Super pasvorm mooi product

Goed verpakt geleverd mooie matten goede pasvorm sluiten mooi aan aan de zijkanten

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Super pasvorm zowel koffer als voetmatten

Vrindlijk

Goed materiaal

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Alles is goed en goedkoop

Alles was volgens plan

De rubber maar werd op tijd bezorgt en paste goed

Goede matten

Het geleverde product is goed en voldoet aan de verwachting.

Goede services

makkelijk bestellen en snelle levering top

makkelijk bestellen en snelle levering top

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? hendel handlier

Goede mat en snelle levering.

Goede mat en snelle levering.

Makkelijk om te bestellen en Snelle levering

Het was makkelijk te bestellen en de levering was snel en netjes verpakt.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goede degelijke bumperbeschermer. Makkelijk te gebruiken door de klittenband.

Mooi passende mat

Mooie bodemmat aangekregen voor onze urban arrow met de uitsparingen op de exact juiste plaatsen. Zeer tevreden van.

Luxe mattenset met goede pasvorm

Zeer mooie mattenset voor mijn BMW. Mooie, luxe uitstraling en goede pasvorm. Wel zo mooi en effectief, de hogere rand waardoor de matten goed aansluiten. Vuil en water worden daardoor goed op de mat gehouden en blijft het tapijt mooi schoon. Prima prijs, zeker in vergelijk met origineel. Snel ontvangen en netjes verpakt. Zeer tevreden dus!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Zeer mooie mattenset voor mijn BMW. Mooie, luxe uitstraling en goede pasvorm. Wel zo mooi en effectief, de hogere rand waardoor de matten goed aansluiten.

Vriendelijk, correct, communicatief en prima kwaliteit.

Kunststof vloermat besteld voor Berlingo III. Deze was niet in voorraad, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Eens binnen bij hen binnen, werd de mat zeer snel geleverd. Prima product, past perfect.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Kunststof mat voor laadruimte Berlingo III L1. Prima product, past perfect.

zeer tevreden

kofferbak mat en rubber matten voor in de auto , snel te bestellen , netjes geleverd en goede kwaliteit , zeer goede pasvorm

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? evoque kofferbak mat , zeer goede pasvorm , prettige antislip waarbij zelfs je ,,losse,, boodschapjes niet door de kofferbak schuiven

Geweldige service en geweldige kwaliteit.

Mooi en functioneel

De rubberen matten voor mijn 14 jaar oude Hyundai I10, die ik destijds nieuw had aangeschaft, zijn mooier en functioneler dan de originele rubberen matten.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Zelfs voor een 70-jarige toegankelijk :-)

Correct verlopen.

Mooi materiaal en goede service.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Mooi materiaal

Duidelijke website. Zoeken naar de voor mijn auto passende hoes was eenvoudig. Goed product en snelle levering. Helemaal prima dus!

Nvt

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Keurige mat Voor gebruik snoer elektrische auto

Voor kia proceed 2020 - zijn super goed

Top service, snelle levering, correct contact

Heb al eerder bij hun een mat besteld en dat is net zo prettig gegaan als nu.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goed product met goede maatvoering.

Naar aanleiding van mijn e-mail, werd meteen actie ondernomen. Hieruit kan je merken dat de klant nummer 1 is. En heb de spullen goed ontvangen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Voldoet aan mijn eis.

Dikke tien

Zeer klant vriendelijk, denken ook mee. Producten zij. Van zeer goede kwaliteit

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Voldoet meer dan de vrewchting

Alles naar wens

Vlotte bezorging. Goede kwaliteit.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Matten voldoen aan verwachting. Juiste afmeting, niet te zwaar.

Perfect voor een goede prijs

Perfect passend

Helaas was een deel van onze bestelling niet op voorraad, maar de rest is vervolgens al netjes opgestuurd. Niet veel later kwam het tweede deel van de bestelling binnen. Contact met de medewerkers ging snel en zeer vriendelijk. Kwaliteit van de matten is ook prima. Kortom, wij gaan zeker vaker bestellen en vooral ook aanraden aan onze vrienden.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Matten mercedes vito

Fijne ervaring

Een mat voor achter in de Transporter T6 besteld. Snelle levering en een mooie pasklare mat van een degelijke en zware kwaliteit. Zeer blij mee.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Zware kwaliteit en vloeistof dicht.

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!