Handig en snelle levering

Geweldig makkelijk om te installeren en laad ook nog snel op. Levering was super zaterdag besteld en dinsdag al in huis, helemaal top. 👍🏻👍🏻👍🏻

Top product en op tijd geleverd! Zeer tevreden klant

Ik ben blij met ISetchi producten. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Top product

Zeer stevige houder. Blijft perfect zit in het ventilatierooster. Verschuift niet. Mooi design.

zeer tevreden over de kwaliteit

zeer goede kwaliteit en sneller correcte verzending. de M3 plakker van de mount werkt niet op al de oppervlaktes.

Prima prijs en vlotte levering

Kwalitatief goede producten met een vlotte levering, tegen een prima prijs.

Goede magneet telefoon zit goed vast

De magneet doet zijn werk precies zoals omschreven. Als de telefoon niet aan de magneet zit valt de houder vrijwel niet op door zijn design. De inlegmagneet werkt niet optimaal met een "book case" om je telefoon maar dat is simpel op te lossen.

Gewoon heel goed!

Ik gebruik iSetchi nu al jaren met verschillende toestellen en in verschillende auto's. Het is eenvoudig, mooi en gewoon heel goed. Ik ben er heel blij mee en tevreden over.

Super tevreden

Mooi design, blijft goed stevig zitten door de magneet en is tevens makkelijk er vanaf te halen met één hand. Al met al zeer tevreden mee

Goede houder

De houder blijft perfect zitten en de magneet is sterk genoeg. Heel fijn!

Snel verzonden

Ok Had al een begrepen dat de draadloze oplader ook werkte voor een samsung a50 Dat is dus niet zo . Beetje jammer want als je Google's dan geeft ie deze meteen aan. Nu moet ik toch iets extra's bestellen om het te laten werken

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Op donderdag een draadloze iSetchi lader besteld en de volgende dag al in huis. De kwaliteit lijkt erg goed op het eerste oog en de lader bevalt heel goed.

Aanrader! Super kwaliteit en uitstekende service!!!

Ben super tevreden zowel over het product als de servis. Had die al volgende dag na mijn besteling thuis gekregen. Werkt prima , alles is zoals in beschrijving vermeldt. Uitstekende ervaring,echte aanrader. Ga nog bestellen!!!

Super service!

Ik heb al een keer of 6 iets besteld bij isetchi en elke keer was de service top! De producten komen telkens binnen e de vermelde datum aan en als er iets mis is kan je het direct terugsturen. De klantenservice is ook super goed, als je een bericht stuurt wordt er zeer snel geantwoord en wordt er ook weldegelijk iets gedaan aan je probleem.

Snelle service met goede producten

Voor de tweede keer heb ik een product van iSetchi besteld, en weer naar volle tevredenheid. Bij de aanschaf van mijn nieuwe iPhone 11 leek het me handig in de auto een draadloze oplader te hebben. Helaas niet helemaal draadloos omdat de telefoonhouder alsnog aan de stekker moet maar oké... handig is ie in ieder geval!

Goede prijzen en snelle levering

Zoals verwacht, goede service

Uitstekende service & kwaliteit!

Gewoon top

Prima product

Powerbank Oplader werkt perfect, heb hem al een tijdje in bezit en doet het nog steeds goed. Lekker licht en handzaam, zoals het hoort!

Zeer Handing

De draadloze oplader van Isetchi is zeer handig en makkelijk te gebruiken. Ik gebruik het al een tijdje, en ik zie geen enkel nadeel, zeker een aanrader!

fijn product, supermakkelijk geen snoer stress tijdens autorijden

Telefoonhouder met draadloze oplader 2x besteld voor onze beide auto's. Mooi materiaal, werkt goed en geen geklungel met het aansluiten van een snoertje. Magneet werkt prima ondanks vrij dikke case op mijn iPhone.

Handige houder

snel geleverd. makkelijk te installeren en handig in gebruik. Houdt mobiel van 191 gram met gemak vast.

Mooi product, goede service

Draadloze oplader besteld voor in de auto, snel geleverd en werkt goed!. Nadat er een onderdeel defect ging was een goede klantenservice die direct het probleem heeft opgelost:).

Product beter dan verwacht

Ziet er erg mooi en kwalitatief uit.

Subtiele lekkere autogeur

Luchtverfrisser voor de auto besteld met 3 geuren. Pas 1 geur geprobeerd maar die bevalt in ieder geval goed, niet zwaar overheersend en regelbaar. De houder zit mooi subtiel op het ventilatierooster. Geen risico op vloeistoflekkage (zoals de flesjes) met deze luchtverfrisser met geurstaafjes.

Mooie dingen voor redelijke prijs.

Eerste autolader met magneet was wat storingsgevoelig. Na een jaar een nieuwe besteld. Zien er iets anders uit maar magneet lijkt veel sterker en geen contactproblemen meer. Eerste product al weer vergeten. Snelle service. Mooi spul.

Degelijke telefoonhouder met sterke magneet

Het is een goede, degelijke telefoonhouder voor in de auto met een sterke magneet. De telefoon blijft goed zitten en het is fijn dat hij ook oplaadt. Prima prijs kwaliteit verhouding!