Klantenservice is top en reageren snel. De telefoonhouder fiets is een top product. Hij is voordelig, makkelijk in gebruik en voelt solide aan.

Beste telefoon houder

Ideale lader voor je telefoon

Eindelijk een draadloze lader gevonden die ik kan bevestigen op de schaarse ruimte op het midden van mijn dashboard (Audi A1) en daar gewoon goed op blijft zitten! Veel fijner dan een houder die in het zicht zit op mijn autoruit of die ik op een ventilatierooster moet bevestigen (en daarin slecht blijft vastzitten). Ben ook zeer te spreken over de klantvriendelijkheid van en snelle levering door dit bedrijf. Was mij aangeraden door mijn zus en ik zal het ook zeker anderen aanraden hier wat te bestellen!

Kwaliteitsvol product

Kwaliteitsvol product, voldoet aan wat er verwacht wordt. Heel simpel te installeren. Zeer tevreden een aanrader.

Goed product, past niet perfect

Het product ziet er absoluut netjes en modern uit, en werkt ook naar behoren. Super fijn om makkelijk de telefoon te kunnen bevestigen én snelladen. Echter is de magneet wel erg groot waardoor mijn telefoonhoesje (Galaxy S10) niet meer helemaal aansluit, en kon ik in mijn Toyota Celica lastig een montageplekje vinden vanwege de beperkte kantelmogelijkheid. De Sticker lijkt ook super goed te plakken en was makkelijk te bevestigen (goed alternatief voor wie geen ventilatierooster wilt gebruiken). Als hij verder te kantelen was, de magneet nét iets kleiner en het instructieboekje qua taal herzien wordt een dikke 10 waard van bestelling tot gebruik!

Prima lader voor de wat grotere smartphone. Even de juiste maat instellen en hoppa. Zeer tevreden.

Mooi product maar beperkt

De magneet is onvoldoende sterk om mijn iPhone 12 Pro op zijn plek te houden. Dat had duidelijker omschreven moeten worden. (Tip: maak de magneet sterker) Als ik dit wist had ik het product niet gekocht. Nu heb ik een hoesje moeten kopen waar ik de metalen ring in heb geplakt. (Tip 2: omschrijf dat de ring altijd gebruikt moet worden)

Beste Robert, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor deze slechte ervaring. In de productomschrijving geven wij aan dat de meegeleverde magneetring gebruikt moet worden om de magneetwerking te activeren. Dit wordt ook op de afbeeldingen weergegeven. Aan de hand van uw feedback gaan wij nu bekijken of er een extra insert card toegevoegd kan worden aan de inhoud. Hiermee zal het geheel duidelijk worden bij het uitpakken van het product. Een goed 2021 gewenst en bij vragen weet u ons te vinden. Hartelijke groet, Team iSetchi

Wat bol.com niet klaar kreeg, namelijk levering binnen 1 dag van de telefoonhouder voor op de fiets, is iSetchi wel gelukt. Supersnelle levering dus, een zeer behulpzame klantenservice en een goed product.

Prima snelle service!!

Makkelijk bestelproces, goede communicatie omtrent de levering en ook een snelle levering. kortom een prima service en product!!

Snel geleverd. Handig apparaatje

Ik was op zoek naar stroomvoorziening via de aansteker in de auto zonder losse kabels. Deze heeft kabels die vanzelf oprollen en niet loshangen in de auto.

Snel geleverd en werkt perfect.

Mooi product. iPhone zit stevig in de houder, die overigens niet zomaar uit zichzelf open en dicht gaat. Bij het plaatsen van de iPhone gaat hij wel automatische dicht. Openen met eenvoudige handbeweging Oplader werkt ook prima.

Prima met kleine aanpassing.

Had er zelf al 1 en mijn vriendin ook nu 2 voor mijn broer besteld. Haal de plastic draaiknop van de stuurbevestiging er af en vervang deze door een rvs inbus bout. Dit ivm diefstal. Werkt prima!

Uitmuntende service!

Goede service en snel geleverd

Snelle levering en goed product

iPhone houder met magneet en draadloze lader lader werken prima.

Zoals altijd top producten

Goed bedrijf met goede service, mooie producten.

