen die nu in bestelling zijn. Een aanrader dit bedrijf. Wordt echt meegedacht.

Zeer correct

Mooie matten voor een redelijke prijs

Voor mijn Ford Fiesta Vignale (model 2017) 2 kofferbakmatten besteld, voor zowel de hoge als de lage vloer. Werden enkele dagen later netjes verpakt bezorgd. Matten zijn veel voordeliger dan de merkmatten van Ford. Passen goed. De lage vloer mat loopt om de steunnokken van de hoge vloer heen, wat niet echt nodig is omdat de mat er in zijn geheel onder past. Maar de mat blijft goed op zijn plek liggen en de opstaande rand loopt helemaal rondom. Ben erg tevreden.

Fantastische service en mooi product

Heel vriendelijk en meedenkend. Ondanks een stockbreuk bij de fabrikant waar Mattenloods.nl niets aan kon doen, kreeg ik een meer dan waardig alternatief aangeboden en dit werd ontzettend snel en correct bezorgd. Ik ben zeer tevreden over de service EN de kwaliteit van het ontvangen product.

Was zeer goed

Zeergoed

Het is een goed product en goede pasvorm

Was makkelijk en netjes bezorgd

snelle levering / perfect produkt

100% tevreden over produkt / levering / service

Nette reactie op gestelde vraag

Snelle service en prima producten.

Snel geleverd, goed verpakt en precies wat ik zocht voor een nette prijs.

Goede website, snelle levering!

Duidelijke omschrijving van de producten. Ik was er in 5 minuten uit, wat ik nodig had voor de laadruimte van onze vito! Levering binnen 24 uur.

Betrouwbaar

Prettig contact. Doen wat ze beloven. Snel verzonden. Daarna is het aan de vervoerder. Ook GLS toont zich overigens betrouwbaar.

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

top past in 1 keer

Duidelijk en snel geleverd

Op maat, goede afstemming (ook na betaling)

Uitstekend! Na bestelling voor Berlingo is er contact met me opgenomen om details te vragen (of de voorkant van mijn laadvlak recht was, zoals bij 2 persoons of dat er een inkeping zat zoals bij 3 persoons). Prima op maat geleverd. Pakket was kwijt geraakt bij GLS, maar ook daar is achteraan gebeld door mattenloods en het pakket is door GLS gevonden (ook letterlijk zo aangegeven door GLS) en alsnog goed afgeleverd. Er wordt volgens mij alles aan gedaan om het zo goed mogelijk af te leveren en passend te maken!

Prima Bedrijf

Matten besteld, netjes geleverd en we konden achteraf betalen. erg bij met onze matten.

Korte lijntjes en meedenkend!

Matten worden op maat gemaakt, korte lijntjes en goed avenues. Eerlijke prijzen en goeie afspraken. Kortom super!

Goede kwaliteit en andere dag al geleverd

Mooie matten, goed van kwaliteit en snelle levering

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!