Top product en zeer snelle levering.

Tweede maal dat ik hier iets aankoop en zeer tevreden over de producten en de dienstverlening (zeer persoonlijk).

Top service !

Product niet van nieuw te onderscheiden! Zeer snelle en correcte service!

Iphone niet van nieuw te onderscheiden. Snelle levering. Zeer tevreden mee, blije kinderen!

Zeer goed!

Telefoon via bol.com besteld op woensdag en het zou maandag worden bezorgd. Werd echter de volgende dag al ‘s avonds bezorgd. Ziet er als nieuw uit en was zeer goed ingepakt. Leuke attentie erbij. Uitstekende service.

Een iPhone, zo goed als nieuw voor nog geen derde van de prijs, zonder complicaties

Alles ivm mijn bestelling was prima. Relatief vlotte levering. Iphone zo goed als nieuw, geen complicaties. Door mogelijkheden als deze is een Iphone betaalbaar en voel ik me minder schuldig om de ecologische en economische gevolgen van een product als deze, aldus refurbished.

correct +klantvriendelijk

ondanks een misverstand bij levering van onze iphone, is dit heel correct rechtgezet! Een heel vlotte samenwerking + vlotte service. dank je wel!

bon service, bien traité

• Prix
  • Vitesse/Délai de livraison

goede service, goed behandeld

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Waw, prachtige refurbished iphone, niet van nieuw te onderscheiden. Perfecte communicatie. Dit bedrijf is een absolute aanrader. Dikke 10/10

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop van onze iphone. Laten we hopen dat dit zo blijft, want dan kopen we in de toekomst onze volgende iphone terug bij hun!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs en garantie Leuke persoonlijke benadering van de klant

Wat meer info over de levering graag. Duurde 4 dagen (inclusief weekend). Graag track & tracé.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

VDSD Projects is een top firma met een top service. Op tijd geleverd. Gsm was prima zoals beschreven en op de koop toe nog een klein geschenkje gekregen. Prijs is nergens beter!