goede producten, snelle service

Ik heb deze verf al gebruikt en heb ze nu voor de tweede keer besteld, brengt gemakkelijk aan en is ook voorzien van een certificaat wat nodig is voor de brandweer

Professioneel, goede website, en snel geleverd.

Goede website die zeer overzichtelijk is met aanbevelingen om te combineren met het gekozen product. Makkelijk betalen en klantvriendelijkheid kortom een aanbeveling!

Prima bedrijf

Vlotte levering prima producten en als er een probleem is wordt dat na overleg keurig opgelost. (Heeft wel even tijd nodig) Maar geheel tevreden.

zeer goed.

duidelijke website en snelle levering.

mooi product

Zoals verwacht

Product was zoals omschreven en netjes op tijd geleverd

Prima site goed en duidelijk

Alles is goed behalve de datum van levering. Ik heb liever dat de datum klopt en niet beloven een dag later terwijl het twee dagen is als je wat beloofd moet je het ook waar kunnen maken.

Ons appartementencomplex voorzien van hitte en rookmelders. Na deskundig advies van Timo de juiste melders geselecteerd en de bestelling geplaatst. Na twee dagen alles geleverd en alle melders draadloos gekoppeld. Alles opgehangen en getest. Zelfs in een gebouw met een betonnen constructie is het bereik tussen de melders uitstekend. Geweldig spul. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Levering zonder poespas

Ik wist wat ik zocht, ik vond wat ik zocht en twee dagen later had ik wat ik zocht

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Klantenservice denkt uitstekend met je mee en zijn erg behulpzaam.

Super fijn bedrijf

toppie

snelle reactie

heb een prijsopgave aangevraagd en binnen 24 uur een reactie

Behulpzaam, kundig en bereikbaar

Voor enkele vragen werd zelfs contact aangeboden. Er werd zelfs contact met mij opgenomen ruim voordat ik antwoord had verwacht.

In 1 woord: geweldig

Goed product snelle levering

Top producten

Heel erg goed

goed product

goed product en snel geleverd .

Lange levertijd

Het bestelde product bleek niet op voorraad. De levertijd is bij het bestellen n de shop niet zichtbaar. Na reclamatie werd aangegeven dat product niet leverbaar was en wat de verwachte levertijd zou zijn. Ik had niet besteld als ik had geweten dat levertijd lang was. Ben dus teleurgesteld na de bestelling.

Geachte heer Rebel, Hartelijk dank voor uw review! We kennen uw bestelling en herkennen ons in uw review. Dus hebben we actie ondernomen! Sinds kort wordt aangegeven wat de levertijd is als een product niet op voorraad is zodat klanten beter weten waar ze aan toe zijn. We hebben dus ons best gedaan om situaties als de uwe te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Brandveilig-Nederland

Prima webshop en snelle levering

Makkelijke webshop Snelle levering met goede tracking.

Netjes geleverd

Mooie compacte brandmelders

Top service en snelle levering.

Contact gehad over een brandwerend luik. Snel antwoord, vriendelijke service en snel geleverd.

Prima rookmelders

Goed te monteren en handig dat er geen nieuwe batterijen in hoeven. Of ze echt 10 jaar meegaan heb ik natuurlijk nog niet kunnen uitproberen

Neptunusweg 38 8938AA Leeuwarden

Over Brandveilig-Nederland

Brandveilig Nederland is dé specialist op het gebied van brandveiligheid. We hebben een groot assortiment met producten die uw pand of woning brandveilig maken, van allerlei soorten brandmelders tot blusmiddelen en noodverlichting. Bovendien bieden wij verschillende diensten aan. Zo kunt u onder andere uw blusmiddelen periodiek door ons laten controleren en onderhouden, waterleidingsprinklers laten installeren of branddoorvoeren laten afdichten. Kortom, wij ontzorgen op het gebied van brandpreventie en brandveiligheid. Bij Brandveilig Nederland bestelt u alle producten die u nodig heeft om de brandveiligheid van bedrijven te garanderen eenvoudig online. Er zijn verschillende brandpreventieve maatregelen die u voor uw bedrijf kunt doorvoeren. Om te beginnen is het belangrijk dat altijd de juiste producten in uw pand aanwezig zijn om een brand te bestrijden of voorkomen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat u voldoende brandmelders ophangt, de juiste blusmiddelen aanschaft en goede noodverlichting plaatst. Niet alleen het aanschaffen van dit soort hulpmiddelen is van belang. U kunt namelijk ook denken aan het doorvoeren van andere maatregelen, zoals het aanbrengen van brandwerende verf en coating, het plaatsen van brandwerende deuren en platen en het impregneren van brandgevaarlijke materialen.