Snel en correct

slechte follow up na bestelling

Heb een koffietoestel gekocht waarvan de kabel stuk is, heb verschillende emails gestuurd, maar krijg geen reactie. Ook heb ik contact opgenomen ivm een gsm die we bijna een jaar geleden besteld hebben waarvan het volumeknopje het niet meer doet = nog in garantie - ook hier geen enkele reactie Had toch een betere service verwacht na vroegere reacties en service...

Snel, efficiënt en aan de juiste prijs

Gisteren heb ik een Iphone X besteld. Vandaag is hij al toegekomen in prima staat met alle toebehoren. Sam heeft meegedacht om de perfecte smartphone te vinden en dit aan een uitzonderlijk goede prijs. Ik ben zeer tevreden en koop voortaan al mijn smartphones en tablets hier.

Zeer tevreden!

Het is niet de eerste keer dat ik bij V.D.S.D. Projects bestel. Ik ben zeer tevreden over de levering, toestand van de toestellen en de prijs. Alles is goed verpakt, 2 jaar garantie, correcte prijs. Top!

epson tank all in printer

zoals mijn vorige bestelling snel geleverd ,en heel tevreden over de prijs en kwaliteit

Gewoon top!!!

Ik bestel nu voor de 2de keer een elektro toestel bij jullie en gewoon top service en niet te onderscheiden van nieuw. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst altyd blijven bestellen als ik iets nodig heb.

uitstekend.

heb een iphone xr blauw besteld. de telefoon kwam op tijd en geheel schade vrij, er was geen enkel gebruikersspoor te bekennen. ook kreeg ik leuke extra's zoals een zakje snoep en een winactie door een review te schrijven. gewoonweg uitstekend

Acute probleemoplossing adhv hoog servicegehalte

- Er was een probleem met de beschikbaarheid van het door mij gekozen product op de website. Er werd zo spoedig mogelijk contact met me opgrnomen om het probleem uitleggen, maar ook onmiddelijk een passend alternatief aangeboden. - snelle levering - product in perfecte staat

Geweldige iPhone en goede en vriendelijke service.

Snel geleverd en prachtig toestel. Perfect!

goede service

Betrouwbaar bedrijf

over het algemeen content

Hallo, Recent bestelde ik bij jullie 2 gsm's. Er werd vermeld dat ik bij de ene ( met lichte gebruikssporen ) een hoesje zou krijgen. Dit heb ik niet aangekregen. Er zaten 2 paar oortjes bij. Dankjewel, want daar wisten we niets van. Spijtig dat ze niet passen op de Iphone 8. Verder zijn we zeker wel tevreden over de snelle mail's en snelle levering. Ook over de gsm's zijn we zeer content!

Super goede en snelle services!

Eerlijk over product geweest en top kwaliteit, ben er echt super blij mee!

Snelle service en een goed en mooi product,de telefoon ziet er als nieuw uit

betrouwbaar, goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb inmiddels 4 keer een iPhone gekocht. Mijn ervaringen zijn betrouwbaar met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Op mijn vragen kreeg ik de zelfde dag antwoord.

Slechte service

Iphone 6 refurbished besteld en ontvangen mid augustus. Na 2 retours toestel uiteindelijk deze week ontvangen. 2 maanden na 1ste levering uiteindelijk een toestel dat (voorlopig) werkt. Allesbehalve een klantvriendelijke behandeling. Beloofde feedback is er niet, beloofde afspraken worden niet nagekomen. Niet professioneel.

zonder problemen besteld en op tijd geleverd

Na een eerdere bestelling met een probleempje, nu alles terug vlot besteld en geleverd. En ook bedankt voor de promotie van alles aan 20 euro

super service

heel snelle en correcte service,

Top product en zeer snelle levering.

Tweede maal dat ik hier iets aankoop en zeer tevreden over de producten en de dienstverlening (zeer persoonlijk).

Top service !

Product niet van nieuw te onderscheiden! Zeer snelle en correcte service!

Iphone niet van nieuw te onderscheiden. Snelle levering. Zeer tevreden mee, blije kinderen!

Zeer goed!

Telefoon via bol.com besteld op woensdag en het zou maandag worden bezorgd. Werd echter de volgende dag al ‘s avonds bezorgd. Ziet er als nieuw uit en was zeer goed ingepakt. Leuke attentie erbij. Uitstekende service.

Een iPhone, zo goed als nieuw voor nog geen derde van de prijs, zonder complicaties

Alles ivm mijn bestelling was prima. Relatief vlotte levering. Iphone zo goed als nieuw, geen complicaties. Door mogelijkheden als deze is een Iphone betaalbaar en voel ik me minder schuldig om de ecologische en economische gevolgen van een product als deze, aldus refurbished.

correct +klantvriendelijk

ondanks een misverstand bij levering van onze iphone, is dit heel correct rechtgezet! Een heel vlotte samenwerking + vlotte service. dank je wel!

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Produit en très bon état. Fonctionne parfaitement. Délai de livraison rapide. Service après-vente irréprochable (une pièce avait été cassée durant le transport et elle m'a été remplacée directement sans frais supplémentaires).

• Prix
  • Vitesse/Délai de livraison