Accurate afhandeling, en goed product.

Had de telefoonhouder snel in huis, ben zeer tevreden over de houder.

Super product, en snelle service

Voordat ik een draadloze oplader voor de IPhone en AppleSearch had besteld, had ik via whatsapp contact opgenomen met een vraag hier werd heel erg snel en duidelijk op gereageerd. Eenmaal het product besteld, was het snel geleverd. Ik ben heel erg tevreden over het product en de service van dit bedrijf!

Geweldig product

Na wat onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk op de telefoonhouder van isetchi uitgekomen. Na de bestelling geplaatst te hebben was deze zeer snel geleverd. - makkelijk te installeren - zeer mooi design - zeer degelijke kwaliteit - Top product

Super telefoonhouder

Erg stevige en solide magneet. 2e auto erbij dus vandaar weer 1 erbij besteld. In de andere auto gaat hij al jaren mee

Zet fijn en makkelijk apparaat, strakke looks

Fijn afgewerkt apparaat, zonder fancy kleurtjes, gewoon plain zwart. Installatie werkt soepel. Heel prettig dat het apparaat kan draaien in gewenste richting. Magneet is sterk en telefoon valt dus niet snel in een bocht. Dik tevreden

Super - iSetchi Telefoonhouder Fiets Waterdicht

Ik heb bovenstaande telefoonhouder, en hij bevalt uitstekend! Hij zit goed vast aan het stuur, is echt helemaal waterdicht, telefoon is er wel makkelijk in en uit te krijgen, en door een handige constructie ligt hij altijd goed tegen het scherm, en dus is het touchscreen ook goed te bedienen! Superaankoop!

Super telefoonhouder!

Sterk magneet zodat mijn telefoon zelfs in hoesje netjes blijft hangen. De telefoonhouder mooi strak design en zit stevig in het luchtrooster vast. Wij hadden er al 2 voor in onze auto’s maar deze voor in de tractor. Fijn dat er 4 magneetplaatjes bij zitten ( voorheen waren dat er 2) handig als je andere telefoon hebt. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Top product!

Goede kwaliteit en mooi product!

Ik heb een iSetchi MagSafe Telefoonhouder met Qi Draadloze Oplader Auto (15 Watt Snellader) gekocht en deze bevalt super! Sterke magneet en snel opladen! Daarnaast is Isetchi heel vriendelijk in het contact en reageren zij snel op gestelde vragen.

degelijk product

Betaalbare aankoop en voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering- al was het geen noodzaak- en in goede staat ontvangen. Bedankt.

Voelt stevig aan en makkelijk te monteren.

Nog niet echt gebruikt. Het product voelt degelijk, en is eenvoudig te monteren. Als de telefoon in de houder is geplaatst zit hij stevig en rammelt niet. Ben wel benieuwd of de telefoon zijn warmte in de zomer kwijt kan. Vandaar nog geen 5 sterren.

Prima accu doet zijn werk

Hij laad mijn iPhone 11 op, wel zal ik een nieuw hoesje met MagSafe kopen met bestaand (lederen)hoesje+magneet sticker is het lastig om op te laden. Bij onze iPhone X met MagSafe hoesje is het veel makkelijker, klik en zit hij gelijk stevig op de accu. De led lichtjes op de accu zijn behoorlijk fel. Gekocht omdat mijn Lightning aansluiting hapert en dit werkt dan perfect. Levering was prima (snel en mails wanneer geleverd) net als onze eerdere bestelling.

Prima telefoonhouder

Eenvoudig, snel, stevig. Wat mij betreft de ideale telefoonhouder voor in de auto.

Zeer tevereden, voldoet aan verwachtingen, aanrader!

Makkelijke bevestiging met diverse mogelijkheden. Stabiel, simpele bediening en doet waarvoor het bestemd is

Geweldige telefoonhouder

De iSetchi Qi autolader. Strak design de iPhone zit mooi in en stevig , de telefoon wordt snel opgeladen top. Je telefoon wordt eenvoudig vastgezet doordat de zijklemmen zich automatisch sluiten. Ook het verwijderen van je telefoon gaat eenvoudig doordat de klemmen zich automatisch openen. In 1 woord TOP!

TOP op alle vlakken!!

Ik bestelde een oplader waarmee ik zowel mijn Galaxy S23 Ultra alsook mijn Galaxy watch draadloos en telzelfdertijd kon opladen. Tevens moest de oplader een mooie, strakke look hebben alsook functioneel zijn. Deze oplader vond en bestelde ik bij iSetchi. De oplader werd ook snel en keurig verpakt geleverd. Dus vandaar TOP op alle vlakken!!

Ondanks de feestdagen was de bestelling er op de aangegeven dag. De website was duidelijk en de fietssmartphonehouder was gemakkelijk te monteren.

Top apparaat

Ik heb dit oplaad apparaat besteld, alles werkt uit de kunst. Weg met tal van oplaad kabels. 1 apparaat voor 3 en eigenlijk 4 toestellen ( USB ) aansluiting. Top service van de firma iSetchi. Zeer vriendelijke service, waarvoor hartelijk dank.

Snelle levering en ook nog eindejaar korting mee kunnen pakken. Was ook netjes ingepakt. Product nog niet kunnen testen.

Absolute aanrader!!!!

Ik heb meerdere houders gehad, maar deze overtreft die allemaal! Werkt uitstekend, ziet er mooi uit op mijn dashboard en heeft een zeer krachtige magneet! Wel een tip: als je het plaatje achterop je telefoon plakt, komt deze (bij mij althans) vrij snel weer los omdat de magneet zo sterk is. Als je het plaatje tussen je telefoon en je hoesje doet, werkt het uitstekend!

Goede kwaliteit producten

Al meerdere producten gekocht bij iSetchi en de prijs/kwaliteit is echt geweldig!

Top autotelefoonhouder

De isetchi telefoonhouder voor magsafe bevalt perfect voor mijn i-phone 15 pro max

Werkt top!

Snelle levering! Product is stevig, waterdicht en de touchscreen werkt nog prima wanneer de telefoon in het hoesje zit.

Snel en mooi

Super ! Snelle levering en heel mooi product, deze nog niet uitgetest omwille van een cadeau maar ziet er een heel stevig apparaat uit. Heel blij ermee.

Top kwaliteit voor een topprijs

Snelle levering en prima product

Mooie en degelijke telefoonhouder

Via de site van iSetchi een telefoonhouder voor op de fiets besteld. Bij iSetchi uitgekomen omdat het ontwerp bij mij heel mooi en degelijk overkwam. Daar zou mijn telefoon (grote xperia) in kunnen passen en zeker niet meer uit kunnen vallen. Duidelijke informatie op de site en voldoende foto’s voor een goed beeld. Binnen een dag opgestuurd en mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Prachtige houder waar precies mijn xperia in past en die met 3 kleppen heel mooi vastzit. Als ik de houder er vanaf wil houden is dat binnen een paar seconden gebeurd. Helemaal blij met verzender.

Letelierstraat 84

1069nt Amsterdam

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via [email protected] of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!