Waanzinnig snelle klantenservice, boven verwachting

Zeer fijne ervaring met een support vraag bij iSetchi, snelle reactie zelfs in het weekend ;-). Deze blijft hangen bij me als klant. Dank!

Goed, snel en kwalitatief goed product

2de keer dat ik nu voor de andere auto een houder icm draadloze oplader bestel. Snel verzonden en goed verpakt. Producten zijn van goede kwaliteit en gaan lang mee, de 1ste draadloze oplader heb ik nu al 2,5 jaar en werkt nog steeds perfect.

goed en compleet

De aankoop van mijn draadloze Qi auto-telefoon-houder-oplader is mij zeer goed bevallen. Naast het mooie uiterlijk van de houder laadt mijn telefoon snel op door het 15W vermogen. De magnetische koppeling is sterk, en ik ben vooral positief over het magneetring systeem, waardoor je niet een magneet op je telefoon of hoesje hoeft te plakken, maar deze ring gewoon tussen telefoon en hoesje aanbrengt. Ook de verbinding tussen de houder en het ventilatierooster van mijn auto is goed en stevig. Kortom raadt ik deze houder zeer aan. Met vriendelijke groet, RN uit Amstelveen

Apparaat is goed

Geur zou iets sterker mogen, maar daar gaan ze aan werken klantenservice is top!

Gewoon een mooi product

Buiten dat deze kader doet wat hij moet doen is hij een robuust. Dat is erg fijn wanneer je hem ook mee moet nemen om te reizen.

Goed product en eerlijk bedrijf

In de zoektocht naar een telefoonhouder voor op de fiets bij iSetchi uitgekomen. Toen ik een tweede bestelde twee dagen later was deze in de actie. Met een klein mailtje en deze bevinding werft het prijsverschil gecrediteerd. SUPER TOCH! De “ iSetchi Universele Telefoonhouder voor de Fiets - Smartphone” functioneert prima eenvoudige montage, stabiel en trillingsvrij.

Kwaliteit en service zijn perfect

Ik heb al een langere tijd ervaring met Esetchi, de producten die ik hier gekocht heb zijn van goede kwaliteit en levering en service is uitstekend, netjes verpakt en op tijd.

Compact ontwerp, licht van gewicht, inbouw snoertjes.

Cadeautje voor een vriendin. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen.

Handige uitbreiding!

Dit werkt heel goed! De bluetooth was in een mum van tijd gekoppeld. Frequentie werd automatisch ingesteld. Fm ontvangst is ongeveer 5 á 7 mtr vanaf de auto. Helder geluid, prima design. Én, door de bleutooth connectie, geen slijtage aan de lightning aansluiting in mijn Iphone. Dat is toch een zwak punt aan Iphones. Kortom, een mooie uitbreiding aan mijn originele fabrieks-af gemonteerde radio.

Fijne krachtige telefoonhouder

Snel kunnen bestellen en snel ook in huis. Helemaal goed.

Prima powerbank

Deze powerbank heeft genoeg capaciteit om meerdere apparaten op te laden. Handig zijn de aanwezige snoertjes / aansluitingen voor meerdere apparaten. Voor mijn iPhone is de magsafe aansluiting heel prettig. Hij is een beetje zwaar maar dat is 'all in de game' het is tenslotte een grote batterij. De powerbank opladen als hij leeg is kost redelijk wat tijd. Al met al heel tevreden.

Mooi product en snelle levering

Eindelijk een houder die wel vast op een rooster zit en goed magnetisch werkt. prima product en een goede prijs.

Bedankt voor de super snelle levering Zeker verder aan te raden die Isetchi

helemaal top

Fijn apparaat. Werkt goed. Goed geprijsd.

Mooi ontwerp. Werkt goed. Jammer dat de oplaadled niet uit gaat als de telefoonbatterij vol is.

Snelle levering, goede producten

Ik zou iSetchi aanbevelen. Producten zien er mooi uit en zijn van goede kwaliteit. Mijn poeerbank was stevig verpakt en levering ging erg snel. Aanrader!

Snelle verzending, uitstekend product

Ik kocht onlangs de iSetchi 15W Telefoonhouder met Draadloze Oplader Magnetisch (snellader). Werd de volgende werkdag geleverd, past perfect en zit stevig op de ventilator van mijn auto. Met de bijgeleverde magneetring blijft mijn Samsung s20 als een huis zitten, zelfs bij stevige hobbels in de weg. Snellader doet t super, en nu voortaan geen last meer van het draadje wat net om de versnelling slaat. Blij mee!!

Prettige service, en snel geleverd!

Mooie apparatuur, van top kwaliteit!

Prima afhandeling retour sturen

Helaas was een iSetchi product niet geschikt voor mij. Contact opgenomen met het iSetchi team waarna ik het retour adres (antwoordnummer) ontving. Product terug gestuurd en geld binnen 2 dagen op de rekening gekregen. Niet alleen goede producten, maar ook het retour proces is goed. Overigens staat er wel een ander adres vermeld op het Postnl verstuurbewijs dan het antwoordnummer. Het adres op het verstuurbewijs is het verzamelpunt. Dit ter informatie :)

Precies wat ik zocht!

Super handig in gebruik. Makkelijk te monteren. Zowel horizontaal als verticaal te gebruiken en af te stellen voor vrijwel iedere telefoon. Mijn one plus Nord zit er super stabiel in en is er in een handomdraai uit te halen. Erg blij mee! Snelle levering ook. Top service.

Top spul!

Erg blij met mijn aankoop! Adapter werkt top, ideaal voor de lange ritten! Beide uitgangen met Quickcharge werken goed, telefoon/Ipad worden lekker snel opgeladen. Heb ondertussen al meer spullen van iSetchi en alles is van duurzaam, degelijk materiaal. Ik kan het iedereen aanraden!

Super lader

Weg met losse snoertjes en laders,die altijd zoek zijn! De lader staat op een vaste plaats op de kast,en leg de de telefoon en iWatch op de lader wanneer nodig. Super snel laden,heb spijt dat ik niet eerder heb gekocht.

Strak design, degelijk en gebruiksvriendelijke telefoonhouder.

Deze telefoonhouder doet wat beloofd wordt. Mooi en strak design, degelijke materialen en gebruiksvriendelijk.

Goed product snelle levering

Div items besteld blij mee ook heb ik zelf een verkeerde bestelling gedaan netjes geld terug gestort top bedrijf

Goede en stevige telefoonhouder

De telefoonhouder werkt echt super. Het opladen van de telefoon is gemakkelijk en tijdens lange ritten heb je dus geen last van een lege telefoon. De zuignap voor het raam laat helaas bij mij wel los na twee zonnige dagen. Vandaar dat ik die niet meer gebruik, maar de bol op het dashboard heb geplakt. Dit is niet mijn 1e keus, maar moest dit doen. Kortom een go3de houder voor een goede prijs.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!