Geweldig snelle leverantie, nog voor ik een bon had kreeg ik de artikelen thuis

Een bestelling geplaatst en betaald, daarna niets meer. via de bank vernomen dat er wel betaald was. Twee dagen later werd de bestelling geleverd, vergezeld van een pakbon. Liever een bon gehad waarop de bestelling vermeld staat.

Snel geleverd en goed product

Snelle levering en goede oplossing voor zelfsluitende deuren Betreft scharnieren met ingebouwde veer.

Vlotte levering

De bestelde luiken zaten goed in prijs en werden heel vlot en goed verpakt geleverd.

Tevreden klant

Snelle levering en goed telefonisch advies

Adequaat, snel en goed

Duidelijke webshop waar produkten goed te vinden zijn. Duidelijke bestelprocedure. Ontvangen produkten piekfijn in orde. Gewoon goed, dus.

Goed prijs kwaliteit

de beste in de service

super

Formidabel

Maandag besteld rond 12 uur en op dinsdag geleverd om 14 uur. Ongelooflijk !!!! en alles in orde. Ook zeer goede uitleg gekregen per mail van het materiaal.

Goede snelle service

Goede snelle service. Alleen past de brievenbus niet dus ben ik genoodzaakt te retourneren.

snelle service

zeer tevreden. besteld en de volgende dag al bezord

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis, prima kwaliteit.

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis, prima kwaliteit.

Een top firma om bij te bestellen en geen enkele verkoopsturing tot aankoop.

Mijn eerste contact was zeer informatief en geheel vrijblijvend. Er werd goed meegedacht en ik kreeg uitvoerig uitleg na mijn verhaal over ervaring met andere rookmelders, inclusief wat te doen in de toekomst. Toen besteld. Prima gegaan. Bij installatie trad een klein gebruikersprobleem. Dit werd met één telfoontje en een begeleidend filmpje prachtig opgelost. Een prima ervaring hoe het ook kan.

Makkelijke site

Makkelijke site en snelle levering

1,5 week tot levering met verzendkosten duurt me iets te lang

Op de website staat niet aangegeven wat de levertermijn is, dat is oké, maar pas een week na bestelling kreeg ik bericht dat m’n bestelling verwerkt was. 3 dagen later pakket ontvangen. Ik ben veel sneller gewend, en indien dat niet kan.. breng je klant dan even op de hoogte. Stilzwijgen levert niets op.

Min putje is: artikel was al op ander adres geweest, open doos artikel of tweede kansje.

Top bedrijf

Snelle en correcte levering

goed service, duidelijk product.

positief ben ik over de service. ik heb 2 x een koolmonoxidemelder gehad die niet deugdelijk functioneerde, er werd de volgende dag al een nieuwe opgestuurd! redelijk overzichtelijke site. snelle levering.

Goede levering. Product info is duidelijk en volledig

Snelle levering Goed product informatie Kwaliteit van producten voelt vertrouwd en kwalitatief goed

Uitstekende after sales

Ik had meerdere rookmelders van fireangel die aangaven dat de batterij (niet vervangbaar) leeg was, maar op de achterzijde van de rookmelder garandeerde zij dat deze tot 2025 actief zou zijn. Contact gehad met Brandveilig-Nederland waar ik erg vriendelijk te woord ben gestaan en zij direct met een oplossing kwamen. Brandveilig-Nederland en Fireangel bedankt voor de goede services!

Het enige wat ik miste op de site(kan zijn dat ik het als digibeet niet fezien heb) Is dat er niet een afbeelding stond van wat je allemaal precies moey hebben wanneer je een rf installatue wilt met co melders. Ik had van te voren met de vertegenwoordiger gebeld en wist daarom wat ik nodig had. Misschien is het aanbieden van complete paketten een idee? Gr luc

goed en snel geleverd

duidelijke site en de spullen werden optijd geleverd

Fantastische service - zeer snel geholpen, grote order direct uit voorraad en scherpe prijs!

Ter elfder ure bleken we snel een 80 stuks afzuigventielen met brandklep nodig te hebben voor een spoedklus. Om 16:55 gebeld en om 17:00 was de order rond en nog dezelfde dag verstuurd. Geweldig!

goede service mooie producten

naar contact via whatsapp de juiste producteb uit kunnen kiezen.

Heel goed geholpen

Div. Brandmelders gekocht/geplaatst. Snelle levering. Prima geholpen bij enkele vragen.

Prima webshop, uitstekend assortiment!

Op zoek naar nieuwe rookmelders kwam ik uit bij Brandveilig-Nederland. Prima assortiment met de rookmelders en CO melder die ik zocht. Ik wilde melders die met elkaar in verbinding staan en het alarmsignaal doorgeven zodat we meteen weten dat er iets aan de hand is. De FireAngel rook en CO melders zijn heel makkelijk met behulp van de losse W2 modules aan elkaar te koppelen, je hoeft maar één knopje, twee keer in te drukken en klaar! Super makkelijk.

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig-Nederland.nl is dè specialist op het gebied van brandpreventie. Beschermen, detecteren, blussen en vluchten zijn de woorden die passen bij de producten die we verkopen. Naast de verkoop van brandpreventie producten helpen we onze klanten graag bij het kiezen van de juiste producten. Ook met uw brandende vragen kunt u dus bij ons terecht!