Perfecte service en top product!

Aantal weken geleden een MagSafe powerbank gekocht maar bleek een probleempje te hebben, daarna meteen contact opgenomen en de dag erna kreeg ik al meteen een nieuwe opgestuurd. Het opgestuurde product werkt perfect en ben er heel tevreden over, de powerbank is compact en laad snel mijn telefoon op. Overigens werkt de MagSafe heel goed op mijn telefoon. Top service!

Gereclameerd vanwege een scheurtje in een van de 4 hoekjes van de smartphonehouder. Kreeg snel een reactie dat het zeer waarschijnlijk een fabrieksfoutje moet zijn. Ik zou direct een nieuwe toegestuurd krijgen. Nadat ik het adres had opgegeven kreeg ik nog een berichtje dat ze zelfs 2 gratis items opsturen. Dat is nog eens service! Goed bezig!

Super service en heel tevreden over het product

Product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Bij contactname met iSetchi (omwille van contactloos laden en vermogen tot opladen van meerdere smartphones), heeft men mij heel cliëntvriendelijk alles verduidelijkt. Bij iSetchi staat cliënt centraal en doet men er alles aan om cliënt tevreden te stellen. Aanrader !

Portable power

Makkelijk mee te nemen opladers met genoeg laadvermogen. Ik kocht de iSetchi 10000 met ingebouwde kabels en de 5000 voor watch en oortjes. Formaat is prettig, kleine indicators geven aan hoeveel capaciteit er nog is en leve de kleine oplaadkabels. Nooit meer vergeten, in de knoop of net niet goede aansluiting. Ik kreeg mijn iPhone 12 overigens niet opgeladen op de magnetische oplader, maar daar had ik ‘m niet voor gekocht. Kortom, perfect voor bijladen na uur Teamsvergadering, lang onderweg en/of ter vervanging van de kabelslierten.

Uitstekend voor iPhones en iWatch tergelijkertijd optreden laden en praktisch voor op bureel/nachtka

Werkt uitstekend

Kan je Isetchi een 11 geven?

Ik heb al meermaals besteld bij Isetchi en zij zijn echt ongelofelijk. Doen nooit moeilijk en helpen onmiddellijk bij elke vraag. Ongebruikte producten omruilen voor andere, geen probleem. Echt toppers bij Isetchi. (en ik word hier niet eens voor betaald om dit te zeggen)

Uitmuntend

Heel goed contact met de klantenservice. Beantwoorden alle vragen binnen heel korte termijn. Intussen telefoonhouder, bluetooth-transmitter en powerbank aangekocht. Van alle producten heel tevreden. Doen echt wat ze beloven op de website, in tegenstelling tot sommige concurrenten. Zeker aan te raden!!

Top ervaring, 100% aanrader!

Ik heb de iSetchi 15W Telefoonhouder gekocht van deze toppers. Levertijd was 2 werkdagen en het product werkt tot behoren. De telefoonhouder zelf heeft A+ kwaliteit, mijn telefoon zit stevig vast. De team van iSetchi heeft mij ook geholpen met een kleine probleempje, zeer dankbaar.

Veilig de weg op !

Met deze handige smartphonehouder nooit meer een lege batterij en veilig de weg op ! Is trouwens ook een mooi toestelletje!

Top product

Het werkt voor mijn Samsung S9 plus perfect. Het is super simpel en je hebt niet zo'n lomp groot ding op je dashboard. Ik ben voor mijn werk veel internationaal op reis en op deze manier kan ik hem ook in elke willekeurige huur auto gebruiken.

Telefoonhouder op de fiets goede aanschaf

De ISetchi telefoonhouder voor de fiets gemonteerd op de scooter en werkt naar behoren. Sluit goed af en blijft lekker stabiel. Enige punt is dat het standaard oplaadkabeltje voor de Samsung (volgens mij usb-c) niet door de daarvoor bestemde opening past. Verder topkwaliteit.

Klein maar fijn!

Voldoet aan mijn verwachtingen: licht van gewicht, past in broekzak, laadt snel op. En nooit meer zoeken naar het snoertje! Top.

Niet klein, wel goed

Na lang wikken en wegen kocht ik de 20.000 mah variant, omdat ik regelmatig meerdere dagen kampeer en dan niet altijd over electriciteit kan beschikken. Daarnaast wilde ik de powerbank gaan gebruiken bij wandeltochten voor mobiel en smartwatch, omdat deze beiden bij gebruik van navigatie snel leeg zijn. De powerbank kan zeker voldoende apparaten opladen. De ingebouwde snoertjes klikken goed vast aan de verschillende apparaten en zijn praktisch. Het laden gaat snel genoeg. Het enige nadeel is het gewicht. Ik had misschien kunnen bedenken dat een 20000 mah redelijk zwaar zou zijn, maar dat had ik niet bedacht. Als ik me dat gerealiseerd gad had ik mogelijk toch de 10.000 mah variant gekozen. Daarom 4 sterren ipv 5.

Top service. Goed product.

Ik ben bijzonder goed geholpen door de klantenservice. Heel tevreden over de powerbank. Ik raad dit merk aan!!! Zoek niet verder, neem een iSetchi.

Bij bol.com liep het mis, maar ik werd super goed geholpen door iSetchi.

Werkt super

Super heb de powerbank en telefoonhouder. MagSafe functie werkt top. En de powerbank is ook handig voor de watch

Telefoonhouder niet voor elke telefoon geschikt.

Op de website staat dat telefoonhouder voor elke telefoon geschikt is. Mijn Samsung telefoon schuift heen en weer in de houder. In overleg met iSetchi zal dit in de omschrijving worden aangepast. Klantenservice reageert snel en adequaat. Dat is super fijn. Ben heel blij met de klantvriendelijke en snelle oplossing.

Precies wat ik zocht en voldoet aan mijn wensen.

Na lang zoeken kwam ik tegen wat ik graag wilde en het werkt uitstekend. Ben zeer tevreden. Ook een snelle bezorging.

Hij is echt super!!

Wat een handige oplader voor mijn telefoon en horloge. Werkt zo gemakkelijk. Ook de tijdsaanduiding is handig op het nachtkastje. Blij mee!! Bestel ook nog 1 voor in de caravan!

Had ik veel eerder moeten kopen

Een fijne steun op mijn stuur. Telefoon zit goed vast , kan gedraaid in de juiste stand, zodat je goed je rit kan volgen. Een zeer tevreden klant

Beste webshop ooit!

Klantvriendelijk, goede producten, geen ruis meer in de auto, oplaadbare telefoon houder werkt perfect, mega tevreden!!

Telefoon laat goed en snel op handig te monteren

geweldig apparaat...

via m'n dochter dit besteld en super blij.. nu is m'n autoradio weer 20 jaar jonger... kan via de Bluetooth functie alles afspelen op de radio waar normaal alleen een cdtje in kan.. maar nu kan ik fijn Spotify streamen.. en ook nog is handsfree bellen voor spotprijsje.. helemaal top.!!

Prima telefoonhouder op de fiets

Deze telefoonhouder is gemakkelijk op de fiets te bevestigen en houdt de telefoon goed vast. Hij is dan goed zo te draaien dat je 'm goed kunt aflezen en afluisteren. Maar ik heb hem nog maar één keer gebruikt. Weet dus niet of het op de lange duur zo blijft.

Mooi en handig

Levering netjes op tijd en houder is makkelijk te bevestigen aan het stuur

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!