Super handige telefoonhouder

Ik had een nieuwe telefoon aangeschaft met bijbehorend hoesje. In dit hoesje zat al een magneet verwerkt. Dit maakte voor mij de keuze voor een magneethouder erg makkelijk. Via Google kwam ik op deze website terecht. Ik las erg goede reviews en de prijs was ook nog eens aantrekkelijk. Na een snelle levering heb ik de magneet in de auto geplaatst. Hij doet wat hij moet doen. Houdt de telefoon met pasjes houder erg goed vast. Ook op hobbelige wegen etc. Super tevreden dus!

Handig werkzaam product

Werkt prima, bevestiging is simpel. Het product voelt stevig en solide aan. Werkt ook prima met vingerafdrukscanner!

Uitstekende support en service !

Ik had de Isetchi telefoonhouder gekocht maar ipv een maat L had ik een maat S besteld. Waardoor mijn Smartphone niet paste. Ik had contact opgenomen met de klantenservice van Isetchi en zonder probleem kon ik mijn telefoonhouder retourneren voor een maat L complimenten voor de snelle service. Inmiddels de telefoonhouder ingebruik en de kwaliteit ervan als erg goed ervaren!

Zeer prettige ervaring

Zeer rappen bezorging en prima prijzen op de website zelf. Zeer tevreden.

Geweldig bedrijf en geweldige service

Werkt prima en ben zeer tevreden telkens pakt iemand de mijne van mij af rn koop ik weer een nieuwe

Geweldige service!!

Mijn in mei aangeschafte auto snellader laadde mijn telefoon op een gegeven moment alleen maar "langzaam" op. Na een maand of 4 toch maar contact opgenomen met iSetchi. Zeer snelle reactie tijden, zelfs s'avonds en in het weekend! Eerst wat tips gekregen om het probleem te verhelpen. Toen bleek dat het probleem niet verholpen was heeft iSetchi direct een nieuwe lader toegestuurd die een dag later werd bezorgd. Echt top service!

Ik heb 3 iSetchi Draadloze Qi Magsafe Oplader 3-in- 1 in huis en gebruiken deze elke nacht met tevredenheid. Telefoon werkt gelijk als wekker door een klein tikje op de telefoon weet je de tijd. Heb ook een iSetchi MagSafe Telefoonhouder Auto (3-in-1) - Met Ventilatierooster, Raam & Dashboard bevestiging. Ook deze werkt naar volle tevredenheid. Gewoon goed matriaal en degelijk.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Levering was super snel! En de prijs was ook top.

Super service!

Een super service en lekker snelle levering! Duidelijke website en komen hun beloftes na. Ik de avond besteld en de volgende dag had ik het binnen. Mijn bestelling was achteraf te klein en hun service is echt uitmuntend. Zeker een aanrader!!

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snelle levering van een handige gsm-houder/oplader voor in de wagen!

Vrijdag in de late avond besteld en zaterdag in de late namiddag geleverd. Handig toestel.

Hele goede magsafe telefoon houder. Zware iPhone 13 pro max blijft zelfs zitten op de nurburgring: https://www.youtube.com/watch?v=zqrLVG02iEw

Snelle levering, goed product

Ik was al enige tijd op zoek naar een 3 in 1 lader. Op basis van reviews beoten. Absoluut geen spijt van gehad

Isetchi blijft goed!

Topproduct! Zoals mijn andere Iphone (QI) lader is dit ook weer een topper. De goedkope stoppen halfweg met laden, deze niet. Dit is een goed product en zou ik aanbevelen!

Héél goed

Eerst eentje voor in de auto, nu nog eentje voor op de fiets, uitstekende kwaliteit, een aanrader!

Topservice en een topproduct!

Ik gebruik de telefoonhouder op mijn mountainbike. Deze blijft echt zitten, ook tijdens een ruige rit!! Bediening van het scherm is eenvoudig, ook bij een gesloten houder. Nadat ik de afdichting verloren ben werd mij super snel een passende oplossing geboden. Vriendelijke hulp via whatsapp. Prima bereikbaar, en uitstekende service! Zeker aan te raden

Geweldige kwaliteit en sterk

Ik kocht dit om te gebruiken met mijn iPhone 12 op een Opel Karl. Het sluit perfect aan op de ventilatieopening en houdt de telefoon heel goed vast, de telefoon is er niet afgevallen. De MagSafe-oplader werkt heel goed en ik ben onder de indruk van de adapter voor de stroom, hij is van goede kwaliteit.

Geweldig systeem. Super makkelijk in montage, en nog simpeler in gebruik.

Wat een mooi product! Werkt beter dan je kunt bedenken! Niet twijfelen, gewoon kopen.

Erg degelijke telefoonhouder

Een goede waterdichte telefoonhouder met meerdere bevestigingsstukken. Past altijd en zit stevig.

helemaal top

voor de 2e keer iets gekocht op deze site. kortingkode deed het niet maar na een belletje waar je heel goed geholpen wordt kwam ik er achter dat ik iets fout deed. super winkel.

Snelle levering en product werkt perfect

Altijd kwaliteit

Heb inmiddels meerdere producten bij isetchi besteld en de prijs en kwaliteit zijn altijd goed. Lader met magsafe voor thuis en in de auto, fietshouder met quickrelease, allemaal netjes verzorgd, stevig, etc.

Super tevreden over mijn magnetische telefoonhouder van iSetchi!

Ik was al een tijdje op zoek naar een sterke telefoonhouder voor in mijn auto, maar jammer genoeg waren deze nooit sterk genoeg van andere merken. Met diegene die ik nu heb aangekocht via iSetchi valt hij nooit nog op de grond. Super sterke magneet + 3 extra magneten voor andere toestellen! Ik raad het iedereen aan, super goede prijs kwaliteit!!!

Mooi product & super service

Superblij met mijn iSetchi Powerbank 5000 mAh (4-in-1). Het is een prachtig licht product van broekzak formaat, dat doet wat wordt “beloofd”. Zelfs in het weekend werd op mijn mail gereageerd en meegedacht naar een oplossing voor een verloren kabel. Een bedrijf waar Service met hoofdletters wordt geschreven.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Ik had besteld een 3-in-1 telefoonhouder auto. De zuignap voor het dashboard voldeed niet geheel, waarna ik na een prettige mailwisseling een nieuw exemplaar kreeg toegestuurd. Deze voldoet prima.

Letelierstraat 84 1069nt Amsterdam

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via [email protected] of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!