Brandwerend inspectieluik. Mooie kwaliteit

Prima. Lekker snel en korte lijnen.

Erg goed. Bij verkeerde levering schakelde de dame op kantoor direct. Ook extra bij besteld die na levering betaald zijn. Dat vindt ik echt super!

Snelle respons

Op vragen mijnerzijds kwam snel een antwoord! Met dat antwoord kon ik goede keuzes maken.

Vandaag besteld in België, de dag erop stipt geleverd en een zeer kwalitatief product!

perfecte service

levering binnen de24u, factuurwijziging direct behandeld

goede prijzen en snellle levering

Al meerdere malen bij brandveilig nederland besteld:goede prijzen en snelle levering. De laatste keer bleek bij levering van mijn bestelling een brandmof te kort, gemaild met klantendienst en de volgende werkdag had ik de ontbrekende brandmof. Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte service.

Snel hulp bij problemen

Nette behandeling

prima!!!

Het pakket goed verzorgd. Alles ziet er heel goed uit. In de komende weken wordt het geinstalleerd !! Op jullie adres terecht gekomen via google onder de zoekterm rookmelders. Prima ervaring en een goede site.

Prima product voor een prima prijs

Alles vlot afgehandeld, snel geleverd.

mooie producten, ruim assortiment en snelle levering

Binnen enkele dagen hadden we onze bestelling brandmelders en CO2 melder al binnen. Ze zijn makkelijk te installeren, met een duidelijke uitleg. Het geeft een veilig gevoel om ze in huis te hebben. Hopelijk hebben we ze nooit nodig!

geweldig

zaterdag besteld dinsdag in huis

Snel in huis

Goed, snel in huis, niet te grote doos. Geem onzinnige folders erin, fijn dus. Hoop dat de producten (brand- en co melder) ook werken, mocht dit ooit nodig zijn.

Snelle afhandeling!

Brandveilig Nederland is voor mijn twee bestellingen heel snel geweest. Ik heb beide keren brandwerende pads voor contactdozen besteld; wel een onnodig grote verpakking voor 4 pads, had prima in een envelop gekund denk ik (vandaar een 9 en geen 10 ;) ). Verder top!

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je mooie review! We doen ons best om pakketjes zo klein mogelijk te versturen. Helaas gebeurt het zo af en toe dat onze pakketjes op een bouwplaats kwijtraken. Daarom versturen we alles in een doosje en met track en trace code. Zo weten we zeker dat het is geleverd en wordt de kans op verlies veel kleiner. We zullen je ook een volgende keer weer snel proberen te helpen!

Goed online contact gehad, snelle levering.

Goed online geholpen, producten snel ontvangen en zoals beschreven.

Goede snelle service met de benodigde uitleg.

Contact via de telefoon verliep duidelijk en er werd gelijk naar een oplossing gezocht. Mocht dit niet het behaalde resultaat hebben kon ik probleemloos retourneren. Zeer klantgericht en vriendelijk.

Soepele bestelling, snel verzonden, degelijk verpakt!

Flipfix inspectieluik besteld. Alles was snel en duidelijk geregeld. Helaas miste ik een duidelijke technische tekening met de afmetingen van het luik. Niets onoverkomelijks, maar misschien handig voor de volgende. Pakket was goed en degelijk verpakt.

Een snelle bezorging

Een goed product, voor een kleine prijs en een goede service. Ik zal het zeker aanbevelen.

Bijna een maand en nog niks geleverd

Ik begrijp dat alles wat stroever gaat in deze tijden, maar een maand ? En dat kan nog, vind ik, als men mij dat eens zou kunnen communiceren... Maar dat gebeurt ook niet jammer genoeg... Niet tevreden hier... Na mijn beoordeling belde Brandveilig mij op en waren de excuses oprecht en gemeend. Al heb ik wel eerst moeten aangeven via deze weg dat ik niet tevreden was. Maar goed dat dit bestaat en dat Brandveilig hier actie voor onderneemt....thanks

Lang wachten maar verder prima

Bijna 3 weken wachten voordat valdorpel geleverd werd. Contact gezocht werd pas na 2 dagen op gereageerd de eerste keer. Verdere levering en contact prima en netjes. Valdorpel bevalt uitstekend.

Zeer snelle levering

Goede prijs snelle levering kortom top

super snelle en goede services

Ontzettend blij met onze aankoop. Heel snel de spullen thuis geleverd. Alles zat netjes verpakt, de blusser zat zelfs in extra materiaal verpakt. Enorm tevreden over de snelle service en vlotte bezorging. Zeker een aanrader en als ik nog wat nodig heb, weet ik ze te vinden!

Snelle en goede levering tegen een scherpe prijs

Snelle en goede levering tegen een scherpe prijs

snel en goed

duidelijke site met een goede mogelijkheid om te selecteren op wat je zoekt. sneel en goede afhandeling van de order

Super sterke brandwerende lijm.

Makkelijk te gebruiken en smeert lekker weg, binnen een mum van tijd rotsvast. Ook weer makkelijk te verwijderen van je handen en ondergrond.

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.