fijne ervaring

de bestelde brandmelders waren binnen 24uur geleverd. Qua installatie en werking van de brandmelders was het duidelijk. tot nu toe heel tevreden over de geleverd materiaal. Indien nodig zou ik, producten van Brandveilig Nederland zeker aanbevelen aan een derde

Goed en snel geleverd goed materiaal

Goed en snel geleverd goed materiaal

Snelle levering en een fijn product.

Laat zich makkelijk verwerking met een optimaal resultaat.

Gemakkelijk bestellen en juiste informatie

Niet alleen verkopen maar ook goede ondersteuning

Niet alleen verkopen gaat gemakkelijk via de website maar ook goede en begrijpbare ondersteuning (door Jan) voor het koppelen van onze rook- en koolmonoxide melders.

goede service, duidelijke website

goed overzicht in het oerwoud van brandblussers ;-)

Snelle levering en goed product

snel en compleet geleverd.

snel en compleet geleverd

Matige ervaring

Ik had 2 brandmelders besteld. Snel in huis. Dat wel maar 1 van de melders deed t al meteen niet dus retour gestuurd. Kan gebeuren maar toch mindere

Geachte heer/ Beste Joost, Hartelijk dank voor uw review! We doen ons uiterste best voor onze klanten. Helaas heeft u te maken gehad met een defect artikel. Daarvoor bieden we onze excuses aan. Dit soort problemen kunnen we niet volledig uitsluiten. Wat we wel kunnen is de problemen zo goed en snel mogelijk oplossen. We vertrouwen er op dat we hier in geslaagd zijn en wensen u veel veiligheid van uw bestelde producten! Team Brandveilig Nederland

Eenvoudig bestellingsproces en ssnel geleverd

Eenvoudig bestellingsproces en ssnel geleverd

Smorgens bestelling gedaan volgende dag in huis alles klopte keurig verpakt minimale kans op beschadiging echt geheel tevreden !!!!!!!

Uitstekend geholpen

In mijn zoektocht naar rookmelders raakte ik op de website van Brandveilig-Nederland door 'de rook' de weg kwijt. Telefonisch contact gehad en advies gevraagd. Vakkundig geholpen door een medewerker. Professionele materialen en snel geleverd.

Super tevreden

Snelle afhandeling en verzenden, top product!

Snelle zorgvuldige levering

Bestelde materialen werden snel en uitstekend verpakt toegezonden. Inclusief de documentatie

betaalbare brand beschermers/vertragers voor het huis

de levering is echt snel in 24 uur in huis en de prijzen zijn zeer netjes. zeker hier je spullen kopen om je huis veiliger te maken

zeer zeer zeer goed

niet op aan te merken o ja ik versta geen chinees ( engels is voor mij chinees ) een papierje met Nederland tekst zou gemakkelijk zijn. martin ik moet een vinkje aanduiden dus geen vrijwillige akkoord. heeft dat nut al die opmerkingen ik enk het niet

Bestelling gedaan bij brandveilig. Paar mailtjes gekregen met track en tracé en liep vlekkeloos alles goed aangekomen.

supersnelle levering

zeer goed

Top bedrijf

Prima service, uitstekende keuze, goed advies over montage van brandwerende platen, teveel bestelde platen en kittubes werden zonder problemen terug genomen en aankoopbedrag gerestitueerd.

Prima meedenk service.

Na mijn bestelling werd ik gebeld dat er waarschijnlijk een clips te veel was besteld. Dit bleek het geval, typisch meedenken.

Lekker vlot geholpen

sneel levering

Goede service en snelle levering

Overall: Erg tevreden over de geleverde dienst en producten Nadat ik op de website had ervaren dat de kortingscode niet functioneerde heb ik contact opgenomen met brandbeveiliging via het vermelde email adres. Binnen een uur had ik antwoord en een werkende kortingscode. Vervolgens heb ik de bestelling geplaatst en de spullen zijn de dag erna geleverd. Producten waren degelijk verpakt. Kwalitatief goede melders en eenvoudig te monteren én in te regelen.

De bestelling is snel geleverd, eventueel is afhalen in Barendrecht ook mogelijk. De werknemers daar hebben veel ervaring met brandbeveiliging, en gaven deskundig advies. Bijvoorbeeld aan welke eisen ten behoeve van brandveiligheid bij kamerverhuur voldaan moet worden. Zij kunnen per woning adviseren en uitvoeren. Na dit bezoek heb ik besloten dit bedrijf in te huren om diverse woningen te inspecteren voor advies.

Heel compleet en passend

Netjes verzonden, goed verpakt en goed product. Het is de duurste (inspectieluik) die ik vond maar ook de simpelste om te plaatsen, zonder schroeven en boren en dus netjes af te werken. Ik vind de prijs wel bijzonder hoog voor een relatief simpel product en hoop dat ze in Nederland zoiets gaan maken voor minder. Het is heel compleet maar had nog iets completer gekund door er een stukje stof of tape bij te leveren om het luikt stof- lucht- en geluidsdicht te kunnen plaatsen. Nu heb ik dat enigszins opgelost met duct tape, de randen van het gipsplaat afgeplakt. Ik vond het overigens storend dat ik het vak netjes had uitgezaagd volgens de mal (kartonnen doos) en dat vervolgens de schroeven van de deur iets uitstaken en extra ruimte nodig hadden, dat hadden ze wel aan kunnen geven hoe daar mee om te gaan.

Goede en snelle levering

Product eenvoudig kunnen bestellen, netjes en snel geleverd naar wens!

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.