Snel en scherp geprijsd

Ik kreeg snel een scherp geprijsd aanbod. Het onderdeel werd ook snel geleverd, zonder verzendkosten.

altijd goedkoop

altijd goedkoop gratis verzending en snel

snel en goed

Prima service, snel gereageerd, en het product past perfect, ook qua prijs

Duidelijke website, zeer snel verzonden, product voldoet aan verwachting.

snel geleverd

Goed onderdeel en razend snel geleverd top service

Snel geleverd, product als omschreven

Product werd snel geleverd. Product als omschreven en goed verpakt. Aanbevolen!

Pour l’instant

Je n’ai pas reçu la pire encore mais pour l’instant ça va

Groot assortiment

Perfect en snelle levering Goeie prijs

Reservewiel suzuki alto gekocht, super snel geleverd , geweldig verpakt , en gratis verstuurt , geweldig. Gr. Rien .

Gewoon goed

Gerrits heeft mij zeer goed product geleverd voor een redelijke prijs

Beste autobedrijf met goede kennis!

Deze bedrijf is echt goed ik word geholpen meer dan normaal autobedrijf. In 25 jaar dat ik langs garages ga heb nog nooit mee gemaakt wat ik hier gezien heb! Goede vriendelijke personeel die goed weet wat met je auto is en je word geholpen waar je voor komt! Top bedrijf ik zou zekker bij deze bedrijf blijven voor mijn toekomstige onderhoud en reparaties en zekker aan mij vrienden en kennis doorgeven! Top bedrijf Willie! Echt veel respect!

Alles ok zeer goede service

Super snelle levering. Zeer tevreden met mijn bestelling.

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Onderdeel was snel geleverd, paste precies, werkt perfect, op email wordt snel gereageerd ben zeer tevreden

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Vaak geweest ,en altijd goed geholpen. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

onderdelen gezocht, gevonden, betaald en ontvangen

voor mijn auto zocht ik onderdelen die ik via onderdelenlijn bij Gerrits Automotive. deze op hun eigen website besteld omdat ik het op de website van onderdelen lijn niet voor elkaar kreeg om meer dan 1 onderdeel tegelijk te bestellen, betaald en netjes na 1 werkdag ontvangen alles dus gewoon zoals het hoort

Doet wat ze beloven.

Het spruitstuk werd binnen 24 uur geleverd en voldeed geheel aan de beschrijving. Top!

DUIDELIJK VRIENDELIJKE EEN SNEEL

Valt helemaal niet tegen

Zo de eerste aankoop gedaan bij Jawie Autoparts via telefoon goed geholpen . helaas was mijn mail van een dag eerder nog niet beantwoord en ik heb toen maar telefonisch contact opgenomen mijn mail had ik de avond ervoor verzonden via onderdelenlijn na sluiting tijd en werd pas later op middag beantwoord terwijl ik al s,morgens het betreffende onderdeel al aangekocht had.

Het juiste onderdeel ontvangen, snel geleverd voor een goede prijs.

Altijd goed!

formidabel

alles dik in orde gewoon super...

super beleefde persoon

Super, ondanks dat ik de verkeerde aflever adres door gegeven is mijn pakket op tijd en correct afgeleverd.

Je krijgt minder dan de helft van je geld als de product wilt retouren

Ik heb een achter licht voor mn auto besteld en hij paste er niet, op facatuur staat verzendkosten 12 euro en 35 euro achterlicht prijs en 0.29 verzendkosten. Ik betaalde rond 7 euro verzendkosten en kreeg 22.9 op mn rekrning terug

snelle communicatie

Snelle antwoorden op verzonden e-mails. Bestellingen werden snel verwerkt.

Over Gerrits Automotive

Ontdek de toekomst van de auto-industrie met Gerrits Automotive! Wij zijn een innovatief bedrijf dat gespecialiseerd is in circulaire auto-onderdelen. Bij Gerrits Automotive geloven we in duurzaamheid en streven we naar een groenere en schonere wereld. Als het gaat om auto-onderdelen, begrijpen we de waarde van hergebruik en recycling. Daarom bieden wij hoogwaardige tweedehands onderdelen aan die zorgvuldig zijn gecontroleerd op kwaliteit en prestaties. Door te kiezen voor onze circulaire onderdelen draag je actief bij aan het verminderen van afval en het behoud van natuurlijke hulpbronnen