Niet zoals verwacht

Op plaats geeft het product andere indruk

Prijs kwaliteit

Mooi design Uitstekende magneet Laadt snel op Enig minpuntje : korte usb kabel

Top product

Makkelijk te installeren, telefoon zit er stevig in en het opladen werkt ook ideaal!

Snelle en korrekte levering

Snelle en kerrekte levering. Werd netjes op de hoogte gehouden van status verzending

Goede gsmhouder

Gsm blijft goed zitten, en is makkelijk van de magneet af te halen..

Top product

De iSetchi past perfect in het ventilatie rooster. De magneet is klein maar super sterk. Mijn grote samsung met bumper blijft perfect hangen

Top kwaliteit, top service, top prijzen!

Na het plaatsen van mijn bestelling had ik het product binnen 24 uur in huis! Direct de nieuwe carholder met draadloos opladen voor mijn telefoon makkelijk kunnen installeren met bijgeleverde accessoires om daarna eindeloos te genieten van het gemak tijdens het autorijden!

Makkelijk online te bestellen, als je een vraag hebt kan je bellen en wordt je aardig te woord gestaan. Bestelling met 1 dag binnen een dat in deze drukke tijd.

Compact en goed functionerend oplaadsysteem

Dit oplaadsysteem laadt mijn iPhone 13 mini, Airpods 3 en Apple Watch Series 7 goed op. Het staat op mijn nachtkastje en neemt weinig ruimte in beslag. Aan de voorkant zitten drie blauwe lichtjes die aangeven welke apparaten worden opgeladen. Het licht kan wellicht ietwat vervelend zijn als je wilt gaan slapen, maar je kunt hier simpelweg iets kleins ervoor leggen. De magneet voor de mobiel is sterk genoeg voor mijn mobiel, ook als die in de MagSafe case zit.

Goed product, snelle service!

Tel houder met accessoires was snel binnen, makkelijk te bevestigen, zeer gebruiksvriendelijk en niet onbelangrijk van goede kwaliteit!

Ben er helemaal heppiedepeppie mee!

Werkt perfect. Kan het iedereen aan raden het te kopen

Een goed product en een mooi design

Dit product is compact en doet wat het moet doen. Ipods, Iwatch en Iphone snel laden

Goed en eenvoudig!

Auto-scan functie werkt geweldig! Prima volumeregeling en zowel audio als spraak zijn apart in te stellen. Carkit werkt zeer goed, gesprekken komen goed en helder door. Ideaal als je geen andere audio-ingang op je bestaande radio hebt!

Top product

Zeker een hele goede power!B En zeer snel gestuurd en netjes verpakt.Een aanrader zeker!!

Mooi, netjes, gebruikelijk

Handig voor in de auto, misschien te handig aangezien het erg snel mijn telefoon laad en het gloeiend heet wordt maar dats het probleem van mijn telefoon niet aan de houder

Het aangekochte product functioneerde niet naar behoren. Hiervan melding gemaakt en per omgaande kreeg ik niet alleen een nieuw exemplaar maar als service ook nog een EXTRA exemplaar toegestuurd!

Op dit moment meerdere producten gekocht van dit merk en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt. Zojuist ook de 3-in 1 oplader gekocht en wat een geweldig product. Ik laad tijdens het werk mijn telefoon, mijn Apple Watch en als het even kan ook mijn oordopjes in 1 keer.

Goed product en nog betere service!

Vanwege de goede ervaring met mijn oude telefoonhouder heb ik een nieuw product besteld voor in mijn nieuwe auto: de telefoonhouder met draadloos opladen functie. Ik kreeg het product de volgende dag in huis en het werkt perfect. Niks te klagen. Ik heb nou geen gedoe met kabels en mijn telefoon blijft goed zitten, ook op hobbelige wegen. P.s. Ik belde de klantenservice buiten ‘kantoortijden’ om met een vraag en ze waren gewoon bereikbaar en de medewerkers zijn super vriendelijk! Dat kom je ook niet altijd tegen. Ik ben een tevreden klant.

Bluetooth 5.0 transmitter Handig wanneer je auto niet beschikt over bluetooth. Wel even verdiepen in de gebruikershandleiding voor een correcte installatie en juiste werking. Conclusie: handig product!

Volgende dag bezorgd, product is van goede kwaliteit

Zeer handig

De powerbank is zeer handig in gebruik.

Snelle levering. Goed product. Mooi en het werkt heel goed.

Prima levering van een goed product

Al enige tijd op zoek naar een product wat ik bij iSetchi heb gevonden. Het gaat om een telefoonhouder voor in de auto welke op het dashboard vastgezet kan worden, MagSafe ondersteund en van goede kwaliteit is. Bij iSetchi dit product gevonden, met een duidelijke omschrijving en goede foto’s. Bestelling is snel en netjes geleverd.

Goed product en uitstekende klantenservice.

MagSafe autolader besteld. Producten heel snel in huis. Goede kwaliteit en werkt uitstekend. Doet wat het moet doen. Op de foto van deze product op de website staat er bij (Made for MagSafe). Dat betekent eigelijk dat deze lader goed gekeurd is door Apple en dat deze ook middels een chip, de iPhone 12 en 13 op 15W kan opladen. Na het ontvangen van het product heb ik deze (Made for MagSafe) markeren nergens kunnen vinden. Dus ik denk dat (Compatible met MagSafe) moet zijn. Maar dat neemt niet weg dat dit een goede, mooie en een kwalitatief auto lader is voor de iPhone met MagSafe.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!