Telefoonhouder op de fiets goede aanschaf

De ISetchi telefoonhouder voor de fiets gemonteerd op de scooter en werkt naar behoren. Sluit goed af en blijft lekker stabiel. Enige punt is dat het standaard oplaadkabeltje voor de Samsung (volgens mij usb-c) niet door de daarvoor bestemde opening past. Verder topkwaliteit.

Klein maar fijn!

Voldoet aan mijn verwachtingen: licht van gewicht, past in broekzak, laadt snel op. En nooit meer zoeken naar het snoertje! Top.

Niet klein, wel goed

Na lang wikken en wegen kocht ik de 20.000 mah variant, omdat ik regelmatig meerdere dagen kampeer en dan niet altijd over electriciteit kan beschikken. Daarnaast wilde ik de powerbank gaan gebruiken bij wandeltochten voor mobiel en smartwatch, omdat deze beiden bij gebruik van navigatie snel leeg zijn. De powerbank kan zeker voldoende apparaten opladen. De ingebouwde snoertjes klikken goed vast aan de verschillende apparaten en zijn praktisch. Het laden gaat snel genoeg. Het enige nadeel is het gewicht. Ik had misschien kunnen bedenken dat een 20000 mah redelijk zwaar zou zijn, maar dat had ik niet bedacht. Als ik me dat gerealiseerd gad had ik mogelijk toch de 10.000 mah variant gekozen. Daarom 4 sterren ipv 5.

Top service. Goed product.

Ik ben bijzonder goed geholpen door de klantenservice. Heel tevreden over de powerbank. Ik raad dit merk aan!!! Zoek niet verder, neem een iSetchi.

Bij bol.com liep het mis, maar ik werd super goed geholpen door iSetchi.

Werkt super

Super heb de powerbank en telefoonhouder. MagSafe functie werkt top. En de powerbank is ook handig voor de watch

Telefoonhouder niet voor elke telefoon geschikt.

Op de website staat dat telefoonhouder voor elke telefoon geschikt is. Mijn Samsung telefoon schuift heen en weer in de houder. In overleg met iSetchi zal dit in de omschrijving worden aangepast. Klantenservice reageert snel en adequaat. Dat is super fijn. Ben heel blij met de klantvriendelijke en snelle oplossing.

Precies wat ik zocht en voldoet aan mijn wensen.

Na lang zoeken kwam ik tegen wat ik graag wilde en het werkt uitstekend. Ben zeer tevreden. Ook een snelle bezorging.

Hij is echt super!!

Wat een handige oplader voor mijn telefoon en horloge. Werkt zo gemakkelijk. Ook de tijdsaanduiding is handig op het nachtkastje. Blij mee!! Bestel ook nog 1 voor in de caravan!

Had ik veel eerder moeten kopen

Een fijne steun op mijn stuur. Telefoon zit goed vast , kan gedraaid in de juiste stand, zodat je goed je rit kan volgen. Een zeer tevreden klant

Beste webshop ooit!

Klantvriendelijk, goede producten, geen ruis meer in de auto, oplaadbare telefoon houder werkt perfect, mega tevreden!!

Telefoon laat goed en snel op handig te monteren

geweldig apparaat...

via m'n dochter dit besteld en super blij.. nu is m'n autoradio weer 20 jaar jonger... kan via de Bluetooth functie alles afspelen op de radio waar normaal alleen een cdtje in kan.. maar nu kan ik fijn Spotify streamen.. en ook nog is handsfree bellen voor spotprijsje.. helemaal top.!!

Prima telefoonhouder op de fiets

Deze telefoonhouder is gemakkelijk op de fiets te bevestigen en houdt de telefoon goed vast. Hij is dan goed zo te draaien dat je 'm goed kunt aflezen en afluisteren. Maar ik heb hem nog maar één keer gebruikt. Weet dus niet of het op de lange duur zo blijft.

Mooi en handig

Levering netjes op tijd en houder is makkelijk te bevestigen aan het stuur

basisprincipe is goed maar voor de grotere/zwaardere GSM te zwak

Mijn GSM Motorola g60 afmeting 170x75 mm = 6,8" met batterij van 6000 mAh was niet goed te vergrendelen. De hoogte breedte verhouding komt niet overeen met de iSetchi houder. Zelf met rubber stripjes de verhouding aangepast (zouden door iSechi kunnen toegevoegd worden). Op zeer slecht wegdek viel mijn GSM er nog steeds uit, uiteindelijk met stevige rubber elastiek rondom de vier nokken was het resultaat goed. Mits enkele aanpassingen dus goed te gebruiken maar steeds eerst goed uittesten.

Top service! Top producten!

Van iSetchi twee mooie MagSafe thuisladers gekocht. Prima kwaliteit, doet wat het moet doen, niks op aan te merken. Helaas na een paar weken 1 220V adapter defect, wordt zonder enige discussie omgeruild voor een nieuwe. Zelfs met Pasen reageren ze mega snel op een mail. Complimenten voor iSetchi. Service met een dikke 10!

Snelle zekere levering

Al een aantal jaren in het bezit van een draadloze iSetchi houder. Nu een nieuwe telefoon, dus nieuwe magneet ringen nodig. Binnen 24 uur na bestelling geleverd. Zelfde kwaliteit, dus gaan weer een paar jaar mee.

super vriendelijk geholpen

duidelijke en vriendelijke uitleg gehad over het product dat ik wilde kopen. Nog geen ervaring wat betreft levensduur, maar het product doet wat het moet doen.

Ben zeer tevreden

Top product

Snel geleverd, prima product

Bestelling was snel binnen. Product zoals omschreven.

De telefoon steun is stevig en makkelijk te monteren. Ook het verstellen is makkelijk. De steun is degelijk en voor meerdere maten bestemd. Zeer aan te bevelen.

Een bijzondere powerbank!

Een grote capaciteit en er is van alles op aan te sluiten. Das logisch zou je denken. Maar op dit apparaatje zitten vier verschillende aansluitkabels op. Das toch wel uniek en om het nog completer te maken kan je ook opladen via het draadloze MagSafe principe.

Top product

Vind het een hele mooie aanvulling op al die verschillende laders die we normaal gebruiken Nu snel tablet laden onder gebruik Ideaal iedereen aan te bevelen

Top product!

Makkelijk te monteren. Je kan de houder op verschillende manieren en standen vastmaken. Tijdens het rijden en ook op de klinkers gaat jij niet los zitten.. ook makkelijk mobiel erin doen en eruit halen.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!