Degelijke en eenvoudig te monteren en te gebruiken houder

De houder is verpakt in een stevige doos met duidelijke handleiding. Het monteren op de fiets is simpel, slechts één inbusboutje waarvoor een sleuteltje is bijgevoegd. Met de drie verschillende ringen past de klemadapter zowel op mijn ATB als e-bike. Pluspunt is vooral het klemmechanisme aan drie kanten om de houder te sluiten. Veel beter dan een ritssluiting die vaak bij houders wordt gebruikt. Het maakt ook niet uit waar je de adapter op het stuur bevestigt. De houder is gemakkelijk op de kogel van de adapter te draaien naar de beste kijkstand. En daarmee is het scherm van de telefoon met daarop een handige fiets(route)app prima te bekijken.

Super telefoonhouder, past altijd

Deze telefoonhouder van iSetchi heeft drie bevestigingsmogelijkheden. Daardoor past hij altijd: op het dashboard, in een ventilatierooster of aan het raam. Met één klik is de telefoon weer los te koppelen uit de houder. Na bestelling had ik het de volgende dag in huis. Ik gebruik het nu een paar weken en ben er erg tevreden over.

Perfecte houder en waterdicht. Gemakkelijk te monteren.

Mijn vorige telefoonhouder was een goedkoop exemplaar. Dat goedkoop duurkoop is ondervond ik toen ik mijn betaalpassen verloor uit mijn telefoonhoesje tijdens het fietsen. Nu met deze Isetchi houder is dit onmogelijk door het gesloten systeem. Ook is mijn telefoon nu beschermd tegen regen. Je rijdt veel meer ontspannen. Een grote aanrader.

Snel besteld en snel geleverd

Ik had eerst een andere telefoon houder besteld maar die viel tegen, deze die ik nu heb zag ik op de website. Deze is perfect, snel kliksysteem en handig je telefoon weer eruit te pakken

Great product

I bought multi charger whcih can charge my watch, phone and headset. I will recommend to buy it

Oplader is klein en compact snel in gebruik

Oplader kan je als het moet twee telefoons opladen of telefoon met horloge en oortjes .Is klein in compact makelijk neer te zetten op nachtkastje. En je heb 2 jaar garantie dat is toch ook wel fijn.

Goede informatie aan de voorkant, dus maakt verwachting waar

Goed gezocht naar een alles in een oplossing, vaak getwijfeld over wel of niet. Tot dit product van iSetchi. De informatie op de site voorafgaand aan de aankoop klopt, en dat is erg prettig.

Heel handig apparaat voor opladen

Handig apparaat dat prima werkt. Fijn dat zowel de telefoon als iWatch opgeladen kunnen worden. Telefoon werkt ook prima met hoesje erom heen. Het apparaat staat op mijn nachtkastje, het kleine klokje is handig voor de tijd. Jammer dat het klokje niet gekanteld kan worden. Het is in elk geval niet te fel licht.

Alles goed gegaan

Netjes ook bericht van ze ontvangen

Ik vond eigenlijk meer dan dat ik zocht in een oplader, 3-in-1, wat wil je nog meer! Snelle levering ook!

Goede prijs/kwaliteit

De houder past in alle auto's waar ik het al probeerde door de dunne en brede opening. Gsm blijft ook goed vast zitten tijdens het rijden. Goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering, zeer compleet product

Onlangs de iSetchi MagSafe Telefoonhouder Auto (3-in-1) besteld. Het product werd de volgende dag al geleverd en was zeer compleet. Het ging mij enkel om een houder die op het ventilatie rooster bevestigd kon worden. Tevens zitten de mogelijkheden voor bevestiging aan het raam of dashboard er ook bij. Kortom op het eerste gezicht een prima product voor een schappelijke prijs. De magneet is zeer krachtig waardoor de telefoon prima op z'n plaats blijft zitten.

Goed ervaring wordt wel warm

Laadt goed op

Werkt prima in mijn oude wagen

Houder makkelijk te plaatsen en valt/trilt niet

De telefoonhouder is een hele verademing vergelen met eerder houders. De houder was snel binnen en makkelijk geplaatst. Telefoon blijft stevig zitten en door de magneet ook makkelijk uit de houder te halen.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Product gevonden op internet. Product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Doet wat het beloofd

Een duidelijke uitleg met hoe bet werkt en wanneer je welke stickers moet gebruiken. En doet vervolgens precies dat wat het hoort te doen. Erg makkelijk in gebruik door de magneet!

Zeer tevreden over de iSetchi telefoonhouder voor op de fiets!

Na uitgebreid te hebben bekeken wat er allemaal aangeboden werd besloten voor de iSetchi telefoonhouder te gaan. Besteld via hun website. Het pakket werd keurig bezorgd. De verpakking was goed en het product is zeer degelijk gemaakt. Een prima houder voor op de fiets waarbij ik mij geen zorgen hoef te maken dat mijn telefoon eruit valt!

Super product

Snelle goede service voor een kwalitatief goed product.

Snelle MagSafe lader

Laat mijn iPhone 15 pro Max snel op en blijft goed aan de telefoon vastplakken Kan met een lading de telefoon twee keer helemaal opladen

Stabiele lader met functionele aansluiting

De draadloze lader klemt zich door het haakje prima vast in het ventilatierooster. Door de meegeleverde sticker is de houder ook te gebruiken met telefoons die niet MagSafe geschikt zijn, of met telefoonhoes. Praktisch: de meegeleverde 12v adapter heeft zowel usb als usb-c ingang. Degelijk product!

Helemaal tevreden

De telefoonhouder is helemaal naar verwachting, helemaal top en snel geleverd.

Top! Voor derde keer gekocht

Altijd iSetchi gehad als powerbank of hoes. Ook deze versie alweer drie keer gekocht nadat vrienden de eerste twee wilden ‘lenen’ voor vakantie :)

Super product!

Zit goed vast en je telefoon laad gelijk op. Precies wat ik zocht!

Uitstekend!

Heel gebruiksvriendelijk. Je zet je telefoon in de houder en deze sluit vanzelf en stevig. De telefoon laadt snel op. Installeren stelt niets voor. Alle drie de mogelijkheden zijn eenvoudig. Zelfs de meest onhandige persoon kan dit fluitend. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via [email protected] of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!