Je krijgt minder dan de helft van je geld als de product wilt retouren

Ik heb een achter licht voor mn auto besteld en hij paste er niet, op facatuur staat verzendkosten 12 euro en 35 euro achterlicht prijs en 0.29 verzendkosten. Ik betaalde rond 7 euro verzendkosten en kreeg 22.9 op mn rekrning terug

snelle communicatie

Snelle antwoorden op verzonden e-mails. Bestellingen werden snel verwerkt.

Onderdeel nooit ontvangen

Onderdeel nooit ontvangen en wilt ook niet kijken waarom deze niet is ontvangen. Erg slechte klantenservice en ervaring van dit bedrijf. Het kan ze niks schelen of je het aangekochte artikel hebt gekregen of niet.

Nog nooit meegemaakt, service en communicatie nihil

Op 18 mei bestel ik een onderdeel via dit “bedrijf” hun website. Daags erop krijg ik bevestiging van betaling en een factuur. Ik wacht tot datum van 1 juni op nieuws via e-mail of mijn bestelling al dan niet verstuurd is. Na herhaaldelijk aandringen via hun whatsapp en telefonisch proberen te contacteren krijg ik een onbeschoft antwoord dat ik mijn mails beter moet nakijken. Communicatie is zero, niet aan te raden hier bij te bestellen. Pakket lag blijkbaar in een afhaalpunt in naburig dorp, niets over gecommuniceerd geweest.. Service 0/10 Klantvriendelijkheid 0/10

Snelle reactie

Alles goed verlopen en naar wens bezorgd.

Weekend besteld en dinsdag ochtend ontvangen.Prima gedaan.

keurig

Binnen 1 dag geleverd, nog even telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk.

vriendelijk & snel

autowrak netjes en snel afgevoerd en dezelfde dag nog het vrijwaringsbewijs in huis.

Denken altijd mee!

Aanvankelijk was ik wat huiverig omdat de maat niet precies overeenkwam, maar ik heb hem geprobeerd en het was perfect. Heel tevreden over de manier waarop het allemaal is geregeld. Steeds op de hoogte gehouden van de verschillende stappen.

Tevreden met aankoop

Navi w211

Goed werkende navigatiemodule ontvangen, welke keurig was ingepakt. Bedankt voor deze top service.

Geweldig, super bedrijf en personeel, wat een service, TOP

Niets dan lof

Top bedrijf

Zéér tevreden

Wij zijn zeer tevreden over Jawie Autoparts . Goede prijzen en snelle levering,ook naar België.

denkt in oplossingen!!

Bedrijf denkt mee in de situatie, werkt vlot en doelgericht!

Snel geholpen en goeie service.......Top

Snel vakkundig personeel

Bestelling gedaan via Onderdelenlijn, professionele bedrijf

Snelle reactie en zeer vriendelijk, zou er zeker weer bestellen

Snelle reactie op whatsapp berichten en ondanks dat ze niet alles hadden werd er toch gekeken of het ergens anders te vinden was.

Gute Ware, top Service!

Lieferzeit einer Drosselklappe nach Deutschland: 20 Stunden. Unglaublich! Die Ware funktioniert, mein Auto fährt wieder. Dankeschön!

Geweldig service!!

Ik was op zoek naar een Fiat Idea achterbank. Geen standaard iets om te zoeken, maar jawie had er 1. Netjes foto's gekregen en fijn telefonisch contact met ze gehad. Ook nog wat advies over het frame e.d. Mijn schoonvader is de bank voor me wezen ophalen en werd daarbij netjes geholpen met het inladen. Ik kan dit bedrijf aanraden omdat ze vriendelijk zijn, snel reageren, prijs kwaliteit goed is en ze graag met je meedenken naar wat je zoekt.

Netjes geholpen!

Nieuwe motor voor de panda gehaald, ziet er prima uit!

Eerlijk bedrijf wat haar afspraken nakomt

Vriendelijke medewerker bij de onderdelenuitgifte, snelle en correcte levering en afhandeling. Top.

Zeer snelle afhandeling vrijwaring

elsenpas 9 6640km Beuningen

Over Gerrits Automotive

Ontdek de toekomst van de auto-industrie met Gerrits Automotive! Wij zijn een innovatief bedrijf dat gespecialiseerd is in circulaire auto-onderdelen. Bij Gerrits Automotive geloven we in duurzaamheid en streven we naar een groenere en schonere wereld. Als het gaat om auto-onderdelen, begrijpen we de waarde van hergebruik en recycling. Daarom bieden wij hoogwaardige tweedehands onderdelen aan die zorgvuldig zijn gecontroleerd op kwaliteit en prestaties. Door te kiezen voor onze circulaire onderdelen draag je actief bij aan het verminderen van afval en het behoud van natuurlijke hulpbronnen