Snelle levering en goed verpakt

Fijne 3 in 1 lader en goed bedrijf

Een tijd terug een 3 in 1 oplader gekocht. Deze is echt handig en fijn in gebruik. Kan zowel iPhone, Apple Watch als AirPods tegelijk opladen. Fijn dat het hoesje er gewoon om kan blijven en omdat de telefoon door middel van een magneet op de oplader hangt kan een eventueel koord ook eraan blijven zitten. Recent ook nog een lader voor mijn moeder gekocht. Deze werd al direct verzonden en volgende dag in huis Is er iets mis dan wordt er snel gereageerd en een goede oplossing geboden Dus isetchi is zeker een aanrader

Telefoonhouder waterdicht

Heb lang gezocht naar waterdichte Telefoonhouder en de kleine van iSetchi gevonden en besteld. Snel geleverd en voldoet prima en aanraakscherm werkt perfect. Goede keuze dus. Product ziet er solide uit.

In de namiddag besteld en de volgende ochtend geleverd. Reageren erg snel op vragen. Voor de tweede keer een oplader besteld, 1 voor in de auto en 1 voor thuis. Prima apparaten die doen wat ze beloven. Bij vragen kun je snel terecht via mail of whatsapp.

Geniaal product

Meest praktische telefoonhouder die er is. Uitstekende kwaliteit en voldoende plaatjes in verschillende formaten voor de telefoon.

Handig en mooi

Een paar dagen in gebruik. Tot nu toe erg tevreden. Staat mooi op mijn nachtkastje. Ik kan 3 dingen tegelijk opladen (alle merk Samsung). Wat ik vooral handig vind is dat ik de horloge er zo op kan leggen aangezien ik zo'n magnetische band erop heb zitten. Geen gedoe met eronder schuiven wat ik wel had met mijn originele samsung draadloze oplader. Ook kan hij bijv. een Iphone opladen. Let op geen apple watch. Ik kan deze dus van harte aanbevelen.

Product netjes verpakt en de volgende dag geleverd.

Blij met de snelle levering van een kwalitatief goede telefoonhouder voor op mijn fiets.

FM Bluetooth transmitter

Goede aankoop , werkt perfect en eenvoudig te installeren.

Hulp bij terugzending

Goed geholpen met niet werkend snoertje

Fijne en oerdegelijke telefoonhouder

We hebben deze telefoonhouder nu een paar weken. Makkelijk te monteren, robuust en fijn in gebruik. Mijn iPhone 11 past er goed in en is goed te bedienen. Het bevestigingspunt is ook goed en stevig. De houder zit er muurvast op als je deze hebt aangedraaid.

Meer dan TOP.

Toer op de motor en houder doet waar die voor bedoeld is op de motor. Aanrader.

Perfecte houder die makkelijk te monteren is

Ik had eerst de grotere houder besteld maar die paste niet. Zonder problemen terug gestuurd en de volgende dag kosteloos de goede maat ontvangen.

Perfect!

Ik was op zoek naar de beste telefoonhouder voor op mijn e-step en na lang beraad voor de iSetchi Waterdicht S gekozen. Hij is iets groter dan verwacht (wat waarschijnlijk meer aan het formaat van mijn iPhone 12 mini ligt ;)) Ondanks dat het stuur van mijn step breder is dan de doorsnee fietsstuur, was hij goed te bevestigen. Touchscreen en gezichtsherkenning werken goed door het hoesje heen. En eenmaal ontkoppelt neemt de houder ook niet veel ruimte in beslag. Ik heb 'm al diverse mensen aangeraden.

Super dienst na verkoop

Wij hadden een probleem met de werking van een oplader 3 in 1. Na hiervan melding te doen kregen wij heel vlug antwoord. Na enkele vragen te beantwoorden en foto’s en gegevens door te sturen werd, zowel ons toestel als het toestel van onze zoon, werden netjes vervangen. De nieuwe toestellen werden heel vlug opgestuurd en nu werken ze prima. Wij zijn zeer tevreden over de toegepaste procedure van Isetchi. Mvg Rosselle-Beils

Top product

Zeer sterke magneet Keurig verpakt Snel geleverd Staat mooi op mijn nachtkastje

Isetchi klantenteam denkt met je mee

De levering via PostNL verliep niet bepaald vlot. Het Isetchi klantenteam was empathisch en heeft zich adequaat opgesteld en alternatieven aangeboden. Dank aan jullie allen! En … ga vooral zo door!

Zeer goed product

Fijn in het gebruik en hij is lekker klein en hij blijft goed zitten in het ventilatierooster

Bevestiging kan beter voor telefoonhouder voor scooter spiegel.

Telefoonhouder gekocht voor scooter spiegel, bleef helaas niet stabiel en zakte naar beneden door gewicht van de telefoon. De ring paste niet goed en blijft glijden/draaien. Zelf opgelost met een rubber strip en dubbelzijdig tape.

Prima aankoop

Gemakkelijk te plakken tegen de ruit en blijft keurig hangen ook bij een drempel. Is het geld zeker waard.

Stevige telefoonhouder met veel gebruiksgemak

Deze telefoonhouder is stevig en houdt de telefoon trillingsvrij om het navigatiescherm goed te kunnen aflezen. Fijne aankoop. Bevalt me veel beter dan de elastiekhouders.

Klein, handig . Perfecte

Het is klein, handig werkt zelfs door mijn hoesje. Is makkelijk weg te steken in mijn handtas. Dus voor mij perfect.

Geweldig product

Ik heb het product aangekocht nadat ik problemen had met een andere gsm houder. Deze blijft stevig zitten ook al heb je schokken van over een drempel te rijden. Ook het gebruik van het touchscreen is heel gemakkelijk. Ik zou het iedereen aanraden. Deze telefoon houder doet wat het moet doen.

Beste koop in tijden!

Product snel binnen. Het product werkt uitstekend. Mooie verpakking.

Goed product, goede service

Waterdichte telefoonhouder aangeschaft voor gebruik op de motor. Makkelijk te monteren en eenvoudig in gebruik. Door eigen toedoen een onderdeel kwijt geraakt. iSetchi stuurt kostenloos een nieuw exemplaar. Goede service!

Erg tevreden!

Zo'n 2 weken geleden heb ik deze telefoonhouder aangeschaft als vervanger voor een veel complexere uitvoering die ik in mijn auto had liggen. Makkelijk en stevig aan te brengen in het ventilatierooster, stabiel bij drempels en bochten en er zijn 4 magneetplaatjes voor meerdere telefoons meegeleverd. Prima aankoop!

Letelierstraat 84

1069nt Amsterdam

Over iSetchi

iSetchi ontwikkelt en vermarkt handige gadgets. Wij staan voor kwaliteit en bieden standaard twee jaar volledige garantie. Voor vragen zijn wij zeven dagen per week bereikbaar via [email protected] of 0850470805. U kunt ons ook een WhatsApp bericht sturen op het bovengenoemde telefoonnummer. Smart products, better life!