Nagenoeg perfect

Een van de beste telefoon houders voor in de auto, je kunt hierna nooit meer zonder!

Uitstekend product dat voldoet aan alle verwachtingen

Product 's avonds besteld en de volgende dag al direct in huis. Voldoet aan alle verwachtingen en werkt perfect. Iedere dag opnieuw tevreden wanneer ik er weer gebruik van maak in de auto. Werkt trouwens op iedere magneet houder / draadloze oplader.

Geweldig en fantastisch!

Dit bedrijf was voor mij nog onbekend! Maar nam de proef op de som en kocht een telefoonhouder voor op de fiets en volgende dag al in huis wauw! Kreeg meteen een leuke reactie op instagram en vroeg of ik een review kon achterlaten ergens en net de uitnodiging gekregen, om hier wat te schijven, dus ik ben zeker razend enthousiast En fan!

Prima service, snelle levering en uitstekend product. Prima grip, muurvast en kan zelfs stekker insteken zonder verschuiven, een aanrader

Fijne houder, maar wel kieskeurig…

Bij eerste gebruik bleek dat mijn third party MagSafe hoesje van Nudient niet werkte met deze houder, dus helaas een nieuw Apple MagSafe hoesje moeten kopen. Afgelopen week bleek ook dat deze houder m’n DAB+ antenne in de auto (Audi A5) verstoord en heb hem dus wat meer van de radiounit moeten verplaatsen. Verder werkt laden prima en blijft iPhone 12 Pro Max goed zitten. Een goede lader met wat mitsen en maren dus…

Extra ring in telefoonhoes is niet ideaal.

Met de Iphone 12 pro zonder hoes werkt ISechi prima. Elke keer de telefoon uit de hoes halen om deze op te laden is niet handig. De bijgeleverde ring die je aan de binnenkant van je telefoonhoes moet plaatsen zodat je inclusief de hoes kan opladen is niet echt ideaal. De hoes die ik gebruik past heel precies om mijn telefoon. Door de ring te plaatsen van ISechi past de telefoon niet meer precies in de hoes en zit dus wat scheef. Het advies is om een juiste telefoonhoes te gebruiken die het toelaat een draadloze oplader te gebruiken dan heb je zo'n ring niet nodig. In dat geval kan de draadloze oplader van Isetchi een uitkomst zijn.

Doet wat ie moet doen

Twee iPhones gelijktijdig opladen gaat prima. De watch-lader nog niet geprobeerd. Wel effe goed je toestel op de lader leggen, maar dat is simpel door de led.

Het voelt wat plastic achtig aan

Tijdens het uitpakken dacht ik, Hmmm hoelang gaat dit mee. Maar eenmaal op mijn racefiets gezet was ik wel verbaasd hoe goed het was. Door de kleine dorpjes in Zeeland (voornamelijk straatstenen) bleef het heel goed zitten ook mijn galaxy s8 die eigenlijk niet breed genoeg is. Ik moet zeggen dat ik best heel blij ben met dit product. Alles zit zo vast als een huis. Zeer goed product

Prima product

Goede magneetfunctie

Voor herhaling vatbaar

Overzichtelijke site met goede producten. Ik heb een platte powerbank gekocht waarmee je en een iPhone en een Samsung telefoon kunt opladen. Echt ideaal. Zeer snelle levering. En keurig verpakt.

Plakker blijft niet plakken ondanks dat ik al een nieuwe heb gekregen

Update 15/09/2021 isetchi heeft mij een nieuwe houder opgestuurd en hoop dat hiermee het probleem is opgelost. Na een maand laat de plakstrip los , contact opgenomen met isetchi nieuwe plakstrip gekregen en deze laat na een maand opnieuw weer los.

PERFECT

Hij voldoet aan mijn verwachtigingen. Ook de levering was super snel! Duimpje omhoog!!!!

iSetchi is een plichtbewuste, correcte leverancier.

De geleverde telefoonhouder vertoonde een fabricagefout. Deze werd door iSetchi prompt vervangen door een nieuw exemplaar met een extra cadeau bovenop. Dit zonder extra kosten. De nieuwe houder voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Telefoonhouder is fijn in zijn functie en eenvoud.

De telefoonhouder met draadloos opladen is eenvoudig te monteren met ventilatierooster-clip of met plak-clip. (plak-clip blijft stevig zitten) De Quick Charge 3.0 12V oplader heeft 2 USB aansluitingen, zo kun je tevens een extra apparaat opladen! (telefoon zonder draadloos oplaad functie)

Super goed en makkelijk te bevestigen.

Voor onderweg de route gelijk te zien niet steeds stoppen .

Topproduct

Ik wist nooit wat ik met mijn gsm moest doen tijdens het rijden (waze gebruiker). Tot ik de iSetchi houder tegenkwam. Een topproduct. Tijdens het rijden kan je niet alleen perfect op je scherm kijken, hij wordt ook opgeladen. Als je hem van de houder neemt, zie je de magneetring niet. Hij is sterk genoeg om in het hoesje te plaatsen. Ik ben er helemaal verliefd op!

Leuke, nuttige en betaalbare gadgets.

Ik was opzoek naar een magsafe powerbank die klein genoeg is voor mijn iPhone 12 mini. De iSetchi magsafe powerbank is net zo snel als mijn iPhone 12 mini en steekt nergens uit. Hij is handig in gebruik, omdat hij in mijn broekzak past en omdat je 2 apparaten tegelijk kunt opladen. De levering was ook zeer snel; volgende dag in huis. Zeer zeker een aanrader. Niet alleen de magsafe powerbank, maar ook de website zelf.

Geweldig apparaat

Zeer fijne en makkelijke autohouder/lader voor mijn telefoon. Ik heb een jPhone 12 Pro Max, dus best wel zware telefoon maar blijft zonder problemen plakken ook bij heftige drempels. Ik ben er zeer blij mee!

Makkelijk te installeren

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, doet wat het moet doen voor mijn iPhone 12 ProMax

Vodoet aan mijn verwachtingen

Snel geleverd en het product voldoet aan mijn verwachtingen. Vooral het draadloos opladen vind ik ideaal.

Goed Produkt

Zit goed op het stuur van de fiets vast en mobiel valt er niet af. Goede koop voor een redelijke prijs.

Snel en goed ontvangen

Mooi product

Mooi product

Gister avond besteld vandaag al in huis. Bestelling ook netjes afgehandeld en duidelijke mails met status updates. Top

prima, snelle levering, keurig verpakt in doosje

De iSetchi voldoet goed. De lengte van de telefoon is goed in te stellen alleen door de smalle breedte van mijn Motorola One Vision houd ik aan weerzijden wat ruimte over. Dus opletten bij het plaatsen.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via klantenservice@isetchi.nl of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!