Goede ervaring

Top product, goede prijs en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding van de aangeboden producten.

Het juiste product voor de juiste toepassing kunnen vinden en snel geleverd.

we vonden wat we moesten hebben !

Wij zijn het VvE bestuur van de " De Kloostertuin " een complex van een 37 tal appartementen . Wij voeren zelf veel klussen zelf uit , actueel nu is het verbeteren van de brandwerendheid van parkeer garage en de meterkasten . We hebben in eerste instantie " Brandveilig- Nederland " gebeld met best veel vragen vanuit ons. Een groot aantal vragen werden ons inziens keurig beantwoordt , de meer specifieke werden een dag later door een specialist beantwoordt. Door deze werkwijze kregen wij vertrouwen in onszelf "dit klusje kunnen wij klaren als klusteam " en met de ondersteuning van " Brandveilig- Nederland " hadden wij alle vertrouwen in de gegeven support !

Duidelijk, overzichtelijk en snelle levering

Zoals hierboven, zeer tevreden. Mooi product

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en het product was degelijk verpakt

Geleverd zoals beloofd

Goed aanbod en ook snel geleverd.

Ik ben brandweerman geweest

Ik heb bij mijn brandweer deze brand alarm gekocht en hij bevalt mij uitstekend een aanrader

Rookmelders en koolmonoxidemelder gekocht.

Rookmelders zijn koppelbaar, goede uitleg erbij gekregen van de webshop. Ook al staat dit in de handleiding, is het wel prettig om vooraf al te zien hoe eenvoudig die dingen werken.

Doet wat het moet doen

Bestellen was makkelijk en levering snel. Het product zelf was ook prima. Het enige jammere vind ik dat er gebruik wordt gemaakt van producten uit China terwijl er Europese alternatieven beschikbaar zijn. Scheelt toch weer een stukje op het milieu en het ondersteunen van de lokale markt.

Netjes volgens afspraak geleverd

Artikelen makkelijknte vinden op de site en na betaling snel geleverd.

Prima en vlug geleverd

Snel en doeltreffend

Goed advies

Goede producten in kleinere verpakkingen voor kleine objecten, betaalbaar en snel geleverd.

Producten zijn ok, leveringen verlopen ook correct, maar de klantenservice kan een stuk beter; ik heb namelijk een tijd geleden via mail een vraag gesteld (ergens begin maart denk ik), nadien nog eens een reminder op 28 maart, maar nog steeds geen antwoord! Daarin ben ik wel teleurgesteld!

ze houden zich aan de gemaakte afspraken

Gewoon goed

Heldere instructie. Simpele bevestiging

Zie hierboven

Goed product en snel geleverd.

Nieuwe rookmelders en een nieuwe carbon monoliet alarm besteld Goed product en redelijk snel geleverd. Met vriendelijke groet, J.Breddels

zeer goede rookmelders

IK HEB ROOKMELDERS GEKOCHT EN DEZE ZIJN GEWELDI

Prima kwaliteit

Gode service

Goede service en snel verzonden

Ik ben heel tevreden.

Duidelijke site snelle levering

Prima kwaliteit / snelle levering.

Ben heel tevreden.

Te lange levertijd

Met spoed divers besteld , word ik wel netjes gebeld dat hun voorraad niet klopt, het heeft ruim een week geduurd voordat dat ik mijn levering binnen had.

Beste Bram, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling langer dan verwacht heeft geduurd. We streven er altijd naar om onze klanten direct op de hoogte te stellen als er vertragingen optreden, zodat we indien nodig bestellingen kunnen aanpassen of annuleren. De vertraging die je hebt ervaren werd veroorzaakt door problemen bij de douane. We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen dit bespreken in ons teamoverleg om toekomstige teleurstellingen te voorkomen. We hopen dat de producten inmiddels naar tevredenheid zijn ontvangen en dat ze bijdragen aan een veiligere omgeving. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Brandveilig-Nederland

Makkelijk bestelling plaatsen, goed info en snel geplaatst

Zeer nette service

Snelle levering en goede prijs … aanrader

Goeie kwaliteit en sneller levering

Afgelopen weekend brand gehad. Erger kunnen voorkomen door gebruik van jullie brandblusdeken. Gelijk nieuwe besteld en de dag erna had ik hem al in huis. Direct weer een veiliger gevoel

Bedrijfsgegevens

Neptunusweg 38

8938AA Leeuwarden

[email protected]

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.