Goede website en snelle levering

Artikelen staan overzichtelijk op website en na bestellen de volgende dag artikel al in huis

Juiste product, juiste prijs, snelle levering.

Duidelijke website met goede filtering en snelle levering

Duidelijke website met goede filtering en snelle levering

goed en snel service

vrijdag besteld en dinsdag in huis.

Goede uitleg, service en zeer klantvriendelijk. Prima producten

Zeer snel en adequaat advies geleverd. Zeer tevreden!

Ik had artikelen uitgezocht voor rook-, hitte- en koolmonoxidemelders die onderling gekoppeld dienden te worden d.m.v. verschillende interfaces. Ik wilde graag advies of ik dit goed had uitgezocht en of dit technisch het best haalbaar was. Dat advies kwam per kerende post.

goede informatie, snelle levering

op de website is de informatie duidelijk en uitgebreid, selecteren en bestellen gaat eenvoudig. De levering is echt snel.

Snelle en correcte levering.

Ik heb mijn eerste aankoop zeer positief ervaren. De communicatie via e-mail was perfect. De levering was snel en zorgvuldig verpakt. De website was duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik ben dus een zeer tevreden klant en zal het zeker niet laten om de website aan anderen aan te bevelen.

Bestelling en bezorging prima verlopen

Duidelijke bestel site. Goed telefonisch bereikbaar, prettig en duidelijk telefonisch overleg (Jan de Vries). 's middags besteld de volgende ochtend in huis. Product voldoet aan de verwachting. Goede prijs.

Fijne site, prima levering

Fijne site, prima levering

Super service, snelle levering

Ik had enkele vragen bij de aankoop van mijn product, deze werden beantwoord via mail en keurig verwoord. Levering was zeer snel, de volgende dag reeds!

hele snelle levering

dit is mijn eerste keer dat ik wat bestel maar door de snelle service komt er zeker een 2e keer top:)

Goede services

Goede en snelle levering

Mooi degelijk assortiment

De melders ST 630 INT zijn snel te monteren en te koppelen. De beschrijving in de bijlage is minder duidelijk bij het onderdeel koppelen dan de gebruiksaanwijzing op internet. Daar wordt het beter uitgelegd. Mooi degelijk systeem maar de verantwoordelijkheid m.b.t. echte veiligheid, blijft bij ons als gebruiker zelf liggen.

Fast delivery

I was informed sufficiently about the delivery and it was delivered quickly.

netjes op tijd afgeleverd goede communicatie

Goed product en snelle levering

Ik heb een product besteld voor de afdeling waar ik werk, de dag voordat ik met vakantie zou gaan. De levering is goed aangekomen en het product is getest en werkt zoals wordt aangegeven. Helemaal super!

Alles OK. Geen enkel probleem.

Bestelling, levering en betaling verlopen zonder problemen.

Alles is correct en vlot verlopen.

De bestelling en levering is heel vlot verlopen!!

Prima, snel geleverd.

prima snel geleverd.

Correct en snel

Uitstekende communicatie en goed product

Wij hebben meerdere Agrippa acoustic fire door holders gekocht. Deze voldoen aan de omschrijving. Mooi product voor een prima prijs!

Goede bedrijf. Prima service

Duidelijke site en goede beschrijvingen bij de producten. Dat maakt kiezen heel eenvoudig.

Besteld en snel geleverd

Prima service!

Tevreden over de nette afhandeling en levering van het product!!!

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig-Nederland is specialist op het gebied van brandpreventie. Beschermen, detecteren, blussen en vluchten zijn de woorden die passen bij de producten die we verkopen. Naast de verkoop van brandpreventie producten helpen we onze klanten graag bij het kiezen van de juiste producten. Ook met uw brandende vragen kunt u dus bij ons terecht!