Fijne ervaring

Een mat voor achter in de Transporter T6 besteld. Snelle levering en een mooie pasklare mat van een degelijke en zware kwaliteit. Zeer blij mee.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Zware kwaliteit en vloeistof dicht.

Perfect materiaal , en juiste afmeting

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Product zoals omschreven, goed materiaal en perfecte afmeting

Zoals verwacht.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goed

Prima product, prima levering

Prima product, prima levering

Geleverd zoals besteld , goede kwaliteit

Makkelijk te vinden op type nummer

Gewoon goed

Bestelling goed verlopen en degelijke rubberen mat om struikelingen over de kabel te voorkomen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Bestelling goed verlopen en degelijke rubberen mat om struikelingen over de kabel te voorkome

Top product voor hele nette prijs!

Ik zou deze webshop aan iedereen aan raden! De service is enorm goed, twijfel je of iets past in jou auto, dan kunnen ze je hiermee perfect adviseren. Een super mooie rubberen kofferbakmat voor mijn Volvo V40 besteld. Heel erg tevreden mee. Zeer nette prijzen en snel geleverd. Mvg, Dyon

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Super goede perfect passende kofferbak mat voor mijn Volvo V40 sluit echt naadloos aan en perfect schoon te houden

Zeer aan te bevelen

Goede keuze, snelle levering, mooie kwaliteit

Snel besteld en snel geleverd! Goed product, goed bedrijf.

Ik had een rubberen mat nodig voor onze jonge hond in de auto. Hier besteld en snel geleverd. Goed product tegen een goede prijs!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Duidelijke website.

Mooie mat

Mooie mat die precies past in de kofferbak. Mooi opstaande randen waardoor de koffedbak altijd schoon en droog blijft.

I'm very happy with this shop! Thank you guys!

Quality and affordable items accompanied with a good service! Fast delivery! What else do you need?

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? High quality rubber trunk mat for Volvo v70

Top keuze,

Zeer correcte reactie/hulp bij keuze, speciale mat op maat super snel verstuurd!!!! Ook dit keer... TOP

Goede producten

De service is heel goed en de spullen zijn mooi en precies wat ik er van verwacht had Top

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Mooie stevige matten

Mat besteld, daarna contact vanuit de klantenservice. Om zeker te weten dat het past foto’s gestuurd. Mat thuis gestuurd en paste perfect!!

Kofferbakmat CH-R.

De laatste bestelling viel echt tegen. De bestelling die wij daarvoor hebben gedaan was de kofferbakmat echt top. Zware kwaliteit echt degelijk, maar de laatste kofferbakmat lijkt wel dun plastic. Niet goed dus. Kwaliteit is achteruit gegaan. Hij sluit ook niet mooi aan.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Kofferbakmat CH-R SLECHTE KWALITEIT HET LIJKT WEL PLASTIC. Sluit ook niet mooi aan CH-R september 2017.

Netje geleverd volgens beschrijving

Wat wordt beloofd, krijg je ook. Op tijd bezorgd, goed ingepakt. Naar mijn idee voor een redelijke prijs.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Duidelijk, goed omschreven

Perfect zoals omschreven

Past zonder moeite of aanpassing en vlotte levering.

goede service

goede service snell geregeld vriendelijk!

Zeer goed geholpen, stuurde zelfs nog even een tekening van de laadruimte voor een dubbelcheck voor de juiste mat. Snel geleverd!

De pasvorm is perfect en inderdaad geen rubber geur top

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goed product

Snelle levering , via WhatsApp een goed klantencontact en antwoordt op je vragen

Zeer netjes

Duidelijke site. Makkelijk en snelle levering.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goede kwaliteit

Perfecte service, mooi product.

Goede service, goede communicatie, komt afspraken na en staat open voor wensen van de klant. Snelle levering.

Correct en nog persoonlijk ook

De orderbevestiging en levering geschiedden snel en foutloos. Ik vond het leuk om te merken dat er mensen van vlees en bloed achter De Mattenloods zitten. Je krijgt een bericht waar een naam onder staat. Na de levering deed Floris mij een verzoek (stuur n foto van het product zoals u het gebruikt) wat ik deed en waarvoor ik netjes bedankt werd.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Het is gemakkelijk de juiste keuze te maken omdat de beschrijving van het product duidelijk is.

Ik hebben de matten goed ontvangen en zijn van goede kwaliteit.

Frobenstraat 25 3045 RD Rotterdam

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!