Prima service!

Tevreden over de nette afhandeling en levering van het product!!!

Snelle levering, netjes verpakt, keurig.

Vlotte levering.

Vlotte levering. Kan kwaliteit nog niet beoordelen, moet ze nog installeren.

Goede site

Alles vlug geleverd zelfs naar Belgie. Zeker een aanrader voor volgende bestelling.

Goede kwaliteit

Fijne brandmelder die direct te plaatsen is zonder te boren

efficient en correct

efficiënt en correct

Top Snelle levering

Duidelijk en goede prijs

Prima en snel

Bestelling snel en correct ontvangen.

Kwaliteit en veel keuze aan een goede prijs

De keuze aan brandmelders is groot en je vindt alles aan een redelijke prijs. De rookmelders werden vlug geleverd en gaan mee tot in 2031, normaal ga ik er geen omzien aan hebben.

Prima geadviseerd en geregeld

Goede en helder site snel de benodigde zaken gevonden

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Prima. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Het product is goed verpakt en ziet er goed uit.

Gewoon goed

Gewoon door gaan zo!

Super snelle service met een scherpe prijs!

Ik heb al een aantal keer wat producten besteld. Snelle levering, overzichtelijke website, prima kwaliteit.

Netjes en op tijd!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering!

snelle en goede levering

goede en duidelijke telefonische advies, waarna een snelle levering volgt

Correcte en snelle levering!

Eigenlijk niets aan toe te voegen. Duidelijke website. Prettig telefonisch contact.

Bestelling rookmeleder

Goede snelle voordelige service , Dank groeten Ieper Belgie

Blij dat ik bij jullie heb besteld. Snelle levering, goed verpakt en betrouwbaar. Leek tevens ook de goedkoopste plek om een FlameAuto te bestellen in Nederland.

Goede- / snelle service!

Vroeg informatie laat op de avond en kreeg snel en duidelijk antwoord. De volgende dag besteld en gelijk verwerkt.

Mijn bestelling bleek niet meer leverbaar, maar dit werd snel en goed opgelost.

Super service!

Zeer tevreden. Snelle reactie en hoogwaardige producten en service. Een bedrijf om zaken mee te doen!

Snel, goed en zinvol advies.

Mijn melder piepte met enige regelmaat en op zoek naar een nieuwe kwam ik hier uit. In plaats van een nieuwe te kopen kreeg ik t advies om het garantieformulier in te vullen en nu krijg ik gratis een nieuwe. Super toch?!

Hulp gevraagd en snel gekregen

Resetten van de brandmelder is gelukt dankzij verstrekte instructie.

Goed service

Had in deze tijd tape nodig met de tekst o.a. 1,5 meter, deze vond ík bin Brandveilig-nederland.nl. Na telefonisch contact te hebben gehad of het op korte termijn te leveren was en dat was mogelijk. Mijn bestelling via de site gedaan en het werd de volgende dag geleverd.

mensen die mee denken

Het gaat wel eens fout maar het gaat er om hoe het word opgelost . In alle drukte het verkeerde geleverd gekregen maar een mailtje en het werd meteen recht gezet en het goede werd meteen toe gezonden . TOP

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig-Nederland is specialist op het gebied van brandpreventie. Beschermen, detecteren, blussen en vluchten zijn de woorden die passen bij de producten die we verkopen. Naast de verkoop van brandpreventie producten helpen we onze klanten graag bij het kiezen van de juiste producten. Ook met uw brandende vragen kunt u dus bij ons terecht!