Uitstekende en snelle levering

Duidelijke site. Uitstekende kofferbakmat voor mijn Saab ontvangen. Snelle levering. Prijs concurrerend. Alles top!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Duidelijk

afspraken nagekomen

Goed prijs/ kwaliteit verhouding en afspraken nagekomen.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? product is goed

Toppie

Goede kwaliteit en pasvorm. Correcte verkoper Goed en snel aanspreekbaar

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Zeer duidelijk

Prima bedrijf!

Mooie mat, snelle levering.

Past perfect voor Peugeot expert L3

Goede kofferbakmat

Bestellen ging vlot op het type auto en het bouwjaar, mat was snel binnen . De mat past goed , ik heb er veel plezier van.

Goed materiaal

Kopen

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Goed materiaal

Een aanrader!

Er werd alles aan gedaan om de het beste resultaat te verkrijgen waarvoor de mat bedoeld is. Geen moeite te veel !

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Mat voor laadbak berlingo

Professioneel en vriendelijk

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Behulpzaam en meedenkend.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Topkwaliteit mat precies op gewenste maatvoering

Geweldige kwaliteit en snelle levering!

Doordat mijn hond veel achterbankbeschermers binnen no time kapot heeft gaan zoeken naar een iets luxere versie in de hoop dat deze langer mee zou gaan. Het is 100% een succes, het ziet er netter uit, de hond heeft minder behoefte hem kapot te maken (denk omdat hij comfortabeler is en mooier aansluit op de achterbank). Dus aan alle mensen die twijfelen zou ik zeggen, doen! Daarnaast snelle levering!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Achterbank beschermer werkt erg goed voor mijn hond! Ziet er mooi en strak uit en sluit veel mooier aan op de achterbank dan voorgaande beschermers die ik gehad heb! Aanrader!

Super, de mat paste perfect

Jammer van de levering , de chauffeur heeft gewoon aangebeld en wanneer ik de deur opende reed hij reeds weg. Het pakket werd ook niet aangeboden bij mijn buurman die ook thuis was. Maar daar kunnen jullie niks aan doen he

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Vloermat voor mijn Peugeot Bipper past perfect, gaten voor de beugels zaten op de juiste plaats.

Super passende mat

Een fout in mijn bestelling werd door de verkoper opgemerkt en vlot gecorrigeerd. Perfecte communicatie.

Deze hebben een goede verkoop en service, kwaliteit en een snelle verzending.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Heb ik al gedaan

Fijne webshop met goede spullen en prima service

Nadat ik mijn bestelling (rubber kofferbak mat) had geplaatst werd ik binnen een uur geappt of ik een foto van mijn kofferbak wilde doorsturen omdat niet geheel duidelijk was welke mat nou precies zou passen voor mijn nieuwe model Suzuki S-Cross. Na hier gehoor aan te hebben gegeven kwam het bericht dat de door mij bestelde mat niet op vaarraad was en dat ik tegen dezelfde prijs een kwalitatief betere mat kon ontvangen. Deze werd na mijn akkoord de volgende dag keurig bezorgd.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? De rubber kofferbakmat was van prima kwaliteit en paste perfect.

Goed produkt !

Echt een goed passende mat in de Babboe Dog, de levertijd was wel langer.

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? De mat in de Babboe Dog past echt goed !

snel en goed geregeld

goede omschrijving .... prima product en snel geregeld en geleverd helemaal prima dus

Zeer snel geleverd na bestelling!

Goede kwaliteit materiaal en service.

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit mat en goed in gebruik.

Top kwaliteit en top geleverd

Duidelijke website. Top kwaliteit en top geleverd.

Keurige service

Ik had twee matten besteld om uit te proberen, deze vond ik beide net niet lekker passen in mijn auto. De verkoper stelde voor nog twee andere sets uit te proberen, waarvan één nog niet eens op de website stond, deze bestelde hij voor mij. En ja, die was wel goed passend en geheel naar wens. Mooi dik rubber. Andere drie retour gestuurd. Veel vertrouwen gekregen in bedrijf. Ze denken echt met je mee en doen hun best jou tevreden te stellen.

Snelle correcte service

Er werd vermeld bij de aankoop dat we ongeveer 10 dagen moesten wachten op de levering. Wij ontvingen het artikel al twee dagen later. Super tevreden!!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Correcte en prima service

Kortom,zeer tevreden!

Iedere bestelling snel geleverd,proper materiaal! Aanrader!

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Proper product.

top

was wat ik verwachten, goeie kwaliteit

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? top product

Goeie mat geleverd, past perfect

Door mattenloods is er even contact geweest en heb ik even de maten doorgegeven van de kofferbak. Zodat hun sowieso de goede mat op konden sturen. Goeie service en blij mee

• Zou je een korte productbeoordeling willen schrijven voor de website? Perfect passende laadbak mat

Frobenstraat 25

3045 RD Rotterdam

Over Mattenloods.nl

Mattenloods.nl is een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van automatten en kofferbakmatten die op maat zijn gemaakt voor jouw auto. Klanttevredenheid staat bij ons altijd voorop!