betrouwbaar, goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb inmiddels 4 keer een iPhone gekocht. Mijn ervaringen zijn betrouwbaar met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Op mijn vragen kreeg ik de zelfde dag antwoord.

Slechte service

Iphone 6 refurbished besteld en ontvangen mid augustus. Na 2 retours toestel uiteindelijk deze week ontvangen. 2 maanden na 1ste levering uiteindelijk een toestel dat (voorlopig) werkt. Allesbehalve een klantvriendelijke behandeling. Beloofde feedback is er niet, beloofde afspraken worden niet nagekomen. Niet professioneel.

zonder problemen besteld en op tijd geleverd

Na een eerdere bestelling met een probleempje, nu alles terug vlot besteld en geleverd. En ook bedankt voor de promotie van alles aan 20 euro

super service

heel snelle en correcte service,

Top product en zeer snelle levering.

Tweede maal dat ik hier iets aankoop en zeer tevreden over de producten en de dienstverlening (zeer persoonlijk).

Top service !

Product niet van nieuw te onderscheiden! Zeer snelle en correcte service!

Iphone niet van nieuw te onderscheiden. Snelle levering. Zeer tevreden mee, blije kinderen!

Zeer goed!

Telefoon via bol.com besteld op woensdag en het zou maandag worden bezorgd. Werd echter de volgende dag al ‘s avonds bezorgd. Ziet er als nieuw uit en was zeer goed ingepakt. Leuke attentie erbij. Uitstekende service.

Een iPhone, zo goed als nieuw voor nog geen derde van de prijs, zonder complicaties

Alles ivm mijn bestelling was prima. Relatief vlotte levering. Iphone zo goed als nieuw, geen complicaties. Door mogelijkheden als deze is een Iphone betaalbaar en voel ik me minder schuldig om de ecologische en economische gevolgen van een product als deze, aldus refurbished.

correct +klantvriendelijk

ondanks een misverstand bij levering van onze iphone, is dit heel correct rechtgezet! Een heel vlotte samenwerking + vlotte service. dank je wel!

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Produit en très bon état. Fonctionne parfaitement. Délai de livraison rapide. Service après-vente irréprochable (une pièce avait été cassée durant le transport et elle m'a été remplacée directement sans frais supplémentaires).

• Prix
  • Vitesse/Délai de livraison

Pluspunten

Telefoon in perfecte staat! Levering vlot met mooi kaartje en gsmhoes! Top!!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Correct

Levertijd meedelen bij de aankoop

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle communicatie, snelle verzending inclusief kleine attentie en persoonlijk geschreven dankbriefje! Telefoon zonder gebruikssporen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Waw, prachtige refurbished iphone, niet van nieuw te onderscheiden. Perfecte communicatie. Dit bedrijf is een absolute aanrader. Dikke 10/10

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop van onze iphone. Laten we hopen dat dit zo blijft, want dan kopen we in de toekomst onze volgende iphone terug bij hun!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, ook tijdens de feestdagen! Het kerstkaartje was een leuke attentie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs en garantie Leuke persoonlijke benadering van de klant

Wat meer info over de levering graag. Duurde 4 dagen (inclusief weekend). Graag track & tracé.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

VDSD Projects is een top firma met een top service. Op tijd geleverd. Gsm was prima zoals beschreven en op de koop toe nog een klein geschenkje gekregen. Prijs is nergens beter!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

had iphone via bol.com besteld ; zeer snelle levering, perfecte verpakking en iphone in zeer goede staat. Helaas problemen met batterij. Via mail contact opgenomen en mocht de iphone gaan omwisselen. Dochter heeft toen ook bij VDSD Projects een iphone gekocht. We zijn beiden zeer tevreden over ons toestellen, die trouwens totaal geen gebruikssporen vertonen. Een mooi toestel voor een meer dan correcte prijs. We werden zowel via mail, telefonisch als ter plaatse zeer vriendelijk te woord gestaan door Sam of Stephanie en kregen een uitstekende service !! Top !!