Product is precies zoals omschreven en van uitstekende kwaliteit. Produkt eerder gekregen dan aangegeven. Toppie. Een ander besteld product moest retour maar kreeg direct een vervanging. Kortom een aanrader om hier je spullen te bestellen. Thanks

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Top,

Past geweldig.

Cv oor mijn nieuwe Vito een mat besteld voor op de laadvloer. Snel geleverd en past perfect.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Overzichtelijk

super kwaliteit snelle levering

KIA Xceed Gt-line rubberen koffermat besteld van heel fijne kwaliteit en snel geleverd. Beter kan het niet wat mij betreft. Een aanrader!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? super kwaliteit snelle levering

Voorste matten en koffer perfect, achterste niet

De matten voor de voorste zetels zijn perfect, jammer dat deze voor achterste zetels niet passen en die moeten plooien. Kofferbak lat perfect

top

top

goed product, goede communicatie, fijne website.

kan veel beter

heb rappel moeten sturen omdat de levering lang op zich liet wachten. daarna onmiddellijk in orde gekomen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? uitstekend

De aangegeven levertijd was 2-3 weken en is binnen die tijd geleverd. We doen er altijd alles aan een bestelling zo spoedig mogelijk te versturen!

Perfecte pasvorm

Goede matten en fijne pasvorm

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Citroën berlingo matten perfecte pasvorm

Top ontvangen

3x verschilende auto matten besteld en zonder probleem ontvangen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goede Kwaliteit en juiste omschrijving

Prima en snel

OK

uitstekend.

Leveren wat ze beloven.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? leveren wat ze beloven

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Snelle levering en goede kwaliteit!

Bestellen & betalen tot nu toe goed.

Bestellen & betalen tot nu toe goed. Maar heb alleen tot nu toe nog niets mogen ontvangen. Dat vind ik een beetje zonde, omdat afgelopen woensdag was toegezegd. Met vriendelijke groet, Ralph Janssen Mobiel: 06 28827261

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? N.V.T. Bestelling nog niet ontvangen

Snelle afhandeling en perfecte service!

Laadkabelmat binnen een dag thuis geleverd, geheel conform bestelling!

Top product

Snelle levering en perfecte passing voor mijn busje.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goeie kwaliteit en perfecte passing

Vlotte en correcte afhandeling

Ik had een kofferbakmat nodig, ze stelden spontaan voor om het exacte type te vermelden, zo sluiten ze uit dat er onnodig retourneren dient te gebeuren. Top begeleiding en vlot geleverd.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Kofferbakmat

Mat besteld voor mijn VW Crafter L2, paste perfect en snelle levering

Prima mat voor mijn Prius 3.

Netjes en snel geleverd. Heel tevreden met kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit

twee keer bestelt. Met beide matten erg tevreden. Precies zoals verwacht.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Erg fijne matten voor de laadruimte en voeten van mijn Caddy. Blijven goed liggen.

Service is goed

Enig minpuntje is dat de rubberen mat hier en daar toch niet helemaal klopt zowel van vorm als van afmeting. Maar met hier en daar wat bij te knippen komt het goed. Klein beetje jammer dat ze achteraan 2cm te smal is. Maar al bij al voor die prijs toch meer dan tevreden

de kofferbakmat is geweldig

kofferbakmat tegen een goede prijs besteld, past perfect in de auto en scheelt een hoop schoonmaakwerk

zeer tevreden

snelle levering alles past perfect goede prijs eb qualiteit is top

Top producten en correcte levering. Duurde wel lang maar dat kwam omdat de matten uit US kwamen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Top producten en correcte levering. Duurde wel lang maar dat kwam omdat de matten uit US kwamen

Super service en goed product

De matten werden later geleverd omdat ze niet op voorraad waren en ik kreeg daardoor korting aangeboden. Ik kreeg netjes bericht hierover erg attent. Matten zijn inmiddels al even geleverd en de korting ook terug ontvangen. En de matten passen perfect een goed product. Bedankt.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Ja

Uitstekende aftersales

Inmiddels een perfecte rubbermat ontvangen. Zeer blij mee, prachtig materiaal en geurloos. De eerste verzending door Mattenloods bleef wel erg lang op zich wachten. Daarop per e-mail contact gezocht en het probleem lag niet bij Mattenloods. De leverancier van de mat had zijn eigen adres als ontvanger aangegeven en de transporteur had onvoldoende informatie gegeven. Beetje jammer. Mattenloods heeft alles op alles gezet om de mat alsnog te leveren en dat is gelukt. Prettig contact gehouden. Dit bedrijf gaat direct die stap verder. Top!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? De gekochte rubbermat pas perfect en de grip op geplaatste spullen is enorm goed. Schuiven is er niet meer bij en door de opstaande randen is de kofferbak goed beschermd.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!