Producten zijn ok, leveringen verlopen ook correct, maar de klantenservice kan een stuk beter; ik heb namelijk een tijd geleden via mail een vraag gesteld (ergens begin maart denk ik), nadien nog eens een reminder op 28 maart, maar nog steeds geen antwoord! Daarin ben ik wel teleurgesteld!

ze houden zich aan de gemaakte afspraken

Gewoon goed

Heldere instructie. Simpele bevestiging

Zie hierboven

Goed product en snel geleverd.

Nieuwe rookmelders en een nieuwe carbon monoliet alarm besteld Goed product en redelijk snel geleverd. Met vriendelijke groet, J.Breddels

zeer goede rookmelders

IK HEB ROOKMELDERS GEKOCHT EN DEZE ZIJN GEWELDI

Prima kwaliteit

Gode service

Goede service en snel verzonden

Ik ben heel tevreden.

Duidelijke site snelle levering

Prima kwaliteit / snelle levering.

Ben heel tevreden.

Te lange levertijd

Met spoed divers besteld , word ik wel netjes gebeld dat hun voorraad niet klopt, het heeft ruim een week geduurd voordat dat ik mijn levering binnen had.

Beste Bram, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling langer dan verwacht heeft geduurd. We streven er altijd naar om onze klanten direct op de hoogte te stellen als er vertragingen optreden, zodat we indien nodig bestellingen kunnen aanpassen of annuleren. De vertraging die je hebt ervaren werd veroorzaakt door problemen bij de douane. We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen dit bespreken in ons teamoverleg om toekomstige teleurstellingen te voorkomen. We hopen dat de producten inmiddels naar tevredenheid zijn ontvangen en dat ze bijdragen aan een veiligere omgeving. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Brandveilig-Nederland

Makkelijk bestelling plaatsen, goed info en snel geplaatst

Zeer nette service

Snelle levering en goede prijs … aanrader

Goeie kwaliteit en sneller levering

Afgelopen weekend brand gehad. Erger kunnen voorkomen door gebruik van jullie brandblusdeken. Gelijk nieuwe besteld en de dag erna had ik hem al in huis. Direct weer een veiliger gevoel

Een hele overzichtelijke website en een keurige afhandeling van mijn bestelling.

Mooi product

Rookmelders besteld, snel geleverd, zeer hoge kwaliteit, supersimpel in te leren, gekoppeld, veilig gevoel. Deskundig bedrijf. Aardige mensen. Toppie

prima support

prima support

Lucas

Everything good. 4 stars because opening way is lil bit difficult

Geweldig mooie en kleine brandmelders

Hele goede service en snelheid dat het verzonden is Duidelijke uitleg en goedkoop

Oké

Snel bezorgd

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit

Mooie producten en heldere prijs

we zochten koppelbare brandmelders en die hebben wij gevonden compleet assortiment en heldere communicatie

Goed uitleg

Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Onvoldoende

Het web afgezocht naar Cavius brandmelder met VERWISSELBARE batterij. Uw site toont dat, inclusief betreffende handleiding. Helaas toegezonden worden melders met ingebouwde NIET verwisselbare batterijen. Ik ga NIET akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens!!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Op de product pagina van de door u bestelde melder stond inderdaad verkeerde informatie, we hebben dit uiteraard direct gecorrigeerd. Excuus voor de teleurstelling die dit bij u te weeg bracht. We hebben het betaalde bedrag naar u retour gestuurd en halen uw gegevens uit onze administratie. Graag informeren we u nog over het volgende: De door u bestelde melder beschikt over een accu met een levensduur van 10 jaar. Dat is de levensduur van de sensor rookmelders. Wij adviseren daarom om batterijen niet te vervangen in soortgelijke melders. Dit kan namelijk leiden tot onveilige situaties. Met vriendelijke groet, Brandveilig-Nederland.nl

zeer goed

besteld - geleverd -snel en alle zaken duidelijk zeer goed

Snelle actie wanneer de bestelde materialen niet voldoende op voorraad zijn, en dan alternatieven aanbieden

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.