Soepele bestelling, snel verzonden, degelijk verpakt!

Flipfix inspectieluik besteld. Alles was snel en duidelijk geregeld. Helaas miste ik een duidelijke technische tekening met de afmetingen van het luik. Niets onoverkomelijks, maar misschien handig voor de volgende. Pakket was goed en degelijk verpakt.

Een snelle bezorging

Een goed product, voor een kleine prijs en een goede service. Ik zal het zeker aanbevelen.

Bijna een maand en nog niks geleverd

Ik begrijp dat alles wat stroever gaat in deze tijden, maar een maand ? En dat kan nog, vind ik, als men mij dat eens zou kunnen communiceren... Maar dat gebeurt ook niet jammer genoeg... Niet tevreden hier... Na mijn beoordeling belde Brandveilig mij op en waren de excuses oprecht en gemeend. Al heb ik wel eerst moeten aangeven via deze weg dat ik niet tevreden was. Maar goed dat dit bestaat en dat Brandveilig hier actie voor onderneemt....thanks

Lang wachten maar verder prima

Bijna 3 weken wachten voordat valdorpel geleverd werd. Contact gezocht werd pas na 2 dagen op gereageerd de eerste keer. Verdere levering en contact prima en netjes. Valdorpel bevalt uitstekend.

Zeer snelle levering

Goede prijs snelle levering kortom top

super snelle en goede services

Ontzettend blij met onze aankoop. Heel snel de spullen thuis geleverd. Alles zat netjes verpakt, de blusser zat zelfs in extra materiaal verpakt. Enorm tevreden over de snelle service en vlotte bezorging. Zeker een aanrader en als ik nog wat nodig heb, weet ik ze te vinden!

Snelle en goede levering tegen een scherpe prijs

Snelle en goede levering tegen een scherpe prijs

snel en goed

duidelijke site met een goede mogelijkheid om te selecteren op wat je zoekt. sneel en goede afhandeling van de order

Super sterke brandwerende lijm.

Makkelijk te gebruiken en smeert lekker weg, binnen een mum van tijd rotsvast. Ook weer makkelijk te verwijderen van je handen en ondergrond.

Goed en snel geholpen

Jammer dat melder nog maar 8 van de beloofde 10 jaren mee kan.

Netjes geleverd voor scherpe prijs maar tot mijn verbazing wordt op de FireAngel NM-CO-10-INT aangeven dat deze in 2029 al vervangen moet worden terwijl de batterij 10 jaar mee zou moeten gaan. Lijkt er dus op dat hier sprake is van levering uit te oude voorraad. Update: lijkt uit reactie dat het geen probleem zou moeten zijn. Dat hoop ik ook en waardeer de poging hier gerust te stellen.

Beste Diederik, Bedankt voor je review. De doorloop tijd van onze melders is maximaal 3 maanden het is dus niet zo dat ze erg lang bij ons op de plank liggen. Daarom hebben we Fireangel geraadpleegd. Ze geven aan dat het inderdaad kan voorkomen dat op een melder staat dat hij vervangen dient te worden in 2019. Dit is vanwege de batterij. De batterij wordt echter niet gebruikt zolang het pinnetje in de melder zit. Met andere woorden, de levensduur zal bij normaal gebruik gewoon 10 jaar zijn. Mocht je eerder problemen ondervinden dan kan je je product aanmelden op de garantiewebsite van Fireangel: https://www.fireangel.nl/garantie Ik hoop dat u met deze informatie een beter gevoel aan uw aankoop overhoudt. Mocht je meer informatie verlangen, neem dan gerust contact op. We staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Brandveilig-Nederland.nl

Snelle verzending en keurig verpakt, aanrader. Zou alleen erg fijn zijn geweest als bij de 123 brandvertragende spray voor kunstbloemen en planten een certificaat gezeten had, dit i.v.m veiligheideisen brandveiligheid voor brandweer en keuringsinstantie in horecagelegenheid

De bestelling werd vlot en correct afgeleverd.

De rookmelders zijn correct afgeleverd en werken prima.

zeer goed

zeer snelle levering van gevraagde materialen

Goeie en snelle levering

Brandwerende kit advies gevraagd

De marmeren schoorsteenmantel liet los door hitte na aantal jaren! Gevraagd wat ik kon gebruiken voor lijmen. Dat werd zorgvuldig via chat uitgezocht. En men heeft mij goede kit voorgeschreven. Die ook nog de volgende dag werd bezorgt. Heb alles gelijmd en zeer tevreden. Gr Jos

Perfect en supersnelle levering

Perfecte en snelle levering

Bestelling gedaan en de bestelling is snel geleverd

Zoals het hoort

Korte tijd tussen bestellen en levering

Na het bestellen op een overzichtelijke website, werd mijn product heel snel geleverd. Op het afgesproken tijdstip.

keurig terug gebeld met de juiste informatie, top!

keurig terug gebeld met de juiste informatie, top!

Goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk advies en super snelle levering. Smiddags besteld volgende ochtend netjes verpakt in huis. Echt een aanrader.

Extra service gevraagd en gekregen!

Ik voeg om een certificaat en kreeg deze digitaal en volledig uitgeprint toegestuurd. Dit had ik nodig voor eventuele keuringen, geweldig. Voortaan bestel ik dit product op deze site.

TOP !

Snelle en correcte afhandeling.

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.