Mooi produkt

Mooie telefoonhouder waar de telefoon ook direct oplaad. Opladen gebeurt door middel van een snoer voor in de sigaretten aansteker, is alleen niet erg lang. Mooi vorm gegeven en een mooie eyecatcher.

Toch niet helemaal wat ik verwacht had

Wat ik mooi vind is dat het design er strak uit ziet. Ik kreeg wel een ander design dan op het doosje stond. De magneet in de oplader die de telefoon op zijn plaats houdt, is niet echt sterk genoeg. Er worden metalen ringen bijgeleverd, maar ik vind het erg opzichtig om op je telefoon te plakken. Als compromis heb ik de ring in mijn hoesje geplakt. Ik heb een iPhone 12 en de magneet luistert heel nauw. De telefoon zat een paar keer niet helemaal goed en viel er vanaf. Gelukkig zat het hoesje er nog om van de telefoon. Ook moest ik een aantal keer de telefoon verplaatsen omdat hij niet begon met opladen. De ring heb ik ongeveer in het midden geplakt, maar het oplaad gedeelte van de telefoon zit blijkbaar iets hoger bij de iPhone 12. Het is dus een balans tussen of de telefoon blijft zitten en dat hij oplaadt. Het opladen gaat ook niet zo snel als ik had gehoopt. Ik wil zorgeloos en snel kunnen opladen, zonder allerlei aanpassingen te maken aan mijn telefoon. Het systeem is nog wat onzeker in mijn ervaring.

Uitstekend product

Goede en stevige telefoonhouder. Als je een stevige hoesje hebt, dan moet die vervangen wil je optimaal gebruik maken van de magneet.

fijne houder, nieuwe ontvangen

Lader doet het 9 van de 10 keer niet. Dan gaat hij laden je rijd weg en krijgt melding laden onderbroken..continu moet je met telefoon bezig zijn om beter op de lader te plaatsen Zeer ontevreden en achteraf zou ik enkel houder halen zonder laadfunctie. Na mijn bovenstaande reactie heeft de service van isetchi mij verrast. leek misschien aan het hoesje te liggen echter werkt de nieuwe oplader die zij mij stuurden beter. als de telefoon goed op deze houder zet laadt hij prima. kan nog steeds wel voorkomen (na een week een enkele keer) dat de telefoon niet goed laad.. dan even opnieuw op het laadpunt verplaatsen met een lichte verschuiving laadt hij dan wel prima op. al met al nu tevreden over de aankoop.

Perfecte autolader.

Dit is een nette oplossing om je iPhone te laden. Voor de iPhone 11 gebruik ik de bijgeleverde ring. De iPhone 12 zou er zo tegenaan moeten kunnen hangen.

Fijn bedrijf klantvriendelijk en snelle levering.

De bestelling werd snel geleverd

snelle levering, goede spullen en service

Overzichtelijke site met handige spullen en eenvoudige bestelling met snelle levering. De oplader is zeer eenvoudig aan te sluiten en laadt prima en snel op. Vier verschillende iPhones in huis alle vier geen probleem. Klein probleempje dat bij aflevering bleek dat de doos van deze oplader was opengemaakt. Na contact met de klantenservice is netjes een nieuw exemplaar aan me gestuurd.

Prima, handzaam product!

De door mij bij iSetchi gekochte powerbank (5.000 mAh) voldoet uitstekend. De powerbank is erg compact en kan eenvoudig tezamen met mijn iPhone in broekzak of binnenzak worden gestoken!

Snel geleverd , werkt goed

Super snel geleverd en werkt top. Ook met plastic cover ertussen werkt magneet nog.

Goed product, functioneerd naar behoren

Met de eerste levering was er een fout Magneten werkten niet voldoende Er is een nieuw product gratis opgestuurden dit werkt correct Bedankt voor de goede service

Goed maar wat een licht!

Goed product, stevig en zoals omschreven. Snelle levering maar het felle licht van de meegeleverde oplader was een verassing. Gelukkig is deze gewoon te vervangen voor een anders.

Zoals ik verwachtte. Zo geschiedde. Goed. Betrouwbaar.

Mooi product, snelle levering

Onlangs bij iSetchi een draadloze snellader besteld. Wederom een snelle levering en een mooi, goed werkend apparaat!

Enige lader die werkt met Samsung s20

3 laders besteld bij andere bedrijven. Geen enkele werkt naar behoren met de S20. Die van iSetchi doet het wel. Hopelijk voor lang. Eén spijtige zaak. De houder die er zeer stevig uitziet trilt een beetje bij het rijden en dat is storend. Bevestigd op raam. Verder geen klachten. De klantendienst ik ook picobello. Onmiddellijk antwoord op mijn vragen.

Goed product

Product zoals omschreven en snel opgestuurd

Uitstekende producten en klantenservice

Al meerdere producten aangeschaft (powerbank, draadloze oplader) en steeds zeer tevreden. Slechts één keer tegenslag gehad toen een apparaat stuk ging 6 maanden na het verlopen van de garantie, maar daar had de immer zeer persoonlijke, vriendelijke en efficiënte klantendienst onmiddellijk een probate oplossing voor: ik kreeg zonder enige kosten een nieuw toestel toegestuurd. Dat maak je zelden mee.

Goed product snelle levering

Handige en voor merken passende telefoonhouder op de fiets.

Snelle levering, mooi product.

iSetchi telefoonhouder besteld voor in de auto. Mooi apparaat, ziet er mooi uit. En snelle levering!

Positief verrast!

Als digi-nerd zeur ik altijd over accessoires, eigenlijk weet je van tevoren, als je niet het origineel koopt valt het altijd tegen. Na een tip heb ik dit product mogen gebruiken en ben zeer positief verrast. De bijgeleverde oplader is van zeer hoge kwaliteit, en laad mijn zeurderige Huawei mate 20 Pro met de bijgeleverde kabel en oplader gewoon op hoge snelheid op. Dit lukte mij zelfs niet met de originele lader + kabel met menig ander QI Wireless charger. De bijgeleverde arm en ventilatierooster houder zijn meer dan prima, zowel staand als liggend prima stabiel, ook in een ver uitgeschoven stand. En, automatisch open en dicht, dat ziet er toch wel gelikt uit én werkt erg gemakkelijk.

Goede producten, snelle levering

Producten zijn zoals omschreven, werd op 1 dag tijd geleverd (naar Belgie)

Keurig op tijd geleverd. Erg tevreden over het artikel

Goeie service

alles op tijd geleverd, werken perfect en wanneer je beld helpen ze je goed

Dik tevreden

Iphone 11 viel door verkeerde houder

Met een andere houder blijft de IPhone wel goed vastzitten. Achteraf had ik liever de andere houder gekozen ipv alleen de magneet.

Snel geleverd, goede kwaliteit en mooi design!

Precies zoals omschreven.