correct +klantvriendelijk

ondanks een misverstand bij levering van onze iphone, is dit heel correct rechtgezet! Een heel vlotte samenwerking + vlotte service. dank je wel!

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Produit en très bon état. Fonctionne parfaitement. Délai de livraison rapide. Service après-vente irréprochable (une pièce avait été cassée durant le transport et elle m'a été remplacée directement sans frais supplémentaires).

• Prix
  • Vitesse/Délai de livraison

Pluspunten

Telefoon in perfecte staat! Levering vlot met mooi kaartje en gsmhoes! Top!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Correct

Levertijd meedelen bij de aankoop

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle communicatie, snelle verzending inclusief kleine attentie en persoonlijk geschreven dankbriefje! Telefoon zonder gebruikssporen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Waw, prachtige refurbished iphone, niet van nieuw te onderscheiden. Perfecte communicatie. Dit bedrijf is een absolute aanrader. Dikke 10/10

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop van onze iphone. Laten we hopen dat dit zo blijft, want dan kopen we in de toekomst onze volgende iphone terug bij hun!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, ook tijdens de feestdagen! Het kerstkaartje was een leuke attentie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs en garantie Leuke persoonlijke benadering van de klant

Wat meer info over de levering graag. Duurde 4 dagen (inclusief weekend). Graag track & tracé.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

VDSD Projects is een top firma met een top service. Op tijd geleverd. Gsm was prima zoals beschreven en op de koop toe nog een klein geschenkje gekregen. Prijs is nergens beter!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

had iphone via bol.com besteld ; zeer snelle levering, perfecte verpakking en iphone in zeer goede staat. Helaas problemen met batterij. Via mail contact opgenomen en mocht de iphone gaan omwisselen. Dochter heeft toen ook bij VDSD Projects een iphone gekocht. We zijn beiden zeer tevreden over ons toestellen, die trouwens totaal geen gebruikssporen vertonen. Een mooi toestel voor een meer dan correcte prijs. We werden zowel via mail, telefonisch als ter plaatse zeer vriendelijk te woord gestaan door Sam of Stephanie en kregen een uitstekende service !! Top !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd

Over V.D.S.D. Projects vof

Filter op Taal