Pasklare mat, past echt perfect!

Heel goed betreffende service.

Materiaalkeuze kon beter Rubber mat in laadbak slecht uitgeknipt en stinkt extreem hard naar rubber!

Direct , snel en duidelijk

Duidelijke website, goede communicatie, perfect product.

PERFECT

Alles was top , snel correct

Goede website, goed product, snelle levering

We zochten een inloop mat voor zowel het terras als bij de voordeur. Het is makkelijk kiezen op de website en de volgende dag lagen de matten op hun plek, zou zeggen, wat wil je nog meer.

snel en betrouwbaar

posiitief

ruime keuze, degelijk materiaal

Super tevreden

Kofferbakmat gekocht en product is van uitstekende kwaliteit. Netjes en op tijd afgeleverd.

Geweldig.

Een goede kwaliteit . Snelle service. En het product past perfect.

Goed en duidelijke website, snelle levering.

snelle levering goed bedrijf

top service mooie mat ontvangen die aan mijn wensen voldoet

Zoals besteld zo ook geleverd zonder onzin en volgens afspraak

Ik was opzoek naar een mat voor achter in mijn auto om te voorkomen dat mijn koffer iedere keer door mijn kofferbak schoof. Zo googelde ik op kofferbak mat en kwam ik uit bij de Mattenloods. Na mijn type auto geselecteerd te hebben kwam tegen een verrassend aantrekkelijke prijs de juiste op maat gemaakte mat eruit. Na besteld en betaald te hebben, was ik de volgende dag al de blije bezitter van deze kofferbak mat. Absoluut een aanrader.

Snelle levering!

Zeer tevreden, snelle verzending

Supersnelle levering en de kofferbak mat van mijn Volvo V40 paste perfect Goede kwaliteit met antislip. Kost wat meer maar is het waard. Aanbevolen.

product volgens specificaties geleverd, en de volgende dag in huis!

stevig en reukloos rubber, zoals beloofd.

SNEL, MOOI SPUL, GEEN ROMMEL, VRIENDELIJKE SERVICE

PERFECT, AAN TE BEVELEN

Goede kwaliteit rubber matten

Snel ev efficiënt

Goede materialen en gemakkelijk te plaatsen

redelijke mat

De mat voor de Mini Countryman past aan de zijkant niet precies. Ook zou het handig zijn als de achterste opstaande kant omgeklapt zou kunnen worden, waardoor de mat in de auto kan blijven liggen als de stoelen naar beneden geklapt zijn en de laadvloer dus groter is.

Goedemorgen! Zou u een foto kunnen sturen van de kofferbakmat in de auto? Wij gaan altijd voor de perfecte pasvorm en als dit niet het geval is wil ik graag onderzoeken wat daar de oorzaak van is. Wellicht kunnen we het alsnog oplossen! Met vriendelijke groet, Folkert Smit

Tevreden klant

Ik ben zeer tevreden over de automatten die ik kocht, exact zoals ze omschreven zijn op de website. Ook een goede en professionele communicatie. Snelle levering.

Super mooie matten

Matten passen perfect in mijn Citroën c4 cactus(2017) Top, bedankt Mattenloods

Super positief over alles

Ik had een vloer mat voor achterin en een nieuwe mat voorin voor mijn verlengde T5 besteld. Super snelle levering en alles paste in 1 keer.

Past perfect en snel geleverd

Eerste bestelling goed begin.

Snel en goed!

Bestelling voldoet volledig aan verwachting. Snel en zonder problemen geleverd.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!