Een goed werkend apparaat met een sterke klem voor in de ventilatie rooster. En

Een goed werkend apparaat met een sterke klem voor in de ventilatie rooster. Tot op heden werkt de oplader en magneet als houder prima, dit een maand na aankoop

Houdertje eerst kapot - probleem snel opgelost

Mijn telefoonhouder ziet er op het eerste zicht goed uit, met een dubbele usb voor in de aansteker van mijn auto, die snelladen toelaat! Helaas is na 5 autoritjes het ringetje die de houder met de bevestiging voor in mijn auto vasthoudt kapot gegaan. Gelukkig is er een goede klantenservice bij iSetchi, waardoor ik na amper enkele dagen 2 nieuwe bevestigingsringetjes heb gekregen! De usb-lader is zeer mooi van kwaliteit en laadt snel op, de houder zelf is ook praktisch en mooi. Ik gebruik deze houder in mijn bmw 1 en steek hem vast in mijn ventilatieroosters.

Vlotte levering en boven verwachting goede service!

Na mijn eerdere beoordeling over het vorig product (Telefoonhouder met Draadloze Oplader) die niet naar verwachting was, een verrassend goede reactie en service verkregen van Team iSetchi. Ik heb kosteloos een vervangend product verkregen (Telefoonhouder met Draadloze Oplader Magnetisch) die naar mijn beoordeling stabieler is en beter past op de dashboard in mijn auto. Retour proces is eveneens goed geregeld bij iSetchi. Middels een antwoordnummer zijn er geen kosten aan het retour zenden van de producten. Hier kunnen veel webstores van leren. Nu nog afwachten op de afhandeling van mijn retourzending en het terugstorten van het aankoopbedrag op mijn rekening.

Mooi produkt

Mooie telefoonhouder waar de telefoon ook direct oplaad. Opladen gebeurt door middel van een snoer voor in de sigaretten aansteker, is alleen niet erg lang. Mooi vorm gegeven en een mooie eyecatcher.

Toch niet helemaal wat ik verwacht had

Wat ik mooi vind is dat het design er strak uit ziet. Ik kreeg wel een ander design dan op het doosje stond. De magneet in de oplader die de telefoon op zijn plaats houdt, is niet echt sterk genoeg. Er worden metalen ringen bijgeleverd, maar ik vind het erg opzichtig om op je telefoon te plakken. Als compromis heb ik de ring in mijn hoesje geplakt. Ik heb een iPhone 12 en de magneet luistert heel nauw. De telefoon zat een paar keer niet helemaal goed en viel er vanaf. Gelukkig zat het hoesje er nog om van de telefoon. Ook moest ik een aantal keer de telefoon verplaatsen omdat hij niet begon met opladen. De ring heb ik ongeveer in het midden geplakt, maar het oplaad gedeelte van de telefoon zit blijkbaar iets hoger bij de iPhone 12. Het is dus een balans tussen of de telefoon blijft zitten en dat hij oplaadt. Het opladen gaat ook niet zo snel als ik had gehoopt. Ik wil zorgeloos en snel kunnen opladen, zonder allerlei aanpassingen te maken aan mijn telefoon. Het systeem is nog wat onzeker in mijn ervaring.

Uitstekend product

Goede en stevige telefoonhouder. Als je een stevige hoesje hebt, dan moet die vervangen wil je optimaal gebruik maken van de magneet.

fijne houder, nieuwe ontvangen

Lader doet het 9 van de 10 keer niet. Dan gaat hij laden je rijd weg en krijgt melding laden onderbroken..continu moet je met telefoon bezig zijn om beter op de lader te plaatsen Zeer ontevreden en achteraf zou ik enkel houder halen zonder laadfunctie. Na mijn bovenstaande reactie heeft de service van isetchi mij verrast. leek misschien aan het hoesje te liggen echter werkt de nieuwe oplader die zij mij stuurden beter. als de telefoon goed op deze houder zet laadt hij prima. kan nog steeds wel voorkomen (na een week een enkele keer) dat de telefoon niet goed laad.. dan even opnieuw op het laadpunt verplaatsen met een lichte verschuiving laadt hij dan wel prima op. al met al nu tevreden over de aankoop.

Perfecte autolader.

Dit is een nette oplossing om je iPhone te laden. Voor de iPhone 11 gebruik ik de bijgeleverde ring. De iPhone 12 zou er zo tegenaan moeten kunnen hangen.