Super vriendelijk super snel

Mijn beseld product was niet meer in stock maar betere vesie gekregen zonder extra kost en snel geleverd

snel geleverd 1 dag

Benodigde product makkelijk gevonden op de site, netjes op tijd bezorgd

Goede voorlichting ondersteunend en betrouwbaar

Als 81 jarige besteller werden mij vragen telefonisch goed ondersteund en bij de bestelling en werden de W2 draadloze modules voor mij ingelezen, wat voor mij makkelijker was met het installeren. Na montage werkt het allemaal uitstekend. H v/d Sommen

Fijn om te lezen dat alles goed werkt. Veel veiligheid toegewenst met uw nieuwe producten!

Duidelijke site en scherpe prijs

Ik heb voor me zelf en een vriend hier een aantal rookmelders gekocht. Dit vanwege de duidelijke site, producten (op voorraad), uitleg en scherpe prijs. Ook de levering was snel.

Top hulp

Ik had een luik nodig voor mijn vliering. De maten waren niet opgegeven, maar via de klantenservice kreeg ik spoedig bericht dat deze perfect zou passen. Inderdaad, hij past perfect. Gewoon goed en snel geholpen.

Snel en uitstekend

Rookmelders aan een voordelige prijs, snel besteld en even vlot geleverd!

Snelle service goede kwaliteit

O

Goede ervaring

Snelle levering. Top.

Aan een correcte prijs!

Snelle levering adequate servicedesk.

Bij installatie blijkt de houdbaarheid van 2 melders 4 en 3 jaar korter dan de gegarandeerde "10 year life". De service desk melde dat dit niet ten koste gaat van de garantie. Aankoopbon bewaren en claimen indien 10 jaar niet wordt bereikt. Installatie op zich was simpel en is prima verlopen.

onberispelijke service

snelle levering en ook de service na-verkoop stelde niet teleur

Correcte prijs, snelle levering

Het online bestelproces verliep vlot. Levering binnen de twee dagen. Duidelijk installatie instructies bij de brandmelders.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product.

Zeer snelle levering en zeer te vrede

Topservice

Ik heb een volledig brandmeldersysteem aangekocht met wifi-verbinding. Brandveilig-Nederland heeft deze set op voorhand geconfigureerd, zodat ik ze enkel nog moest ophangen en klaar. Dit zat niet in de prijs, maar ze hebben het wel gedaan en op deze manier een meer dan uitstekende service geleverd. Bedankt hiervoor.

Snel en correct

Ondanks niet voorradig een alternatief na overleg snel toegezonden.

Bestelling snel en correct geleverd

Bestelling snel en correct geleverd

perfecte service via whatsapp

perfecte service via whatsapp

Correct en snel

De levering was er snel en volledig zoals omschreven bij de producten zat ook een duidelijke handleiding in meerdere talen.

Correcte en vlotte communicatie

Nadat ons pakje verkeerd geleverd was ,waar jullie niets konden aandoen en er een rookmelder niet werkte is alles vlot in orde gekomen . Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen ! Waarvoor onze hartelijke dank

Snelle en perfecte service

Snelle en perfecte levering

snelle levering, goede producten

Via Google bij Brandveilig terecht gekomen. Je kunt handig bestellen en de artikelen worden vlot geleverd.

Snelle service, goed advies

Goed geholpen met hetgeen ik nodig had.

Goede service, snelle levering

Ik had in eerste instantie wat vragen over een produkt! Die zijn duidelijk beantwoord en na bestelling had ik het produkt ook snel in huis!