Snel, duidelijk en hulpvaardig

Prima een keuze kunnen maken, duidelijke uitleg. Vergeten het juiste afleveradres door te geven. Via chat gedaan, meteen aangepast en erg goed gegaan. Nu nog even installeren, mijn Engels is goed, maar erg prettig dat voor de mensen die de Engelse taal niet beheersen het gewoon in het Nederlands wordt uitgelegd. Ervaring met het product moet ik nog op doen, maar het begin is veelbelovend.

FireAngel voldoende in voorraad

FireAgel brand meld systeem is voldoende in voorraad. Wel jammer dat omschrijving in van product erg beperkt is en een beetje tegensstrijdig. Ook zou een aanvulling op de web-site handig kunnen zijn om te melden dat dit onderdeel nodig is om goed te werken. Gemiste kans, geeft onduidelijkheid en dus een ontevreden gevoel.

Goede rookmelder en fijne service

Ik twijfelde even hoe ik de rookmelder aan het plafond kon monteren. Even gebeld en ik kreeg snel antwoord. Levering ook vlot.

Goede correcte en snelle levering.

Goede correcte en snelle levering.

Veilig gevoel

Super! Zeker zijn van 10 jaar veiligheid, een gerust gevoel. Eenvoudige montage, mooie afwerking.

prima verzorgd.

prima verzorgd met een correcte aflevering overeenkomstig de aangegeven tijd.

Heel kwaliteitsvol afgeleverd product

De brandkastluik is een heel kwalitatief afgeleverd product op de maat aangepast. Heel mooi afgewerkt. Alleen duurde het een tijdje vooraleer het luik geleverd werd.

Produkt ziet er goed uit

Prima levering en advies

Goede helpdesk die advies geeft over brandpreventie.

Keurige service, snel geleverd, mooi rookmelders, eenvoudig te koppelen en makkelijk te installeren

Zie mijn ene zin

Goede snelle bezorging.

Ik ben van te voren gebeld dat het type rookmelder niet meer leverbaar is, of ze een vervangend typen mochten afsturen. Was wel duurder, maar kreeg hem voor de prijs die ik bestelde. Gewoon top service, en prima op tijd bezorgd.

Snelle.levering, goed product

Duidelijke omschrijving Top product

Is snel geregeld

Goed, snelle levering

Vlotte levering van bestelling en alles netjes verpakt. Enige minpuntje is dat ik nog teruggebeld zou worden voor een advies maar heb helaas niets meer gehoord. Tevreden over de producten!

Snelle levering mogelijk

een bestelling geplaatst voor een brandwerende deur (maatwerk) en binnen een week geleverd gekregen.

Gewoon TOP!

Degelijk en kwalitatief materiaal op hun website. Snelle levering naar België. Ik heb al anders meegemaakt vanuit Nederland. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik er bestel!

Super snelle nette service, en top materiaal. Zeker een aanbeveler.

Snelle levering keurig bezorgd

Helaas geen NL beschrijving bijgeleverd, Op site ook niet gevonden.

duidelijke site en goede producten

in mijn zoektocht naar brandwerende brievenbussen kwam ik al gauw bij brandveilig Nederland terecht, hele duidelijke site en dus de gewenste producten besteld die zeer snel geleverd werden. alles naar wens geleverd, dus ik maak vaker gebruik van Brandveilig-Nederland.

Leveren wat belooft heldere communicatie.

Missertje bij levering, een telefoontje en alles werd binnen een dag opgelost.

Goed en snel

Goed en snel

Goed product geleverd

De aanschaf van Putty Pads om plafondgaten brandwerend af te sluiten ( bij lasdozen) is een prima keuze geweest. Het werkt redelijk gemakkelijk, is kneedbaar, en bij gebuik van wat verdund zeepsop ook glad af te werken.

makkelijk te bestellen en snelle levering

Ik heb voor het eerst via deze site besteld en ben zeer tevreden. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Toen ik daarna nog eenvraag had over het bestelde product , kreeg ik ook meteen antwoord. Super goede service!

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.