Fijn bedrijf klantvriendelijk en snelle levering.

De bestelling werd snel geleverd

snelle levering, goede spullen en service

Overzichtelijke site met handige spullen en eenvoudige bestelling met snelle levering. De oplader is zeer eenvoudig aan te sluiten en laadt prima en snel op. Vier verschillende iPhones in huis alle vier geen probleem. Klein probleempje dat bij aflevering bleek dat de doos van deze oplader was opengemaakt. Na contact met de klantenservice is netjes een nieuw exemplaar aan me gestuurd.

Prima, handzaam product!

De door mij bij iSetchi gekochte powerbank (5.000 mAh) voldoet uitstekend. De powerbank is erg compact en kan eenvoudig tezamen met mijn iPhone in broekzak of binnenzak worden gestoken!

Snel geleverd , werkt goed

Super snel geleverd en werkt top. Ook met plastic cover ertussen werkt magneet nog.

Goed product, functioneerd naar behoren

Met de eerste levering was er een fout Magneten werkten niet voldoende Er is een nieuw product gratis opgestuurden dit werkt correct Bedankt voor de goede service

Goed maar wat een licht!

Goed product, stevig en zoals omschreven. Snelle levering maar het felle licht van de meegeleverde oplader was een verassing. Gelukkig is deze gewoon te vervangen voor een anders.

Zoals ik verwachtte. Zo geschiedde. Goed. Betrouwbaar.

Mooi product, snelle levering

Onlangs bij iSetchi een draadloze snellader besteld. Wederom een snelle levering en een mooi, goed werkend apparaat!

Enige lader die werkt met Samsung s20

3 laders besteld bij andere bedrijven. Geen enkele werkt naar behoren met de S20. Die van iSetchi doet het wel. Hopelijk voor lang. Eén spijtige zaak. De houder die er zeer stevig uitziet trilt een beetje bij het rijden en dat is storend. Bevestigd op raam. Verder geen klachten. De klantendienst ik ook picobello. Onmiddellijk antwoord op mijn vragen.

Goed product

Product zoals omschreven en snel opgestuurd

Uitstekende producten en klantenservice

Al meerdere producten aangeschaft (powerbank, draadloze oplader) en steeds zeer tevreden. Slechts één keer tegenslag gehad toen een apparaat stuk ging 6 maanden na het verlopen van de garantie, maar daar had de immer zeer persoonlijke, vriendelijke en efficiënte klantendienst onmiddellijk een probate oplossing voor: ik kreeg zonder enige kosten een nieuw toestel toegestuurd. Dat maak je zelden mee.

Goed product snelle levering

Handige en voor merken passende telefoonhouder op de fiets.

Snelle levering, mooi product.

iSetchi telefoonhouder besteld voor in de auto. Mooi apparaat, ziet er mooi uit. En snelle levering!

Positief verrast!

Als digi-nerd zeur ik altijd over accessoires, eigenlijk weet je van tevoren, als je niet het origineel koopt valt het altijd tegen. Na een tip heb ik dit product mogen gebruiken en ben zeer positief verrast. De bijgeleverde oplader is van zeer hoge kwaliteit, en laad mijn zeurderige Huawei mate 20 Pro met de bijgeleverde kabel en oplader gewoon op hoge snelheid op. Dit lukte mij zelfs niet met de originele lader + kabel met menig ander QI Wireless charger. De bijgeleverde arm en ventilatierooster houder zijn meer dan prima, zowel staand als liggend prima stabiel, ook in een ver uitgeschoven stand. En, automatisch open en dicht, dat ziet er toch wel gelikt uit én werkt erg gemakkelijk.

Goede producten, snelle levering

Producten zijn zoals omschreven, werd op 1 dag tijd geleverd (naar Belgie)

Keurig op tijd geleverd. Erg tevreden over het artikel

Goeie service

alles op tijd geleverd, werken perfect en wanneer je beld helpen ze je goed

Dik tevreden

Iphone 11 viel door verkeerde houder

Met een andere houder blijft de IPhone wel goed vastzitten. Achteraf had ik liever de andere houder gekozen ipv alleen de magneet.

Snel geleverd, goede kwaliteit en mooi design!

Precies zoals omschreven.

Helaas ‘vergeten’ terugbetaling te doen

Product is prima als je een ring op je telefoon prima vindt. Zag er verder erg netjes uit maar heb het terug gestuurd. Duurde erg lang voordat ik m’n geld terug kreeg, blijkbaar er tussendoor geschoten want toen ik mailde stond het binnen 3 dagen op m’n rekening. Kan gebeuren

Sinds 2016 elke keer top!

Wij hebben in 2016 onze eerste aankoop gedaan via iSetchi (magneethouder auto). Sindsdien zijn we meegegaan met de product-- introducties en de ontwikkelingen rondom draadloos opladen in de auto. In mei 2018 een draadloze autolader gekocht. Tot op heden werkt deze perfect. De klantenservice reageert snel bij vragen en de zending verloopt altijd vlekkeloos.

Goede kwaliteit en afspraken komt men goed na

Bezitten meerdere producten van isetchi. Goede kwaliteit en werkt zoals omschreven. De lever afspraken worden tot nu toe altijd nagekomen.

Uitstekende kwaliteit en assortiment

Geweldige service Goede en snelle afhandeling Heel erg erg aan te raden

Mooie telefoonhouder.