Goede omschrijving en foto's en goed geprijsd

Boven verwachting

Geleverd volgens verwachting

Vlotte en correcte levering en afhandeling.

Duidelijke informatie over levering bestelde onderdeel, vlotte levering na betaling.

perfect geregeld

Nette gaaf onderdeel gekregen alleen beetje groot verpakt maar prima ontvangen Mvr grHan Mast

Ik ben tevreden

Ik ben van belgie naar jawie geweste sérieuse mensen myn auto is gemaakt op de afgesprookt dag ik raad deze garage jawie bedankt

Zeer professioneel bedrijf met goede servicie en kwaliteit

- duidelijke website / foto's - scherpe prijs op producten - product gecontroleerd goede werking - goed verpakt - snelle verzending - product als beschreven en schoon - vriendelijke communicatie - professionele afhandeling Kortom: zoek je goede gebruikte autoonderdelen die snel geleverd worden, dan moet je bij Jawie zijn!

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Klant-gericht en zeer vriendelijk. Een aanrader voor iedereen, die een gebruikt onderdeel zoekt.

wiel en krikset. i40

Goede omschrijving op de website. Prima prijs en snelle verzending.

Snelle levering, mooie nette complete delen

Sehr schnell und reibungslos

Alles sehr schnell und reibungslos

Liefert unvollständig und ist zu keinerlei Unterstützung bereit

Ware wurde mit unvollständigen Unterlagen geliefert. Wird dann bei Hinweis sofort unfreundlich und beleidigend. Rückversand lt. Sendungsverfolgung zugestellt, behauptet aber, dass er nichts erhalten habe 7nd weigert sich bei der Reklamation irgendwelche Hilfe zu leisten. Habe also weder Ware noch Geld, bzw. er hat wahrscheinlich beides. Das riecht für mich nach Betrug. Ganz klar: Finger weg!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste klant, U had een radio besteld. Nergens stond vermeld dat de code erbij was. U besteld iets zonder dat aan ons te vragen dus wij sturen het onderdeel naar u op. U kon zelf de code opvragen zei u, maar de kosten moesten wij betalen. En die waren evenveel als wat we voor de radio kregen. Daarom hebben we u meerdere malen gevraagd om het onderdeel retour te sturen. U stuurt vervolgens een lege doos naar ons op waar ook nog een verkeerd adres opstond. Ebay heeft ons hierin gelijk gegeven dus er is er maar eentje die hier de boel probeerde op te lichten en dat bent u geweest. Dat u anoniem een melding gaat doen zegt ook genoeg.

Goede onderdelen en deskundigheid

Na een telefoontje goede service verkregen. Als ik niet tevreden was met het online gekochte onderdeel kon ik deze ruilen binnen 14 dagen. Daarnaast na montage nog 3 maanden garantie. Onderdeel was netjes en werkte perfect, mijn probleem is opgelost. Een aanrader.

Heel vriendelijk en ook nog eens goedkoper dan de rest

Heel vriendelijk en ook nog eens goedkoper dan de rest

vriendelijk

vriendelijk als bedrijf 10% korting en niet duur

Snelle levering en onderdeel in perfecte conditie

Perfecte leverings snelheid. Het bestelde onderdeel is in prima conditie. Bedankt voor de service.

Prima netjes goed geholpen

Ik heb een Ruitenwismechaniek gekocht Netjes afgeleverd betaling perfect ik zal altijd zaken willen doen met Jawie Alles was zelfs gesmeerd super

Uitstekende snelle service

Direct advies en snelle service!

Zeer prettig contact

Hoop nog veel te kunnen doen samen ,heb regelmatig BMW delen nodig nl.

Topbedrijf met vriendelijk personeel

Nadat ik een advertentie had geplaatst waren zij de enigen die de moeite hebben genomen om mij te bellen. Leuk contact gehad met een vriendelijke medewerker. Zij hebben de kennis en de juiste onderdelen en hebben mij goed geadviseerd. Ik ben goed geholpen en zeer tevreden!

Onderdelen altijd prima.

Top Geregeld

Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Erg vriendelijk en klantgericht

Ik heb recent een (tweedehands) auto gekocht bij Jawie. Ze zijn er erg vriendelijk en denken goed met je mee. Ik had pech want de auto bleek toch wat aan de hand te hebben net nadat ik 'm gekocht had. Ze hebben me hierbij direct geholpen, de auto opgepikt bij me thuis en alles gemaakt zonder in rekening te brengen. Bekwaam bedrijf zonder fratsen en doen wat ze zeggen!

Super service, aanrader!

- Onderdeel duidelijk geadverteerd - Schappelijke prijs - Snel verzonden - Duidelijke communicatie - Onderdeel in goede staat, zoals beschreven - Deze verkoper is een aanrader!

Over Jawie Autoparts

Jawie Autoparts in Beuningen is al 35 jaar een begrip dat staat voor service en kwaliteit op het gebied van jong gebruikte onderdelen van diverse auto merken. Samen met transporteur Transmission/DPD kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie laten bezorgen.