Bijzonder goede producten en een uitstekende service

Omdat de powerbank van 5000 mAh mij uitstekend beviel, zocht ik op de iSetchi site een versie van 10.000 mAh (voor een familielid). Vóór de bestelling had ik vragen over het gewicht en een USB A aansluiting, telefonisch werd ik uitgebreid en plezierig geholpen. Inmiddels heb ik het product ontvangen: wederom een mooie balans tussen prestaties, gebruiksgemak enerzijds en grootte en gewicht anderzijds (lichter dan vergelijkbare powerbanks). Heel handig dat USB-kabels zijn geïntegreerd. Ik denk dat ik voor mezelf er ook nog één bijkoop.

Netjes

Prima product, alleen helaas door een storing te laat geleverd! Maar dat is overmacht.

Mooie producten, snel geleverd!

In het bezet van de Powerbank en de magneethouder. Werken zeer goed.

Fijne telefoonhouder

Zeer tevreden met de W5 telefoonhouder met draadloos snelladen. Wij hebben 3 typen telefoons, die allen draadloos kunnen worden opgeladen. Geen geklooi meer met verschillende kabeltjes. Wordt geleverd in een nette doos. De houder klemt perfect op een ventilatierooster, maar kan ook op een vlakke ondergrond worden geplakt. De stekker voor in de sigarettenaansteker heeft een dubbele USB-aansluiting. 1 Voor het snelladen, met de ander laadt hij normaal op. Met de meegeleverde stalen ring die je achterop je telefoon moet plakken blijft hij prima zitten. Ook met een siliconen hoes om je telefoon. Alleen met een dikke leren hoes zit hij te ver van de magneet af en blijft hij niet zitten. Tip: schaf 2 extra ringen aan.

Snel en reëel

Net product, zoals omschreven en snelle levering.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Geurverspreider voor de auto. Top product.

Ondertussen reeds 2 weken jullie geurverspreider voor de auto in mijn bezit en degelijk kunnen testen. Heel goede kwaliteit en werkt perfect. Goed assortiment geuren meegeleverd. En de levering zoals belofte... De dag nadien! Bedankt en veel succes voor jullie toekomst van een terugkerende klant.

kwaliteit is goed en snelle service..

heb goede ervaring met de spullen van isetchi. mooie kwaliteit en werkt goed.

Snelle levering van de bestelling

Uitstekend apparaat, snelle levering heb dit dan ook al aan kennissen doorgegeven.

Snelle service, mooi product

Einde van de middag besteld en de volgende dag al netjes in huis. Product, in dit geval een magneethouder voor mijn mobiel voor in de auto, werkt goed. Ga hier zeker vaker wat bestellen.

heel tevreden

vlug en correct geleverd

Doen wat ze beloven

Heb hier nou al een aantal keren wat besteld en steeds naar tevredenheid. Komen hun afspraken na! Groet, Een zeer tevreden klant

Kwaliteit voor goede prijs, en snelle levering.

Snel geleverd. Producten die niet alleen zeer mooi ogen maar ook nog eens van goede kwaliteit zijn.

Lekker snelle levertijd

Duidelijke webshop en een snelle levering van mijn product

Mijn keuze was snel gemaakt door de overzichtelijke webshop, en mijn product kon ik goed volgen via de meegeleverde track and trace code.

Product snel ontvangen en werk uitstekend.

Uitstekend!

Goed product, ziet er mooi uit en werkt goed. Product werd snel geleverd. De service is echt goed. Ik heb via whatsapp wen vraag gesteld en werd gelijk gebeld door een medewerker en werd goed geholpen!

Snelle levering en prima produkt

Ik heb een powerbank besteld voor mijn IPhone. Snel geleverd en het is een mooi en licht apparaat. Ik ben er blij mee.

Snelle en vlotte levering

Ik heb al verschillende keren bij iSetchi besteld, en steeds kreeg ik mijn bestelling zeer snel opgestuurd. De kwaliteit van de producten is zeer goed en ze gaan lange tijd mee. iSetchi is een echte aanrader voor wie op zoek is naar autohouders/opladers voor zijn telefoon!

Degelijk afgewerkt

De lederen cover van Apple is net iets te dik om de magnetische stralen door te laten. Bijgevolg valt de telefoon tijdens een ruwere weg.

Snel en eerlijk

Eerlijke prijzen, goed omschreven producten en snel geleverd.

Top product

Fijne houder die ook nog eens mooi staat in de auto

Handig en snelle levering

Geweldig makkelijk om te installeren en laad ook nog snel op. Levering was super zaterdag besteld en dinsdag al in huis, helemaal top. 👍🏻👍🏻👍🏻

Top product en op tijd geleverd! Zeer tevreden klant

Ik ben blij met ISetchi producten. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Top product

Zeer stevige houder. Blijft perfect zit in het ventilatierooster. Verschuift niet. Mooi design.