Keurig en snel verstuurd

Goed verpakt en snel verstuurd.

Snelle levering. Keurig verpakt.

Snel en zoals afgesproken, geen verrassingen

Ik heb Jawie Autparts prima ervaren

Jawie Autoparts is een bedrijf waarop u altijd kunt rekenen. U krijgt prima advies tijdens de koop en uitstekend service na de verkoop.

Snel geleverde onderdeel

Onderdeel snel geleverd en goedkoop, thanks

Snel geregeld.

Onderdeel makkelijk snel besteld en geleverd. Onderdeel was in nette staat zo als ze aangaven. Zeker aan te bevelen.

te vredeb

is 1 dag later dan aangegeven in de mail maar voor rest oke

prima.

Scherpe prijs, overzichtelijke advertentie en onderdeel snel geleverd.

Ik raad het iedereen aan!

Zeer snel reactie gekregen op mij vraag via Whatsapp. Vervolgens besteld en de volgende dag werd het product geleverd. Zeer goed en veilig ingepakt. Dik verdiende 5 sterren!

Goede en snelle levering

In eerste instantie was het niet geheel duidelijk dat er direct besteld kon worden via de website daar de indruk werd verkregen dat er eerst contact gelegd moest worden. Maar al snel werd duidelijk dat het bestellen geheel afgehandeld kon worden. Prima service en attente reactie op mijn contact verzoek.

Goede prijs snel geleverd

Prima service aan de telefoon Snel geleverd

Ben super tevreden

Prijs is goed goed teword gestaan en snel geleverd super

Prima service en de prijs is dik in orde!

Alles snel geregeld, naar tevredenheid

Zeer goed en betrouwbaar

Al verschillende onderdelen bestelt, zeer netjes en snel verstuurd.

mperfecte dienstverlening

na verkeerde levering onmiddellijk juiste stuk gratis nagestuurd....perfect

Snelle levering en goede service

Prima onderdelen tegen prima prijzen. Alles wordt snel verstuurd. Aanrader.

Zaterdag middag onderdeel besteld via de site en dinsdag geleverd. Misschien was alleen een voortgang van je bestelling bv een track&trace wel fijn geweest om te zien wanneer je pakket wordt bezorgd, nu zie je op de site alleen dat je bestelling in behandeling is.

Goedemiddag, als het goed is heeft u eind van de dag (maandag) een track & trace code in uw mail gekregen. Dan word namelijk de dagafsluiting gemaakt in ons systeem en de track & trace codes verstuurd naar de klant. Mocht dit niet zo zijn horen we dat graag, dan moeten we bij onze koeriersdienst dit even aankaarten.

Makkelijk bestelle, super snel geleverd!!

Ga zo door!!

Goede en snelle service

Gewoon prima!

toppers

heel fijn bedrijf vriendelijke mensen

snel en accuraat geleverd,

Mijn bestelling was netjes verpakt en snel geleverd, het onderdeel zag er op het eerste oog goed uit. Verdere beoordeling volgt na in bouw a.s. maandag.

Snelle levering komt overeen wat wordt aangeboden

Prima ervaring, heeft mijn problemen verholpen. Snelle service en snelle afhandeling top!

snelle levering en de juiste delen

Ik heb een set aandrijfassen besteld voor een auto waarvan veer verschillende uitvoeringen van zijn, door de duidelijke en uitgebreide informatie heb ik de juiste kunnen selecteren en bestellen. de volgende dag was deze al binnen.

Goede service en snelle levering

Telefonisch contact gehad. Daarna op de webside bestelling geplaatst. Binnen 24 werd er geleverd. Prima afhandeling nadat bleek dat de zending beschadigd was ( buiten de schuld van Jawie Autoparts)