Gewoon perfect!

Ik zocht een telefoonhouder die mijn toestel stevig vast kan houden en tegelijkertijd kan laden. Ik ben geslaagd. Het is een stevig model dat de telefoon goed kan vastklemmen en tegelijk ook nog draadloos laadt. Top gewoon!

zeer degelijke oplaadbare telefoonhouder

Heb hier al meerdere produkten gekocht tot grote tevredenheid. De draadloze oplaadbare autotelefoonhouder is zeer degelijk. Installeren gaat zeer makkelijk. Telefoon zit goed vast in de houder tijdens het rijden, ook over hobbelige wegen. De vorige houder trilde steeds los. Van deze totaal geen last. Ook is de houder goed verstelbaar zodat het voor iedereen overzichtelijk is. Prima ding dus. Totaal geen miskoop.

Snelle verzending, scherpe prijs, artikel zoals omschreven.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met zowel de levering als het product zelf, het voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

goed en snel geleverd

simpel maar efficent om te gebruiken

heel erg tevreden

De autotelefoonhouder/-oplader voldoet boven verwachting. Stevig en solide, mooi vormgegeven en klemt automatisch de telefoon vast. Maar bovendien: het werkt uitstekend.

Top product, top klantenservice

Ik gebruik de iSetchi draadloze oplader al geruime tijd in mijn auto, zeer naar tevredenheid. Degelijk materiaal, laadt goed op, staat goed, en is handig te installeren. Na het verplaatsen van de oplader naar een huurauto, en terug naar mijn eigen auto, plakte er vanalles aan de klever, omdat deze in mijn rugtas had gezeten. iSetchi was super behulpzaam en stuurde een nieuwe klever op. Nadat de bezorging door DHL was verprutst, stuurden ze zonder probleem zelfs een geheel nieuw product op. Wauw!

Alles helder, topproduct

De fietstelefoonhouder is zó gemakkelijk te monteren en gebruiken en in te stellen voor elk model telefoon: dit is hoe je zo’n product wilt hebben!! Gemak en stevigheid, zodat je mobiel echt goed blijft zitten tijdens het fietsen. Het doosje ziet er ook (leuk) modern uit en de leverancier heeft het artikel snel geleverd! Echt een aanrader!

Een geweldige 3 in 1 lader!!

Alle kabels weg gewoon op de lader leggen en klaar. Hij laad ook nog super snel! Heeeel blij mee!!

Nagenoeg perfect

Een van de beste telefoon houders voor in de auto, je kunt hierna nooit meer zonder!

Uitstekend product dat voldoet aan alle verwachtingen

Product 's avonds besteld en de volgende dag al direct in huis. Voldoet aan alle verwachtingen en werkt perfect. Iedere dag opnieuw tevreden wanneer ik er weer gebruik van maak in de auto. Werkt trouwens op iedere magneet houder / draadloze oplader.

Geweldig en fantastisch!

Dit bedrijf was voor mij nog onbekend! Maar nam de proef op de som en kocht een telefoonhouder voor op de fiets en volgende dag al in huis wauw! Kreeg meteen een leuke reactie op instagram en vroeg of ik een review kon achterlaten ergens en net de uitnodiging gekregen, om hier wat te schijven, dus ik ben zeker razend enthousiast En fan!

Prima service, snelle levering en uitstekend product. Prima grip, muurvast en kan zelfs stekker insteken zonder verschuiven, een aanrader

Fijne houder, maar wel kieskeurig…

Bij eerste gebruik bleek dat mijn third party MagSafe hoesje van Nudient niet werkte met deze houder, dus helaas een nieuw Apple MagSafe hoesje moeten kopen. Afgelopen week bleek ook dat deze houder m’n DAB+ antenne in de auto (Audi A5) verstoord en heb hem dus wat meer van de radiounit moeten verplaatsen. Verder werkt laden prima en blijft iPhone 12 Pro Max goed zitten. Een goede lader met wat mitsen en maren dus…

Extra ring in telefoonhoes is niet ideaal.

Met de Iphone 12 pro zonder hoes werkt ISechi prima. Elke keer de telefoon uit de hoes halen om deze op te laden is niet handig. De bijgeleverde ring die je aan de binnenkant van je telefoonhoes moet plaatsen zodat je inclusief de hoes kan opladen is niet echt ideaal. De hoes die ik gebruik past heel precies om mijn telefoon. Door de ring te plaatsen van ISechi past de telefoon niet meer precies in de hoes en zit dus wat scheef. Het advies is om een juiste telefoonhoes te gebruiken die het toelaat een draadloze oplader te gebruiken dan heb je zo'n ring niet nodig. In dat geval kan de draadloze oplader van Isetchi een uitkomst zijn.

Doet wat ie moet doen

Twee iPhones gelijktijdig opladen gaat prima. De watch-lader nog niet geprobeerd. Wel effe goed je toestel op de lader leggen, maar dat is simpel door de led.

Het voelt wat plastic achtig aan

Tijdens het uitpakken dacht ik, Hmmm hoelang gaat dit mee. Maar eenmaal op mijn racefiets gezet was ik wel verbaasd hoe goed het was. Door de kleine dorpjes in Zeeland (voornamelijk straatstenen) bleef het heel goed zitten ook mijn galaxy s8 die eigenlijk niet breed genoeg is. Ik moet zeggen dat ik best heel blij ben met dit product. Alles zit zo vast als een huis. Zeer goed product

Prima product

Goede magneetfunctie

Voor herhaling vatbaar

Overzichtelijke site met goede producten. Ik heb een platte powerbank gekocht waarmee je en een iPhone en een Samsung telefoon kunt opladen. Echt ideaal. Zeer snelle levering. En keurig verpakt.

Plakker blijft niet plakken ondanks dat ik al een nieuwe heb gekregen

Update 15/09/2021 isetchi heeft mij een nieuwe houder opgestuurd en hoop dat hiermee het probleem is opgelost. Na een maand laat de plakstrip los , contact opgenomen met isetchi nieuwe plakstrip gekregen en deze laat na een maand opnieuw weer los.

PERFECT

Hij voldoet aan mijn verwachtigingen. Ook de levering was super snel! Duimpje omhoog!!!!

iSetchi is een plichtbewuste, correcte leverancier.

De geleverde telefoonhouder vertoonde een fabricagefout. Deze werd door iSetchi prompt vervangen door een nieuw exemplaar met een extra cadeau bovenop. Dit zonder extra kosten. De nieuwe houder voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Telefoonhouder is fijn in zijn functie en eenvoud.

De telefoonhouder met draadloos opladen is eenvoudig te monteren met ventilatierooster-clip of met plak-clip. (plak-clip blijft stevig zitten) De Quick Charge 3.0 12V oplader heeft 2 USB aansluitingen, zo kun je tevens een extra apparaat opladen! (telefoon zonder draadloos oplaad functie)

Super goed en makkelijk te bevestigen.

Voor onderweg de route gelijk te zien niet steeds stoppen .

Topproduct

Ik wist nooit wat ik met mijn gsm moest doen tijdens het rijden (waze gebruiker). Tot ik de iSetchi houder tegenkwam. Een topproduct. Tijdens het rijden kan je niet alleen perfect op je scherm kijken, hij wordt ook opgeladen. Als je hem van de houder neemt, zie je de magneetring niet. Hij is sterk genoeg om in het hoesje te plaatsen. Ik ben er helemaal verliefd op!