Top aankoop en zeer snelle levering !

Top !

Werkt goed. Netjes en snel verstuurd.

Praktisch, laad snel, handige magneetklik

Heel eenvoudig in gebruik, laad snel de iPhone op. Verzending heel vlot. Heel tevreden.

Super product

Fijne telefoonhouder voor als je magsafe heb, je telefoon blijft stevig zitten en kan ook nog tegelijk opladen, ontzettend blij mee!

Zeer tevreden met mijn aankoop

Heb al verschillende geprobeerd,maar deze is super

Mooie en goede manier om je telefoon weg te hangen.

Wordt uitgebreid geleverd in een mooi doosje. Hierin de verchroomde houder met een gestoffeerd magneetvlak. Verder heel wat metalen plaatjes, stickers e.d. om je telefoon of telefoonhoes te voorzien van het raakvlak. Genoeg voor denk ik 4 telefoons. Duidelijke handleiding. De magneet is sterk genoeg voor de telefoon, blijft goed zitten. Overigens kun je naderhand de stickers nog lostrekken (met moeite) om ze beter te plaatsen. Ook niet verkeerd bleek bij mij. Al met al erg tevreden.

MagSafe werkt perfect

Houder klikt vast achter een van de ventilatieroosterlamellen, zo blijft deze beter zitten. Magsafe met iPhone 14 pro werkt goed, ook al getest op kasseien, geen probleem. Volledig pakket met aansluiting op sigarenaansteker.

Snel en superservice

Bestelling ging super en eenvoudig. Bevestigingsmail ging verkeerd. Klantenservice zocht gelijk eea uit en stuurde direct alles opnieuw. Product volgens dag al in huis en voldoet geheel aan verwachting. Perfect allemaal.

Top Merk

De bestelling is super snel geleverd. Het product is volgens mijn verwachting: mooie design en goede kwaliteit.

Service waar velen een voorbeeld aan zouden kunnen nemen

Via externe verkoper een auto houder gekocht waar een kleine productie fout in zat, wat altijd kan gebeuren. Nadat ik hier melding van gemaakt had, werd meteen aangeboden om het product onder garantie te vervangen. Tot mijn grote verbazing werd het vervangende product de volgende dag al thuisbezorgd. Top service. Over het product zelf kan ik ook alleen maar positief zijn. Meerdere, zeer degelijke bevestigings methoden om de houder in de auto te monteren. Prima product en uitmuntende service!

Oplader doet wat het belooft

Ziet er mooi uit en laadt mijn telefoon, Samsung watch en eventueel nog een telefoon moeiteloos op. Ben er bij mee.

Bestelling netjes en snel afgeleverd. Product zoals beschreven.

Prima apparaat!!

Lekker snel bezorgd. het apparaat doet ook wat ie moet doen, zoals in de beschrijving wordt uitgelegd. Goede kwaliteit, geen goedkope rotzooi!! Blij mee!!!

uitstekende keuze, aankoop meer dan waard

helemaal blij met mijn aankoop. Na lang zoek uiteindelijk hier op terecht gekomen. Gekozen voor de dashboard variant. Blijft stevig zitten Klemvaste grip voor je telefoon draaibaar in elke willekeurige stand prijs conform kwaliteit

ZEER MAKKELIJK IN GEBRUIK!!!

Makkelijk / snelle bediening en zelfs een mooi design..

Wat een goede service!! Fantastisch!

Na een aantal producten te hebben besteld ben ik enorm onder de indruk van de prijs/kwaliteit verhouding. Jullie magsafe producten zijn echt heel goed, maar jullie service is op z’n minst net zo goed. Ik had een probleempje met een artikel en had dit gemeld. Zonder dat ik iets hoefde te doen of terug hoefde te sturen heb ik het nogmaals opgestuurd gekregen en binnen een dag had ik het in huis. Persoonlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt. Complimenten voor jullie. Veel bedrijven kunnen wat leren van jullie.

Mooie omslag voor mijn ereader. Alles past prima. Blij mee!

Het product is heel handig.

Ik zou het direct terug kopen.

De magsafe powerbank laad goed op en heeft een sterke magneet.

De powerbank is super handig voor als je in een situatie zit waar je geen stopcontact hebt. Het zit ook goed vast aan de telefoon waardoor je niet bang hoeft te zijn dat het er af valt. Ik ben zelf vaak buiten huis waardoor ik dus geen zorgen hoef te maken dat mijn telefoon leeg raakt. Dit is dus ideaal voor mij.

Niet voor alle Samsung modellen geschikt.

Het is een goede draadloze lader voor Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy S22 Ultra en Active Watch 2. Voor de Galaxy Watch 5 is deze lader helaas niet geschikt.

Zeer goede producten en snelle levering

Ik heb inmiddels 3 iSetchi 10.000mAh Magsafe powerbanks gekocht en een iSetchie telefoonhouder auto met draadloze oplader. Geweldige producten met een zeer goed prijs/ kwaliteit verhouding en makkelijk in gebruik. Geen geklungel meer met losse snoertjes. Zorg wel dat je een Magsafe compatibel hoesje gebruikt of gebruik de Magsafe plaat. Ook zonder de Magsafe koppeling te gebruiken. Ook de leveringen verliepen vlekkeloos en binnen 1 dag!

Zeer netjes en trouw

Makkelijk bestellen, snelle levering en product is ook wat ik er van verwacht.

Prima artikelen en super klantenservice!

Super fijn en super handig

Ik ben erg blij voor deze oplader 3in 1 omdat heb ik alles bij mij hand . Echt erg blij

Handig en fraai, laadkabel korter dan ik dacht.

Om op de fiets te gebruiken als accu voor mn telefoon ( die gebruikt veel door gps), is het laadkabeltje wat kort. Ik denk na over een oplossing.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!