Prima produkt

Veilige oplossing.

Klasse ondersteuning

Een meer dan passend antwoord op mijn vraag gekregen. En een goed product afgeleverd

Correcte en vlotte levering

Gekochte rook en thermo melders voldoen aan de verwachting. Installatie van de melders in een netwerk was erg eenvoudig.

Goed geregeld

Goede omschrijving snel te monteren wat tegenviel dat ik op een bedrag van meer dan twee honderd euro nog verzendkosten moest betalen

Gewoon geweldit

Ik heb online spullen besteld en heb alles keurig gezaagd thuis bezorgd gekregen. Groetjes Dhr L Hulleman.

Snel en goed product

Voor school wilden we 1,5 m afstand afzet vloertape. Bij de eerste lockdown hebben we ook bij jullie dit tape besteld naar volle tevredenheid. Nu wederom. Het gaat snel weer van de vloer af. En niet onbelangrijk snel geleverd!

Prima geholpen!

Bedankt voor het uitstekende advies, de melders hangen en het koppelen werkt eenvoudig!

Goed advies en goede service 1

Een goed advies ontvangen en zeer snelle service

Vandaag besteld, morgen in huis. Product heeft een goeie prijs. Produceren waren netjes verpakt.

Goede producten en service

De producten zijn makkelijk te hanteren en te bevestigen, levering is volgens afspraak zoals vermeld

Snel en netjes

Goed op de hoogte gehouden van de vertraging.

Geweldig snelle leverantie, nog voor ik een bon had kreeg ik de artikelen thuis

Een bestelling geplaatst en betaald, daarna niets meer. via de bank vernomen dat er wel betaald was. Twee dagen later werd de bestelling geleverd, vergezeld van een pakbon. Liever een bon gehad waarop de bestelling vermeld staat.

Snel geleverd en goed product

Snelle levering en goede oplossing voor zelfsluitende deuren Betreft scharnieren met ingebouwde veer.

Vlotte levering

De bestelde luiken zaten goed in prijs en werden heel vlot en goed verpakt geleverd.

Tevreden klant

Snelle levering en goed telefonisch advies

Adequaat, snel en goed

Duidelijke webshop waar produkten goed te vinden zijn. Duidelijke bestelprocedure. Ontvangen produkten piekfijn in orde. Gewoon goed, dus.

Goed prijs kwaliteit

de beste in de service

super

Formidabel

Maandag besteld rond 12 uur en op dinsdag geleverd om 14 uur. Ongelooflijk !!!! en alles in orde. Ook zeer goede uitleg gekregen per mail van het materiaal.

Goede snelle service

Goede snelle service. Alleen past de brievenbus niet dus ben ik genoodzaakt te retourneren.

snelle service

zeer tevreden. besteld en de volgende dag al bezord

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis, prima kwaliteit.

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis, prima kwaliteit.

Een top firma om bij te bestellen en geen enkele verkoopsturing tot aankoop.

Mijn eerste contact was zeer informatief en geheel vrijblijvend. Er werd goed meegedacht en ik kreeg uitvoerig uitleg na mijn verhaal over ervaring met andere rookmelders, inclusief wat te doen in de toekomst. Toen besteld. Prima gegaan. Bij installatie trad een klein gebruikersprobleem. Dit werd met één telfoontje en een begeleidend filmpje prachtig opgelost. Een prima ervaring hoe het ook kan.

Makkelijke site

Makkelijke site en snelle levering

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland.nl is dè specialist op het gebied van brandpreventie. Beschermen, detecteren, blussen en vluchten zijn de woorden die passen bij de producten die we verkopen. Naast de verkoop van brandpreventie producten helpen we onze klanten graag bij het kiezen van de juiste producten. Ook met uw brandende vragen kunt u dus bij ons terecht!