Superservice. Snel en vriendelijk

Had een aantal dingen heel snel nodig. Aardige, kundige medewerker aan de telefoon. Heeft het dezelfde dag nog verstuurd. PostNL gooide nog even wat roet in het eten. Maar Brandveilig-Nederland kan ik zeker aanraden.

Snel en goed geleverd

Producten waren erg goed verpakt en werden drie dagen eerder geleverd dan aangegeven. Zeer eenvoudige montage. Het functioneerde meteen.

Ok.

Nvt

Vlotte service

Duidelijke website en vlotte levering

Prima product, iets meer informatie zou top zijn

Er wordt gesproken over een koppelservice, maar was me niet duidelijk hoe en wat. Mocht je zelf niet weten hoe eenvoudig het koppelen werkt, dan kan je deze dienst afnemen. Daarnaast is er geen (of niet gevonden) beschrijving als de magneetbevestiging erbij wordt gekocht. Zeker een aanrader. Laat vervang niét de bevestiging van de melder zelf, maar plak één deel van de plaat onderop.

Goed materiaal en goed verpakt.

Doen wat ze beloven!

snelle levering en duidelijke site

Duidelijke site en goede ervaring met eerdere bestellingen dus hier weer besteld en weer prima

Dacht dat ik een berichtje zou krijgen als het bijna bij mij zou zijn,nu stond ineens die man achter

die het bracht

Hartelijk dank voor uw review. Omdat we altijd gaan voor een 10 hebben we gekeken wat er misgegaan is. We sturen namelijk altijd een track and trace. Op de 12 september, de dag dat u bestelde heeft ons PostNL systeem te kampen gehad met een storing. We hebben de bestellingen van die dag handmatig moeten aanmelden en hebben daarbij verzuimd een track and trace te versturen. We zijn blij dat u de bestelling heeft ontvangen en bieden graag ons excuus aan voor de gemaakte fout. Team Brandveilig-Nederland

Snel en super handig

De mini rookmelder is prima geschikt voor onze camper. Zo zijn we ook veilig op reis.

Goede duidelijke site, goed werkend product

Goede service!!

Duidelijke omschrijving, goede communicatie mbt de verzending!

Spullen op tijd geleverd en een goede service

Prima. Snelle en correcte levering

Duidelijke website. En snelle levering.

Goed advies gekregen

Gewoon goed

Besteld-ontvangen-uitgepakt-geinstalleerd-handleiding goed bestudeerd-hopelijk alarmering als pelletkachel geinstalleerd is (sept.)

Goede website . Meteen gevonden wat ik zocht..

Zorgvuldige en snelle afwerking van de bestelling

Snel en professioneel advies

Ik heb heel snel een deskundig advies gekregen waardoor ik meer weet over welke maatregelen ik thuis kan nemen.

Snelle levering,vriendelijke dame aan de telefoon.

Goede website, Verzonden product was netjes ingepakt.

Snel geleverd - goede producten

De brandmelders zien er goed uit en werken prima. Ze werden snel en netjes geleverd.

Duurde even maar toch prima opgelost

Goed klantcontact bij vertraagde levering

goede producten, snelle service

Ik heb deze verf al gebruikt en heb ze nu voor de tweede keer besteld, brengt gemakkelijk aan en is ook voorzien van een certificaat wat nodig is voor de brandweer

Professioneel, goede website, en snel geleverd.

Goede website die zeer overzichtelijk is met aanbevelingen om te combineren met het gekozen product. Makkelijk betalen en klantvriendelijkheid kortom een aanbeveling!

Prima bedrijf

Vlotte levering prima producten en als er een probleem is wordt dat na overleg keurig opgelost. (Heeft wel even tijd nodig) Maar geheel tevreden.

zeer goed.

duidelijke website en snelle levering.

mooi product

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.