Goede telefoonhouder

Ik heb de magnetische telefoon houder met draadloze oplaadfunctie gekocht. Mijn telefoon bleef eerst niet goed zitten, maar dat had te maken met de dikte van mijn hoesje. Een andere hoesje geprobeerd en nu zit mijn telefoon wel goed. De draadloze oplaadfunctie is erg handig.

Eindelijk een telefoonhouder die goed blijft zitten

Geweldige telefoonhouder/oplader gekocht. Dit is de eerste telefoonhouder die stevig en netjes op het ventilatierooster blijft zitten. Geen gewiebel, gewoon echt vast. Geniale bevestiging. Magneet voor is sterk genoeg om de telefoon goed op zijn plaats te houden en de oplader laadt snel op.

De magnetische QI oplader voor in de auto waar ik naar op zoek was!

Ik was al een tijdje op zoek naar een handige houder met QI oplader voor in de auto. De QI oplader + houder van iSetchi doet precies wat ik ervan verwacht had. Mijn iPhone XR wordt draadloos opgeladen, zelfs met Waze of andere apps die veel batterij verbruiken, terwijl deze dmv de magneet goed op zijn plaats blijft zitten.

Product prima en snelle levering

Mooie en degelijke producten tegen een goede prijs

Kwalitatief goede producten en goede service

Ik heb al een Qi auto telefoonhouder van iSetchi gekocht, met de magneethouder. Later voor mijn vriendin ook 1 aangeschaft maar dan een ander type. Beide werken perfect!

Super goeie site

Ik heb al veel dingen bij jullie gehaald en altijd top kwaliteit spul geleverd gekregen blijf zo door gaan misschien wat meer dingen online gaan zetten voor meer keuze verder top

Goed assortiment snelle levering

Prettig en handig product; fijn dat er 2 stickers bij zitten zodat je twee telefoons erbij kan gebruiken.

Slim en goed

Je moet er maar op komen, zo'n handig en betaalbaar apparaatje dat vele ingewikkelder oplossingen overtreft.

Gewoon super

Heb al verschillende artikelen gekocht en ben over allemaal zeer tevreden. Snelle levering en ze doen gewoon wat zeggen. Ook niet echt onbelangrijk is de prima prijs icm de zeer goeie kwaliteit. Zeker een aanrader ­čĹŹ

Mooie simpele praktische oplossing met een goede snelle service.

De telefoonhouder (magneethouder ventilatierooster ) voor in de auto is een prima simpele oplossing om je telefoon handsfree te bedienen. Een stevige magneetwerking en in principe bestemd voor elke telefoon. Simpel te installeren, dus wat mij betreft een aanrader voor diegene die op zoek zijn naar die simpele oplossing.

Prima product

Goede service door middel van adequate en snelle levering. Product werkt prima, enige minpunt is dat het tijdens het autorijden nog weleens trilt door de gevoelige houder.

Wist niet dat er in het weekend niet gewerkt werd. Kreeg zeer snel een antwoord op de whatsapp. Zeer tevreden van

Snelle verzending en topproduct voor weinig geld!

De magnetische telefoonhouder is zeer snel verzonden geweest en ben er uitermate tevreden mee. Ook is het kwaliteit wat je in handen krijgt en het ziet er nog goed uit ook als je je telefoon er niet aanhangt!

Snel geleverd en goede service.

Het product dat ik had gekocht stuurde ik terug, omdat ik het niet kon gebruiken voor waar ik het voor wilde gebruiken. En dat had ik vermeld bij de retourreden. Ik werd gebeld dat er veel meer mogelijkheden op de powerbank zaten als dat ik in de gaten had, waardoor mijn smartphone wel opgeladen kon worden. Dus nu blij met mijn product!

Makkelijk in gebruik en valt niet op in de auto

Makkelijk in gebruik en de magneet valt niet op in de auto. Erg fijn in gebruik!

Fijne producten

Al meerdere keren een product besteld snelle levering en fijne producten

altijd kwaliteit

gebruik al jaren de magneethouder voor de telefoon. heb nog nergens iets kunnen vinden wat mij bevalt of wat van en betere kwaliteit is. gewoon topproducten.

Tevreden ,voldeed 100% aan de verwachting.

Er zijn veel van dit soort dingen op de markt. Deze is zeker, prijs/kwaliteit gezien,OK.

Helemaal top

De magneethouder voor in de auto was snel binnen. Eerst twijfelde ik of die mijn telefoon wel zou houden en heb hem toen meteen getest. En het klopte het houd mijn telefoon makkelijk.

Ik vind het een erg fijne powerbank. Ik hoef gelukkig niet meer met allemaal kabels te lopen, want die zitten er gewoon bij. Geweldige kwaliteit/product!

Duidelijke site. Telefoonhouder werkt prima in verschillende auto's. Mooie oplossing. Handig magneetplaatje erbij, en reserve. Goed in het zicht te hangen. Bestellen en leveren volgende dag - top!

Mooi product voor een scherpe prijs!

Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van afwerking en de gebruikte materialen. De magneethouder/ lader toont er veel duurder uit dan dat dit werkelijk is. En het werkt ook nog eens goed! Een aanrader!

Fijne telefoonhouder!

Magneethouder is van een mooi strak design. De magneet is sterk genoeg om een grote smartphone op zijn plek te houden tijdens het autorijden.

Produkt werkt goed / netjes geleverd.

Produkt werd op tijd geleverd. Produkt voldoet aan mijn wensen. Snel geleverd. Zorgeloos.

Snel en betrouwbaar

Zeer goede producten voor een zeer goede prijs. Verzending gebeurde zeer snel.