De oplossing die ik zocht

iSetchi de Ideale oplossing voor een elektrische vouwfiets van FOLT voor in de camper. iPhone 14 Pro Max in de waterdichte case (met de iPhone cover, moet je er niet afhalen). Route instellen werkt vlekkeloos met de iPhone in de case, directe touch reactie. Zeer goeie oplossing. Kan deze alleen maar aanraden. Ook de houder in de wagen is top! Past perfect in de Volvo XC90

Top voor de IPhone , de iWatch laadt wat trager

Voelt heel solide aan en is zeker geen misplaatst item in het interieur. De MagSafe werkt ook goed, op voorwaarde dat je geen hoesje hebt of dat je een MagSafe hoesje gebruikt natuurlijk. Super handig dat je het 3de laadpunt , waar je normaal je AirPods laadt, ook voor een telefoon kan gebruiken.

Solide en compleet met benodigdheden

Bestellen ging eenvoudig en zelfs rond de kerst een snelle levering. Makkelijk te bevestigen en meerdere mogelijkheden voor de stroomvoorziening. Werkt prima.

Super goede telefoonhouder voor op de fiets!

Super goede telefoonhouder voor op de fiets, snelle verzending, goed bedrijf!

Degelijk en multifunctioneel

Stevig en makkelijk in gebruik

Snelle afhandeling en prima product.

Prima draadloze lader die perfect werkt

Prima draadloze lader die perfect werkt met mijn Samsung telefoon en Watch.

Perfect artikel, perfect verpakt

Alles is naar wens verlopen. Dank voor goede service….

Geweldige klantgerichtheid!

Nadat mijn autohouder na een maand of 9 was afgebroken heb ik dit gemeld bij de klantenservice. Zonder vragen te stellen werd er een compleet nieuwe autohouder naar me toegestuurd. Ben zeer tevreden met de producten van isetchi en met zo'n klantenservice verdienen ze een dik compliment!

Zeer tevreden, snel geleverd, prima kwaliteit en met een mooi korting kunnen aanschaffen.

Super goede services.

iSetchi voor mij een nieuw bedrijf, maar een uitstekende keuze.

Ik bestelde een telefoonhouder voor in de auto die de volgende dag arriveerde. Echter in het centrum van de zuignap zaten barstjes, dat er mogelijk op lange termijn voor kan zorgen dat de zuignap loslaat. Zoiets ontstaat al tijdens het fabricage proces ergens in een ver land. Foto opgestuurd en binnen een dag een nieuw exemplaar ontvangen. van iSetchi. Top. Telefoonhouder heeft uitstekende zuigkracht en "telefoon met beschermhoes erom" past prima in de klem. Wat ook zeer prettig is dat de meegeleverde losse klem voor op het ventilatierooster d.m.v. een soort vleugelmoer muurvast is te bevestigen op een van de schoepen van het rooster.

Snelle afhandeling

Omdat er een paar dagen een actie was met hogere korting, dan wat ik had gekregen. Contact opgenomen met isetchi en alsnog de hogere korting gekregen. Ik heb hier al vaker besteld en Isetchi heeft altijd goede service.

Top telefoonhouder!

Makkelijk te installeren, ziet er stevig uit en voldoet aan de verwachtingen. Dan ga ik er natuurlijk vanuit dat het over een hele tijd nog steeds zo is :-)

Top product en snel geleverd

Snel laden in de auto!

Een zeer goede ervaring. Er werd goed gecommuniceerd per mail over de voortgang van mijn bestelling. En het product zelf is echt van goede kwaliteit. Je merkt dat aan de verpakking en de materialen.

Mooie kleine telefoonhouder

Mooie kleine telefoonhouder. Alle toebehoren zitten erbij. Valt niet op in de auto wanneer je telefoon er niet aan zit. Mijn telefoon blijft er goed aan “plakken”.

Telefoonhouder

Goede Telefoonhouder waarbij je mobiel met hoesje stevig en zonder trillingen in blijft zitten

Goed pakket

goed product en snelle levering

Het product arriveerde niet alleen sneller dan verwacht, maar overtrof ook alle verwachtingen qua kwaliteit. Het was duidelijk dat er veel zorg en aandacht was besteed aan zowel het product zelf als de verpakking, wat bijdroeg aan een uitstekende eerste indruk. De levering was vlekkeloos; het pakket was zorgvuldig en duurzaam verpakt. Het product zelf bleek van hoge kwaliteit te zijn, met een robuust ontwerp dat belooft lang mee te gaan. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in de leverancier versterkt en heb daarom voor de kerst dezelfde aankoop gedaan voor mijn kinderen.

Top kwaliteit voor een topprijs

Ik had al eerder een iSetchi telefoonhouder met oplader gekocht. Hier was ik zeer tevreden over. Ik was op zoek naar een nieuwe telefoonhouder die geschikt was voor Magsafe. En nu werkt deze perfect met mijn huidige setup in mn auto. Top product! :D

ontspannen zit en rijd ik verder en verder met iSetchi

verder en verder rijd in in de ontspanning door iSetchi

Duidelijke site en snelle levering. Het product is top.

Uitmuntent

Snelle levering Prima product Heb eerder sl eens wat besteld bij dit bedrijf. En ik raad dit bedrijf dan ook aan.

Deze houder blijft goed op het voorruit van onze Megane zitten. De mobiel is eenvoudig in de houder te plaatsen en blijft stevig op zijn plaats. Geen gedoe meer dat die onderweg uit de houder valt.

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via [email protected] of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!